Zeik nummerquote:
net zoals in de cos dus bij een streamlock ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
je hoeft maar een bericht te lezen. ze zeggen allemaal het zelfde
kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
net zoals in de cos dus bij een streamlock ofzo
Volgend jaar sturen we Kelly met baardquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
en nu stik ik in me blokje kaas door dat mens![]()
kelly was er niets bij
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
kelly was er niets bij
ja ik snap echt niet dat ze die baard laat staan, maar die zal ook wel verdwijnen over een tijdje, is nu voor de show gewoon handig en het werkt zoals we zienquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
kelly was er niets bij
Alweer, het zou zomaar fataal kunnen zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
kelly was er niets bij
ik ben voor provoceren maar dat gedramaqueen maakt me allergischquote:Op zondag 11 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik snap echt niet dat ze die baard laat staan, maar die zal ook wel verdwijnen over een tijdje, is nu voor de show gewoon handig en het werkt zoals we zien
tja het is nu eenmaal de laatste jaren, hoe maffer de act hoe hoger ze scorenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben voor provoceren maar dat gedramaqueen maakt me allergisch
Neem een blokje kaasquote:Op zondag 11 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben voor provoceren maar dat gedramaqueen maakt me allergisch
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat ze te eten alsof mijn leven er van af hing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |