Tijd dat ze daar veel strenger tegen gaan optreden.quote:
Die gaan echt geen risico's nemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
Ik heb een stuk van de eerste helft gemist, maar heeft AZ al één keer langer dan 5 seconden wat durven te presteren?
ik ook hoor, zit jij trouwens ook in het stadionquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef hottentot het volgende:
Als we de komende wedstrijden dit AZ tegen het FC-G van vandaag krijgen te zien dan heb ik zeer goede hoop op een feestje in het Noorden.
Storingsdienst waarschijnlijk, ik ben al blij als ik de wedstrijden thuis kan volgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik ook hoor, zit jij trouwens ook in het stadion
Storingsdienst wat is dat dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Storingsdienst waarschijnlijk, ik ben al blij als ik de wedstrijden thuis kan volgen.
Consignatiedienst om precies te zijn, gereed staan om storingen buiten de normale werkuren om op te lossen. Zowel avond als nacht en in het weekend volle dagen. Ik kan wel thuis zijn, maar als er gebeld word moet ik binnen een uur op het werk zijn. Soms is dit maar 4 uurtjes extra in de week, andere weken kan het wel 40 uur zijn.quote:
wat voor werk doe je dan als ik vragen magquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Consignatiedienst om precies te zijn, gereed staan om storingen buiten de normale werkuren om op te lossen. Zowel avond als nacht en in het weekend volle dagen. Ik kan wel thuis zijn, maar als er gebeld word moet ik binnen een uur op het werk zijn. Soms is dit maar 4 uurtjes extra in de week, andere weken kan het wel 40 uur zijn.
Dat mag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan als ik vragen mag
verstand van pc's dan ook toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat mag.
Elektro, Technische automatisering, Besturing en Instrumentatie Kortom alles op een fabriek wat stroom verbruikt van 12V tot 20KV
De servers draaien helaas op windows,quote:
hekel aan windows? we dwalen eig een beetje af maar ok we dmmeeen wel effe verderquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
De servers draaien helaas op windows,
Maar ja,
Goed ideequote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hekel aan windows? we dwalen eig een beetje af maar ok we dmmeeen wel effe verder
Als we dit deel vol zouden lullen, kunnen we Donderdag weer vers van startquote:
Ik snap niet wat iedereen tegen Bosz heeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:29 schreef hafcfan het volgende:
Wat is die Bosz toch een vreselijke man en een waardeloze trainer ook.
Even quoten om Donderdag meer lol te hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Hahah AZ gaat Groningen inmaken en volgend jaar EL winnen. Schrijf maar om mensen, ik krijg gelijk.
Maar dan maakt Den Haag mischien nooit meer kans op europees! Wil je dat ?quote:Op zondag 11 mei 2014 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knvb moet lekker optieven met die kut play-offs.. gaat werkelijk nergens over en heeft totaal geen toegevoegde waarde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |