quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hij is tenminste eerlijk genoeg om te zeggen dat het geen 30 cm is. En nee, dat red ik ook niet, maar ik mag toch niet klagen
Ga eens slapen jijquote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@Sedan: tijdens dat stilteweekend zijn we stil. Geen communicatie met de anderen. Je bent daar voor jij. Niet voor die anderen. Er zijn wel momenten waarop je kan praten met een begeleider als je dat wil. Dat hoeft niet. Verder meditatie en vrije tijd. Geen technologie toegestaan
Ik ben gewoon te eerlijk somsquote:
Klinkt als iets waar ik gek van wordtquote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@Sedan: tijdens dat stilteweekend zijn we stil. Geen communicatie met de anderen. Je bent daar voor jij. Niet voor die anderen. Er zijn wel momenten waarop je kan praten met een begeleider als je dat wil. Dat hoeft niet. Verder meditatie en vrije tijd. Geen technologie toegestaan
Nep Fok!kers hier...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hij is tenminste eerlijk genoeg om te zeggen dat het geen 30 cm is. En nee, dat red ik ook niet, maar ik mag toch niet klagen
Oke op die manier, zou niets voor mij zijn hoor ik al. Maar wat ik al zei, hopelijk helpt het voor jequote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jointje net opquote:
quote:
Trustequote:Op maandag 12 mei 2014 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jointje net op![]()
Slaap lekker lieve mensen
Ik bij mezelf ook niet, maar ik ben nu bij mijn vader en daar slaap ik op zolder.quote:
Elders wat aan het lezenquote:
Schoolwerk.quote:
Geniet er nog maar even van. Als pas-afgestudeerde is het ook verre van ideaal.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Schoolwerk.
Op zulke momenten wil ik toch wel weer graag afgestudeerd zijn, hoe eng ik het ook vind om straks geen student meer te zijn.
Meh. Echt student voel ik me al niet meer hoor, met het uitzicht op straks twee maanden lang fulltime werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Als pas-afgestudeerde is het ook verre van ideaal.
Haha, dat betwijfel ik sterk. Maar die 2 maanden staan al vrij vast, daarna is het nog maar de vraag of ik uberhaupt werk ga kunnen vinden.quote:
Welke studie volg je?quote:Op maandag 12 mei 2014 01:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat betwijfel ik sterk. Maar die 2 maanden staan al vrij vast, daarna is het nog maar de vraag of ik uberhaupt werk ga kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |