King Kongolo kan hem uitstekend opvolgen gok ik zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef Sunri5e het volgende:
Bruno is een held
Volgend jaar helaas naar Man U.
Er zal toch een nieuwe linksback moeten komen. Naast Nelom hebben we niemand. Ook niet in de jeugd volgens mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
King Kongolo kan hem uitstekend opvolgen gok ik zo
Alleen jammer dat we dan Nelom als linksback krijgen maar dat is een ander verhaal
De Witte Keniaan komt terug toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er zal toch een nieuwe linksback moeten komen. Naast Nelom hebben we niemand. Ook niet in de jeugd volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Melleyn het volgende:
Heeft iemand een gifje van z'n poseerding aan het begin van de wedstrijd?
Haha, de Vrij serieus en dan BMI met zo'n trol-lach.quote:
Het is geen geniale speler maar wel erg nuttig en dat op die leeftijd al, vergeet dat niet.quote:
Nog steeds 5x zo goed als Sergio "kom snel keepertje, ik trek 't niet" Ramos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:23 schreef Shreyas het volgende:
Minste verdediger aan Nederlandse kant vandaag.
Bedoel je gisteren? Of in het algemeen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog steeds 5x zo goed als Sergio "kom snel keepertje, ik trek 't niet" Ramos.
Klopt. Maar hoe kun je in deze wedstrijd iemand aanwijzen als minste verdediger? De rest blonk gewoon erg uit. BMI iets minder maar was zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:23 schreef Shreyas het volgende:
Minste verdediger aan Nederlandse kant vandaag.
Daarnaast kan hij erg goed boos kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe kun je in deze wedstrijd iemand aanwijzen als minste verdediger? De rest blonk gewoon erg uit. BMI iets minder maar was zeker niet slecht.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast kan hij erg goed boos kijken.
In de 1e helft hield ik mijn hart vast.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat sowieso
Nee maar even serieus. Iedereen heeft vandaag geween super gespeeld.
Eensch, maar vandaag ging het om collectief jonguuuhhh!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMI is echt van al die spelers die poseren de enige die lacht.
Ik vind hem wel een baas, alleen zijn spel vind ik niet zo geweldig.
Dat vond ik (afgezien van 2 momenten) nog wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de 1e helft hield ik mijn hart vast.
Natuurlijk, maar de volgende wedstrijd mag hij waarschijnlijk banken als we 4-3-3 gaan spelen. Vlaar was een stuk beter en de Vrij kan je er ook niet uithalen nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:56 schreef Vinno het volgende:
[..]
Eensch, maar vandaag ging het om collectief jonguuuhhh!
Daar paste hij goed in!
Ze hebben geen v Persie en Robben lopen in de spits en dat maakte toch wel het verschil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat vond ik (afgezien van 2 momenten) nog wel meevallen.
Klopt. Vlaar en de Vrij zijn beter dan BMI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de volgende wedstrijd mag hij waarschijnlijk banken als we 4-3-3 gaan spelen. Vlaar was een stuk beter en de Vrij kan je er ook niet uithalen nu
Ja ook wederom een feit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de volgende wedstrijd mag hij waarschijnlijk banken als we 4-3-3 gaan spelen. Vlaar was een stuk beter en de Vrij kan je er ook niet uithalen nu
Tsja dat zijn 2 speler. Op 9 andere plekken zou je de spelers van Spanje hoger inschatten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben geen v Persie en Robben lopen in de spits en dat maakte toch wel het verschil.
Jah, maar uitstraling... Wie kom jij liever tegen in een steegje?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Vlaar en de Vrij zijn beter dan BMI.
BMI, want hij lijkt me wel iemand met wie je gigantisch kan lachen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
Jah, maar uitstraling... Wie kom jij liever tegen in een steegje?
De Vrij. Maar ik denk dat dat nu niet van belang is. Voetballend is de Vrij veel sterkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
Jah, maar uitstraling... Wie kom jij liever tegen in een steegje?
Zker. Toch denk ik dat hij voor BMI gaat... Just a feeling.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De Vrij. Maar ik denk dat dat nu niet van belang is. Voetballend is de Vrij veel sterker
We zullen zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zker. Toch denk ik dat hij voor BMI gaat... Just a feeling.
Ja, zo'n rustmomentje liep na Roemenië ook zo goed af, in 2008.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:11 schreef sig000 het volgende:
v Persie met gele kaart vervangen door Huntelaar
Depay en Lens op de vleugels en Wijnaldum op 10 laten spelen tegen Australie om te beginnen
Die 3 oude rotten ff vanaf de kant laten toekijken.
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo'n rustmomentje liep na Roemenië ook zo goed af, in 2008.
En sowieso, je gaat toch geen spelers laten rusten als je nog lang niet door bent?
Op z'n hoogst wanneer je al zeker bent van groepswinst. Zéker niet in de tweede wedstrijd. En zelfs als je al zeker bent van je zaak, zou ik liever het momentum vasthouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?
Je lijkt wel een boekhouder man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Op z'n hoogst wanneer je al zeker bent van groepswinst. Zéker niet in de tweede wedstrijd. En zelfs als je al zeker bent van je zaak, zou ik liever het momentum vasthouden.
Degene die op 1-5 heeft gegokt lacht zich nu zijn lul in de krul.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan goed kloppen, die hebben meestal ook gelijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?
Serieverkrachter van spitsen ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij kijkt altijd als een serieverkrachter.
Dat vieze snorretje doet het hem wel.
Behalve dat ze zo zwart zijn als zwarte piet hebben ze geen enkele overeenkomst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
Is die Indi de Nederlandse ballotelli?
Qua gedrag bedoel ik he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Behalve dat ze zo zwart zijn als zwarte piet hebben ze geen enkele overeenkomst.
Qua gedrag hebben ze ook 0,0 overeenkomsten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Qua gedrag bedoel ik he.
Indi is alleen een stuk intelligenter.
Ik vind van niet..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Qua gedrag hebben ze ook 0,0 overeenkomsten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:36 schreef Spies het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152466625427453
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:36 schreef Spies het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:15 schreef CarlosJacques het volgende:
Deze hoort ook in dit topic thuis
[ afbeelding ]
Daarna doet ie de scheidsrechter nog een keer of 3 na.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een briljant moment was dat toch
Daarrrr -----> WK / Ron Vlaar fantopic - RON BETONquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:28 schreef BlauweTijger het volgende:
IK WIL DAN OOK EEN TOPIC VOOR BETONNEN RON. MUUR VAN ORANJE.
Ik moest meteen denken aan die scene uit Do the right thing:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:36 schreef Spies het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:33 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Daarrrr -----> WK / Ron Vlaar fantopic - RON BETON
Hahah ronaldo denkt laat maar ..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Falco het volgende:
Ik verwacht nog veel en lollig meme-materiaal van deze baas
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:28 schreef Max23 het volgende:
Van de herhaling die ze laten zien moet eigenlijk een gifje gemaakt worden![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Qua gedrag bedoel ik he.
Indi is alleen een stuk intelligenter.
VERDOMME WAT FLIK JE ME N.................. oh kut dat is die potige negertquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:28 schreef Max23 het volgende:
Dat fragment van BMI en CR7 blijft ook geweldig![]()
Vanaf 36:35, van de herhaling die ze laten zien moet eigenlijk een gifje gemaakt worden![]()
Het is alsof je Stefan de Vrij vergelijkt met Krek Belmeniequote:
Ik vind het gedrag van Indi gewoon wat lijken op het gedrag van Ballotelli.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is alsof je Stefan de Vrij vergelijkt met Krek Belmenie
Wist je dat Mike Tyson ook wel wat weg heeft van Nelson Mandela?
BMI is een grappenmaker die zich bovendien niet laat intimideren. Verder geen grote mond, volgens mij zelfs vaak een hele lieve, beleefde zachtaardige jongen. Beide voetjes op de vloer, absoluut geen capsones ofzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het gedrag van Indi gewoon wat lijken op het gedrag van Ballotelli.
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
BMI is een grappenmaker die zich bovendien niet laat intimideren. Verder geen grote mond, volgens mij zelfs vaak een hele lieve, beleefde zachtaardige jongen. Beide voetjes op de vloer, absoluut geen capsones ofzo.
Balotelli is gewoon een achterlijke randdebiel met een serieus paar schroefjes los. Daarnaast nog zo arrogant als de pest ook.
Geen enkele overeenkomst dus, behalve dat het grote sterke negerts zijn.
Het slaat gewoon compleet nergens op. Je ziet BMI zeker voor het eerst in dit topic of wat?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ga je er nu serieus over door?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het slaat gewoon compleet nergens op. Je ziet BMI zeker voor het eerst in dit topic of wat?
Ballo had die dartpijltjes eens naar Feyenoord-jeugdspelers moeten smijten, denk dat BMI 'm een paar hendig sjieke hengsten had verkocht
Ga je nou serieus het domste statement van de maand op Fok VBL/WK maken, en vervolgens doen alsof ik gek ben?quote:
Frankrijk heeft er ook 1 die gewoon terug knalt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
BMI is een grappenmaker die zich bovendien niet laat intimideren. Verder geen grote mond, volgens mij zelfs vaak een hele lieve, beleefde zachtaardige jongen. Beide voetjes op de vloer, absoluut geen capsones ofzo.
Balotelli is gewoon een achterlijke randdebiel met een serieus paar schroefjes los. Daarnaast nog zo arrogant als de pest ook.
Geen enkele overeenkomst dus, behalve dat het grote sterke negerts zijn.
Is Bruno ook zo snel?quote:Op maandag 16 juni 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
Doet me beetje denken aan V Gobbel van vroeger.
Mooie kerel.
Dan ben jij de enigequote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Racistquote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoofd beschermen tegen de balquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daarna doet ie de scheidsrechter nog een keer of 3 na.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)rtins-indi-vies.html
Wat betekent dat handgebaar eigenlijk?
Wow. Mooi werk. Heb je deze zelf gemaakt?quote:
Nee komt van deze pagina;quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wow. Mooi werk. Heb je deze zelf gemaakt?
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee komt van deze pagina;
https://www.facebook.com/probleemwijken
quote:
How ya doin'quote:
loooooolquote:
Ik vind dit wel stoer.quote:
Onsmakelijk. TR gemacht.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:36 schreef sig000 het volgende:
Voor iedereen die nog twijfelde: Hij heeft dus hersens.
Eerlijk is eerlijk, als ze ooit scouten voor een baddy in Shaun of the Dead 2......BMI is your manquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef CarlosJacques het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer voor hem. Speelde verdienstelijk en een sympathieke kerel.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, paar dagen koppijn en volgende ronde issie er weer.
Valt lastig in te schatten natuurlijk. Medische situatie is niet bekend bij ons.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, paar dagen koppijn en volgende ronde issie er weer.
Natuurlijk is de staf er bij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:48 schreef Andromache het volgende:
Waarschijnlijk is er wel iemand van de staf bij omdat je met een hersenschudding dacht ik om de zoveel uur wakker gemaakt moet worden. Dacht ik, hoor... Sowieso is het wel sociaal.
Het was hoofd op de zachte grond en dat geeft nog wel wat mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Het duurt minstens een week, dan is die uit de wedstrijdritme en in de volgende ronde gaan wij eruit...
Dus die zijn we niet meer terug.
Ahja, kan die misschien nog een wedstrijdje meedoen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was hoofd op de zachte grond en dat geeft nog wel wat mee.
Kan best meevallen ondanks die enge foto.
Er zit vrij ruim tijd tussen de wedstrijden, Chili kun je vergeten maar volgende kan wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, kan die misschien nog een wedstrijdje meedoen.
Dat zeg ik, een wedstrijdje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zit vrij ruim tijd tussen de wedstrijden, Chili kun je vergeten maar volgende kan wel weer.
Klopt, en die gaan wij denk ik verliezen..quote:
Ik heb geen idee en zie het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, en die gaan wij denk ik verliezen..
Al geef ik ze tegen Brazilië een stuk meer kans dan tegen Kroatië.
De pers zal toch wel achtergebleven zijn, die mag toch niet meeballen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:45 schreef BB-King het volgende:
Bruno.![]()
Zielig dat hij nu helemaal alleen daar in een kamertje ligt omdat hij niet mocht meevliegen.
Niet als Indigod weer mee kan doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, en die gaan wij denk ik verliezen..
Al geef ik ze tegen Brazilië een stuk meer kans dan tegen Kroatië.
niet overdrijven, hij zit niet in een coma.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Het duurt minstens een week, dan is die uit de wedstrijdritme en in de volgende ronde gaan wij eruit...
Dus die zijn we niet meer terug.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet overdrijven, hij zit niet in een coma.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:58 schreef sig000 het volgende:
Het was een vieze overtreding. Eigenlijk hoort zoiets rood te zijn.
Hey ksst, kappen he!quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe kan iemand zo simpel als BMI nou een hersenschudding hebben
* GGMM pakt de hand van DonRaja vast en steekt hem uit naar...quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien moeten we zo'n online kring voor hem starten...
* DonRaja pakt z'n hand terug.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM pakt de hand van DonRaja vast en steekt hem uit naar...
Misschien wargde hij op dat moment in de keeper van de tegenstander? Het doelpunt viel niet gek veel later nameljikquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben het gedaan Caland! Het wonder!
Ik hoop het niet. Het is een enorme houten klaas in de duels, heeft geen overzicht, is erg onzeker in balbezit en maakt doorlopend persoonlijke fouten. Niet dat de rest van de verdedigers zoveel beter is, maar als de bal bij hem in de buurt is hou ik constant m'n hart vast.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
Kan BMI wel spelen met de 8ste finale? Is er al iets over de verwachting bekend?
Klopt ja.. BMI en de bal is een soort schaap en schrikkeldraadquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het is een enorme houten klaas in de duels, heeft geen overzicht, is erg onzeker in balbezit en maakt doorlopend constante fouten. Niet dat de rest van de verdedigers zoveel beter is, maar als de bal bij hem in de buurt is hou ik constant m'n hart vast.
Finale:quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het is een enorme houten klaas in de duels, heeft geen overzicht, is erg onzeker in balbezit en maakt doorlopend persoonlijke fouten. Niet dat de rest van de verdedigers zoveel beter is, maar als de bal bij hem in de buurt is hou ik constant m'n hart vast.
Racist. Pvver.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:55 schreef Sangha het volgende:
. Hij maakt het allemaal wat kleurrijker!![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Het is een enorme houten klaas in de duels, heeft geen overzicht, is erg onzeker in balbezit en maakt doorlopend persoonlijke fouten. Niet dat de rest van de verdedigers zoveel beter is, maar als de bal bij hem in de buurt is hou ik constant m'n hart vast.
Maar daarnaast vind je z'n vriendin wel heel gemiddeld, is 't niet?quote:
Ach ik heb al aardig wat mijn kop gestoten en ga ook gewoon door.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Was dus niet een bewerking
BMI is wel herstellendquote:Op zaterdag 21 juni 2014 05:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach ik heb al aardig wat mijn kop gestoten en ga ook gewoon door.
Na Chili staat ie er gewoon weer die Bikkel.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef Fargo het volgende:
Dat is toch echt twee niveautjes te hoog voor hem...
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:07 schreef Fargo het volgende:
Dat is toch echt twee niveautjes te hoog voor hem...
Nee. Barcelona speelt al een eeuwigheid liever met slechte verdedigers, dus Bruno Martins Ingod heeft daar niets te zoeken.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Is BMI dan basismateriaal voor Barcelona volgens jou?
Want Argentijnen spreken Portugees?quote:Op maandag 7 juli 2014 02:32 schreef kraakschandaal het volgende:
Zou hij ook portugese scheldwoorden kennen om die Argentijnen te treiteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |