Jazekerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef isax het volgende:
kunnen we eigenlijk nog winnen? ik weet het niet meer
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
3e keer en gelukt en niemand heeft hem gekaapt, dank jullie wel allemaal
Ik wil dat nietquote:Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef isax het volgende:
kunnen we eigenlijk nog winnen? ik weet het niet meer
Ik heb die 2 kuttenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
3e keer en gelukt en niemand heeft hem gekaapt, dank jullie wel allemaal
Volgend jaar maar weer een ander oud wijf + mooiboy met een outstanding trackrecord recruteren...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
IJsland, daar hebben we nog wat van te goed met dat banken gedoe
Yes
echt waar, wat goed van je, en dat ze dan ook nog luisterenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb die 2 kuttenper DM toegesproken en zie hier
We hadden Dana international toch al een keerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
en voor mij was het al lang duidelijk dat die met die baard waarschijnlijk gaat winnen
zo gaat dat tegenwoordig
ja dat dusquote:Op zondag 11 mei 2014 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hadden Dana international toch al een keer
Kent u deze nog?
Tuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar, wat goed van je, en dat ze dan ook nog luisteren
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
Het boeit me niet meer, mij favo's zijn al ten dode
Doe niet zo Paul.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
omg we staan gewoon 2e, bizar om maar ff in utopia termen te spreken
Topquote:Op zondag 11 mei 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
omg we staan gewoon 2e, bizar om maar ff in utopia termen te spreken
Edsillia was de laatste in 98 oid.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is het echt jaren geleden dat we zo hoog stonden.
Ik vond Anouk vorig jaar op 9 al tof.
ja het is ook echt jaaaaaren geleden en inderdaad dat was ook tofquote:Op zondag 11 mei 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is het echt jaren geleden dat we zo hoog stonden.
Ik vond Anouk vorig jaar op 9 al tof.
Zeik nummerquote:
net zoals in de cos dus bij een streamlock ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
je hoeft maar een bericht te lezen. ze zeggen allemaal het zelfde
kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
net zoals in de cos dus bij een streamlock ofzo
Volgend jaar sturen we Kelly met baardquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
en nu stik ik in me blokje kaas door dat mens![]()
kelly was er niets bij
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
kelly was er niets bij
ja ik snap echt niet dat ze die baard laat staan, maar die zal ook wel verdwijnen over een tijdje, is nu voor de show gewoon handig en het werkt zoals we zienquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
kelly was er niets bij
Alweer, het zou zomaar fataal kunnen zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
kelly was er niets bij
ik ben voor provoceren maar dat gedramaqueen maakt me allergischquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik snap echt niet dat ze die baard laat staan, maar die zal ook wel verdwijnen over een tijdje, is nu voor de show gewoon handig en het werkt zoals we zien
tja het is nu eenmaal de laatste jaren, hoe maffer de act hoe hoger ze scorenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben voor provoceren maar dat gedramaqueen maakt me allergisch
Neem een blokje kaasquote:Op zondag 11 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben voor provoceren maar dat gedramaqueen maakt me allergisch
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat ze te eten alsof mijn leven er van af hing
Ik zeg maar even niksquote:Op zondag 11 mei 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik herken dat gedrag, dan heb je ook niet door wat je in je mond stopt omdat het zo spannend is
ja wel een puur persoon, alleen jammer van de voicequote:Op zondag 11 mei 2014 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ilse is een beetje gek/klunzig, vind ik leuk
Ja, dat was een beetje jammer...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja wel een puur persoon, alleen jammer van de voice
quote:
Dat zijn mannenquote:
gebeurd daar nog watquote:Op zondag 11 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie gaan niet snel genoeg, ik zat in de COS met mijn hoofd.
nee maar een tweede plaats, daar mogen ze heel blij mee zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 00:19 schreef isax het volgende:
kut maar 7we gaan we oosterijk niet meer inhalen jongens
Ik vind het al bizar dat we tweede zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:19 schreef isax het volgende:
kut maar 7we gaan we oosterijk niet meer inhalen jongens
ja echt BIZAR gewoonquote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het al bizar dat we tweede zijn.
ik hou van winnenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook ik vond er niks aanquote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je aandelenquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ukraine, strikje eromheen en aan Rusland geven.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
Mmmm, als die kut van een Ilse de Lange ook een baard had laten staan dan hadden we gewoon gewonnen
we zijn genaaitquote:Op zondag 11 mei 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
Mmmm, als die kut van een Ilse de Lange ook een baard had laten staan dan hadden we gewoon gewonnen
Dat ja. Statementquote:Op zondag 11 mei 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
dat was gemeenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
Dit is nog erger dan de verloren WK finale tegen Spanje
Chicks with beards!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
Stuur een homofiel verkleed als vrouw met een baard en je wint!
Dat gaat verwarrend wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
De Toppers wisten anders niet eens de finale te halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Volgend jaar Oostblok vrouwen zonder slipjequote:Op zondag 11 mei 2014 00:28 schreef Jian het volgende:
Zeker 50 punten waren voor die baard, ik eis een hertelling
ja dat hoor ik overal, ik heb er geen verstand van maar als het echt zo erg is, waarom word iedereen dan weer oranje gekquote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef Klapskaats het volgende:
Nu zeker ook 2e op het wk? Oh nee, daar komen we niet verder dan de 1e ronde
omdat het nederland is.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat hoor ik overal, ik heb er geen verstand van maar als het echt zo erg is, waarom word iedereen dan weer oranje gek
Omdat die mensen geen leven hebben misschien? Ik snap de drukte ook niet .quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat hoor ik overal, ik heb er geen verstand van maar als het echt zo erg is, waarom word iedereen dan weer oranje gek
volgens mij heeft hij die al.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef Jian het volgende:
Volgend jaar sturen we Gerard Joling met borstimplantaten, dan pakken we zeker de titel
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ondanks baard zou ik die toch wel doen.
ik ben toch dyslextischquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ok das waar, ik ben zelf ook behoorlijk chaufinistich of hoe je dat ook mag schrijven
Er zit meer onder hoor. Maar ik bemoei me er maar niet meequote:
oh dan maakt het niet uit neequote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben toch dyslextisch![]()
ik vind nederland de echte winaar. dit ging om de baard
kunnen ze die barber shops in amsterdam allemaal dichtgooiequote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
Zelfs de baard is nu niet meer mannelijk, ze pakken alles van ons af!
is misschien wel mannelijk maar af en toe ook smerig of pijnlijk met zoenenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
Zelfs de baard is nu niet meer mannelijk, ze pakken alles van ons af!
Ga weg met dat gezeikquote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
Nee,dit ging voornamelijk om strategisch stemgedrag, zoals het ESF al jaren ingedeeld word, daarbij was het nummer van Nederland niet zo perfect als afgelopen dinsdag en werden er een aantal noten misgeslagen itt Oostenrijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Mooi, tijd om te gaan slapen dan voor mij. Ben klaar nu met die onzin.
Dat kan je niet verstaanquote:
wat doe je op een esf meet als je het niet leuk vind?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had eigenlijk nooit wat met ESF tot de ESF meets. Nu vind ik het gewoon leuk.
Ze kan niet typenquote:
Ik scheer morgen mijn baard eraf!!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben solidair, ik geef morgen mijn moederdagcadeautje aan mijn vader.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kwam indertijd ook op fok!crew meets, alhoewel ik niet alles leuk vond.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
wat doe je op een esf meet als je het niet leuk vind?
Mijn moeder kan de p.. krijgenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Was in de kroeg van de sjoelclub met veel van dezelfde mensen. En het scheen leuk te zijn. En dat was het ook. En Joan Franka kwam een keer liedjes voor ons zingen op het terras.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
wat doe je op een esf meet als je het niet leuk vind?
Nee ik ben er al vaak, morgen even niet.quote:
sjoele is leukquote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was in de kroeg van de sjoelclub met veel van dezelfde mensen. En het scheen leuk te zijn. En dat was het ook. En Joan Franka kwam een keer liedjes voor ons zingen op het terras.
Had ze dr tipi ook bij zich?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was in de kroeg van de sjoelclub met veel van dezelfde mensen. En het scheen leuk te zijn. En dat was het ook. En Joan Franka kwam een keer liedjes voor ons zingen op het terras.
ik heb een keer een sjoelbak van een gang gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maakt alleen zo´n tering herrie en vaak breekt er wat
een rus in oekrainsche kledingdracht misschien.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben een homo gestuurd, dat ging niet goed. We hebben een indiaan gestuurd, dat werkte niet. Ik weet het niet meer.
dat geloof ik meteen maar wel briljantquote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een keer een sjoelbak van een gang gemaakt![]()
het was het toppunt van vervelen
Andersom is veel meer een uitdaging hoor, van een sjoelbak een gang maken.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een keer een sjoelbak van een gang gemaakt![]()
het was het toppunt van vervelen
tweede worden is alles behalve slecht, het kan altijd beter,maar Nederland ligt niet zo gunstig dat men strategische stemmen kan krijgen van alles behalve belgie.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:42 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben een homo gestuurd, dat ging niet goed. We hebben een indiaan gestuurd, dat werkte niet. Ik weet het niet meer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Andersom is veel meer een uitdaging hoor, van een sjoelbak een gang maken.
probeer ik de volgende keerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Andersom is veel meer een uitdaging hoor, van een sjoelbak een gang maken.
ja daarom dacht ik ook dat we geen kans maken want het is al jaren vriendjes politiek met de punten tellingquote:Op zondag 11 mei 2014 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tweede worden is alles behalve slecht, het kan altijd beter,maar Nederland ligt niet zo gunstig dat men strategische stemmen kan krijgen van alles behalve belgie.
Je dacht ws ook dat Oostenrijk het nooit kon winnen omdat travo die zich niet scheert, maar dat laat je dan gemakshalve achterwege.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja daarom dacht ik ook dat we geen kans maken want het is al jaren vriendjes politiek met de punten telling
En die baard is eigenlijk ook nog niet eens helemaal echt want zo veel baardgroei heeft meneer Tom Neuwirth niet...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef Jian het volgende:
Hoor nu dat Nederland de halve finale had gewonnen .... en daar stond baardvrouw ook in, dus we hadden die baardbitch eigenlijk al geklopt, toch die baard dus.
oh nee hoor, toen ik van die baard hoorde wist ik al dat die ging winnenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je dacht ws ook dat Oostenrijk het nooit kon winnen omdat travo die zich niet scheert, maar dat laat je dan gemakshalve achterwege.
die baard is ingevuld net zo als wenkbrauwen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En die baard is eigenlijk ook nog niet eens helemaal echt want zo veel baardgroei heeft meneer Tom Neuwirth niet...
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar Charlotte Muis sturen, echt een geweldig nieuw talent die er volgend jaar ongetwijfeld klaar voor zal zijn
Precies!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
die baard is ingevuld net zo als wenkbrauwen.
even dansenquote:
En tussendoor wat naar binnen vrot als eetment.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar Charlotte Muis sturen, echt een geweldig nieuw talent die er volgend jaar ongetwijfeld klaar voor zal zijn
Whehe, met je opplakbaard een statement maken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |