Net alsof Sjalalie zo'n succes was ( eerst nummer dan artiesten)..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:42 schreef ijs_beer het volgende:
Ik snap nooit zo de toevoeging van artiesten kiezen eerst, en dan pas een liedje voor die artiest kiezen...
In België leverde dat vorig jaar ook een gedrocht van een winnaar op.
Eens. Die nul punten vind ik zwaar onterechtquote:Op zondag 24 mei 2015 01:57 schreef Redefine het volgende:
Voor het eerst dat het gastland geen punten krijgt. En dat met een nummer dat toch niet in de middenmoot had misstaan.
Ja, prima niets mis mee. Hetzelfde geldt voor Duitsland eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 02:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Die nul punten vind ik zwaar onterecht
Aardig nummer, bijzonder lekker gezongen.
Dit dus, echt schandalig dat dit niet eens een paar punten kreegquote:Op zondag 24 mei 2015 10:59 schreef Aoibhin het volgende:
Zeer onterecht die 0 punten. Hier was echt niets mis mee: heerlijk nummer en goed optreden. Dit had inderdaad gewoon in de hoge middenmoot moeten eindigen.
Ja het basisniveau was echt heel hoog dit jaarquote:Op maandag 25 mei 2015 12:44 schreef misteriks het volgende:
Het probleem voor beide (DE en AT) is dat de kwaliteit vd finale relatief goed was. Ik vond dat beide ook meer verdienden, maar de kwaliteitsvotes was al voor de top 7 a 8, en al de resterende vriendjespolitiekvotes gaan niet naar landen zoals DE of AT, maar eerder een albanie, armenie, servie en bvb georgie
Vreselijk liedje, ik vind dat Franstalig liedje goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
De wildcard is gegaan naar AzRaH, met het nummer The One.
Dat schijnt de grote favoriet te zijn, heb het zelf nog niet gehoordquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:04 schreef ato het volgende:
[..]
Vreselijk liedje, ik vind dat Franstalig liedje goed.
Waarom zal dit kansloos zijn? Juist een frisse wind tussen wat geforceerde ballads en uptempo songsquote:Op zondag 24 januari 2016 11:22 schreef Fred_B het volgende:
Deze is leuk
(al is dit natuurlijk volledig kansloos op het ESF zelf).
Franstalig, niet zo'n actueel genre en uit een land met weinig vrienden.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:13 schreef ato het volgende:
[..]
Waarom zal dit kansloos zijn? Juist een frisse wind tussen wat geforceerde ballads en uptempo songs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |