abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139822445
quote:
15s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef Iseau het volgende:

[..]

Ik ben 29, word 30 volgende week. Ben eigenlijk sowieso labiel momenteel, ik weet gewoon echt niet wat ik wil en ben 'in het geheim' boos op mijn vriend. Niemand weet dat, iedereen is zo blij voor ons, blablabla. Maar ik ben boos en tegelijkertijd voel ik me schuldig. Ik wilde ook alleen maar samenwonen omdat dat dus beter was qua locatie en omdat ik graag bij hem was (en ben!) en ik heb dat ook verteld destijds, dat we huisgenoten zouden zijn, dat hij het zo moest zien, maar dat het niet een soort verbintenis moest zijn.
Wel een raar verhaal dat je met hem bent gaan samenwonen, jij hem verteld zou hebben dat je geen relatie o.i.d. wil maar dan vervolgens hebben jullie toch wel al 3 jaar een relatie?
quote:
15s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef Iseau het volgende:
Misschien was hij het even vergeten omdat het drie jaar geleden is en het sinds het samenwonen zo goed gaat allemaal.
Of misschien had jij hem gewoon niet in die 3 jaar duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel steekt.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:42:10 #152
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_139822474
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
Lol in je leven willen hebben staat gelijk aan puberen?

Of hoe bedoel je dit?
En de enige manier om lol in je leven te hebben is door nog wat rond te gaan neuken? Ze komt niet echt over alsof ze verder 'lol' in haar leven mist, ze wil zich alleen overgeven aan wat dierlijkere instincten. Prima TS, maar dan eerst volwassen worden, je bent praktisch dertig.
Ik ga naar huis.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:49:19 #153
289973 TerryStone
meh, i say
pi_139822676
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:42 schreef nietzman het volgende:

[..]

En de enige manier om lol in je leven te hebben is door nog wat rond te gaan neuken? Ze komt niet echt over alsof ze verder 'lol' in haar leven mist, ze wil zich alleen overgeven aan wat dierlijkere instincten. Prima TS, maar dan eerst volwassen worden, je bent praktisch dertig.
Ze lijkt zich ook niet echt te beseffen dat het biologisch klokje doortikt en als ze al mooi is dat ook niet altijd gaat blijven. Maar hey, vreemde piemels willen is natuurlijk uitstekend prioriteiten stellen enzo.
pi_139822692
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:49 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ze lijkt zich ook niet echt te beseffen dat het biologisch klokje doortikt en als ze al mooi is dat ook niet altijd gaat blijven. Maar hey, vreemde piemels willen is natuurlijk uitstekend prioriteiten stellen enzo.
Verbitterd much?
  zondag 11 mei 2014 @ 12:51:06 #155
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139822733
Oke aan de hand van de OP wilde ik zeggen dat hij vooral stom was om iemand op zo'n manier voor het blok te zetten. (Wat je had moeten doen was direct erna of de dag erna alsnog nee zeggen.)

Maar nu ik de rest hier zo lees, zou ik zeggen dat je hem een heel andere indruk hebt gegeven van de relatie dan hoe het echt zit.

Je zei:
quote:
Ik weet het. Het is of hem voor altijd verliezen en dan een paar jaar genieten van mijn vrijgezellenleven of volledig voor hem gaan nu en met een onbevredigend gevoel blijven zitten.
Die tweede optie houdt wel in dat je hem gaat vertellen waar je mee zit, je kunt het simpelweg niet maken om zulk soort dingen achter te houden.
pi_139822806
Je studeert op je 30ste nog? Ik hoop dat je een technische master volgt oid.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:59:10 #157
289973 TerryStone
meh, i say
pi_139822906
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Verbitterd much?
Knappe redenatie witte nicht!
pi_139822924
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:11 schreef Iseau het volgende:

Eerlijk zijn lijkt misschien logisch voor jullie, maar ik weet dat dit het einde van onze relatie zou betekenen. Als ik zeg dat ik dit (nog) niet wil bedoel ik dus. Ik moet trouwens ook zeggen: ik ben best wel boos op hem, hoe meer ik erover nadenk, hoe bozer ik word. Want wat heeft hij me eigenlijk voor het blok gezet. Of niet? Ik vind van wel, omdat hij het me echt moeilijk heeft gemaakt om 'nee' te kunnen zeggen.

Het is duidelijk dat u nog niet klaar bent om te trouwen. Maak het uit met hem, want je wilt hem niet, al wil je uzelf wijsmaken dat hij misschien de ware is. Liefde is het meest natuurlijk wat er bestaat en als het geforceerd wordt dan gaat het sowieso mislukken.

En de wereld, of ik zal beter zeggen - het leven van een vrouw- draait niet alleen om een man , trouwen en kindjes maken. Als je dat niet wilt, nu of zelfs later, dan is dat helemaal niet erg hoor, maar wees gewoon eerlijk tegen hem dat u hem gewoon niet wil en maak het uit. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 11 mei 2014 @ 13:05:03 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_139823039
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je studeert op je 30ste nog? Ik hoop dat je een technische master volgt oid.
Vast psychologie.
Ik ga naar huis.
pi_139823093
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 05:29 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Je zult je belevingswereld echt een keer moeten gaan verbreden als je in de buurt wilt komen van inzicht in mensen en relaties. Mocht je nog eens ooit in mijn wereld komen (een wereld van kennis, inzicht, filosofie en psychologie o.a.) dan zul je zien hoe ver je van de realiteit nu verwijderd zit. Ik kan je hier niet leren wat je allemaal mist dus ik zal je helaas in beperkte perspectief moeten laten.
Ik hoop voor jou dat je niet zo simpel bent als je blik want dan vrees ik voor het eventuele nageslacht.
:') :') :') :') :') :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_139823213
Het is wel duidelijk dat je niet eerlijk tegenover jezelf bent en laf.
pi_139823291
You done fucked up.
pi_139823394
Volgens mij kent deze situatie vooral verliezers. Bepaal voor jezelf of je nú niet wil of helemaal niet wil en kijk dan of er een oplossing te vinden is. Maar wees niet verbaasd als je kerel er een punt achter zet omdat jij zo nodig nog tien jaar terug in de tijd wil. Ik denk dat je die periode ook behoorlijk aan het romantiseren bent.

En ga eens leren beslissingen te nemen waar je achter staat. Ik zie allerlei 'besluiten' die voorzien zijn van 'mitsen en maren', het zou je sieren als je iets voor 100% doet en anders niet. Dat geeft jou duidelijkheid, maar je partner ook.
Schip ahoy!
pi_139823619
Waarom heb je überhaupt een relatie als je eigenlijk liever nog gaat rondscharrelen?
  zondag 11 mei 2014 @ 13:26:00 #165
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139823634
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:25 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom heb je überhaupt een relatie als je eigenlijk liever nog gaat rondscharrelen?
Dit. Ik snap TS ook niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het komen in deze situatie. Klunzig en je gaat veel mensen pijn doen (of jezelf).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_139823692
Ik snap overigens best dat je af en toe verlangt naar het vrij rond kunnen scharrelen, maar als je ook daadwerkelijk voor ogen hebt om nog zo'n periode tegemoet te gaan, dan vat ik de hele relatie niet.
pi_139823790
quote:
Ik denk dat ze niet liever rond wil scharrelen, maar dat ze de optie om rond te scharrelen niet wil opgeven.

Bij volwassen worden hoort dat je leert om keuzes te maken en de consequenties daarvan te dragen. Dat laatste lukt steeds minder mensen, dat eerste is wel naar dat TS dat niveau op haar leeftijd nog niet heeft bereikt.

TS zou gewoon aan haar verloofde moeten laten weten dat ze het te snel vind gaan voor haar en dat ze merkt dat zij emotioneel nog te onvolwassen is om die stap te maken en dat ze daar per direct hulp voor gaat zoeken.

Dan weet die verloofde hoe de vork in de steel steekt en dat het probleem niet bij hem of de relatie ligt, maar bij haar.

Alleen: hoe komt het in godsnaam dat hij het niet weet... of... Als hij dit wel weet dat hij niet zijn aanstaande op dit punt helpt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_139823816
Het is inderdaad bijzonder dat TS kennelijk van alles wil, maar geen enkel besluit in die richting neemt. En da's niet handig.
Schip ahoy!
pi_139823965
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is inderdaad bijzonder dat TS kennelijk van alles wil, maar geen enkel besluit in die richting neemt. En da's niet handig.
Ik ken (met name) vrouwen die dit probleem hebben: die willen niet iets anders, maar gewoon alles.

Gewoon een beetje te verwend, teveel geleefd in een wereld waar ze wijs is gemaakt dat alles kan.

Lijkt mij (in onze maatschappij) een groeiend probleem.

Al heeft TS er wel in extremere mate last van... Ik vrees dat er veel jongeren zijn die hier mee worstelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_139824102
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ken (met name) vrouwen die dit probleem hebben: die willen niet iets anders, maar gewoon alles.

Gewoon een beetje te verwend, teveel geleefd in een wereld waar ze wijs is gemaakt dat alles kan.

Lijkt mij (in onze maatschappij) een groeiend probleem.

Al heeft TS er wel in extremere mate last van... Ik vrees dat er veel jongeren zijn die hier mee worstelen.
En daar krijgen ze last van. Want in die gedachtenkronkels gaan natuurlijk maar weinig mensen mee :)

Ik moest ook wel hier aan denken:
Schip ahoy!
pi_139824180
niet het hele topic gelezen.
maar ik vind TS toch wel erg dom.
En boos op je vriend? Why? hij heeft niks verkeerds gedaan.
pi_139824300
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 06:35 schreef Iseau het volgende:

[..]

Het is of een aantal jaar 'losgaan' en hem dan kwijt zijn of me toch serieus aan hem binden en altijd balen dat ik niet van jonge jaren als vrijgezel heb genoten.
Je weet eigenlijk al wat je wil: je wil als vrijgezel genieten van het leven. Het punt is dat je hem niet wil kwijtraken... :')

Ik heb nu al medelijden met je vriend.
pi_139824473
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit. Ik snap TS ook niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het komen in deze situatie. Klunzig en je gaat veel mensen pijn doen (of jezelf).
Rationele logica en emoties zijn twee totaal verschillende dingen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139824528
Meid, dit is niet de ware voor je. Bij twijfels stop gewoon met de relatie.
pi_139824582
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ga het gesprek met hem aan. Vertel hem dat je twijfels hebt over een huwelijk en dat je tevreden bent zoals het nu is.
Laat TS eerst eens eerlijk tegenover zichzelf zijn voordat ze het gesprek aan gaat. Een relatie die 'prima voor nu is' heeft geen toekomst.
pi_139824760
quote:
15s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je weet eigenlijk al wat je wil: je wil als vrijgezel genieten van het leven. Het punt is dat je hem niet wil kwijtraken... :')

Ik heb nu al medelijden met je vriend.
Ze moet het gewoon uitmaken :) Ik zie eerlijk gezegd geen ander optie. Hij is niet de ware en zij ook niet voor hem.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139824904
quote:
12s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze moet het gewoon uitmaken :) Ik zie eerlijk gezegd geen ander optie. Hij is niet de ware en zij ook niet voor hem.
Eens met deze Belg.
pi_139825179
quote:

[..]

Dat wilde ik ook zeggen, maar wil geen advies geven. :P Dan maar een reactie met een verborgen advies. ;)
  zondag 11 mei 2014 @ 14:19:10 #179
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_139825248
quote:

[..]

Juist. Een andere kant zal het toch niet op gaan. Vroeg of laat gaat het mis.
pi_139825322
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:19 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Juist. Een andere kant zal het toch niet op gaan. Vroeg of laat gaat het mis.
En niet wachten tot je iets/iemand anders hebt gevonden hè...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')