Nou ja goed, uit de eerste punten gecombineerd met de stemvolgorde bleek vrijwel meteen dat Oostenrijk gewonnen had en een paar landen die ons gunstig gezind zouden moeten zijn gaven niets. Dan is dat een logische reactiequote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb deze reeks terug zitten lezen van gisteravond, leuk die hysterie
Pisces die meerdere keren roept dat Nederland blij mag zijn met top 10 en dat top 5 niet meer gaat lukkenMooi he hoe je 'jezelf' dan uit een soort bescherming naar beneden gaat praten haha!
Absoluutquote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef Greys het volgende:
Ja het was wel weer héérlijk op FOK! dit jaar, het ESF![]()
Dank allemaal
Echt?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
Voor het eerst in mijn FOK-carriére geband. Het was fantastisch.
Geen combi facebook?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:31 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft het aantal volgers op FB sinds gister overdag meer dan verdubbeld zie ik
Maar Ilse heeft er nog steeds vijf keer zo veel.
Na tien minuten in de eerste halve finale was ik gesneuveld.quote:
De topics danquote:Op zondag 11 mei 2014 19:32 schreef KoningPils het volgende:
Ik kon gisteravond de puntentelling nauwelijks volgen, het ging zo snel allemaal.
Vanochtend maar even teruggekeken
Die volgde ik sowieso al niet vanaf negen uur, hooguit tijdens een postcard snel een post maken en tijdens de intervalact.quote:
Ja, 'the Common Linnets'.quote:
Whehehe. Wat had je gedaan?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na tien minuten in de eerste halve finale was ik gesneuveld.
twitter:CommonLinnets twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:50:33We are blown away by the wonderful heartwarming response to our performance yesterday..the iTunes charts all over Europe give us chills! ❤️ reageer retweet
Twee uur daarvoor één Johan Derksen-gifje.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:33 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik vind het ook zoooo mooi te zien dat ze nu zo'n grote hit in handen hebben. Oostenrijk haalt het bij lange na niet, échte muziek overwint altijd zie je maar weer. Bewijst toch dat er veel mensen voor een act kiezen
Ze mogen nu best met knallende ruzie uit elkaarquote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef Greys het volgende:
Weet je wat me ook opvalt op die Common Linnets Facebook?
Misschien beetje ver gezocht, maar daar wordt de persoonlijke pagina van Ilse wel gelinkt, zelfs die van JB Meijers die gitarist een paar keer, maar Waylon niet. Geeft me tóch weer een beetje het gevoel dat 'The Common Linnets' van Ilse is en dat hij blij mag zijn dat hij mee mocht doen, wat haar betreft...
Er staat ook helemaal bovenaan bij de beschrijving:
Country Americana group from The Netherlands. (members 2014: Ilse Delange and Waylon)
Alsof Waylon elk moment ingewisseld kan gaan worden.
Nee, ze hebben Tukkerville nog samenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze mogen nu best met knallende ruzie uit elkaar
Ik denk dat 't wel meevalt, eigenlijk. Zo veel Waylons zijn er niet, dus als een geïnteresseerde buitenlander (of, waarschijnlijker, buitenlandse) bij Google 'Waylon' intikt, dan heb je 'm meteen te pakken.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, 'the Common Linnets'.
Maar die is voor Waylon zelf niet zo handig, want bij Ilse staat er uiteraard 'DeLange' bij, maar bij hem alleen zijn voornaam dus is hij slecht te vinden op FB voor buitenlanders
Oh is hij idd zo makkelijk te Googlen? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:52 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik denk dat 't wel meevalt, eigenlijk. Zo veel Waylons zijn er niet, dus als een geïnteresseerde buitenlander (of, waarschijnlijker, buitenlandse) bij Google 'Waylon' intikt, dan heb je 'm meteen te pakken.Plús het feit dat Waylon zijn artiestennaam is, en dat als er Ilse DeLange + Willem had gestaan, hij pas echt onvindbaar zou zijn geweest.
Zou best kunnen. Ik wil Ilse niet graag zien als gehaaide dame die zich heel bewust voordoet als schaap, maar ze is wat betreft haar carrière duidelijk wel heel serieus en ambitieus. Ik houd ook een beetje de indruk dat het een heel bewuste professionele samenwerking is ipv echt een project wat spontaan is ontstaan uit liefde voor muziek.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef Greys het volgende:
Weet je wat me ook opvalt op die Common Linnets Facebook?
Misschien beetje ver gezocht, maar daar wordt de persoonlijke pagina van Ilse wel gelinkt, zelfs die van JB Meijers die gitarist een paar keer, maar Waylon niet. Geeft me tóch weer een beetje het gevoel dat 'The Common Linnets' van Ilse is en dat hij blij mag zijn dat hij mee mocht doen, wat haar betreft...
Er staat ook helemaal bovenaan bij de beschrijving:
Country Americana group from The Netherlands. (members 2014: Ilse Delange and Waylon)
Alsof Waylon elk moment ingewisseld kan gaan worden.
Nee, inderdaad. Die meiden kunnen er ook niks aan doen natuurlijk, bovendien vond ik hun inzending vrij aardig, ongeacht het land natuurlijk hahaquote:Op zondag 11 mei 2014 19:53 schreef Greys het volgende:
Er zijn er idd ook die Conchita wél tof vonden in Rusland, want ook daar staat ze op 1...
En voor die Russische deelneemsters vond ik dat geBOEEEEE heel sneu. Al is het misschien niet zo handig over peace en love in the world te gaan staan zingen als je weet dat je land niet zo lekker ligt
Sterker nog, ik weet zeker dat we zonder de wenkbrauw en de zwoele blikken lang zover niet gekomen waren.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze hebben Tukkerville nog samen
(Maar ik vind het gewoon een tikkie flauw, ze mogen Waylon daar best ook wat meer hypen, hij heeft het net zo goed gedaan als zij, ook op het album zelf!)
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie is jullie? Ben jij Belgisch?
We moeten weer in de halve finale ja. Dat heeft die baard ons óók nog door de neus geboord
Nou ja, ik denk dat we daar wel een oplossing voor kunnen vinden, toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]En wat te denken van onze logeerpartij met zwoele blikken en zingen onder de douche! Bedankt Baard *not*
quote:Conchita herself called for a glamorous show, and tipped her name into the ring for hosting the event when Europe descends on Austria next year
Nee toch, niet nóg een jaar alles over Conchita.. bovendien moet de presentator een rol op de achtergrond hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:06 schreef Greys het volgende:
Hahaha dat zou ik wel tof vinden juist
Conchita voor de greenroom babbeltjes en twee anderen voor het echte werk.
Ik denk dat de artiesten na die mislukte surpriseshow en creepy 'ik weet wat je favoriete restaurant is' toestanden, heel opgelucht zijn als de green room volgend jaar weer lekker ver weg van het podium is.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:06 schreef Greys het volgende:
Hahaha dat zou ik wel tof vinden juist
Conchita voor de greenroom babbeltjes en twee anderen voor het echte werk.
Als ze alleen in de greenroom mag babbelen zoals de dame dit jaar is er niet zoveel mis mee denk ikquote:Op zondag 11 mei 2014 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee toch, niet nóg een jaar alles over Conchita.. bovendien moet de presentator een rol op de achtergrond hebben.
Moah, ze/hij moet ook gewoon haar/zijn plaats kennen en zich op de achtergrond opstellen in Wenen. Een dubbelrol is wel heel aandachtshoerderig.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze alleen in de greenroom mag babbelen zoals de dame dit jaar is er niet zoveel mis mee denk ik
Dat het dit jaar geen succes was, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kán werken. Alhoewel ik mijn twijfels heb of Conchita direct degene is die daar verandering in zou moeten brengenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat de artiesten na die mislukte surpriseshow en creepy 'ik weet wat je favoriete restaurant is' toestanden, heel opgelucht zijn als de green room volgend jaar weer lekker ver weg van het podium is.
Haha natuurlijk. Bij de puntentelling vond ik die greenroom in de zaal ook juist wel weer zijn charme hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het dit jaar geen succes was, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kán werken. Alhoewel ik mijn twijfels heb of Conchita direct degene is die daar verandering in zou moeten brengen.
Ik heb me werkelijk nog nooit zorgen gemaakt over wie het moet presenteren. Het zijn gewoon mensen die ik normaal na een dag alweer vergeten ben, en zo hoort het ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Haha natuurlijk. Bij de puntentelling vond ik die greenroom in de zaal ook juist wel weer zijn charme hebben.
Ik weet niet of Conchita als presentatrice het beste idee is, maar als het alternatief een willekeurige presentatrice is die heel hard haar best doet om grappig te zijn dan weet ik ook niet of we er nou zoveel slechter mee af zouden zijn.
Eens, dat was coolquote:Op zondag 11 mei 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
Wat ik echt héél simpel maar héél leuk vond dit jaar, was het even persoonlijke opkomen vooraf aan de show van alle artiestenWat mij betreft houdt elk organiserend land dat er in voortaan.
Was idd leuk, alleen jammer dat het applaus vrij veel verraadde..quote:Op zondag 11 mei 2014 20:14 schreef Greys het volgende:
Wat ik echt héél simpel maar héél leuk vond dit jaar, was het even persoonlijke opkomen vooraf aan de show van alle artiestenWat mij betreft houdt elk organiserend land dat er in voortaan.
Inderdaad. Dacht dat die Wurst nep flauw ging vallenquote:Op zondag 11 mei 2014 20:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was idd leuk, alleen jammer dat het applaus vrij veel verraadde..
Ja!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb deze reeks terug zitten lezen van gisteravond, leuk die hysterie
Pisces die meerdere keren roept dat Nederland blij mag zijn met top 10 en dat top 5 niet meer gaat lukkenMooi he hoe je 'jezelf' dan uit een soort bescherming naar beneden gaat praten haha!
Schrok wel van sommige Conchita commentaren zeg, allemachtig. Dat het je ding (totaal) niet is dat kan, maar echt die 'kill it, die gore transgender' commentaren, echt, wat een randdebielen heb je toch overal helaas
Tja, als je als Kroaat, Sloveen of Bosnier los wil van Joegoslavie dan ben je in het westen een held en wordt je geknuffeld. Als je als Rus in Oekraine los wil van Oekraine en aansluiting bij Rusland dan ben je slechts een separatist. Die Putin is een kerel naar mijn hart. Die houdt het westen een dikke spiegel voor. Overigens is het in Rusland beter gesteld met homorechten dan bijvoorbeeld in het Midden Oosten waar Beatrix met kopv.... eh hoofddoek een moskee in ging. In Rusland kun je redelijk normaal homo zijn. Je mag het alleen niet promoten. Dat hoeft voor mij ook niet. Je promoot toch ook geen heteroseksualiteit?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:53 schreef Greys het volgende:
Er zijn er idd ook die Conchita wél tof vonden in Rusland, want ook daar staat ze op 1...
En voor die Russische deelneemsters vond ik dat geBOEEEEE heel sneu. Al is het misschien niet zo handig over peace en love in the world te gaan staan zingen als je weet dat je land niet zo lekker ligt
QFT!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:59 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet zeker dat we zonder de wenkbrauw en de zwoele blikken lang zover niet gekomen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |