We hebben je door Wolve, je had te kort voor het rennen koffie gedronken en daarom liep je door het water! De boel schoonwassen terwijl je aan het rennen bent, dát is pas multitaskingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef Wolve000 het volgende:
Om dat mentale beeld weer kwijt te raken, een bonus-foto van mezelf!
[ afbeelding ]
quote:
Uit de officiele routebeschrijving van het loopje:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
We hebben je door Wolve, je had te kort voor het rennen koffie gedronken en daarom liep je door het water! De boel schoonwassen terwijl je aan het rennen bent, dát is pas multitasking
niet miepen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Wat was je laatste schema?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ik heb steeds met een schema gelopen, en dat us er niet voor deze week. En nu vind ik t zo moeilijk a. Om te gaan en b. Wat moet ik doen?
Zucht. Dit haat ik zo van mezelf
problem solved!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
. Ga daarna gewoon verder naar de 5 naar 10 haha
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Quoi het volgende:
Koffie en zenuwen werken hier ook altijd 'verlichtend'![]()
Wordt het warm dit weekend jah? Ik vergeet telkens dat ik Leiden ga lopen!
23 graden, wtf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]zonnig, graadje of 23... Dat staat in elk geval op voor Den Bosch
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef YUR het volgende:
Ik heb de autistische ik even wakker gemaakt.
Op zaterdag 10 december 2022 word ik 42 jaar en 195 dagen oud. Dat is de tweede zaterdag van december.
Op de tweede zaterdag van december van dit jaar wordt er een marathon gehouden in Nederland:
http://www.dieversportief(...)=view&id=4&Itemid=24
Dus ik moet me maar alvast voorbereiden op de 2022-editie van de Boscrossmarathon
9 juli 2022, Strandmarathon Den Haag it is...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef YUR het volgende:
Op zaterdag 10 december 2022 word ik 42 jaar en 195 dagen oud. Dat is de tweede zaterdag van december.
Op de tweede zaterdag van december van dit jaar wordt er een marathon gehouden in Nederland:
Dus ik moet me maar alvast voorbereiden op de 2022-editie van de Boscrossmarathon
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
9 juli 2022, Strandmarathon Den Haag it is...
Met je 8-jarige zoon langs de kantquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef YUR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |