quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hij is tenminste eerlijk genoeg om te zeggen dat het geen 30 cm is. En nee, dat red ik ook niet, maar ik mag toch niet klagen
Ga eens slapen jijquote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@Sedan: tijdens dat stilteweekend zijn we stil. Geen communicatie met de anderen. Je bent daar voor jij. Niet voor die anderen. Er zijn wel momenten waarop je kan praten met een begeleider als je dat wil. Dat hoeft niet. Verder meditatie en vrije tijd. Geen technologie toegestaan
Ik ben gewoon te eerlijk somsquote:
Klinkt als iets waar ik gek van wordtquote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@Sedan: tijdens dat stilteweekend zijn we stil. Geen communicatie met de anderen. Je bent daar voor jij. Niet voor die anderen. Er zijn wel momenten waarop je kan praten met een begeleider als je dat wil. Dat hoeft niet. Verder meditatie en vrije tijd. Geen technologie toegestaan
Nep Fok!kers hier...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hij is tenminste eerlijk genoeg om te zeggen dat het geen 30 cm is. En nee, dat red ik ook niet, maar ik mag toch niet klagen
Oke op die manier, zou niets voor mij zijn hoor ik al. Maar wat ik al zei, hopelijk helpt het voor jequote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jointje net opquote:
quote:
Trustequote:Op maandag 12 mei 2014 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jointje net op![]()
Slaap lekker lieve mensen
Ik bij mezelf ook niet, maar ik ben nu bij mijn vader en daar slaap ik op zolder.quote:
Elders wat aan het lezenquote:
Schoolwerk.quote:
Geniet er nog maar even van. Als pas-afgestudeerde is het ook verre van ideaal.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schoolwerk.
Op zulke momenten wil ik toch wel weer graag afgestudeerd zijn, hoe eng ik het ook vind om straks geen student meer te zijn.
Meh. Echt student voel ik me al niet meer hoor, met het uitzicht op straks twee maanden lang fulltime werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Als pas-afgestudeerde is het ook verre van ideaal.
Haha, dat betwijfel ik sterk. Maar die 2 maanden staan al vrij vast, daarna is het nog maar de vraag of ik uberhaupt werk ga kunnen vinden.quote:
Welke studie volg je?quote:Op maandag 12 mei 2014 01:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat betwijfel ik sterk. Maar die 2 maanden staan al vrij vast, daarna is het nog maar de vraag of ik uberhaupt werk ga kunnen vinden.
Ai, veel concurrentie voor weinig vacatures. Alvast succes!quote:
Exact. Vandaar dat ik nu voor 2 maanden gewoon alvast een vakantiebaantje heb geregeld, dan kan ik in alle rust vacatures zoeken. En rijlessen nemen, haha.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, veel concurrentie voor weinig vacatures. Alvast succes!
Ach dat kan overal nog wel voorkomenquote:Op maandag 12 mei 2014 05:11 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst echt het gevoel dat ik op Rotterdam Zuid woon. Om kwart voor vijf wakker worden omdat iemand op de gang stond te schreeuwen 'dat zijn wel mijn spullen vriend' en herrie alsof iemand iets open probeert te breken. Maar nu is die weer weg.
Elke chick op FOK wilt je nu.quote:
Fas en ik willen alleen elkaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Jij en Fas niet ;-)
"wilt"quote:
Hoe heb jij geslapen?quote:
Ik heb heeeeel erg lekker geslapenquote:
en hoe dat zo?quote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel erg lekker geslapen
Weer een jointje gerookt na een week zonder. Heb een week max. 3 uur per nacht geslapen dus was kapot. Heel blij met mn ruim 9 uur nuquote:
Je hebt weer een week een poging gewaagt dus. Dat wist ik niet....quote:Op maandag 12 mei 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weer een jointje gerookt na een week zonder. Heb een week max. 3 uur per nacht geslapen dus was kapot. Heel blij met mn ruim 9 uur nu
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeer het al 2 maandenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt weer een week een poging gewaagt dus. Dat wist ik niet....
Tis goed voor/tegen diabetesquote:Op maandag 12 mei 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
A joint a day keeps the doctor away
En je slaapt nog lekker ook
Top! Nu maar hopen dat dat stiltehuis gaat helpenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Denken dat je om half 1 opgehaald wordt, om 7 voor half 1 wakker worden, haasten en het redden en dan je app lezen en zien dat het veranderd is naar 1 uur
Niet om 7 uur in de ochtend klaarwakker zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Denken dat je om half 1 opgehaald wordt, om 7 voor half 1 wakker worden, haasten en het redden en dan je app lezen en zien dat het veranderd is naar 1 uur
Oh, maar dat was ik wel hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet om 7 uur in de ochtend klaarwakker zijn
Maar toen heb je je gewoon weer omgedraaid zeker he? Jij luiwammes jij!quote:
De hele nacht doorquote:Op maandag 12 mei 2014 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar toen heb je je gewoon weer omgedraaid zeker he? Jij luiwammes jij!
Zo ben ikquote:
Dat dacht wijlen Bob Marley ook jaquote:Op maandag 12 mei 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
A joint a day keeps the doctor away
En je slaapt nog lekker ook
Vanaf woensdag gaat het weer richting de 20 graden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
Waar blijft de lentebbbrrrrrr * LovelyLady heeft het koud
Dan is de wind ook weer wegquote:Op maandag 12 mei 2014 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf woensdag gaat het weer richting de 20 graden.
Zien we het jurkje van LoLa nog niet opwaaien.quote:
Dat zijn de betere temperaturen..quote:Op maandag 12 mei 2014 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanaf woensdag gaat het weer richting de 20 graden.
Ik en jurkjesquote:Op maandag 12 mei 2014 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zien we het jurkje van LoLa nog niet opwaaien.
Nee joh, een echte Lady doet dat ook bij een graad of 10.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet de temperatuur er wel naar zijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee joh, een echte Lady doet dat ook bij een graad of 10.
Ik ben gelukkig bijna klaar.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn de betere temperaturen..
[..]
Ik en jurkjes![]()
Ja want een UI zegt ook enorm veel over de persoonquote:
Succes Faxiemanquote:
Je UI en je usernaam doen ieder weldenkend mens vermoeden dat je een eckte eckte lady bent.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want een UI zegt ook enorm veel over de persoon
Houden zoquote:Op maandag 12 mei 2014 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je UI en je usernaam doen ieder weldenkend mens vermoeden dat je een eckte eckte lady bent.
[ afbeelding ]
En ondertussen ben je een robuuste bouwvakker van een jaar of 53, bij voorkeur zware shag rokend en Schultenbrau drinkend uit blik.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ondertussen ben je een robuuste bouwvakker van een jaar of 53, bij voorkeur zware shag rokend en Schultenbrau drinkend uit blik.
Middagdipje, dan ben ik niet zo scherp.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
*burp* was een betere reactie geweest
Ok het is je vergeven voor deze ene keer.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Middagdipje, dan ben ik niet zo scherp.
Wat is er mis? Zit je sifon weer verstopt. Je weet toch dat je in de wc moet schijten en niet in de gootsteen?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ok het is je vergeven voor deze ene keer.
Maar, graag dan wel even mijn gootsteen repareren nu!
Wat? Serieus?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is er mis? Zit je sifon weer verstopt. Je weet toch dat je in de wc moet schijten en niet in de gootsteen?
Bel een loodgieterquote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat? Serieus?
Heb ik verdomme al ruim 10 jaar in het verkeerde gat zitten schijten...
Ik vond het al zo raar dat ik vanaf ''de wc'' uitzicht had op de koelkast.
Je zei bouwvakker... geen loodgieterquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zei bouwvakker... geen loodgieter
Wel opletten
Een week zonder koffie ... soms heb ik uitblinkersquote:
Een allround klusjes man zou ik blijer mee zijn...quote:
Een bouwvakker is toch vaak van vele markten thuis?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een week zonder koffie ... soms heb ik uitblinkers
[..]
Een allround klusjes man zou ik blijer mee zijn...
een week al?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een week zonder koffie ... soms heb ik uitblinkers
Ja dat wel, maar loodgieter valt daar niet onder blijkbaarquote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een bouwvakker is toch vaak van vele markten thuis?
Ik ben officieel afgekicktquote:
Oh jemig.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben officieel afgekickt
Onvrijwillig natuurlijk, dat wel ....
Hoe is het met je? Hoezo mag je geen koffie?quote:
U riep?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Een allround klusjes man zou ik blijer mee zijn...
Middagdipje, ben nog niet zo scherpquote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zei bouwvakker... geen loodgieter
Wel opletten
Lastig dan...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar loodgieter valt daar niet onder blijkbaar
Zijn gangetje ...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Hoezo mag je geen koffie?
Je moet er zeker geld voor hebben, kratje bier zal vast niet genoeg zijnquote:
Nietquote:
Zo rol ikquote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Middagdipje, ben nog niet zo scherp
Lola wil me nietquote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
En wanneer gaan jullie nou eens scharen?
Geld zou wel zo handig zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet er zeker geld voor hebben, kratje bier zal vast niet genoeg zijn
Heb jij jezelf al aangeboden dan?quote:
Dat ding van mij valt niet te verbergen Beetman, ik ben een fokker.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij jezelf al aangeboden dan?
Elastiekje om en scharen maar!
quote:
quote:
Kamer van de jongste moet behang af gesaust en kozijnen geschilderd worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Geld zou wel zo handig zijn.
Wat moet er gedaan worden? misschien kunnen we een deal maken... (via pm/dm desnoods)
wat versta jij onder sauswerk?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
Kamer van de jongste moet behang af gesaust en kozijnen geschilderd worden.
En de hal boven maar dat is allemaal saus en kozijnwerk...
En de trapdat is echt een kutklus... maargoed
Ik kan een hoop zelf hoor dus komt wel goed denk ik. Tijd technisch gezien is het gewoon klote en de jongste zou op de oudste kamer kunnen slapen als die naar zijn vader zou gaan, maar dat gaat hij tijdelijk niet dus moet ik even kijken hoe ik het dan ga doen.
mijn hoofdchaos
nvm
De trap wordt lastig zoals ik al zei, maar er is weinig wat ik echt niet kan (in en om het huis)quote:Op maandag 12 mei 2014 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht meer aan klussen die je zelf echt niet kan
vervelend.... wat doet ie ongeveer?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Auto na laten kijken want hij loopt niet lekker
Op een paar cilinders minder lopen. Tot vandaag was het onregelmatig wanneer ie dat deed, vandaag deed ie Het vrijwel de hele tijd. Kan van alles zijn, maar ik vermoed iets elektrisch + vocht.quote:
oh das mooi kut..... Ja hoop maar dat het daar aan ligtquote:Op maandag 12 mei 2014 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een paar cilinders minder lopen. Tot vandaag was het onregelmatig wanneer ie dat deed, vandaag deed ie Het vrijwel de hele tijd. Kan van alles zijn, maar ik vermoed iets elektrisch + vocht.
Wil jij wat van mijn slaap hebben? Ik heb net mijn eerste ochtenddienst weer achter de rug. Ben nu al moe.quote:
Graagquote:Op maandag 12 mei 2014 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil jij wat van mijn slaap hebben? Ik heb net mijn eerste ochtenddienst weer achter de rug. Ben nu al moe.
Ik heb wel een uurtje of 4 over voor je.quote:
Gevolg van mn depressiequote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Mag ik vragen waarom je slecht slaapt TGND?
Graagquote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel een uurtje of 4 over voor je.
Ik stuur ze op.quote:
Voorkeur voor pakketpost of DM?quote:
Zou wel een uitkomst zijn zeg.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook nog wel het een en ander in de aanbieding![]()
Ging het maar zo makkelijk
Pakketpost please. Denk dat DM niet voldoende isquote:
Ik slaap sinds donderdag alweer als een roosquote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook nog wel het een en ander in de aanbieding![]()
Ging het maar zo makkelijk
Dat is altijd fijnquote:Op maandag 12 mei 2014 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik slaap sinds donderdag alweer als een roos
Okidoki.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pakketpost please. Denk dat DM niet voldoende is
Ik had het nu voor het eerst sinds jaren weer....quote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn
Blij dat ik zelden last heb van slaapproblemen.
Seks bij de cafetaria?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo maar eens richting cafetariaAl heeel lang niet meer gehad
Pikanto. Een heerlijke pikante vleesstaafquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je iets heel lang niet hebt gehad denken wij toch allemaal aan seks
Dat je goed sliep neem ik aan?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had het nu voor het eerst sinds jaren weer....
Beter dan een kaasstengel jaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pikanto. Een heerlijke pikante vleesstaaf
Nee ik had voor het eerst sinds jaren slaapproblemen.... Maar die hadden dus (zoals ik al dacht) alleen met de onzekerheid over mijn contract te maken...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je goed sliep neem ik aan?
Had dat een reden?
Ik denk niet dat ze dat daar willen, die dingenquote:
Niet altijdquote:Op maandag 12 mei 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vam ruilen komt huilen, dus doe maar niet
Meestal een patatje, pindasaus apart en 2 frikandellen. Maar ik wil vanavond even kijken of ik iets anders neem ipv de frikandellen, zegmaarquote:Op maandag 12 mei 2014 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
oke
Maar wat voor lekker bestel je? of beslis je dat op et laatste moment?
Ooh hoelang heb je dan slecht geslapen?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik had voor het eerst sinds jaren slaapproblemen.... Maar die hadden dus (zoals ik al dacht) alleen met de onzekerheid over mijn contract te maken...
dan bestel ik bijna hetzelfde meestal.... patat sate. frikandel en dan een kroketje,...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal een patatje, pindasaus apart en 2 frikandellen. Maar ik wil vanavond even kijken of ik iets anders neem ipv de frikandellen, zegmaar
Ik neem inderdaad soms ipv 1 frikandel ook wel eens een kroket. Dus dan inderdaad hetzelfde als jijquote:Op maandag 12 mei 2014 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
dan bestel ik bijna hetzelfde meestal.... patat sate. frikandel en dan een kroketje,...
Ik vind zelf een mexicano, vleeskroket of kaassoufle ook wel erg lekker, voor het kijken vanavond
Sliep al een maandje niet zo lekker maar de afgelopen 2 weken was het echt waardeloos....quote:Op maandag 12 mei 2014 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooh hoelang heb je dan slecht geslapen?
Het klink alsof je al jaren slaapproblemen had nl![]()
Feministenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Een dolle mina zou ik ook voor oppassen!
moet twi de frituur niet slopenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind eten halen bij de snackbar veel te duur. Vind zelf frituren makkelijker, sneller en goedkoper.
ik mis rijst of aardappelen /autistquote:Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga aan een kipfiletje en wat worteltjes
ik mis hier nog meerquote:Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ga asperges met hollandaisesaus, ham en ei eten.
We hebben een nieuwe van zijn vader gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet twi de frituur niet slopen
Heb geen frituurpan. Gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind eten halen bij de snackbar veel te duur. Vind zelf frituren makkelijker, sneller en goedkoper.
haha dat ken ik.... en dan bestel je toch weer hetzelfdequote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad soms ipv 1 frikandel ook wel eens een kroket. Dus dan inderdaad hetzelfde als jijMaar meestal 2 frikandellen. Mexicano vind ik niet zo lekker. Ik denk dat het ook gewoon weer een kroketje en frikandel wordt. Maar ik ga gewoon even kijken
Inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat ken ik.... en dan bestel je toch weer hetzelfde![]()
Vanwege de stank of omdat je dan supervaak zou gaan frituren?quote:
Ik mis ook wel eens ietsquote:Op maandag 12 mei 2014 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik mis rijst of aardappelen /autist
[..]
ik mis hier nog meer
Je hoeft ons ook niet perse vet te mestenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe van zijn vader gehad.Alleen die is wel een beetje klein. Dus op een meeting gaat dat niet zo snel.
Beide. Vooral de stank.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanwege de stank of omdat je dan supervaak zou gaan frituren?
Was ik ook bang voor toen ik net op mezelf ging, maar we halen het gewoon nooit in huis. Maar vind gepaneerde kippetjes wel lekker uit de frituur.
Ik heb uit bescherming geen frituurpanquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Myraela het volgende:
mensen zonder frituurpanquote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beide. Vooral de stank.
En frituren is onderdeel van mn werk. Vind dat gewoon niks. Ben heel blij dat ik geen frituurpan heb en ik eet verder ook nooit frituur. Dus ik zou dat er nooit uithalen
Oh, ik vind het echt helemaal niets. En veel te lang duren. Maar als je het al kent dan moet je het gewoon halen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden over.
Eet regelmatig bij vriendin en dat is best lekker.
De beste man denkt aan een defecte ecu of draadboomquote:Op maandag 12 mei 2014 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
oh das mooi kut..... Ja hoop maar dat het daar aan ligt
Oja?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doen genoeg anderen voor haar in de plaats
Klopt.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaat alleen een lepel vet in ofzo toch?
Heeft ie de bombines en bougies gecheckt voor hij zoiets roept?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De beste man denkt aan een defecte ecu of draadboom
Ja hangt er vanaf bij diepvries frietjes is het niet eens nodig omdat die al voorgebakken zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
daar gaat alleen een lepel vet in ofzo toch?
resultaat een beetje vergelijkbaar met ovenpatat bijvoorbeeld?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hangt er vanaf bij diepvries frietjes is het niet eens nodig omdat die al voorgebakken zijn
Maar je kan er ook andere dingen in bereiden. En dan is idd een beetje olie voldoende
Daar heb je tegenwoordig best goede varianten van!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
resultaat een beetje vergelijkbaar met ovenpatat bijvoorbeeld?
En vanavond ging je hardlopen toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:08 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook zin in snacks... Maar goed, dat wordt 'm niet! Ik ga iets roerbakken denk ik.
ja en op een ideale dag met een ideale oven is het ook echt goed..... Maar in mijn ervaring is het het meestal toch net niet....quote:Op maandag 12 mei 2014 17:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig best goede varianten van!
Dat moet ik ook weer oppakken. En deze keer neit voor 2 avonden binnen een week en meteen weer laten gaanquote:Op maandag 12 mei 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En vanavond ging je hardlopen toch?
Die zijn al gechecktquote:Op maandag 12 mei 2014 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ie de bombines en bougies gecheckt voor hij zoiets roept?
De ecu kan ik nog wel begrijpen...
Ik heb nog nooit ovenpatat gegetenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
resultaat een beetje vergelijkbaar met ovenpatat bijvoorbeeld?
Het is wel leuk en gezellig samen, maar ik heb geen idee of het alleen vriendschap is of meer. Nog steeds nietquote:
Zoals?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel leuk en gezellig samen, maar ik heb geen idee of het alleen vriendschap is of meer. Nog steeds niet![]()
Er zijn een aantal dingen die mij doen twijfelen of het ooit wel een relatie kan worden.
Maar je hebt wel gezoend, dat doe je niet zo snel bij een gewone vriendin.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel leuk en gezellig samen, maar ik heb geen idee of het alleen vriendschap is of meer. Nog steeds niet![]()
Er zijn een aantal dingen die mij doen twijfelen of het ooit wel een relatie kan worden.
Gebrek aan diepgang in gesprekken, de reactie of gebrek daaraan toen ik over mijn verleden/beperking vertelde.quote:
Hmm.. Hoeveelste date was dit? En wel gezoend dus al? Laat je sowieso nog merken dat jij meer wil? (aanraken, plagen, flirten etc.)quote:Op maandag 12 mei 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan diepgang in gesprekken, de reactie of gebrek daaraan toen ik over mijn verleden/beperking vertelde.
Nee, dat klopt. Ik weet het niet wat ik nu moet denken/voelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gezoend, dat doe je niet zo snel bij een gewone vriendin.
Wees open en direct, vraag haar of t nog wat wordt.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik weet het niet wat ik nu moet denken/voelen.Erg lastig.
Ik heb er nu 6 keer gezien, ja we hebben gezoend/geknuffeld. Ik probeer het wel maar het lukt niet erg/ ik durf niet erg/ ik weet niet goed hoe etcquote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hmm.. Hoeveelste date was dit? En wel gezoend dus al? Laat je sowieso nog merken dat jij meer wil? (aanraken, plagen, flirten etc.)
Dag buurmeisjequote:
Waar wil jij graag dat het naar toe gaat met haar?quote:
Daar heb ik ook eigenlijk geen antwoord op. Eigenlijk heb ik op alle vragen die over gevoel/emoties gaan geen antwoord.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar wil jij graag dat het naar toe gaat met haar?
Eerst duidelijkheid voor jezelf creëren, voor je die van haar verwacht. Dat is de eerste stapquote:Op maandag 12 mei 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eigenlijk geen antwoord op. Eigenlijk heb ik op alle vragen die over gevoel/emoties gaan geen antwoord.
Na 6 dates zou je toch al wel moeten weten of je verliefd kunt worden of 't al bent, toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik ook eigenlijk geen antwoord op. Eigenlijk heb ik op alle vragen die over gevoel/emoties gaan geen antwoord.
Ik zou willen dat ik een vriend/vriendin heb waarmee ik over zulke dingen kan praten.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst duidelijkheid voor jezelf creëren, voor je die van haar verwacht. Dat is de eerste stap
Je hebt onsquote:Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een vriend/vriendin heb waarmee ik over zulke dingen kan praten.
Niet als je geen reet snapt van gevoelens en emoties. Echt hogere wiskunde in het Chinees dat kan ik beter begrijpen dan emotiesquote:Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Na 6 dates zou je toch al wel moeten weten of je verliefd kunt worden of 't al bent, toch?
Dank jequote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt onsEn anders gewoon één van ons DM'en/PM'en, mocht je dat willen. Mijn DM/PM staat voor je open in ieder geval
http://mens-en-gezondheid(...)en-verliefdheid.htmlquote:Op maandag 12 mei 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als je geen reet snapt van gevoelens en emoties. Echt hogere wiskunde in het Chinees dat kan ik beter begrijpen dan emoties
Mijn vlinders zijn kennelijk nog rupsen of nog eitjesquote:Op maandag 12 mei 2014 19:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)en-verliefdheid.html
Mwah.quote:
Ben je wel eens verliefd geweest? Weet je hoe het voelt? Denk je dat je het nodig hebt om verliefd te zijn of is een relatie op basis van aantrekkingskracht en vriendschap genoeg? Wat voel je bij haar? Heel veel vragen, maar misschien helpt het om je gevoel uit te pluizen (of het gebrek daar aan)quote:Op maandag 12 mei 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als je geen reet snapt van gevoelens en emoties. Echt hogere wiskunde in het Chinees dat kan ik beter begrijpen dan emoties
[..]
Dank je![]()
Dat zal ik doen.
Die zal toch ondertussen wel 60 zijn?quote:
Slechte troll.quote:
Klopt, ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.quote:
Ik niet.quote:
Ik denk van wel, maar dat was helaas niet wederzijds. Wederzijdse verliefdheid niet. Geen idee verder. Maar het is wel een goed idee om daar over na te denkenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest? Weet je hoe het voelt? Denk je dat je het nodig hebt om verliefd te zijn of is een relatie op basis van aantrekkingskracht en vriendschap genoeg? Wat voel je bij haar? Heel veel vragen, maar misschien helpt het om je gevoel uit te pluizen (of het gebrek daar aan)
Wat is dat?quote:
quote:
Als je jezelf helemaal niet herkent in dat stuk dan kun je er wel vanuit gaan dat je niet verliefd bent, na zes dates.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vlinders zijn kennelijk nog rupsen of nog eitjes
Een vriendin van mij is nooit verliefd geweest, maar al wel jaren in n vaste relatie. Ze lijken mij een gelukkig stel. Het was wel vreemd dat de ambtenaar van de burgerlijke stand dat nog even meldde bij hun huwelijk. Hihi, je zag sommige aanwezigen echt even verbaasd kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je wel eens verliefd geweest? Weet je hoe het voelt? Denk je dat je het nodig hebt om verliefd te zijn of is een relatie op basis van aantrekkingskracht en vriendschap genoeg? Wat voel je bij haar? Heel veel vragen, maar misschien helpt het om je gevoel uit te pluizen (of het gebrek daar aan)
quote:
Ja, ik heb net het mailtje gekregen met alle praktische informatie. Heb er echt, echt heeel erg veel zin inquote:Op maandag 12 mei 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
[..]nice. Dacht er vanmiddag nog aan. Het intrigeert me, misschien ooit eens proberen. Eerst misschien maar beginnen met mediteren.
Gewoon vrienden zou ook nog kunnen, en ik wil eigenlijk ook wel eens wat meer vrienden hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je jezelf helemaal niet herkent in dat stuk dan kun je er wel vanuit gaan dat je niet verliefd bent, na zes dates.
Dat zou mij genoeg zeggen iig.
Vrienden maken is moeilijk als je sociaal 'invalide' bent. Raar woord, maar je bent ook niet asociaal. Je zult mensen moeten ontmoeten en leren kennen. Beter nog mensen die van je autisme weten en er mee om kunnen gaan. Maar dan zal je jezelf in het sociale leven moeten gooienquote:Op maandag 12 mei 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vrienden zou ook nog kunnen, en ik wil eigenlijk ook wel eens wat meer vrienden hebben.En meer natuurlijk ook maar dat kan je niet sturen.
Wij willen je vrienden wel zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon vrienden zou ook nog kunnen, en ik wil eigenlijk ook wel eens wat meer vrienden hebben.En meer natuurlijk ook maar dat kan je niet sturen.
En bij haar twijfel ik eigenlijk wel of ze dat zou kunnenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrienden maken is moeilijk als je sociaal 'invalide' bent. Raar woord, maar je bent ook niet asociaal. Je zult mensen moeten ontmoeten en leren kennen. Beter nog mensen die van je autisme weten en er mee om kunnen gaan. Maar dan zal je jezelf in het sociale leven moeten gooienvia een forum afspreken is dan zo gek nog niet.
Dank jequote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij willen je vrienden wel zijn
NPquote:Op maandag 12 mei 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Is dit de eerst keer dat je naar zo'n stilte huis gaat?
Ik kan mij er niets bij voorstellenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NP![]()
JaDaarom ook alleen een weekend. Als het bevalt wil ik binnen een half jaar langer gaan. Ze hebben ook een vierdaagse stilte en volgens mij zelfs een week.
Dat kanquote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij er niets bij voorstellenom zoiets te doen
Is vreemd en prachtig tegelijkertijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij er niets bij voorstellenom zoiets te doen
Ik zou dat niet kunnen hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NP![]()
JaDaarom ook alleen een weekend. Als het bevalt wil ik binnen een half jaar langer gaan. Ze hebben ook een vierdaagse stilte en volgens mij zelfs een week.
quote:
Ik ben van alle stilte genezen inmiddelsquote:Op maandag 12 mei 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat dacht ik destijds ook...viel best mee, na de eerste dag.
Prima toch.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van alle stilte genezen inmiddels
Mediteren kan ik ook gewoon in m'n kamer of onder de douche..
Hehehe, hoe dat zo?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik mediteer 's nachts tijdens het slapen. Ideaal en efficiënt.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hoi Gargamelquote:
Elvis maar opzetten dan?quote:
Nee, ik word er gewoon nog onrustiger in mn hoofd vanquote:Op maandag 12 mei 2014 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat stilte confronterend is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |