Europe cards zijn gewoon kut, gaat mij om de ervaring en Berlijn zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Geo4kant het volgende:
Wil sowieso nog een keer terug naar Berlijn maar card vond ik niet goed genoeg en sowieso forever alone
LOVEPARADE!quote:Op zondag 11 mei 2014 03:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Europe cards zijn gewoon kut, gaat mij om de ervaring en Berlijn zelf.
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat had Geo een haast met die OP update toen hij de nieuwe champ was
lol, instigatorquote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat had Geo een haast met die OP update toen hij de nieuwe champ was
Dan zou ik echt balen ..quote:Op zondag 11 mei 2014 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
De vorige twee keren heb ik voornamelijk op de schermen moeten kijken, als dat nu weer zo is dat weet ik niet of ik nog een keer ga
deze is wat minder strengquote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef Hooidraad het volgende:
Doen we deze voor Ronda of laten we de huidige staan?
[ afbeelding ]
Deze is beter, irriteer ik me iets minder aan dan die andere.. daar heeft ze echt een arrogante kutkop.. en bol ookquote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef Hooidraad het volgende:
Doen we deze voor Ronda of laten we de huidige staan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze is beter, irriteer ik me iets minder aan dan die andere.. daar heeft ze echt een arrogante kutkop.. en bol ook
Inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 03:24 schreef Hooidraad het volgende:
Een Jap die domineert, dat zien we niet vaak meer.
zolang is die eddie niet geblesseerdquote:Op zondag 11 mei 2014 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
Will Brooks to fight Michael Chandler for Bellator interim lightweight title, Rampage-King Mo new main event
Bellator gooit er weer een directe interimtitel tegenaan.
Klopt, lijkt me dat die over een maand wel weer hersteld is.quote:
Dit is te snel.. maar de UFC wacht te lang. Toch raar, ze zijn de ultieme hype machine maar een interem belt duurt langquote:Op zondag 11 mei 2014 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, lijkt me dat die over een maand wel weer hersteld is.
Deden ze bij Bellator 118 ook, Eduardo Dantas zou z'n belt verdedigen maar hij was geblesseerd. Dus meteen Joe Warren tegen Rafael Silva voor de interim belt.
Bij de UFC vinden ze het prima als er een jaar lang niet om een belt gevochten wordt, maar dat vind ik dan weer wat aan de lange kant.
Ik wilde net om stream vragenquote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Main card begint nu, dus ja.
Stream kun je van Geo krijgen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Main card begint nu, dus ja.
Stream kun je van Geo krijgen.
Mmm. Helaas. Even goed bedankt. Ik vertrek voor ik hier SC van maak.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde stream dus aan mij heb je niks.
Ik kan niet slapen inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:08 schreef Hooidraad het volgende:
Kon je niet slapen, Flippiee? Enge dromen over die bebaarde mevrouw?
Werdum vs. Browne had wat mij betreft ook wel voor de interim belt mogen zijn, Cain staat nu gepland voor november maar dat is niet eens zeker.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is te snel.. maar de UFC wacht te lang. Toch raar, ze zijn de ultieme hype machine maar een interem belt duurt lang
True & truequote:Op zondag 11 mei 2014 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werdum vs. Browne had wat mij betreft ook wel voor de interim belt mogen zijn, Cain staat nu gepland voor november maar dat is niet eens zeker.
En de lightweight-divisie weten ze ook altijd te verpesten
Tijdens een event is dit half SC, half MMA-topicquote:Op zondag 11 mei 2014 04:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmm. Helaas. Even goed bedankt. Ik vertrek voor ik hier SC van maak.
Ik ga wel kijken aan welke helft ik mijn bijdrage lever. Doet blokhoofd nog mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 04:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tijdens een event is dit half SC, half MMA-topic
dat komt omdat het van FS1 naar FS2 gaat en dan vergeet hij te switchenquote:Op zondag 11 mei 2014 04:11 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, vraag je geld voor UFC streams.. ga je 48hours uitzendenal vaker geweest dit jaar dat hij dan opeens basketbal of motorracen uitzend
Ah, dan weet ik over welke het gaat.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:11 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, vraag je geld voor UFC streams.. ga je 48hours uitzendenal vaker geweest dit jaar dat hij dan opeens basketbal of motorracen uitzend
Nog steeds geschorst omdat ie aan het snoepgoed heeft gezeten, september pas weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken aan welke helft ik mijn bijdrage lever. Doet blokhoofd nog mee?
Correct.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is blokhoofd?![]()
Ik dacht ze bedoeld paaseiland hoofd bigfoot
quote:Op zondag 11 mei 2014 04:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Spoiler, ik moet nog een halve minuut.
En ik kan je vertellen dat het dit keer absoluut niet waar isquote:Op zondag 11 mei 2014 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Best season yet
Tuurlijkroepen ze elk seizoen.
Ik zit ook niet te wachten op nog een Penn fight, zeker niet tegne Edgar..quote:Op zondag 11 mei 2014 04:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ik kan je vertellen dat het dit keer absoluut niet waar is
Jup.. parkinson ligt al op de loerquote:Op zondag 11 mei 2014 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
Als Fabio nog een paar hersencellen over heeft dan slaat Miocic die er de volgende keer wel uit.
Nee, en Frankie schiet er ook helemaal niks mee op, als ie wint niet en als ie verliest wordt ie helemaal afgeschreven.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op nog een Penn fight, zeker niet tegne Edgar..
Voor hem is het lose lose ja.. misschien wil die bewijzen dat hij de betere is omdat er twijfel was bij het eerste gevecht, maarja dit kan ik ook niet serieus nemen.. BJ komt uit pensioen en dan TUF doenquote:Op zondag 11 mei 2014 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, en Frankie schiet er ook helemaal niks mee op, als ie wint niet en als ie verliest wordt ie helemaal afgeschreven.
Baroa finished hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat het een herhaling van Aldo vs. Edgar gaat worden.
Weet ook niet wat BJ nou wil. Gewoon nog wat geld binnen harken zo lang het kan of denkt ie dat ie echt nog potten kan breken @145? Ik verwacht er iig niet veel van.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor hem is het lose lose ja.. misschien wil die bewijzen dat hij de betere is omdat er twijfel was bij het eerste gevecht, maarja dit kan ik ook niet serieus nemen.. BJ komt uit pensioen en dan TUF doen
Ik weet het ook niet.. slechtere matchup kan ook bijna niet, ja Aldo of Baroa. Maar een KO zal die niet scoren, submission ook niet en hij gassed zelf snel.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet ook niet wat BJ nou wil. Gewoon nog wat geld binnen harken zo lang het kan of denkt ie dat ie echt nog potten kan breken @145? Ik verwacht er iig niet veel van.
Een oude, kale man met een 16-9-2 record.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. slechtere matchup kan ook bijna niet, ja Aldo of Baroa. Maar een KO zal die niet scoren, submission ook niet en hij gassed zelf snel.
Ben je weer dik? Geen gym meer?quote:Op zondag 11 mei 2014 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik daar aan deed was ik niet zo dik he slimbo
Van Sherdog:quote:Op zondag 11 mei 2014 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
lol ref.. dude, had bij die 2e punch na die kick al moeten stoppen..
quote:
quote:
Ja, Cruz vind ik wel wat minder maar ben blij voor 'm dat ie dit baantje krijgt, anders had hij de afgelopen twee jaar helemaal niks te doen gehad.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
UFC (FOX) heeft echt goede zaken gedaan (en geluk) met Cormier, Stan, Cruz, Sonnen en Bisping
Denk dat ze wel een aardige medische keuring krijgen bij de UFC maar door klappen zou het best een keer kunnen gebeuren... Zo'n actie van de ref als bij Weidman vs. Muñoz was niet prettig om naar te kijken, kan zijn dat er op zo'n moment eens een vechter het loodje legt.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:59 schreef Geo4kant het volgende:
Hooi ben je ook wel eens bang dat er tijdens een event een fighter dood gaat? Via klappen of gewoon hart stilstand?
Klopt, maar je kan ook 100% gezond zijn en 1 (foute) klap kan het einde betekenen.. vaak genoeg gelezen in de krant. Statistisch gezien zou je zeggen dat het toch een keer zou moeten gebeuren.. maarja hopelijk nietquote:Op zondag 11 mei 2014 06:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een aardige medische keuring krijgen bij de UFC maar door klappen zou het best een keer kunnen gebeuren... Zo'n actie van de ref als bij Weidman vs. Muñoz was niet prettig om naar te kijken, kan zijn dat er op zo'n moment eens een vechter het loodje legt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:09 schreef Hooidraad het volgende:
Larkin, waarom vocht je niet zo tegen Tavares, dat kostte me een punt voor TUP.
Ja inderdaad, mag verwachten dat ze in lagere organisaties dan al het loodje gelegd hebben maar het zou me echt niet verbazen als het een keer zou gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook 100% gezond zijn en 1 (foute) klap kan het einde betekenen.. vaak genoeg gelezen in de krant. Statistisch gezien zou je zeggen dat het toch een keer zou moeten gebeuren.. maarja hopelijk niet
Ja maar Tavares KO't geen mensen, daar had Larkin een decision tegen moeten pakken.quote:
Vind dat ook altijd, als ze verliezen altijd een reden of excuus en als ze winnen is het hallejulia bedankt god/jezus..quote:Op zondag 11 mei 2014 06:15 schreef Hooidraad het volgende:
Jajaaa, en de volgende keer verlies je weer
Nope..quote:Op zondag 11 mei 2014 06:18 schreef Hooidraad het volgende:
Kijk, Larkin vs. King Mo, ook niet fijn voor de hersenpan.
[ afbeelding ]
Mwa.. heb ik niet. Silva by .. hmm liver punchquote:Op zondag 11 mei 2014 06:28 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is weer zo'n geval waarbij ik geen van beide wil zien verliezen. Mja.
Okee, dan zeg ik: Silva by RNC.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa.. heb ik niet. Silva by .. hmm liver punch
Goeie kicks en punches en ik wist dat Brown kwetsbaar is op zijn lichaam.. tegen zijn kop kun je nog met een honkbal knuppel tegen slaan en dan komt hij nog op je af maar geef hem een goede body kick en je kan hem pakkenquote:Op zondag 11 mei 2014 06:43 schreef Hooidraad het volgende:
Die liver shot van Silva was een goeie call, Geo.
Hah, reclame. Geen last van.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:45 schreef Geo4kant het volgende:
Sjezusde bel/hoorn was nog niet eens afgelopen of er startte al reclame
Ja, mag ie wel krijgen.. tegen een Condit of Ellenburger of Woodley.. maarja tegen allemaal legt hij het af denk ikquote:Op zondag 11 mei 2014 06:50 schreef Hooidraad het volgende:
Tering, 7 wins op rij in de UFC welterweight division waarvan 6 (T)KO's.
Mag toch hopen dat z'n volgende fight een #1 contender fight is.
Eens.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:52 schreef Hooidraad het volgende:
"Too tough for his own good" geldt ook wel voor Silva hier. Gozer kan niet eens meer zelf op z'n krukje klimmen.
Volgens mij is dat tegen de regels inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Officieel mag je de handdoek niet in de ring gooien als team toch? (dat het dan gestopt wordt?)..
Zou hier niet slecht geweest zijn, maarja aan de andere kant kwam de stoppage op een goed moment. Too tough for his own good for sure maar hij kon wel wat terug doen al die tijd.
Volgens mij niet nee. Streak houdt snel op, is geen topcontender/top5 vechter. Is niets mis mee overigens, maar om hem nu een title shot te geven, nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:57 schreef Hooidraad het volgende:
Ja, 7 wins op rij maar eigenlijk is hij er nog lang niet
Shields en Diaz kunnen we uit het lijstje halen, en de rest is momenteel bezet of geblesseerd.
Alleen Lombard nog niet zeker?
Ik geloof het wel. Lijkt me echt een 'douchebag'.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef n00cL30n het volgende:
Had dat van Cees vandeweek gelezen,ben benieuwd hoeveel hiervan waar is?
Overeem arrogant noemen en dan zelf dit zeggenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:51 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)s-because-he-injured
Overeem werd bij Blackzillians bij kickboksen sparren in elkaar gebeukt door iemand maar 1 hand kon gebruiken en ging toen maar valsspelen door een takedown te doen, gevolg: sparringspartner geblesseerd.
Nu is ie naar Jackson MMA gegaan.
Bij Blackzillians zijn ze blij dat hij opgerot is
quote:Guto was recovering from a knee injury, returning to training, and, even with a broken hand, he was beating Overeem up in a striking sparring. Overeem got mad because he was getting beat up by a guy with one hand, so he took Guto down and blew out his other knee.
Het is gewoon geen team player, dan hoef je niet meteen een douchebag te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Lijkt me echt een 'douchebag'.
De knie zit wel in het midden van het been, ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Fyodor het volgende:
De waarheid zal wss wel ergens in het midden liggen.
Bruut evenement trouwens!
Bij het volgende event beginnen we weer met TUP.quote:
Dank. Zal het in de agenda gooien.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij het volgende event beginnen we weer met TUP.
Ik meld het alvast even want bij de vorige twee TUP's had je het begin gemist
Topquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef J--Star het volgende:
Beste mede-MMA fans,
Sinds jaar en dag lees ik naast andere MMA-forums ook mee in dit MMA-topic. Ik ben dus ook op de hoogte van jullie TUP-competitie. Het leek mij leuk om als complete vreemdeling en nieuwkomer mijzelf te gaan mengen in de strijd voor TUP.
Omdat ik zondag voor 9 dagen naar het buitenland vertrek en ik niet zeker weet of ik daar gebruik kan maken van wifi lijkt het mij een goed plan om dit week alvast mijn picks voor UFC 173 in dit topic te zetten.
Zijn jullie klaar voor een nieuwe deelnemer en durven jullie de strijd aan?
Weer een makkelijke tegenstander voor Faberquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ga misschien ook maar eens een keer meedoen.Gewoon, omdat het kan.
Caceres trouwens tegen buttchin. @ UFC 175.
Welcome!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef J--Star het volgende:
Beste mede-MMA fans,
Sinds jaar en dag lees ik naast andere MMA-forums ook mee in dit MMA-topic. Ik ben dus ook op de hoogte van jullie TUP-competitie. Het leek mij leuk om als complete vreemdeling en nieuwkomer mijzelf te gaan mengen in de strijd voor TUP.
Omdat ik zondag voor 9 dagen naar het buitenland vertrek en ik niet zeker weet of ik daar gebruik kan maken van wifi lijkt het mij een goed plan om deze week alvast mijn picks voor UFC 173 in dit topic te zetten.
Zijn jullie klaar voor een nieuwe deelnemer en durven jullie de strijd aan?
Je bent me voor!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)ith-rifles-in-brazil
Ditquote:
Matt Brown vs Erick Silva was de sickest?quote:
W.W.Bellatorquote:
twitter:FrontRowBrian twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 03:50:00The @BellatorMMA has sold 1600 tix. They gave 2200 to fighters to try and sell. Arena holds 7500 people. The live gate is $127,000 currently reageer retweet
lol en dan PPV's op 50$ gooienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:41 schreef Disorder het volgende:
twitter:FrontRowBrian twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 03:50:00The @BellatorMMA has sold 1600 tix. They gave 2200 to fighters to try and sell. Arena holds 7500 people. The live gate is $127,000 currently reageer retweet
yup, vanaf ufc 173quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef PSYCHEV het volgende:
Hoe kun je TUP joinen? Gewoon je voorspellingen hier posten?
Pics van je zusje haar tetten en je word toegelaten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef PSYCHEV het volgende:
Hoe kun je TUP joinen? Gewoon je voorspellingen hier posten?
Rampage, King mo heb ik al jaren niks zien maken, na zijn ziekte is het niks meerquote:Op zondag 18 mei 2014 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wie denken jullie dat wint Rampage of King Mo?
ligt eraan in welke rondequote:Op zondag 18 mei 2014 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
Vaag gedoe.. in de UFC maken ze er meestal een no contest van
yo trustequote:Op zondag 18 mei 2014 02:19 schreef n00cL30n het volgende:
Jups.... Loopt lekker te knallen, als hij niet op de cup aankomt.
Maargoed... ik ben pitten.
Veel plezier nog!
twitter:jennajameson twitterde op zondag 18-05-2014 om 05:28:01Sometimes it's easiest to win when you're twice the size... #maybefightrampage #actuallyteachinghissonscheatingisok reageer retweet
Nee dat heb je goed gezienquote:Op zondag 18 mei 2014 08:50 schreef n00cL30n het volgende:
Lijkt er wel op of Bellator iets meer WWE in zich heeft, of heb ik dat mis?
enigskind, sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van je zusje haar tetten en je word toegelaten.
6 ziektes, 9 botbreuken tijdens training, zieke familie, for starters.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net het gevecht van Tito gezien.
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen op het moment dat hij verslagen wordt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:07 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
6 ziektes, 9 botbreuken tijdens training, zieke familie, for starters.
Sorry maar Mo was de terechte winnaar geweest.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz, Zo'n kokkert van een oog hebben en dan nog denken dat je het hebt kunnen winnen met af en toe wat dry-humpen.
Ligt er een beetje aan hoe je dingen scoort.. een takedownATTEMPT.. is dat goed voor de wrestler omdat hij er voor gaat? Maar als Rampage er 40 stuffed.. dan dicteert hij toch ongeveer waar het gevecht plaats vind?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Sorry maar Mo was de terechte winnaar geweest.
Geo 2 is ook weer van de partijquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef bartol het volgende:
Renan Barão vs. T.J. Dillashaw
Dan Henderson vs. Daniel Cormier
Robbie Lawler vs. Jake Ellenberger
Takeya Mizugaki vs. Francisco Rivera
Jamie Varner vs. James Krause
In het begin dacht ik dat het een kloon van jou was. Toen postten we allebei in Nachtbagger en zaten we elkaar weleens te trollen dus dacht ik dat je me met een paar TUP-kloons meer werk wilde bezorgenquote:
Uh nee.. ik post nooit onder kloons, in het verleden wel wat gehad maakt waren allemaal voor de gein (zoals Paul Harris). Mijn ego zou het niet kunnen accepteren als ik een TUP titel win onder een andere naam en niet de e-credits krijg ..quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In het begin dacht ik dat het een kloon van jou was. Toen postten we allebei in Nachtbagger en zaten we elkaar weleens te trollen dus dacht ik dat je me met een paar TUP-kloons meer werk wilde bezorgen
bartol post namelijk alleen zijn picks en post verder niet op FOK!, vandaar, vandaar.
Ik ga mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
Renan Barão vs. T.J. Dillashaw
Dan Henderson vs. Daniel Cormier
Robbie Lawler vs. Jake Ellenberger
Takeya Mizugaki vs. Francisco Rivera
Jamie Varner vs. James Krause
Wuuuut!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg mannen.. * Tazmaniac heeft een ticket gescoord!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice Taz, veel plezier dan maar alvast..quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi gedaan, maar waar zijn je picks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dude.. SWEET!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Or a rich bastard... aangezien hij steeds die mooie reisjes kan betalenquote:
Gewoon voordat het event begint dus je mag ze morgen ook plaatsen.quote:
Volgens mij een rijke vriendinquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Or a rich bastard... aangezien hij steeds die mooie reisjes kan betalen
Vakantie geld binnen zekerquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik geef 'm dan geen ongelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij een rijke vriendin, hiervoor was hij altijd aanwezig nu .. uitgaan, reisjes, las vegas.. damn women and their sex! They ruin everything.
Dat nooit, broeder. Mijn eigen financiën zijn prima op orde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed om te weten, dat jij ons dus zou verlaten voor een vrouw..
Friendship terminated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |