quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oke nu is het genoeg. Ik ga Flips benaderen voor het maken van een plan van aanpak. Dit kan zo langer niet meer, dat is wel duidelijk.quote:
kom haxballenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke nu is het genoeg. Ik ga Flips benaderen voor het maken van een plan van aanpak. Dit kan zo langer niet meer, dat is wel duidelijk.
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke nu is het genoeg. Ik ga Flips benaderen voor het maken van een plan van aanpak. Dit kan zo langer niet meer, dat is wel duidelijk.
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zo. Die meneer van 6 miljoen doet een beetje pijn aan mijn ogen en hart
wow ik wist niet dat het zo erg wasquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je al die MER berichtjes opgeslagen. Kan bijna niet anders gezien het aantal topicsquote:Op zondag 11 mei 2014 13:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh god. Heeft mansj je zo gek gekregen voor de MER?
Bedrijfseconomiequote:
Ik weet niet of je het weet maar de economie is nu een beetje stukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |