dat was gemeenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
Dit is nog erger dan de verloren WK finale tegen Spanje
Chicks with beards!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
Stuur een homofiel verkleed als vrouw met een baard en je wint!
Dat gaat verwarrend wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
De Toppers wisten anders niet eens de finale te halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Volgend jaar Oostblok vrouwen zonder slipjequote:Op zondag 11 mei 2014 00:28 schreef Jian het volgende:
Zeker 50 punten waren voor die baard, ik eis een hertelling
ja dat hoor ik overal, ik heb er geen verstand van maar als het echt zo erg is, waarom word iedereen dan weer oranje gekquote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef Klapskaats het volgende:
Nu zeker ook 2e op het wk? Oh nee, daar komen we niet verder dan de 1e ronde
omdat het nederland is.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat hoor ik overal, ik heb er geen verstand van maar als het echt zo erg is, waarom word iedereen dan weer oranje gek
Omdat die mensen geen leven hebben misschien? Ik snap de drukte ook niet .quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat hoor ik overal, ik heb er geen verstand van maar als het echt zo erg is, waarom word iedereen dan weer oranje gek
volgens mij heeft hij die al.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef Jian het volgende:
Volgend jaar sturen we Gerard Joling met borstimplantaten, dan pakken we zeker de titel
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ondanks baard zou ik die toch wel doen.
ik ben toch dyslextischquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ok das waar, ik ben zelf ook behoorlijk chaufinistich of hoe je dat ook mag schrijven
Er zit meer onder hoor. Maar ik bemoei me er maar niet meequote:
oh dan maakt het niet uit neequote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben toch dyslextisch![]()
ik vind nederland de echte winaar. dit ging om de baard
kunnen ze die barber shops in amsterdam allemaal dichtgooiequote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
Zelfs de baard is nu niet meer mannelijk, ze pakken alles van ons af!
is misschien wel mannelijk maar af en toe ook smerig of pijnlijk met zoenenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
Zelfs de baard is nu niet meer mannelijk, ze pakken alles van ons af!
Ga weg met dat gezeikquote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
Nee,dit ging voornamelijk om strategisch stemgedrag, zoals het ESF al jaren ingedeeld word, daarbij was het nummer van Nederland niet zo perfect als afgelopen dinsdag en werden er een aantal noten misgeslagen itt Oostenrijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Mooi, tijd om te gaan slapen dan voor mij. Ben klaar nu met die onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |