Europees voetbal moet je afdwingen op de reguliere manier via de competitie. Als jij een jaar lang geknokt hebt om 5e te worden moet dat gewoon automatisch recht geven op Europa league. En niet dat je dan nog eens extra wedstrijden mag gaan uit vechten om toch nog 1 plek in Europa te bemachtigen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:44 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Maar dan maakt Den Haag mischien nooit meer kans op europees! Wil je dat ?
Maar dan spelen de nummer 7 t/m 13 mischien 5 wedstrijden voor het einde al nergens meer voor mee. Stadions zullen daar niet voller van worden hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Europees voetbal moet je afdwingen op de reguliere manier via de competitie. Als jij een jaar lang geknokt hebt om 5e te worden moet dat gewoon automatisch recht geven op Europa league. En niet dat je dan nog eens extra wedstrijden mag gaan uit vechten om toch nog 1 plek in Europa te bemachtigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
1-1 denk ik. Met die drie cowboys voorin scoren ze altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef Fokker101 het volgende:
mm morgen az-groningen hopelijk verliest groningen niet dik.. anders zit ik daar weer voor niks
Nee. Ik support enkel NickGod.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes, LR, Paxcon en ik supporteren Groningen.
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 15-05-2014 om 15:03:18Richairo Zivkovic is ondanks examenverplichtingen wel inzetbaar bij FC Groningen. Zijn school heeft hem uitstel gegeven tot juni. #azgro reageer retweet
Stelletje patjepeeërs. Al heeft FOK! in zijn algemeenheid besloten RKC te haten dan krijg je dat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Opmerkelijk dat RKC-Excelsior populairder is
What the fuck heeft RKC verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelletje patjepeeërs. Al heeft FOK! in zijn algemeenheid besloten RKC te haten dan krijg je dat.
Wachtrijen in de Efteling.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
What the fuck heeft RKC verkeerd gedaan?
Niveautje "Nooit meer Limburg" van mensen die nooit in het stadion komen laat staan een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
What the fuck heeft RKC verkeerd gedaan?
Samen zullen wij zegevierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |