Nog steeds geschorst omdat ie aan het snoepgoed heeft gezeten, september pas weer.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken aan welke helft ik mijn bijdrage lever. Doet blokhoofd nog mee?
Correct.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is blokhoofd?![]()
Ik dacht ze bedoeld paaseiland hoofd bigfoot
quote:Op zondag 11 mei 2014 04:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Spoiler, ik moet nog een halve minuut.
En ik kan je vertellen dat het dit keer absoluut niet waar isquote:Op zondag 11 mei 2014 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Best season yet
Tuurlijkroepen ze elk seizoen.
Ik zit ook niet te wachten op nog een Penn fight, zeker niet tegne Edgar..quote:Op zondag 11 mei 2014 04:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ik kan je vertellen dat het dit keer absoluut niet waar is
Jup.. parkinson ligt al op de loerquote:Op zondag 11 mei 2014 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
Als Fabio nog een paar hersencellen over heeft dan slaat Miocic die er de volgende keer wel uit.
Nee, en Frankie schiet er ook helemaal niks mee op, als ie wint niet en als ie verliest wordt ie helemaal afgeschreven.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op nog een Penn fight, zeker niet tegne Edgar..
Voor hem is het lose lose ja.. misschien wil die bewijzen dat hij de betere is omdat er twijfel was bij het eerste gevecht, maarja dit kan ik ook niet serieus nemen.. BJ komt uit pensioen en dan TUF doenquote:Op zondag 11 mei 2014 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, en Frankie schiet er ook helemaal niks mee op, als ie wint niet en als ie verliest wordt ie helemaal afgeschreven.
Baroa finished hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat het een herhaling van Aldo vs. Edgar gaat worden.
Weet ook niet wat BJ nou wil. Gewoon nog wat geld binnen harken zo lang het kan of denkt ie dat ie echt nog potten kan breken @145? Ik verwacht er iig niet veel van.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor hem is het lose lose ja.. misschien wil die bewijzen dat hij de betere is omdat er twijfel was bij het eerste gevecht, maarja dit kan ik ook niet serieus nemen.. BJ komt uit pensioen en dan TUF doen
Ik weet het ook niet.. slechtere matchup kan ook bijna niet, ja Aldo of Baroa. Maar een KO zal die niet scoren, submission ook niet en hij gassed zelf snel.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet ook niet wat BJ nou wil. Gewoon nog wat geld binnen harken zo lang het kan of denkt ie dat ie echt nog potten kan breken @145? Ik verwacht er iig niet veel van.
Een oude, kale man met een 16-9-2 record.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. slechtere matchup kan ook bijna niet, ja Aldo of Baroa. Maar een KO zal die niet scoren, submission ook niet en hij gassed zelf snel.
Ben je weer dik? Geen gym meer?quote:Op zondag 11 mei 2014 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik daar aan deed was ik niet zo dik he slimbo
Van Sherdog:quote:Op zondag 11 mei 2014 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
lol ref.. dude, had bij die 2e punch na die kick al moeten stoppen..
quote:
quote:
Ja, Cruz vind ik wel wat minder maar ben blij voor 'm dat ie dit baantje krijgt, anders had hij de afgelopen twee jaar helemaal niks te doen gehad.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
UFC (FOX) heeft echt goede zaken gedaan (en geluk) met Cormier, Stan, Cruz, Sonnen en Bisping
Denk dat ze wel een aardige medische keuring krijgen bij de UFC maar door klappen zou het best een keer kunnen gebeuren... Zo'n actie van de ref als bij Weidman vs. Muñoz was niet prettig om naar te kijken, kan zijn dat er op zo'n moment eens een vechter het loodje legt.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:59 schreef Geo4kant het volgende:
Hooi ben je ook wel eens bang dat er tijdens een event een fighter dood gaat? Via klappen of gewoon hart stilstand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |