Dat is gewoon een reguliere Scandinavische naam.quote:
Dat doet ze waarschijnlijk altijd automatisch. (6)quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat ze de woorden tellen, wat een autist zeg
En minder biologische dan ze beweren. Schijnt.quote:
Dat het nog bestaat!quote:
Snap er ook geen bal van. Las wel vanmorgen dat ze nog steeds op 800K kijkers zitten! Ik wist niet eens dat het nog op tv kwam.quote:
Ik ken in mijn omgeving echt niemand die het kijkt, en mijn vrienden kennende zouden ze dat echt wel toegeven!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap er ook geen bal van. Las wel vanmorgen dat ze nog steeds op 800K kijkers zitten! Ik wist niet eens dat het nog op tv kwam.
Mijn zus kijkt allerlei van dit soort programma's maar ook zij kijkt dit niet eens.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken in mijn omgeving echt niemand die het kijkt, en mijn vrienden kennende zouden ze dat echt wel toegeven!
Ik vind haar ook heel grappigquote:
Baard in de keelquote:
Ze vertelt het altijd zo droogkomischquote:
Ja toen was ik kokenquote:
Lol, mijn vader is je dankbaar...die heb ik meteen een berichtje gestuurd.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lol, mijn vader is je dankbaar...die heb ik meteen een berichtje gestuurd.
Ik wil altijd al die treinritten maken als ik dat programma zie.quote:
Vooral nu, Côte d'azurquote:Op maandag 12 mei 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil altijd al die treinritten maken als ik dat programma zie.
Ik woon echt in het verkeerde deel van de wereldquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:01 schreef Marcoss het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)raat_niet_zo___.html
De Telegraaf is boos
De Telegraaf is boos
De Telegraaf is boos
De Telegraaf is boos
De Telegraaf is boos
De Telegraaf is boos
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef alors het volgende:
Nu heb ik dat EO nummer de hele dag in mijn hoofd
Solange is wel goed hoor pikquote:
Mij wel.quote:
Je moet wel zo vlak voor de examens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Kinderen die vrijwillig een les gaan volgen via youtube? Ik deed liever wat anders.
Interessant die lange uitleg ook
Het is juist luiheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Kinderen die vrijwillig een les gaan volgen via youtube? Ik deed liever wat anders.
ik wou dat ik les kreeg van die hersenprofessorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik deed zelden huiswerkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Je moet wel zo vlak voor de examens.
Het schijnt dat leerlingen hun examens willen halen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
Inderdaad, je zou maar geschiedenis studeren. Lekker achter de feiten aanlopen die mensen. Nee mij niet gezien ouwe reus.quote:
Als je het hele jaar een beetje hebt opgelet dan hoef je die filmpjes niet te kijken lijkt me.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het schijnt dat leerlingen hun examens willen halen.
Wat kan hij ballen he. Oh oh oh.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou maar geschiedenis studeren. Lekker achter de feiten aanlopen die mensen. Nee mij niet gezien ouwe reus.
Dat bestaat toch helemaal niet meer, geschiedenis studeren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou maar geschiedenis studeren. Lekker achter de feiten aanlopen die mensen. Nee mij niet gezien ouwe reus.
Tijd voor wat leuke filmpjesquote:
Dat kan je toch beter in de kapperszaak staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat bestaat toch helemaal niet meer, geschiedenis studeren?
Kan hij meteen door naar Project Pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef Evertjan het volgende:
fan van een leraar zijn die jongen word morgen gepest op school
Het brouwen van een liefdesdrankje mondde uit in een mislukking?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Bestond dit maar toen ik nog scheikunde had. Mijn leraar bakte er echt niks van
Jij kan dus behalve geen Haxball ook geen geschiedenisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef sneakydesert het volgende:
Jort, mijn geschiedenis held. Alleen hielp het mij niet een voldoende te halen voor dat kut vak een paar jaar geleden
ik kreeg nog les in Scheikunde van Panoramix jajaja dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het brouwen van een liefdesdrankje mondde uit in een mislukking?
Hij is de exacte tegenpool van mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kan dus behalve geen Haxball ook geen geschiedenis
Nee hij praatte gewoon heel snel en krabbelde was onleesbaars on het bord. Wij zaten gewoon te praten en aan het eind vroeg hij of het allemaal helder was. Waarop niemand zin had in nog een spraakwaterval van onzin en dus braaf knikte. Ondertussen allemaal onvoldoendequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het brouwen van een liefdesdrankje mondde uit in een mislukking?
Ik vond het een waardeloos vak waarin ik geen toekomst zag. Ik zal het nooit gebruiken, dus ging er ook geen energie in steken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kan dus behalve geen Haxball ook geen geschiedenis
Dus jullie zaten niet op te letten en deden er geen klote voor en de leraar kreeg schuld dat het niet lukte?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij praatte gewoon heel snel en krabbelde was onleesbaars on het bord. Wij zaten gewoon te praten en aan het eind vroeg hij of het allemaal helder was. Waarop niemand zin had in nog een spraakwaterval van onzin en dus braaf knikte. Ondertussen allemaal onvoldoende
Dit klinkt mij iets te bekend in de oren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij ons zette de leraar wel eens een video aan en liep gewoon weg.
(was vast voor Ajax xd)
We hebben toch niet bij elkaar op school gezet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit klinkt mij iets te bekend in de oren.
Nee die leraar was gewoon niet te volgen, dat probeerde ik uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus jullie zaten niet op te letten en deden er geen klote voor en de leraar keerde schuld dat het niet lukte?
Friezen zijn soms sowieso lastig te volgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die leraar was gewoon niet te volgen, dat probeerde ik uit te leggen.
Ik bedoel dat die leraar in de klas gewoon een DVD'tje opzette en daarna met zijn ouwe circusreet in de caravan ging zitten haha, laat die kutleerlingen de vliegende tering krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben toch niet bij elkaar op school gezet?
Als je de hele les zit te leuteren met elkaar lijkt het me ook wat lastig te volgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Zo ging dat bij mijn geschiedenislessen ook. Het nieuwe lesgevenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik had een biologieleraar die wel eens een filmpje opzette en dat de klas uit ging om te roken en te drinken
Je bent niet te volgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel slim van die leraar. Want waar kinderen zijn, daar zijn ouders. En waar ouders zijn, daar is geld. En waar geld is... Daar is Bassie! ADRIAANTJEEEEEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die leraar in de klas gewoon een DVD'tje opzette en daarna met zijn ouwe circusreet in de caravan ging zitten haha, laat die kutleerlingen de vliegende tering krijgen.
Boksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef Grifte het volgende:
Ik weet alweer waarom ik Scheikunde na vwo-3 liet vallen.
tot vwo 6 gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef Grifte het volgende:
Wij verdachten onze scheikundeleraar dat hij onder de school een wietplantage hadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef Anoonumos het volgende:
Scheikundeleraren zijn bijna altijd bazen.
Lekker seksuele voorlichting van een gerimpelde, geile 60-iger. Wat een vreselijk wijf was dat zeg, en maar wegdromen terwijl ze vertelde hoe lekker vingeren kon zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:18 schreef sneakydesert het volgende:
Biologie was leuk, een koeienoog, en een hart ontleden. Heerlijk!
Wat was dat nu? Kan iemand me even bijpraten, want ik lag al te slapenquote:
Binas erbij en je hoefde geen zak te doen voor dat vak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef Grifte het volgende:
Zoals hij het vertelde vond ik het wel interessant.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef Grifte het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)RTL-Late-Night.dhtmlquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dat nu? Kan iemand me even bijpraten, want ik lag al te slapen
De docent durfde dat bij ons niet, dus moesten we onze klasgenoten seksuele voorlichting geven uit het boek. Geniaal. En als huiswerkopdracht kregen we mee "ga maar met jezelf spelen vanavond".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker seksuele voorlichting van een gerimpelde, geile 60-iger. Wat een vreselijk wijf was dat zeg, en maar wegdromen terwijl ze vertelde hoe lekker vingeren kon zijn.
Wel een heel makkelijke opdracht als je alleen naar het woord 'koelwater' moest kijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Exotherm en Endotherm twijfelde ik altijd over
Wij hadden een vak van iemand die Koekoek heette.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker seksuele voorlichting van een gerimpelde, geile 60-iger. Wat een vreselijk wijf was dat zeg, en maar wegdromen terwijl ze vertelde hoe lekker vingeren kon zijn.
Ik heb het gisteren ook gemist, maar kijk ook nooit RTL Late Nightquote:
Heb je zelf ook een strenge kop?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
Wat een natuurlijk strenge kop heeft zij. Misschien is ze heel erg aardig.
KITTELquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Wie moet ik in godsnaam opstellen bij Tourcoach voor morgen?
Verdommequote:
Ik zat te kijken maar zapte net ervoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ook gemist, maar kijk ook nooit RTL Late Night
Nee, Tongquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef tong80 het volgende:
Mooie bijnaam voor een voetballer. Tijger Bal Sem.
Evansquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Jij post ook teveel voor een mongool.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Evertjan het volgende:
Zij praat te veel voor een vrouw dit zou ik als man niet accepteren
Wat is dat nou weer?quote:
Weeningquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je er nog 8 noemen, ik heb mijn kladblok bij de hand.
Wordt nu gebruikt voor een wielerploeg.quote:
Ik heb een lekker christelijk bekje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je zelf ook een strenge kop?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Colbrelliquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor alle suggesties jongens, nee echt bedankt.
Dat was de enige waar ik nog op kwam. 8 anderen weet ik nietquote:
Nee die kan echt de tering krijgen, al genoeg kansen gegeven.quote:
Weening en Santaromita gaan 1/2 naar de top.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de enige waar ik nog op kwam. 8 anderen weet ik niet
Ik zou Ben Swift meenemenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor alle suggesties jongens, nee echt bedankt.
Bij Sky weten ze niet wie Syntix is.quote:
Ohquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar die doet helemaal niet mee allememachies.
Cunego kon dit 10 jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de enige waar ik nog op kwam. 8 anderen weet ik niet
Cunegoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cunego kon dit 10 jaar geleden ook.
10 jaar geleden deed ik nog niet aan tourcoachquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cunego kon dit 10 jaar geleden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |