ey hier ben ik te jong voor hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik bind hem vast. Dan doe ik een Misery
Welke scene, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
ik bind hem vast maar dan geen misery maar die scene van gisteravond
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en een gejat topic volgens mij weer,
let the games begin
neeeeeeeee het was maar een grapjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks ben je me kwijt. Is dat echt wat je wil.
Ik deed niet lelijk naar jou. Jij bent lief.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
Babu weet dat ik hem de TT wel gun, en dan nog zo lelijk doen
zeg het tegen liesje!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
was tegen mijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik deed niet lelijk naar jou. Jij bent lief.
ik ben voor polenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het stikt hier van de snitches. Nu snap ik dat Jian voor Zwitserland gaat.
wat een aardige, lieve en vooral spontane damequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(even gejat uit een ander topic)
echt he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat een aardige, lieve en vooral spontane dame
Jij zal het vast niet zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Altijd, dit topic is da bomb geworden, dankzij?
jij trekt met je geflirt alle vrouwen hierheenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee moet nog komen, ik switch af en toe om ff te kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:19 schreef Persefoneia het volgende:
Maarehhhh.... het ESF, en nu? Komen er nog punten of ben ik weer te laat?
Mij natuurlijk, met mijn alles overheersende charmequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat zei je? ben zo juist doof geworden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:19 schreef Persefoneia het volgende:
lol was je bang laatst met Mr. Manson?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij trekt met je geflirt alle vrouwen hierheen
Dit is de doos met het vraagteken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hier is altijd wat te beleven!
Ik weet niet wat, maar het is wat.
Hij wilde me bangen. En m'n nr. Zo makkelijk gaat dat niet bij mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was je bang laatst met Mr. Manson?Die kwam op de TT af volgens mij
ja er was ineens niemand meerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was je bang laatst met Mr. Manson?Die kwam op de TT af volgens mij
echt waar, hahahaha best wel triestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij wilde me bangen. En m'n nr. Zo makkelijk gaat dat niet bij mij.![]()
waar is mijn breezer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Oh we kijken allemaal ESF?
Kom op met die punten!
ja en dan ben ik zo dom om te zeggen dat ik dat ook ben, ken er niets aan doen ben vaak te eerlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zag het nog even.. TT: waar we ontzettend hitsig zijn
ik ben aan het zappen tussen nl 1 en bbc 1. kan niet kiezenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Oh we kijken allemaal ESF?
Kom op met die punten!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig internet.
Ik heb wel een lijstjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:19 schreef Persefoneia het volgende:
Niet eens een simpele test ofzo, nee gewoon betalen en hoppa, ze zijn erbij. Schandalig. Dat dit kan in Nederland. Leefde Pim Fortuyn nog maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
klopt, ze laten ook maar iedereen toe tegenwoordig
zelfs kindjes in afrika?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig internet.
Ja, wordt hard minder met 'dat internet'.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
klopt, ze laten ook maar iedereen toe tegenwoordig
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet eens een simpele test ofzo, nee gewoon betalen en hoppa, ze zijn erbij. Schandalig. Dat dit kan in Nederland. Leefde Pim Fortuyn nog maar.![]()
ja ik vind dat een mooie ontwikkeling, wel allemaal een telefoon maar geen water of eten of een huis of .....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs kindjes in afrika?![]()
wat zeuren ze dan? appie bezorgt gewoon thuis![]()
geen 5 km lopen naar een waterput meer.
Stelletje geilerds.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Shit beetje vergeten, we hadden hier moeten zitten is toch elk jaar wel weer leuk met dit soort dingen, alle gekken verzamelen![]()
ESF / [ESF 2014] LIVE Finale #19 Babewatcher
nee ik wil een echtequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
oopss voor je UI? ja was even bezig maar alles weg geklikt per ongeluk, komt eraan
ik vind het gewoon te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]inderdaad ja
[..]
ja ik vind dat een mooie ontwikkeling, wel allemaal een telefoon maar geen water of eten of een huis of .....
In de gemiddelde darkroom zitten minder homos.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Shit beetje vergeten, we hadden hier moeten zitten is toch elk jaar wel weer leuk met dit soort dingen, alle gekken verzamelen![]()
ESF / [ESF 2014] LIVE Finale #19 Babewatcher
homofoobquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In de gemiddelde darkroom zitten minder homos.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het gewoon te bizar voor woorden.
Een vette speklap of Breezersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
hij gooit met breezers en jij niet
waarom zou ik dan geile op jou?
Geil vooral niet op mij. Zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
hij gooit met breezers en jij niet
waarom zou ik dan geile op jou?
zeker als vegetarierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een vette speklap of Breezersmoeilijke keus
Vlak Burner niet uitquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een vette speklap of Breezersmoeilijke keus
Laten we 1 ding afspreken, laten we onze vriendschap niet door door die knappe dames laten verstoren. Dat heb ik vaak genoeg mee gemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geil vooral niet op mij. Zou er nog eens bij moeten komen.
Ja, maar de loltrollen zijn altijd leuk bij dit soort dingen, maar het gaat wel erg hard nu zag ik, ik ben nu al moe van het meelezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In de gemiddelde darkroom zitten minder homos.
ik hou het ook geen seconden vol. hier ligt het niveau hoog vergeleken met daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben prohomo maar om er nou een hele avond mee te kletsen.
Dude, je doet de laatste tijd al een beetje naar tegen mij. Verwacht niet teveel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laten we 1 ding afspreken, laten we onze vriendschap niet door door die knappe dames laten verstoren. Dat heb ik vaak genoeg mee gemaakt.
Zelfs ik heb een baardquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar de loltrollen zijn altijd leuk bij dit soort dingen, maar het gaat wel erg hard nu zag ik, ik ben nu al moe van het meelezen.
chicks before dicks oh nee bro´s before ho´squote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laten we 1 ding afspreken, laten we onze vriendschap niet door door die knappe dames laten verstoren. Dat heb ik vaak genoeg mee gemaakt.
Laat Ygritte zelf maar kiezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh Ygrittehoort ook bij mij, neem jij Soury en Poezel maar
ik hou niet van geschiedenis verneukingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pompeii al gezien?
(beetje te jong voor mij)
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh echt? kijk ze beginnen ons al te manipuleren!!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dude, je doet de laatste tijd al een beetje naar tegen mij. Verwacht niet teveel.
Ik heb de trailer gezien, niet mijn soort film.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pompeii al gezien?
(beetje te jong voor mij)
Het is wat he?quote:
Nee jij. Jij bent leuk aan het doen ten koste van 'ons'. Is niet erg, maar weet wat je doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh echt? kijk ze beginnen ons al te manipuleren!!!!
Die heb ik op 4 x de snelheid gezetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien, niet mijn soort film.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef isax het volgende:
![]()
![]()
heeft iedereen zijn esf vlaggetje bij de hand?
![]()
![]()
Jepquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef isax het volgende:
![]()
![]()
heeft iedereen zijn esf vlaggetje bij de hand?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hmm okay daar ben jij dus niet zo van, fijn dat je het even eerlijk verteld! Kom er voortaan wat eerder mee, maatje. Vriendschap voor alles. MATTIES 4 LIFE!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee jij. Jij bent leuk aan het doen ten koste van 'ons'. Is niet erg, maar weet wat je doet.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm okay daar ben jij dus niet zo van, fijn dat je het even eerlijk verteld! Kom er voortaan wat eerder mee, maatje. Vriendschap voor alles. MATTIES 4 LIFE!
ik laat me wel ombouwequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhh lief hoor![]()
maar ik hou teveel van mannen om te switchen
Een baard is hipquote:
LoLquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En daarna pijlen vangen, ik kijk wel uit.![]()
aaahhh twiligt, ja ik ben een vrouw, ken er niets aan doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal en dan zit je opeens in twiligt en ben jij bella
ook kinkyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahh nee dat hoeft niet, dan gebruiken we wel een voorbind dildo
In watquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal en dan zit je opeens in twiligt en ben jij bella
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
oh is dat niet die van vorig jaar. de winnaar dan
beste film ooitsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhh twiligt, ja ik ben een vrouw, ken er niets aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
ook kinky
zullen we in utopia maar een b&b reseveren?
Whaha, I'm a free womanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee jij moet kiezen. Joezi of Bacon.
Nog even een overzicht van gvd 28 liedjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
nou word er weer gezongen, wanneer gaan de punten nu komen grrrr
Zo freaky ben je.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whaha, I'm a free woman![]()
Hoe leuk vinden jullie elkaar![]()
Doe we 'een Aike'
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
beste film ooits![]()
![]()
klopt, zo heb ik ze ook gekeken, want ik ben geen 16 meer dus heb wel ondersteuning nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twilight?quote:
pffff lekker hoor dat spanning opbouwenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even een overzicht van gvd 28 liedjes
En ze weten nog niet eens wat voor een adonis je bent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee krijg wel gevoelens voor bepaalde dames hier
de puntentelling loopt tot half 4 geloof ik ..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even een overzicht van gvd 28 liedjes
ik met een vriendin en we snapte er niets vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, zo heb ik ze ook gekeken, want ik ben geen 16 meer dus heb wel ondersteuning nodig
lol gaat die baby met de weerwolf?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
twilight?
meisje word verliefd op een vampier en der beste vriend is een weerwolf waar ze ook verliefd op is.
en dan word ze zwanger van de vampier en is de baby verliefd op de weerwolf en die op haar
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik met een vriendin en we snapte er niets van
Oh nu snap ik hetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
twilight?
meisje word verliefd op een vampier en der beste vriend is een weerwolf waar ze ook verliefd op is.
en dan word ze zwanger van de vampier en is de baby verliefd op de weerwolf en die op haar
Vreselijk dramaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
twilight?
daar zat ik toch niet bij hoop ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee krijg wel gevoelens voor bepaalde dames hier
Ik niet denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
de puntentelling loopt tot half 4 geloof ik ..
ik val vaak voor het onbekendequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar zat ik toch niet bij hoop ik![]()
daarvoor kennen we elkaar te kort![]()
ja en dat einde, ik was eerst geshockeerd en toen, tja ik doe niet aan spoilers maar ik denk dat je het wel snaptquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
ja en die groeit pokke snel.
dus komt de vampieren regering hun vermoorden
Wat let je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zijn zoveel leuke gifs bij te plaatsen
BaBu kom er maar inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ik wel gelijk interesse had, maar ik ben nu eenmaal een trouwe hond.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik met een vriendin en we snapte er niets van
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lafayettequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]Twilight
![]()
Misschien ook maar eens aan de verdovende middelen en hem dan kijken... Glitterende vampiren zijn dan vast het einde![]()
[ afbeelding ]
Beter goed gejat dan ..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
Twilight grotendeels gejat uit the Vampire diaries
ach gossiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef isax het volgende:
mijn hondje piepte mega hard![]()
arm beest, de pup is op der gaan staan eerder vandaag-O-
Ik ben ook heel goed in visualiseren, kan er de grootste lol om hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik ben goed in plaatjes in mijn hoofd maken
en zie het voor me
Je spelling was meer verrot dan ikquote:
waarschijnlijk wel en ook dat kijk ik en nu ook the originalsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
Twilight grotendeels gejat uit the Vampire diaries
Hoe groot is je pup dan wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef isax het volgende:
mijn hondje piepte mega hard![]()
arm beest, de pup is op der gaan staan eerder vandaag-O-
ja is echt briljant en dan kijken mensen je aan of je gek bent als ik weer in een deuk ligquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in visualiseren, kan er de grootste lol om hebben
groter als de lab van 11 en hij is pas 5 maandjesquote:
Daarom de 'quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zegt dat het goed gejat is, het zijn kutfilms
Clausquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel en ook dat kijk ik en nu ook the originals
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja is echt briljant en dan kijken mensen je aan of je gek bent als ik weer in een deuk lig
we gaan die esf cos verslaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooruit ik zet m ook ff aan [ afbeelding ]
Verwar negeren niet met missen, padawanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom de '', maar is niet erg, jij mist ook weleens wat.
quote:
Vind alleen dat accent van Rachel niet te pruimen. Verder dan aflevering 1 ben ik nog niet gekomen.quote:
O, de pup is op de chihuahua gaan staan, tja de meeste honden zijn groter dan een chihuahuaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:47 schreef isax het volgende:
[..]
groter als de lab van 11 en hij is pas 5 maandjes![]()
de chihuahua ligt bij mij in bed. niet een van de grote hoor
Ik ook en vooral als ik dan met mijn zus ben, want die is bijna identiek aan mij en dan hebben wij samen nog meer lol om mensen die ons niet snappenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan vind ik het nog leukerals mensen me niet snappen
Der passen denk ik wel 5 chihuahua's in mijn kat...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, de pup is op de chihuahua gaan staan, tja de meeste honden zijn groter dan een chihuahua
ik ben er bijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
Jeetje nog nooit vertoond dit!! Morgen grachtentocht![]()
![]()
Er passen wel 10 chihuahuas in mijn 2 kattenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Der passen denk ik wel 5 chihuahua's in mijn kat...
Jaja dat weet ik welquote:
ja dat is helemaal mooi danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en vooral als ik dan met mijn zus ben, want die is bijna identiek aan mij en dan hebben wij samen nog meer lol om mensen die ons niet snappen
Nog welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
We blijven lekker in het linker rijtje.
Zucht ik had het niet over jou.quote:
aaah dat zal ook wel jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
je mag toch niet op je eigen land stemmen
Nee mag nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
je mag toch niet op je eigen land stemmen
Prima dank u ...quote:
Dat is ook wel zo, maar ik had het zo leuk gevonden als ze hadden gewonnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijven we ook wel denk ik. En dan mogen we volgens mij al dik tevreden zijn.
ja maar eigenlijk gunde ik het ze niet omdat het liedje veel beter had gekend en dan bedoel ik anders, maar top 5 zou toch wel heel leuk zijn sinds jaaaaaaarenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik had het zo leuk gevonden als ze hadden gewonnen
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
IJsland, daar hebben we nog wat van te goed met dat banken gedoe
Yes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |