King Kongolo kan hem uitstekend opvolgen gok ik zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef Sunri5e het volgende:
Bruno is een held
Volgend jaar helaas naar Man U.
Er zal toch een nieuwe linksback moeten komen. Naast Nelom hebben we niemand. Ook niet in de jeugd volgens mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
King Kongolo kan hem uitstekend opvolgen gok ik zo
Alleen jammer dat we dan Nelom als linksback krijgen maar dat is een ander verhaal
De Witte Keniaan komt terug toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er zal toch een nieuwe linksback moeten komen. Naast Nelom hebben we niemand. Ook niet in de jeugd volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:45 schreef Melleyn het volgende:
Heeft iemand een gifje van z'n poseerding aan het begin van de wedstrijd?
Haha, de Vrij serieus en dan BMI met zo'n trol-lach.quote:
Het is geen geniale speler maar wel erg nuttig en dat op die leeftijd al, vergeet dat niet.quote:
Nog steeds 5x zo goed als Sergio "kom snel keepertje, ik trek 't niet" Ramos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:23 schreef Shreyas het volgende:
Minste verdediger aan Nederlandse kant vandaag.
Bedoel je gisteren? Of in het algemeen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog steeds 5x zo goed als Sergio "kom snel keepertje, ik trek 't niet" Ramos.
Klopt. Maar hoe kun je in deze wedstrijd iemand aanwijzen als minste verdediger? De rest blonk gewoon erg uit. BMI iets minder maar was zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:23 schreef Shreyas het volgende:
Minste verdediger aan Nederlandse kant vandaag.
Daarnaast kan hij erg goed boos kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe kun je in deze wedstrijd iemand aanwijzen als minste verdediger? De rest blonk gewoon erg uit. BMI iets minder maar was zeker niet slecht.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast kan hij erg goed boos kijken.
In de 1e helft hield ik mijn hart vast.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat sowieso
Nee maar even serieus. Iedereen heeft vandaag geween super gespeeld.
Eensch, maar vandaag ging het om collectief jonguuuhhh!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMI is echt van al die spelers die poseren de enige die lacht.
Ik vind hem wel een baas, alleen zijn spel vind ik niet zo geweldig.
Dat vond ik (afgezien van 2 momenten) nog wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de 1e helft hield ik mijn hart vast.
Natuurlijk, maar de volgende wedstrijd mag hij waarschijnlijk banken als we 4-3-3 gaan spelen. Vlaar was een stuk beter en de Vrij kan je er ook niet uithalen nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:56 schreef Vinno het volgende:
[..]
Eensch, maar vandaag ging het om collectief jonguuuhhh!
Daar paste hij goed in!
Ze hebben geen v Persie en Robben lopen in de spits en dat maakte toch wel het verschil.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat vond ik (afgezien van 2 momenten) nog wel meevallen.
Klopt. Vlaar en de Vrij zijn beter dan BMI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de volgende wedstrijd mag hij waarschijnlijk banken als we 4-3-3 gaan spelen. Vlaar was een stuk beter en de Vrij kan je er ook niet uithalen nu
Ja ook wederom een feit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de volgende wedstrijd mag hij waarschijnlijk banken als we 4-3-3 gaan spelen. Vlaar was een stuk beter en de Vrij kan je er ook niet uithalen nu
Tsja dat zijn 2 speler. Op 9 andere plekken zou je de spelers van Spanje hoger inschatten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben geen v Persie en Robben lopen in de spits en dat maakte toch wel het verschil.
Jah, maar uitstraling... Wie kom jij liever tegen in een steegje?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Vlaar en de Vrij zijn beter dan BMI.
BMI, want hij lijkt me wel iemand met wie je gigantisch kan lachen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
Jah, maar uitstraling... Wie kom jij liever tegen in een steegje?
De Vrij. Maar ik denk dat dat nu niet van belang is. Voetballend is de Vrij veel sterkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:01 schreef Vinno het volgende:
[..]
Jah, maar uitstraling... Wie kom jij liever tegen in een steegje?
Zker. Toch denk ik dat hij voor BMI gaat... Just a feeling.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De Vrij. Maar ik denk dat dat nu niet van belang is. Voetballend is de Vrij veel sterker
We zullen zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zker. Toch denk ik dat hij voor BMI gaat... Just a feeling.
Ja, zo'n rustmomentje liep na Roemenië ook zo goed af, in 2008.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:11 schreef sig000 het volgende:
v Persie met gele kaart vervangen door Huntelaar
Depay en Lens op de vleugels en Wijnaldum op 10 laten spelen tegen Australie om te beginnen
Die 3 oude rotten ff vanaf de kant laten toekijken.
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo'n rustmomentje liep na Roemenië ook zo goed af, in 2008.
En sowieso, je gaat toch geen spelers laten rusten als je nog lang niet door bent?
Op z'n hoogst wanneer je al zeker bent van groepswinst. Zéker niet in de tweede wedstrijd. En zelfs als je al zeker bent van je zaak, zou ik liever het momentum vasthouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?
Je lijkt wel een boekhouder man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Op z'n hoogst wanneer je al zeker bent van groepswinst. Zéker niet in de tweede wedstrijd. En zelfs als je al zeker bent van je zaak, zou ik liever het momentum vasthouden.
Degene die op 1-5 heeft gegokt lacht zich nu zijn lul in de krul.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan goed kloppen, die hebben meestal ook gelijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?
Serieverkrachter van spitsen ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij kijkt altijd als een serieverkrachter.
Dat vieze snorretje doet het hem wel.
Behalve dat ze zo zwart zijn als zwarte piet hebben ze geen enkele overeenkomst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
Is die Indi de Nederlandse ballotelli?
Qua gedrag bedoel ik he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Behalve dat ze zo zwart zijn als zwarte piet hebben ze geen enkele overeenkomst.
Qua gedrag hebben ze ook 0,0 overeenkomsten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Qua gedrag bedoel ik he.
Indi is alleen een stuk intelligenter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |