Europe cards zijn gewoon kut, gaat mij om de ervaring en Berlijn zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:02 schreef Geo4kant het volgende:
Wil sowieso nog een keer terug naar Berlijn maar card vond ik niet goed genoeg en sowieso forever alone
LOVEPARADE!quote:Op zondag 11 mei 2014 03:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Europe cards zijn gewoon kut, gaat mij om de ervaring en Berlijn zelf.
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat had Geo een haast met die OP update toen hij de nieuwe champ was
lol, instigatorquote:Op zondag 11 mei 2014 03:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat had Geo een haast met die OP update toen hij de nieuwe champ was
Dan zou ik echt balen ..quote:Op zondag 11 mei 2014 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
De vorige twee keren heb ik voornamelijk op de schermen moeten kijken, als dat nu weer zo is dat weet ik niet of ik nog een keer ga
deze is wat minder strengquote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef Hooidraad het volgende:
Doen we deze voor Ronda of laten we de huidige staan?
[ afbeelding ]
Deze is beter, irriteer ik me iets minder aan dan die andere.. daar heeft ze echt een arrogante kutkop.. en bol ookquote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef Hooidraad het volgende:
Doen we deze voor Ronda of laten we de huidige staan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze is beter, irriteer ik me iets minder aan dan die andere.. daar heeft ze echt een arrogante kutkop.. en bol ook
Inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 03:24 schreef Hooidraad het volgende:
Een Jap die domineert, dat zien we niet vaak meer.
zolang is die eddie niet geblesseerdquote:Op zondag 11 mei 2014 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
Will Brooks to fight Michael Chandler for Bellator interim lightweight title, Rampage-King Mo new main event
Bellator gooit er weer een directe interimtitel tegenaan.
Klopt, lijkt me dat die over een maand wel weer hersteld is.quote:
Dit is te snel.. maar de UFC wacht te lang. Toch raar, ze zijn de ultieme hype machine maar een interem belt duurt langquote:Op zondag 11 mei 2014 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, lijkt me dat die over een maand wel weer hersteld is.
Deden ze bij Bellator 118 ook, Eduardo Dantas zou z'n belt verdedigen maar hij was geblesseerd. Dus meteen Joe Warren tegen Rafael Silva voor de interim belt.
Bij de UFC vinden ze het prima als er een jaar lang niet om een belt gevochten wordt, maar dat vind ik dan weer wat aan de lange kant.
Ik wilde net om stream vragenquote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Main card begint nu, dus ja.
Stream kun je van Geo krijgen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Main card begint nu, dus ja.
Stream kun je van Geo krijgen.
Mmm. Helaas. Even goed bedankt. Ik vertrek voor ik hier SC van maak.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde stream dus aan mij heb je niks.
Ik kan niet slapen inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:08 schreef Hooidraad het volgende:
Kon je niet slapen, Flippiee? Enge dromen over die bebaarde mevrouw?
Werdum vs. Browne had wat mij betreft ook wel voor de interim belt mogen zijn, Cain staat nu gepland voor november maar dat is niet eens zeker.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is te snel.. maar de UFC wacht te lang. Toch raar, ze zijn de ultieme hype machine maar een interem belt duurt lang
True & truequote:Op zondag 11 mei 2014 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werdum vs. Browne had wat mij betreft ook wel voor de interim belt mogen zijn, Cain staat nu gepland voor november maar dat is niet eens zeker.
En de lightweight-divisie weten ze ook altijd te verpesten
Tijdens een event is dit half SC, half MMA-topicquote:Op zondag 11 mei 2014 04:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmm. Helaas. Even goed bedankt. Ik vertrek voor ik hier SC van maak.
Ik ga wel kijken aan welke helft ik mijn bijdrage lever. Doet blokhoofd nog mee?quote:Op zondag 11 mei 2014 04:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tijdens een event is dit half SC, half MMA-topic
dat komt omdat het van FS1 naar FS2 gaat en dan vergeet hij te switchenquote:Op zondag 11 mei 2014 04:11 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, vraag je geld voor UFC streams.. ga je 48hours uitzendenal vaker geweest dit jaar dat hij dan opeens basketbal of motorracen uitzend
Ah, dan weet ik over welke het gaat.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:11 schreef Geo4kant het volgende:
Echt jonge, vraag je geld voor UFC streams.. ga je 48hours uitzendenal vaker geweest dit jaar dat hij dan opeens basketbal of motorracen uitzend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |