Foolish games met een mix van Grenadequote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Nou he, bij die eerste twee nummers (What if God was one of us en... ik kom niet op de titel van de tweede, help eens?) was het muisstil
En bij You and Me lekker meetetteren
Foolish games met nog een stuk van een ander nummer (kom er even niet op) erdoor.quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Nou he, bij die eerste twee nummers (What if God was one of us en... ik kom niet op de titel van de tweede, help eens?) was het muisstil
En bij You and Me lekker meetetteren
Ohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Echt super gedaan!quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Foolish games met een mix van Grenadezo tof
Wat zij zegtquote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Joan wat was je lief en wat was het heerlijk om naar je te luisteren
Joan wilde heel graag horen als er foto's waren, dus ze krijgt deze link!quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Geen idee of je dit leest, maar ik ben vooral verbaasd dat je de moeite neemt om naar zo'n stel idioten te komen op je vrije zaterdagavond. Erg lief! Ben blij dat ik het laatste stukje van je optreden nog heb meegemaakt en bedankt daarvoor
Oe, dan zal ik mijn haar nog even doen en netjes gaan zitten voor ik verder ga met typenquote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Joan wilde heel graag horen als er foto's waren, dus ze krijgt deze link!
Dus dit gaat ze lezen
Kweenie, ken jij d'r? Ze was er ineens!quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Wie is die gek die meteen weer op schoot dook
Nee, zegt me nixquote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie, ken jij d'r? Ze was er ineens!![]()
[ afbeelding ]
Foto's met toestemming geplaatst trouwens![]()
Joan staat er prachtig op, maar ondergetekende echt gruwelijkquote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook met Joan op de foto gewild, wehehehe.Ik mis nog een foto van Greys met Joan.
![]()
Die ene van mij met mobiel (wel donker/roze) is wel ok toch?quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Joan staat er prachtig op, maar ondergetekende echt gruwelijk
Dus die durf ik niet online
Ja nee, die van mij is prachtig wil je zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
SLET, SLOERIE!quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, zegt me nixKan me niet herinneren dat ik haar eerder heb gezien...
Maar laten we even eerlijk zijn: waar had ze ánders moeten gaan zitten
Ik heb nergens aangezeten en me voor mijn doen meer dan keurig gedragenquote:
Er zit geen filter over, dat rode is door de terrasverwarmers en in combinatie met mobieltjes 'leek ineens iedereen op Snooki', aldus Loveless85quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
Ik had ook met Joan op de foto gewild, wehehehe.Ik mis nog een foto van Greys met Joan.
![]()
Je had al gereageerd in dit topic, jij schotenspringertttt jijquote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest een jubel doen van Greysje, dus >><< jubel!
op 1 foto kijkt joan een beetje raar en op de andere foto kijk jij raarquote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies. Dus ik houd het bij die roze hierbovenquote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op 1 foto kijkt joan een beetje raar en op de andere foto kijk jij raar
Geeft het wel een beetje een erotisch tintje.quote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit geen filter over, dat rode is door de terrasverwarmers en in combinatie met mobieltjes 'leek ineens iedereen op Snooki', aldus Loveless85
Oh en die plastic tiara was omdat songfestiBAL![]()
[ afbeelding ]
Owquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
Je had al gereageerd in dit topic, jij schotenspringertttt jij
Een pak van mijn hartquote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Het viel me net pas op dat mijn linkerwang haast wel iets wegheeft van een tumor. Maar het zijn gewoon appelwangen hoor, niets ernstigs verder.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Was leuk! sorry Joan, dat ik eerst de verkeerde kant op keek en we dus wel 4X op de foto moesten
Je hebt dezelfde appelwangetjes als Joanquote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Het viel me net pas op dat mijn linkerwang haast wel iets wegheeft van een tumor. Maar het zijn gewoon appelwangen hoor, niets ernstigs verder.
Doe t roze filmpje andersquote:Op zondag 16 september 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies. Dus ik houd het bij die roze hierboven![]()
Oh Joan, ik stuur jou nog een paar van de mooiste foto's die Ynske gemaakt heeft van je, maar die krijg je apart per mail
Je gaat de hele partij opkopen in je eentje?quote:Op zondag 16 september 2012 23:41 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ik ga al Joan d'r CD's kopen, dan ben ik de enige die ze heeft
Yep. En dan stop ik ze in een CD wisselaar en zet 'm op repeatquote:Op zondag 16 september 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat de hele partij opkopen in je eentje?
Datquote:Op maandag 17 september 2012 08:53 schreef Maes het volgende:
Joan, thank you much voor een superleuk miniconcert!!![]()
Voor jou anderhalve minuut om nooit te vergeten dus.quote:Op maandag 17 september 2012 17:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik bedenk me net dat ik eiks nog nooit eerder een miniconcert heb meegemaakt.
Voor alles is een eerste keer
Joan Franka
Ik heb me tenminste aan het thema gehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Voor jou anderhalve minuut om nooit te vergeten dus.![]()
Laatkomer.
Zijn computer is kapot, dus dat zal nog wel even duren.quote:Op maandag 17 september 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik zit in gedachten nog helemaal na te genieten
TheaterMaMa heeft volgens mij heel mooie filmpjes van haar liedjes die ze bij ons zong!
Die komen vast nog wel in dit topic.
hij had het filmpje met z'n telefoon gemaakt heurquote:Op maandag 17 september 2012 23:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Zijn computer is kapot, dus dat zal nog wel even duren..
Jij bent wel een toffe gast.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als ik woorden probeer te vinden...
Ik vond jouw reactie op Joan echt awesomequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
En dit!quote:
Ik vind je leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 17:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik bedenk me net dat ik eiks nog nooit eerder een miniconcert heb meegemaakt.
Voor alles is een eerste keer
Joan Franka
En dit heb ik dus helemaal gemistquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging zo stuk om jouw reactieDat je je voorstelde en zij ook en dat je toen luidkeels riep "DAN ZIJN WE SAMEN JOAN FRANKA!!!!!"
TheaterMaMa verheug me op het prachtige filmmateriaal/youtube.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ho hoquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Ik ging zo stuk om jouw reactieDat je je voorstelde en zij ook en dat je toen luidkeels riep "DAN ZIJN WE SAMEN JOAN FRANKA!!!!!"
Oohquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho hoDat zei ik niet, dat zei Joan
Ik verheug me ook op de filmpjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Een prive terras concert van Joan Franka op het Songfesti-Bal!! Wat leuk voor jullie!
[..]
TheaterMaMa verheug me op het prachtige filmmateriaal/youtube.
Het was een superavond! En wees welkom in ESF, want inderdaad ook alle nationale selecties worden hier besprokenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef takkfyrir het volgende:
Wat ontzettend tof! Jullie hebben vast een geweldige avond gehad.En als ik dit subforum zo eens doorkijk verheug ik me alweer ontzettend op het Songfestival (en eerst alle nationale selecties) volgend jaar.
Jouw snor?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef Takaiki het volgende:
Joan wilde mijn snor zien, maar die was al door Cat in beslag genomen
De dag had 'SongfestiBAL' als thema, sommigen waren helemaal in stijl gekleed (jurken, pakken) en Takkie was als man, compleet met pak, hoge hoed en opplaksnorquote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jouw snor?verklaar je eens nader..
...die welgeteld 1 minuut bleef zittenquote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De dag had 'SongfestiBAL' als thema, sommigen waren helemaal in stijl gekleed (jurken, pakken) en Takkie was als man, compleet met pak, hoge hoed en opplaksnor![]()
Je kunt ons liiiiive komen bewonderen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Beetje laat, maar wat leuk zeg!! Wat een gaaf mens is het toch.
*en ik verbaas me er een beetje over dat jullie Fokkers er als normale mensen uit zien*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |