Wel een raar verhaal dat je met hem bent gaan samenwonen, jij hem verteld zou hebben dat je geen relatie o.i.d. wil maar dan vervolgens hebben jullie toch wel al 3 jaar een relatie?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef Iseau het volgende:
[..]
Ik ben 29, word 30 volgende week. Ben eigenlijk sowieso labiel momenteel, ik weet gewoon echt niet wat ik wil en ben 'in het geheim' boos op mijn vriend. Niemand weet dat, iedereen is zo blij voor ons, blablabla. Maar ik ben boos en tegelijkertijd voel ik me schuldig. Ik wilde ook alleen maar samenwonen omdat dat dus beter was qua locatie en omdat ik graag bij hem was (en ben!) en ik heb dat ook verteld destijds, dat we huisgenoten zouden zijn, dat hij het zo moest zien, maar dat het niet een soort verbintenis moest zijn.
Of misschien had jij hem gewoon niet in die 3 jaar duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel steekt.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef Iseau het volgende:
Misschien was hij het even vergeten omdat het drie jaar geleden is en het sinds het samenwonen zo goed gaat allemaal.
En de enige manier om lol in je leven te hebben is door nog wat rond te gaan neuken? Ze komt niet echt over alsof ze verder 'lol' in haar leven mist, ze wil zich alleen overgeven aan wat dierlijkere instincten. Prima TS, maar dan eerst volwassen worden, je bent praktisch dertig.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
Lol in je leven willen hebben staat gelijk aan puberen?
Of hoe bedoel je dit?
Ze lijkt zich ook niet echt te beseffen dat het biologisch klokje doortikt en als ze al mooi is dat ook niet altijd gaat blijven. Maar hey, vreemde piemels willen is natuurlijk uitstekend prioriteiten stellen enzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
En de enige manier om lol in je leven te hebben is door nog wat rond te gaan neuken? Ze komt niet echt over alsof ze verder 'lol' in haar leven mist, ze wil zich alleen overgeven aan wat dierlijkere instincten. Prima TS, maar dan eerst volwassen worden, je bent praktisch dertig.
Verbitterd much?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:49 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ze lijkt zich ook niet echt te beseffen dat het biologisch klokje doortikt en als ze al mooi is dat ook niet altijd gaat blijven. Maar hey, vreemde piemels willen is natuurlijk uitstekend prioriteiten stellen enzo.
Die tweede optie houdt wel in dat je hem gaat vertellen waar je mee zit, je kunt het simpelweg niet maken om zulk soort dingen achter te houden.quote:Ik weet het. Het is of hem voor altijd verliezen en dan een paar jaar genieten van mijn vrijgezellenleven of volledig voor hem gaan nu en met een onbevredigend gevoel blijven zitten.
Het is duidelijk dat u nog niet klaar bent om te trouwen. Maak het uit met hem, want je wilt hem niet, al wil je uzelf wijsmaken dat hij misschien de ware is. Liefde is het meest natuurlijk wat er bestaat en als het geforceerd wordt dan gaat het sowieso mislukken.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:11 schreef Iseau het volgende:
Eerlijk zijn lijkt misschien logisch voor jullie, maar ik weet dat dit het einde van onze relatie zou betekenen. Als ik zeg dat ik dit (nog) niet wil bedoel ik dus. Ik moet trouwens ook zeggen: ik ben best wel boos op hem, hoe meer ik erover nadenk, hoe bozer ik word. Want wat heeft hij me eigenlijk voor het blok gezet. Of niet? Ik vind van wel, omdat hij het me echt moeilijk heeft gemaakt om 'nee' te kunnen zeggen.
Vast psychologie.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je studeert op je 30ste nog? Ik hoop dat je een technische master volgt oid.
quote:Op zondag 11 mei 2014 05:29 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Je zult je belevingswereld echt een keer moeten gaan verbreden als je in de buurt wilt komen van inzicht in mensen en relaties. Mocht je nog eens ooit in mijn wereld komen (een wereld van kennis, inzicht, filosofie en psychologie o.a.) dan zul je zien hoe ver je van de realiteit nu verwijderd zit. Ik kan je hier niet leren wat je allemaal mist dus ik zal je helaas in beperkte perspectief moeten laten.
Ik hoop voor jou dat je niet zo simpel bent als je blik want dan vrees ik voor het eventuele nageslacht.
Dit. Ik snap TS ook niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het komen in deze situatie. Klunzig en je gaat veel mensen pijn doen (of jezelf).quote:Op zondag 11 mei 2014 13:25 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom heb je überhaupt een relatie als je eigenlijk liever nog gaat rondscharrelen?
Ik denk dat ze niet liever rond wil scharrelen, maar dat ze de optie om rond te scharrelen niet wil opgeven.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:25 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom heb je überhaupt een relatie als je eigenlijk liever nog gaat rondscharrelen?
Ik ken (met name) vrouwen die dit probleem hebben: die willen niet iets anders, maar gewoon alles.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is inderdaad bijzonder dat TS kennelijk van alles wil, maar geen enkel besluit in die richting neemt. En da's niet handig.
En daar krijgen ze last van. Want in die gedachtenkronkels gaan natuurlijk maar weinig mensen meequote:Op zondag 11 mei 2014 13:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken (met name) vrouwen die dit probleem hebben: die willen niet iets anders, maar gewoon alles.
Gewoon een beetje te verwend, teveel geleefd in een wereld waar ze wijs is gemaakt dat alles kan.
Lijkt mij (in onze maatschappij) een groeiend probleem.
Al heeft TS er wel in extremere mate last van... Ik vrees dat er veel jongeren zijn die hier mee worstelen.
Je weet eigenlijk al wat je wil: je wil als vrijgezel genieten van het leven. Het punt is dat je hem niet wil kwijtraken...quote:Op zondag 11 mei 2014 06:35 schreef Iseau het volgende:
[..]
Het is of een aantal jaar 'losgaan' en hem dan kwijt zijn of me toch serieus aan hem binden en altijd balen dat ik niet van jonge jaren als vrijgezel heb genoten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:25 schreef Cockwhale het volgende:
Rationele logica en emoties zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit. Ik snap TS ook niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het komen in deze situatie. Klunzig en je gaat veel mensen pijn doen (of jezelf).
Laat TS eerst eens eerlijk tegenover zichzelf zijn voordat ze het gesprek aan gaat. Een relatie die 'prima voor nu is' heeft geen toekomst.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ga het gesprek met hem aan. Vertel hem dat je twijfels hebt over een huwelijk en dat je tevreden bent zoals het nu is.
Ze moet het gewoon uitmakenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet eigenlijk al wat je wil: je wil als vrijgezel genieten van het leven. Het punt is dat je hem niet wil kwijtraken...
Ik heb nu al medelijden met je vriend.
Eens met deze Belg.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze moet het gewoon uitmakenIk zie eerlijk gezegd geen ander optie. Hij is niet de ware en zij ook niet voor hem.
Dat wilde ik ook zeggen, maar wil geen advies geven.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze moet het gewoon uitmakenIk zie eerlijk gezegd geen ander optie. Hij is niet de ware en zij ook niet voor hem.
Juist. Een andere kant zal het toch niet op gaan. Vroeg of laat gaat het mis.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef complicate het volgende:
[..]
En niet wachten tot je iets/iemand anders hebt gevonden hè...quote:Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Juist. Een andere kant zal het toch niet op gaan. Vroeg of laat gaat het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |