idd, (semi-)sprinters van naam zijn er dan wel genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Dramatisch deelnemersveld qua klimmers zeg, dat is wel eens veel beter geweest..
Wiggo de favoriet, al is het afwachten of hij zijn klimbenen alweer teruggevonden heeft. Andere namen zijn dan Acevedo, Danielson, Dombrowski, Ten Dam, Busche en Yates als fatsoenlijke renners voor een klassement + eventueel een verrassing uit die PCT-ploegen. Ben ook benieuwd hoe ver Olivier hier kan komen.
quote:Wielrenner Marc de Maar uit Assen rijdt geen Ronde van Californië. Hij is bij de douane van Philadelphia tegengehouden omdat z'n werkvisum nog niet voor elkaar was.
Voor zijn Amerikaanse ploeg United Healthcare is de Ronde van Californië een hoofddoel in het jaarprogramma. De Maar eindigde vorig jaar nog als 12e in het eindklassement van de etappekoers en daarom was het extra balen. De Maar; 'Het werkvisum was wel aangevraagd, maar ik heb het niet opgehaald. Ik ga zelf ook niet helemaal vrijuit in deze zaak. Maar jarenlang is het nooit een probleem geweest'.
Al met al was het een hachelijk avontuur voor de Drentse renner. 'Ik werd behandeld als een crimineel. Ik werd in een cel gezet en moest alle spullen en papieren afgeven en ze lieten me er een uur zitten. Toen mocht ik één telefoontje plegen en toen heb ik mijn ploeg maar gebeld. Vervolgens moest ik mijn telefoon weer direct inleveren. Dat was wel intimiderend'.
De Maar had echt zijn zinnen gezet op de Amerikaanse etappekoers; 'Ik ben goed in vorm en kan altijd goed uit de voeten in Californie. Ik had ook al wat etappes uitgekozen, maar helaas'.
De Maar rijdt nu vanaf volgende week maandag de Ronde van Noorwegen.
Eigenlijk schandalig dat een Tour, Giro of andere grote koers zoiets niet heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:41 schreef borisz het volgende:
En de beste TourTracker van alle wielerronden.
Website
Zou bij de klimmers nog Machado van NetApp zetten, die is ook wel aardig in vorm. Dombrowski heeft nog amper gekoerst dit jaar i.v.m. blessures (had knieklachten die veroorzaakt bleken doordat zijn benen niet even lang zijn!), dus die verwacht ik hier nog niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Dramatisch deelnemersveld qua klimmers zeg, dat is wel eens veel beter geweest..
Wiggo de favoriet, al is het afwachten of hij zijn klimbenen alweer teruggevonden heeft. Andere namen zijn dan Acevedo, Danielson, Dombrowski, Ten Dam, Busche en Yates als fatsoenlijke renners voor een klassement + eventueel een verrassing uit die PCT-ploegen. Ben ook benieuwd hoe ver Olivier hier kan komen.
Sacramento is de hoofdstad van Californiëquote:Op zondag 11 mei 2014 15:26 schreef Godshand het volgende:
Jammer dat de 1e etappe niet vertrekt uit een grote stad. LA ofzo..
Jaramillo wordt de nieuwe Acevedo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Marcoss het volgende:
De Maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:55 schreef borisz het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-door-visumproblemen
[..]
Ha, ik dacht eerst dat hij de vraag verkeerd had begrepen en hij enkel over morgen praatte, maar het ging serieus over het eindklassement..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef wimderon het volgende:
De Traks streept Phinney aan voor het klassement.
Van Garderen denkt zelf dat zijn mindere Tour kwam doordat hij te goed was in Cali vorig jaar. Hij won Cali, reed daarna ook niet slecht in Zwitserland, maar kwam in de Tour amper vooruit. Of het inderdaad door Cali kwam, is afwachten, maar hij rijdt dus nu een ander programma richting de Tour met enkel de Dauphiné.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:24 schreef Syntix het volgende:
Ah Sagan is hier... Ik miste hem al in de Giro. Is het niet apart dat BMC, Van Garderen niet deze tour laat rijden als Amerikaan zijnde...
quote:
Leezer had ik meegekregen ja, mooi dat Hofland mee isquote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hofland in de waaier-groep, Leezer in de kopgroep
Is ook gewoon een klimmer. Sowieso geen idee wat z'n plan vandaag was.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Bolivar die nog even probeert voor de op volle vaart razende waaier uit te blijven.
Sagan en de klassementsrenners die geen Wiggins heten.quote:
Straks houdt ie hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic:
Ja, Cali scoort sowieso niet heel goed in het in beeld brengen van massasprints..quote:Op maandag 12 mei 2014 00:45 schreef heywoodu het volgende:
Mooie sprint
Wel bar slecht in beeld gebracht.
O ja, dat finishbord in Cataloniëquote:Op maandag 12 mei 2014 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, Cali scoort sowieso niet heel goed in het in beeld brengen van massasprints..
(al kunnen ze de 1ste rit in Catalonië toch nooit overtreffen)
Jens Baasquote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
Is het eigenlijk "Jens Voojigt" of "Jens Voogt"?
Boeiendere vraag is wanneer gaat die vervelende Voigt eindelijk eens met pensioen gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
Als zijn kinderen uit gestudeerd zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boeiendere vraag is wanneer gaat die vervelende Voigt eindelijk eens met pensioen gaat.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boeiendere vraag is wanneer gaat die vervelende Voigt eindelijk eens met pensioen gaat.
Ok, ik vind het niks.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zou per direct een ban op moeten leveren
Fooktquote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
Ja ok, zo'n uitspraak van de g bedoelde ik ookquote:
Maar Ducrot doet het naast Herbert niet eens goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef fl4puit het volgende:
Naast vanbelleghem doe je het al snel goed
Met al die transformaties tegenwoordig weet je het maar nooit. Misschien is Bobbie wel een visionair.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Alleen jammer dat hij Phinney gisteren als man voor het klassement noemde..
Touchéquote:Op maandag 12 mei 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ducrot doet het naast Herbert niet eens goed.
Seizoen zit er al op voor hem, misschien nog even Eneco Tourtje rijden en daarna lekker met Nike en de kleine op verkantie.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:43 schreef Marcoss het volgende:
Boompie heeft alleen maar gefeest na PR, zo te zien
Die andere kleine moet thuisblijven?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seizoen zit er al op voor hem, misschien nog even Eneco Tourtje rijden en daarna lekker met Nike en de kleine op verkantie.
Wat klef. Wát klef.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat een leuk gezinnetje, fuck dat wielrennen ik zou de hele dag dat wijf volyoghurten.
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel zijn ja, of een of andere onoplettende official.quote:
Lau heeft wel de schijn tegen. Mag ook graag van de fiets vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, of een of andere onoplettende official.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Ah, na de finish in botsing met Irizar dus. Of Bakelants?
Remmen helemaal ondergekwijld dus die werkte niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef thettes het volgende:
WAt gebeurde er met ten Dam? Had geen stream aan.
Ja morgen een vlakke rit van 100km.quote:
Ik vind dat De Kit morgen op 1km van de finish gewoon moet gaan demarreren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is op het lijf geschreven van Jetse.
Zullen sowieso wel wat renners aanvallen en zó sterk is de ploeg van Wiggo ook weer niet, vooral mensen voor het vlakke. Al is het wel jammer dat de 1ste achtervolger al zo ver staat (Machado op meer dan een minuut)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Zal wel een kanjersaaie koers worden vanaf nu. Bret
Vreemd dat ze die tracker niet gebruiken voor tussentijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Blijft mooi ook dat Roy Curvers steeds bij de "Notables" in het klassement staat onderin beeld.
Ja en daarna hard op z'n muil.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:24 schreef lytsewiete het volgende:
Ltd met een great tt volgens de Belkin Twitter.
NOSquote:De Belkin-ploeg had in aanloop naar de Ronde van Californië zijn kaarten op Laurens ten Dam gezet. De kopman moet echter een goede eindklassering uit zijn hoofd zetten na een matig verreden tweede etappe en een val na de finish.
Ten Dam reed maandag slechts de 41ste tijd in een individuele tijdrit over 20,1 kilometer in Folsom. Hij was 2.20 minuut langzamer dan de Britse winnaar Bradley Wiggins.
"Met Laurens hadden we gehoopt op een plaats bij de eerste twintig", aldus ploegleider Nico Verhoeven. "Nu lijkt een goede eindklassering onmogelijk voor hem."
Ten Dam kwam na de finish ook nog eens ten val, nadat hij was aangereden door een andere renner. De Nederlander liep een aantal flinke schaafwonden op. "Dinsdag wacht de koninginnenrit en we moeten na zijn crash maar afwachten hoe hij de nacht doorkomt."
Tja, voor een tijdrit met Laurens ten Dam (die ook nog eens niet echt in vorm is) is top 20 best ambitieus...quote:
Sagan trapte niet meer de laatste 100 meter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:38 schreef Godshand het volgende:
Hofland een goede tijdrijder? Wel baas dat ie er Sagan in de sprint eruit rijdt
Inderdaad. Ten Dam staat nu niet echt bekend om zijn tijdritcapaciteiten.quote:
Gaafquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
De sprint van Degenkolb met bike cams, heel vet.
http://nos.nl/video/647324-uniek-sprint-mee-met-degenkolb.html
Beeld en geluid zijn inderdaad behoorlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaaf
Laat ook wel zien dat die camera's echt geen belachelijk slecht beeld hoeven te geven, je kunt ze zelfs "GO GO GO" horen schreeuwen
Live zal inderdaad wel het probleem zijn, maar vooralsnog vind ik zulke dingen al mooi om achteraf te zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beeld en geluid zijn inderdaad behoorlijk.
Probleem zal nog zijn om zoiets live uit te zenden.
Dit soort beelden heeft toegevoegde waarde vind ik.
Inderdaad het voegt een hele andere beleving toe, fantastisch perspectiefquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beeld en geluid zijn inderdaad behoorlijk.
Probleem zal nog zijn om zoiets live uit te zenden.
Dit soort beelden heeft toegevoegde waarde vind ik.
Die Belg is ook vooral gewend om het samen met José te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:47 schreef Sheepcidus het volgende:
die 2 van eurosport hebben nog minder chemie dan herbert en martijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ze moeten daar ook gewoon Mani en Johannes neerzettenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:47 schreef Sheepcidus het volgende:
die 2 van eurosport hebben nog minder chemie dan herbert en martijn
Heeft Johannes ook leuke anekdotes over Gerben Karstens?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze moeten daar ook gewoon Mani en Johannes neerzetten
Ongetwijfeld.Goed verhaal dit trouwens van de commentatorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Johannes ook leuke anekdotes over Gerben Karstens?
Die Karstens, dat was me toch een vent joh. Die demarreerde vol vanuit het vertrek, verstopte zich vervolgens achter een boompje, om daarna weer achteraan het peloton aan te sluiten. En dat peloton de hele dag maar rijden! Haha!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Goed verhaal dit trouwens van de commentator
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De app is ook erg prettig en duidelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:03 schreef DeeBee het volgende:
Elk jaar weer: die goddelijke Tourtracker.![]()
En daar gaat Laurens ten Dam! RATATTATATATATATATATATAquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Ten Dam wint neem jij een week lang een Voeckler avatar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:11 schreef Cavaliers het volgende:
Als Acevedo wint, doet Mani verplicht een grote Noorse trui aan.
Afgesproken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ten Dam wint neem jij een week lang een Voeckler avatar.
Ja, is altijd bij deze ronde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook zo?
Aparte droomquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat Laurens ten Dam betrapt was op het ondergaan van een bloedtransfusie van 500ml bij een kinderboerderij.
Dit is geen grap.
US of A, het land van de onbegrensde mogelijkheden en dan blijkt het registreren van een koers te moeilijk.quote:
Was Jan Svorada betrokken hierbij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat Laurens ten Dam betrapt was op het ondergaan van een bloedtransfusie van 500ml bij een kinderboerderij.
Dit is geen grap.
Vaakquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoevaak heeft hij hem al gebruikt?
Jan de oude krijger is altijd clean gebleven.quote:
quote:
Dit waren de dagen dat Traksel een kwartje meenam...quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat was de grap? Ik luisterde niet echt![]()
Bij dit soort dagen neemt Traksel altijd kwartjes mee, om te parkerenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat was de grap dan? Laat ons even meelachen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit waren de dagen dat Traksel een kwartje meenam...
om het parkeergeld te betalen![]()
Godverquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wilde persé de toto invullen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat jij gauw je Bossie UI weer terugneemt.
Een man een man, een woord een woord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat jij gauw je Bossie UI weer terugneemt.
De Belg vond het, getuige zijn reactie, ook een echte dijenkletser: "Ja."quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik twijfel. Als hij er over 2 dagen niet is twijfel ik om een opsporingsactie via Twitter te startenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ookWaar is hij? Heeft hij een ban?
#FreeAmbro
Morgen ga ik je inhalen. TOETOET PERAZZI!quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij even openbaren hoe vaak jij die gewonnen hebt in je leven?
Purito wint morgen 100% zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen ga ik je inhalen. TOETOET PERAZZI!
Johannes gaat vol voor Ben Swift.quote:
Als je Pirazzi bedoelt, die heb ik ook opgesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen ga ik je inhalen. TOETOET PERAZZI!
Oh toch wel.quote:
Kan dit seizoen alles.quote:
Die rijdt dit jaar geen deuk in een pakje boter.quote:
José Been en ik hebben er vertrouwen in.quote:
Als Battaglin morgen wint neem ik een week lang een chansonbelg avatar.quote:
Voor de zekerheid ff kwoten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Battaglin morgen wint neem ik een week lang een chansonbelg avatar.
Dan neem ik die week Alison wel van je overquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is goed pik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan neem ik die week Alison wel van je over
Als ik even offtopic mag gaan, ik zat vandaag op de Alison Brie subreddit. Boh boh bohquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan neem ik die week Alison wel van je over
Duizendmaal dankquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee joh gek![]()
Ik heb er speciaal voor jou even een rode pijl bij gezet a la Gesink.
[ afbeelding ]
Hij fietst bij Jelly Belly. Met Fast Freddy.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef DeeBee het volgende:
Team Mexico, ook op een vulkaan geslapen zo te zien.
Standje Froome.quote:
Waarom eigenlijk niet, heeft die een nekhernia opgelopen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Mancebo dit jaar niet meedoet.
Hij fietst tegenwoordig in de zandbak, bij Sky Dive Dubai.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, heeft die een nekhernia opgelopen?
Centjes aan het tellen in de Emiraten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sjeik_Telmachientjequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Centjes aan het tellen in de Emiraten.
Ik vind het stiekem wel leuk om hem weer eens gewoon te zien knallen, zonder die ploeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Wiggo wordt dus de meesterknecht in de Tour.
Net dat stukje snelheid tekort. Net als Hummel.quote:
Tot ie na die kasseien-etappe opeens een stuk voor op Froome blijkt te staan ... Volgens mij is hij toch van plan daar een of andere 'move' te doen ...quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Wiggo wordt dus de meesterknecht in de Tour.
Terwijl het Maarten Wynants is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:56 schreef Max23 het volgende:
Lars Boem zoals de Amerikaanse commentator op de stream het uitspreekt
Hij staat nu op plek 9.quote:
Ging over alleen de tijdrit lijkt mequote:
Ja, dat realiseer ik me nu ook. Dacht dat het over het eindklassement ging. Vandaar dequote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ging over alleen de tijdrit lijkt me
Als Wiggins in een paar maanden van een iets zwaardere renner die PR met de besten mee gaat terug transformeert naar een renner die met Contador mee kan in de tour beschouw ik het als een wonder en hoop ik dat ze hem ooit zalig zullen verklaren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tot ie na die kasseien-etappe opeens een stuk voor op Froome blijkt te staan ... Volgens mij is hij toch van plan daar een of andere 'move' te doen ...
TV-technisch gezien lijkt het idd nergens op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef zolderraam het volgende:
Ik vind deze ronde altijd leuk om te kijken maar wat een slechte beelden gisteren. Bijna alleen maar haperend beeld. Slechte regie, elke keer zaken laten zien die totaal niet interessant zijn. Vooral bij aankomst meteen doorschakelen naar de winnaar ipv de aankomst van de top 10 te laten zien was raar. Ook is die balk aan de onderkant zeer vervelend, niet accuraat bij verschillen tussen koplopers en peloton, elke keer onzin blijven herhalen die totaal niet relevant is aan de rit. Af en toe een keer de top10 klassement voorbij laten komen is wel ok, maar niet de hele rit lang.
Dat is gewoon hoe sport in Amerika in beeld gebracht wordt, met altijd balkjes met al dan niet boeiende info.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef zolderraam het volgende:
Ik vind deze ronde altijd leuk om te kijken maar wat een slechte beelden gisteren. Bijna alleen maar haperend beeld. Slechte regie, elke keer zaken laten zien die totaal niet interessant zijn. Vooral bij aankomst meteen doorschakelen naar de winnaar ipv de aankomst van de top 10 te laten zien was raar. Ook is die balk aan de onderkant zeer vervelend, niet accuraat bij verschillen tussen koplopers en peloton, elke keer onzin blijven herhalen die totaal niet relevant is aan de rit. Af en toe een keer de top10 klassement voorbij laten komen is wel ok, maar niet de hele rit lang.
Terwijl dit bij veel andere sporten (b.v. NASCAR, MLB) dik in orde is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:53 schreef heywoodu het volgende:
Over dat eerste heb je sowieso gelijk natuurlijk, hoe kan het toch dat in zo'n land de beelden zo ontzettend slecht waren..? En het was niet alleen gisteren, de kwaliteit is bij die ronde altijd echt beroerd.
Daar werken ze vooral met vaste camera's. Misschien relatief weinig ervaring met het werken met cameramotoren en helicopters.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Terwijl dit bij veel andere sporten (b.v. NASCAR, MLB) dik in orde is.
Kostte mij anders toch moeite om de winnaar van de 3e etappe te achterhalen via hun website...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:53 schreef Blik het volgende:
De app en online informatie-voorziening is echter wel top, kan de ASO nog wat van leren
Lijkt me logische verklaring.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar werken ze vooral met vaste camera's. Misschien relatief weinig ervaring met het werken met cameramotoren en helicopters.
Aan de andere kant, dat zou je na een jaar of 9 inmiddels toch wel op een dusdanig niveau moeten hebben dat de beelden in elk geval zonder haperen overkomen. Of het beeld nou HD is of niet kan me echt heel weinig schelen, als het maar niet zo hapert om de paar seconden.quote:
De Giro d'Italia had er anders ook ontzettend last van, toen met die etappes in Ierland. Af en toe echt lastig te volgen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dat zou je na een jaar of 9 inmiddels toch wel op een dusdanig niveau moeten hebben dat de beelden in elk geval zonder haperen overkomen. Of het beeld nou HD is of niet kan me echt heel weinig schelen, als het maar niet zo hapert om de paar seconden.
Na bijna 100 Giro edities hebben de Italianen het ook nog steeds niet onder de knie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dat zou je na een jaar of 9 inmiddels toch wel op een dusdanig niveau moeten hebben dat de beelden in elk geval zonder haperen overkomen. Of het beeld nou HD is of niet kan me echt heel weinig schelen, als het maar niet zo hapert om de paar seconden.
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Giro d'Italia had er anders ook ontzettend last van, toen met die etappes in Ierland. Af en toe echt lastig te volgen...
Giro kan beter, maar in de US lijkt een boompje langs de weg al genoeg voor slecht beeld. Snap ook niet dat ze geen drones gebruiken. Voorraad zou voldoende moeten zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na bijna 100 Giro edities hebben de Italianen het ook nog steeds niet onder de knie.
Maar dan nog, het is toch niet lastig om te begrijpen dat 2 uur kijken naar de standings compleet zinloos is?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe sport in Amerika in beeld gebracht wordt, met altijd balkjes met al dan niet boeiende info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |