quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oke nu is het genoeg. Ik ga Flips benaderen voor het maken van een plan van aanpak. Dit kan zo langer niet meer, dat is wel duidelijk.quote:
kom haxballenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke nu is het genoeg. Ik ga Flips benaderen voor het maken van een plan van aanpak. Dit kan zo langer niet meer, dat is wel duidelijk.
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke nu is het genoeg. Ik ga Flips benaderen voor het maken van een plan van aanpak. Dit kan zo langer niet meer, dat is wel duidelijk.
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zo. Die meneer van 6 miljoen doet een beetje pijn aan mijn ogen en hart
wow ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je al die MER berichtjes opgeslagen. Kan bijna niet anders gezien het aantal topicsquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh god. Heeft mansj je zo gek gekregen voor de MER?
Bedrijfseconomiequote:
Ik weet niet of je het weet maar de economie is nu een beetje stukquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar de economie is nu een beetje stuk
Hoequote:
Volgens mij hebben we dit ooit besproken op curvefever, of er doet nog een FOK!ker die curvefever speelt die opleiding.quote:
Zou best kunnen. En dat tweede ookquote:Op zondag 11 mei 2014 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dit ooit besproken op curvefever, of er doet nog een FOK!ker die curvefever speelt die opleiding.
MERquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee johquote:Op zondag 11 mei 2014 13:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je al die MER berichtjes opgeslagen. Kan bijna niet anders gezien het aantal topics
quote:
Jawel op management economie en rechtquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Sherlock
[..]!!!
MER lijkt op geen enkele andere studie
Vaag onderwerpquote:Op zondag 11 mei 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
De handel in illegale afslankpillen is big business in Nederland. Alberto en zijn team confronteren schimmige handelaren. 21.30 @SBS6 #undercoverinnl
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik sluit vanavond later bij jullie aan, werken dit dat alles en dan nog koken en eten zus en zoIk gok dat Alberto zien wel lukt.
en banaanquote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Appel flips toot AF en Mans. Wat een gezelligheid.
Je kan kokenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik sluit vanavond later bij jullie aan, werken dit dat alles en dan nog koken en eten zus en zoIk gok dat Alberto zien wel lukt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je kan kokenAls je ook nog kan stofzuigen en schoonmaken mag jij mij DM'en
Manmanmanquote:Op zondag 11 mei 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, keek alleen op laatste pagina
Ik ben ook laterquote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent zelf gezellig.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |