Ik geloof het wel. Lijkt me echt een 'douchebag'.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef n00cL30n het volgende:
Had dat van Cees vandeweek gelezen,ben benieuwd hoeveel hiervan waar is?
Overeem arrogant noemen en dan zelf dit zeggenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:51 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)s-because-he-injured
Overeem werd bij Blackzillians bij kickboksen sparren in elkaar gebeukt door iemand maar 1 hand kon gebruiken en ging toen maar valsspelen door een takedown te doen, gevolg: sparringspartner geblesseerd.
Nu is ie naar Jackson MMA gegaan.
Bij Blackzillians zijn ze blij dat hij opgerot is
quote:Guto was recovering from a knee injury, returning to training, and, even with a broken hand, he was beating Overeem up in a striking sparring. Overeem got mad because he was getting beat up by a guy with one hand, so he took Guto down and blew out his other knee.
Het is gewoon geen team player, dan hoef je niet meteen een douchebag te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Lijkt me echt een 'douchebag'.
De knie zit wel in het midden van het been, ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Fyodor het volgende:
De waarheid zal wss wel ergens in het midden liggen.
Bruut evenement trouwens!
Bij het volgende event beginnen we weer met TUP.quote:
Dank. Zal het in de agenda gooien.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij het volgende event beginnen we weer met TUP.
Ik meld het alvast even want bij de vorige twee TUP's had je het begin gemist
Topquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef J--Star het volgende:
Beste mede-MMA fans,
Sinds jaar en dag lees ik naast andere MMA-forums ook mee in dit MMA-topic. Ik ben dus ook op de hoogte van jullie TUP-competitie. Het leek mij leuk om als complete vreemdeling en nieuwkomer mijzelf te gaan mengen in de strijd voor TUP.
Omdat ik zondag voor 9 dagen naar het buitenland vertrek en ik niet zeker weet of ik daar gebruik kan maken van wifi lijkt het mij een goed plan om dit week alvast mijn picks voor UFC 173 in dit topic te zetten.
Zijn jullie klaar voor een nieuwe deelnemer en durven jullie de strijd aan?
Weer een makkelijke tegenstander voor Faberquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ga misschien ook maar eens een keer meedoen.Gewoon, omdat het kan.
Caceres trouwens tegen buttchin. @ UFC 175.
Welcome!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef J--Star het volgende:
Beste mede-MMA fans,
Sinds jaar en dag lees ik naast andere MMA-forums ook mee in dit MMA-topic. Ik ben dus ook op de hoogte van jullie TUP-competitie. Het leek mij leuk om als complete vreemdeling en nieuwkomer mijzelf te gaan mengen in de strijd voor TUP.
Omdat ik zondag voor 9 dagen naar het buitenland vertrek en ik niet zeker weet of ik daar gebruik kan maken van wifi lijkt het mij een goed plan om deze week alvast mijn picks voor UFC 173 in dit topic te zetten.
Zijn jullie klaar voor een nieuwe deelnemer en durven jullie de strijd aan?
Je bent me voor!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)ith-rifles-in-brazil
Ditquote:
Matt Brown vs Erick Silva was de sickest?quote:
W.W.Bellatorquote:
twitter:FrontRowBrian twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 03:50:00The @BellatorMMA has sold 1600 tix. They gave 2200 to fighters to try and sell. Arena holds 7500 people. The live gate is $127,000 currently reageer retweet
lol en dan PPV's op 50$ gooienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:41 schreef Disorder het volgende:
twitter:FrontRowBrian twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 03:50:00The @BellatorMMA has sold 1600 tix. They gave 2200 to fighters to try and sell. Arena holds 7500 people. The live gate is $127,000 currently reageer retweet
yup, vanaf ufc 173quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef PSYCHEV het volgende:
Hoe kun je TUP joinen? Gewoon je voorspellingen hier posten?
Pics van je zusje haar tetten en je word toegelaten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef PSYCHEV het volgende:
Hoe kun je TUP joinen? Gewoon je voorspellingen hier posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |