Nee. Onze bus reed door, omdat er niks gegooid was tegen de onze. Opzich had ik wel willen stoppen (niet mee vechten) maar wel daar zijn.quote:
Maar dit willen wij juist. Passie en strijd bij clubs. Messen horen daar noet bij. Gewoon vuist op vuistquote:Op zondag 4 mei 2014 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee. Onze bus reed door, omdat er niks gegooid was tegen de onze. Opzich had ik wel willen stoppen (niet mee vechten) maar wel daar zijn.
Na afloop bij het PLS met mensen gepraat. Idiote Shittardezen hebben messen getrokken. Ga er geen woorden meer aan vuil maken, eerst eens de degradatie proberen te verwerken.
Snap ik. Ik heb het ook niet allemaal zelf gezien, dus daarom ga ik er ook niet meer over zeggen; ik weet het ook niet allemaal zeker.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar dit willen wij juist. Passie en strijd bij clubs. Messen horen daar noet bij. Gewoon vuist op vuist
Edit: als je dan toch wil vechten bedoel ik natuurlijk
Sittard is soberso aidsquote:Op zondag 4 mei 2014 15:02 schreef appelen het volgende:
Het is maar weer eens duidelijk geworden dat Fortuna de aids van Limburg is
Gewoon leedvermaken met boevwn uit de bouwquote:Op zondag 4 mei 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb het ook niet allemaal zelf gezien, dus daarom ga ik er ook niet meer over zeggen; ik weet het ook niet allemaal zeker.
Proberen beetje af te schakelen. Besef is nog steeds niet 100% doorgedrongen.
Dit ja. Meer bezig anti-Roda dan pro eigen club. Zegt al genoeg. Zelf niks om te vieren dus dan maar vieren dat wij degraderen??quote:
Je moet toch iets als er zelf niks te vieren isquote:Op zondag 4 mei 2014 15:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit ja. Meer bezig anti-Roda dan pro eigen club. Zegt al genoeg. Zelf niks om te vieren dus dan maar vieren dat wij degraderen??__!
Komt die hoor: Het is een levenswijzequote:
Maargoed, hopen dat we ze komend seizoen helemaal van het veld spelen. DIe wedstrijden komen er veel stadionverbodenquote:Op zondag 4 mei 2014 15:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je moet toch iets als er zelf niks te vieren is
Oh...quote:
MVV - Rodaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maargoed, hopen dat we ze komend seizoen helemaal van het veld spelen. DIe wedstrijden komen er veel stadionverbodenAls ze weer met messen komen kunnen er zelfs doden gaan vallen :
Kijken of ik kaartje kan krijgen. Daar moetik bijzijn deze derbyquote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maargoed, hopen dat we ze komend seizoen helemaal van het veld spelen. DIe wedstrijden komen er veel stadionverbodenAls ze weer met messen komen kunnen er zelfs doden gaan vallen :
Je snapt het gewoon niet...quote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh...
Mijn hele weekend is verpest want me kluppie heeft verloren, huilie, huilie, grow up.![]()
Kan niet wachten op Alberto btw
Verloren of degraderen is wat andersquote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh...
Mijn hele weekend is verpest want me kluppie heeft verloren, huilie, huilie, grow up.![]()
Kan niet wachten op Alberto btw
Jup. Vrienden zijn lid van supportersvereniging dus ik hoop dat die snel aan kaarten kunnen komen voor Shittard uit. Thuis zal niet zo'n probleem zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kijken of ik kaartje kan krijgen. Daar moetik bijzijn deze derby
Sorryquote:Op zondag 4 mei 2014 15:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alsnog, het is maar een spelletje..
En ga weg uit TV SC met je voetbal
Ik was stonedquote:
Want gerriequote:
Nouja ik ga toch maar even SV kijken. Leuk is het niet, maar wil wel even weten wat ze zeggen. VI morgenquote:
Neem sv wel opquote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja ik ga toch maar even SV kijken. Leuk is het niet, maar wil wel even weten wat ze zeggen. VI morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |