Die rijdt zich kapot in de buurt van nijmegenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen heel slim van je
Met appelen, Banaan en Stickertje naar de Berckt...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:57 schreef AF_ het volgende:
Drukte hier, las ergens snel dat ik met banaan mee rij naar de meet? Hij mag wel met mij mee
. Durf amders niet
Mijn auto is soberso baas. Alleen moet ik omrijden voor stickertjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met appelen, Banaan en Stickertje naar de Berckt...
Bazenauto
Met je Aygoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met appelen, Banaan en Stickertje naar de Berckt...
Bazenauto
Nijmegen is toch op de route?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mijn auto is soberso baas. Alleen moet ik omrijden voor stickertje
Ik in het middenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nijmegen is toch op de route?
Banaan en Stickertje naast elkaar op de achterbank is sowieso episch
Jij wil gewoon aan stickertje zitten ik heb je wel doorquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij wil gewoon aan stickertje zitten ik heb je wel door
Heul wel. Is zeker goed voor de kilometers als je graag 5 ton op de teller wil hebben staanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je de bazigheid van mijn auto niet helemaal serieus neemt.
Mooiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heul wel. Is zeker goed voor de kilometers als je graag 5 ton op de teller wil hebben staan
Slaap lekker jongenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:07 schreef appelen het volgende:
Ik ga weer eens
hopelijk een antwoord morgen
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:07 schreef appelen het volgende:
Ik ga weer eens
hopelijk een antwoord morgen
Hoeveel km moet je nog danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MooiEindelijk 's iemand die niet meewarig (=
) reageert als je Aygo rijdt.
Nog zo'n 443.000 kmquote:
Als jij een beetje lief bent voor je Aygo dan ga jij het wel halen. 6 miljoen was nog iets van 94 jaar fultime werk. Dan ben ik waarschijnlijk wel iets te oud voor Merelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog zo'n 443.000 km![]()
Het zal de vraag worden wie het eerste zijn doel bereikt: Jij 6 miljoen voor Merel of ik een halve ton met de Aygo.
Als je het al haalt, dan zal Merel er ook niet meer superstrak uit zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als jij een beetje lief bent voor je Aygo dan ga jij het wel halen. 6 miljoen was nog iets van 94 jaar fultime werk. Dan ben ik waarschijnlijk wel iets te oud voor Merel
Anders moet je maar c1000 gaan rijden met je Aygo dan komt er zeker een ton bij per jaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je het al haalt, dan zal Merel er ook niet meer superstrak uit zien.
Mijn doel haal ik over 30 a 40 jaar.
Vanuit heerlen naar de berckt is toch niet op.de.route nijmegen? Of vergis ik mequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die twee kunnen het niet heel erg goed vinden met elkaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, in die kofferbak van me past wel traytje melk...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders moet je maar c1000 gaan rijden met je Aygo dan komt er zeker een ton bij per jaar
Via Venlo is een half uurtje om. Dat heb je toch wel over voor je TV-SC-ertjes?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vanuit heerlen naar de berckt is toch niet op.de.route nijmegen? Of vergis ik me
Ik zei toch omrijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Via Venlo is een half uurtje om. Dat heb je toch wel over voor je TV-SC-ertjes?
Edit: Ik ga uit van de meet in Soest
Of in ruil voor pics mag ze wel met mij meequote:
Hardenberg - Soest....dan is Nijmegen echt omquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of in ruil voor pics mag ze wel met mij mee
In de spiegelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
Maargoed Stickertje vs Banaan op je achterbank...zoiets vergeet je nooit
Jij hebt merel alquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of in ruil voor pics mag ze wel met mij mee
Daar wil ik wel heel erg ver voor omrijdenquote:
Bohhh alleen het idee alquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie het al voor me: WcPot komt aan rijden met z'n C1000-bak bij Camping De Berckt en Merel stapt aan de passagierskant uit.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:42 schreef AF_ het volgende:
Banaan is ruzie aan het maken met fortuna begrijp ik hier
Fortuna kwam blijkbaar met messenquote:
Geen idee of banaan meedeedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |