Maar dat is voor SadPanda geen enkel probleem, uiteraard.quote:
En dan daar ingrijpen met kernoorlog ten gevolg.quote:
Doe ik dat?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je kritisch bent, maar je moet ook niet doen alsof er niks aan de hand is.
Wie is "ze"? Ik dacht dat je geen idee had over wie we het haddenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze iemand aan gaan vallen die nee stemt
Ik krijg nou niet echt het idee dat 'nee' stemmen de mensen in dank af wordt genomen, getuige ook de foto waarop is te zien dat een soldaat over de schouder van een kiezer meekijkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zie jij iemand een stem uitbrengen op die foto?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef GI het volgende:
[..]
Jaja, dit is echt een schoolvoorbeeld van vrije verkiezing!
[ afbeelding ]
De mensen die bij het stemmen staan natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Wie is "ze"? Ik dacht dat je geen idee had over wie we het hadden
Ik zie een man met een automatisch geweer op de foto, die zich dicht genoeg bij de stembus bevind om vraagtekens op te werpen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Zie jij iemand een stem uitbrengen op die foto?
Oh, hadden ze verschillende stembiljet formaten? Want wat die vrouw aan het bekijken is is twee keer zo lang als de stembiljetten die ik gezien heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg nou niet echt het idee dat 'nee' stemmen de mensen in dank af wordt genomen, getuige ook de foto waarop is te zien dat een soldaat over de schouder van een kiezer meekijkt.
Als het al iemand is die stemt...quote:Op maandag 12 mei 2014 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg nou niet echt het idee dat 'nee' stemmen de mensen in dank af wordt genomen, getuige ook de foto waarop is te zien dat een soldaat over de schouder van een kiezer meekijkt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan daar ingrijpen met kernoorlog ten gevolg.
De enige plaats waar doden vielen was daar waar Kiev de stemming tegenhield. We zullen zien op 25 mei hoeveel gewapende mannen er dan rondlopen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zie een man met een automatisch geweer op de foto, die zich dicht genoeg bij de stembus bevind om vraagtekens op te werpen.
Hoe kunnen ze nou weten wat je stemt? Het belangrijkste aan verkiezingen is dat je zonder pottenkijkers precies kunt stenen wat je wilt stemmen. Dat voldoet dit referendum precies aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want er moeten doden vallen voordat er een vraagteken bij gezet mag worden? Van welke kant de beste man ook is. Hij heeft daar, iig niet met dat wapen en die kledij, niks te zoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De enige plaats waar doden vielen was daar waar Kiev de stemming tegenhield. We zullen zien op 25 mei hoeveel gewapende mannen er dan rondlopen.
Jaja, we weten het. Deze verkiezingen zijn zo ordentelijk en correct verlopen. Daar kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oh, hadden ze verschillende stembiljet formaten? Want wat die vrouw aan het bekijken is is twee keer zo lang als de stembiljetten die ik gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |