Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alberto klust graag wat bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Ik ben Studiotje, van Fok!. Wij kijken elke zondag avond samen meerdere van jullie prachtige TV programma's, zoals Wegmisbruikers, Red Mijn Vakantie, Opgelicht in het Buitenland, Undercover in Nederland en nog meer van dit soort pareltjes.
Nu willen wij zijn er plannen voor een meet (ontmoeting met elkaar) in een Wegmisbruikers tintje en we zijn helemaal weg van Koos (KOOOOOOOOS!!!). Is het mogelijk om deze meet samen te doen met een soort van onmoeting met Koos of bij een opname van een van zijn gesprekken met (Hoe heet die gast ookalweer)? Is dit mogelijk?
Hallo SBS, Wij kijken elke zondag naar jullie zender met bijbehorend commentaar op FOK! We zijn al fans vanaf het eerste uur. We willen onze helden nu graag in het echt ontmoeten. Zouden jullie ons kunnen laten weten wanneer er weer opnames van Wegmisbruikers zijn ,zodat we die kunnen bijwonen. Met vriendelijke groet, Trouwe FOK!fans
Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef appelen het volgende: Hallo SBS, Wij kijken elke zondag naar jullie zender met bijbehorend commentaar op FOK! We zijn al fans vanaf het eerste uur. We willen onze helden nu graag in het echt ontmoeten. Zouden jullie ons kunnen laten weten wanneer er weer opnames van Wegmisbruikers zijn ,zodat we die kunnen bijwonen. Met vriendelijke groet, Trouwe FOK!fans
Opnames met koos, de onderweg opnames zijn al in volle gang
Op zaterdag 3 mei 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende: Nu staan Koos en André altijd op zo'n kille parkeerplaats. Het zou mooi zijn als we dat een beetje weten op te vrolijken.
Ik zag zojuist dat ik helaas niet meer kan inloggen op jullie super mooie website. Ik moet wel zeggen dat ik er al een tijdje geen gebruik meer van heb gemaakt. Dit komt mede door het feit dat ik zeer onregelmatige werkdagen heb. De supermarkten moeten natuurlijk ook vol. Nu heb ik dit jaar een gaatje in mijn agenda gevonden en ik ga nu ook met vakantie Ik zou bij terug komst graag een reactie achterlaten maar gezien ik niet meer kan inloggen zal de lastig gaan. Zouden jullie dit probleem kunnen oplossen. Met vriendelijk groet, WcPot.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op zaterdag 3 mei 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende: Nu staan Koos en André altijd op zo'n kille parkeerplaats. Het zou mooi zijn als we dat een beetje weten op te vrolijken.
Spandoeken erbij,een peert en allemaal Koos foto's
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Op zaterdag 3 mei 2014 22:57 schreef AF_ het volgende: Drukte hier , las ergens snel dat ik met banaan mee rij naar de meet? Hij mag wel met mij mee . Durf amders niet
Op zaterdag 3 mei 2014 22:57 schreef AF_ het volgende: Drukte hier , las ergens snel dat ik met banaan mee rij naar de meet? Hij mag wel met mij mee . Durf amders niet
Ik zou dat ook niet doen heel slim van je
Met appelen, Banaan en Stickertje naar de Berckt...
Het zal de vraag worden wie het eerste zijn doel bereikt: Jij 6 miljoen voor Merel of ik een halve ton met de Aygo.
Als jij een beetje lief bent voor je Aygo dan ga jij het wel halen. 6 miljoen was nog iets van 94 jaar fultime werk. Dan ben ik waarschijnlijk wel iets te oud voor Merel
Als jij een beetje lief bent voor je Aygo dan ga jij het wel halen. 6 miljoen was nog iets van 94 jaar fultime werk. Dan ben ik waarschijnlijk wel iets te oud voor Merel
Als je het al haalt, dan zal Merel er ook niet meer superstrak uit zien.
Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Van_Poppel het volgende: Ik zie het al voor me: WcPot komt aan rijden met z'n C1000-bak bij Camping De Berckt en Merel stapt aan de passagierskant uit.
Bohhh alleen het idee al
Nee. Onze bus reed door, omdat er niks gegooid was tegen de onze. Opzich had ik wel willen stoppen (niet mee vechten) maar wel daar zijn. Na afloop bij het PLS met mensen gepraat. Idiote Shittardezen hebben messen getrokken. Ga er geen woorden meer aan vuil maken, eerst eens de degradatie proberen te verwerken.
Nee. Onze bus reed door, omdat er niks gegooid was tegen de onze. Opzich had ik wel willen stoppen (niet mee vechten) maar wel daar zijn. Na afloop bij het PLS met mensen gepraat. Idiote Shittardezen hebben messen getrokken. Ga er geen woorden meer aan vuil maken, eerst eens de degradatie proberen te verwerken.
Maar dit willen wij juist. Passie en strijd bij clubs. Messen horen daar noet bij. Gewoon vuist op vuist
Edit: als je dan toch wil vechten bedoel ik natuurlijk
Maargoed, hopen dat we ze komend seizoen helemaal van het veld spelen. DIe wedstrijden komen er veel stadionverboden Als ze weer met messen komen kunnen er zelfs doden gaan vallen :
Maargoed, hopen dat we ze komend seizoen helemaal van het veld spelen. DIe wedstrijden komen er veel stadionverboden Als ze weer met messen komen kunnen er zelfs doden gaan vallen :
Kijken of ik kaartje kan krijgen. Daar moetik bijzijn deze derby
Kijken of ik kaartje kan krijgen. Daar moetik bijzijn deze derby
Jup. Vrienden zijn lid van supportersvereniging dus ik hoop dat die snel aan kaarten kunnen komen voor Shittard uit. Thuis zal niet zo'n probleem zijn.
Als het niet te duur is toch maar gewoon SK halen.
Nee, er waren allemaal FOK!kers zoals Moira HaJee CrashO etc (allemaal curvefever elites dus) en toen sprong Flipsje van een flat af Hulpdiensten stonden er al, maar ik ving haar op en redde haar
Nee, er waren allemaal FOK!kers zoals Moira HaJee CrashO etc (allemaal curvefever elites dus) en toen sprong Flipsje van een flat af Hulpdiensten stonden er al, maar ik ving haar op en redde haar