ik vind em wat ehm.....ja....niet bij het moment passen ofzoquote:
dit topic is nog wel open tot aan maandagmorgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em wat ehm.....ja....niet bij het moment passen ofzo
heb jij weer een punt....tenzij er nog mensen zijn die mij tijdens Timur komen vergezellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit topic is nog wel open tot aan maandagmorgen
Nee stomme reden, is toch iets van het moment - dus het konijn had er toch minstens in gemoetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij weer een punt....tenzij er nog mensen zijn die mij tijdens Timur komen vergezellen
Binnen 20 minuten lijkt me wel heel rap ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
Als we zo doorgaan is hij misschien vandaag nog dicht
na wie? Frits SPits?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
en niet haten op Giel hij is wel de op een na beste radio DJ van Nederland
Thijs Maalderink natuurlijkquote:
wahahahahahaha, of Joram Kaat?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
en niet haten op Giel hij is wel de op een na beste radio DJ van Nederland
vergeet Claudia niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.
Er is een Rob Stenders, Erik De Zwart, Jeroen van Inkel en een Lex Harding en zo. Giel komt daarna samen met Gerard.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
i kissed a girl![]()
![]()
(ook al weer ruim 3 jaar geleden)
#nohomoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
voor 5000euri ga ik ook wel in een paal hangen hoor!
om Theo Maassen (dacht ik) er even bij te slepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alsof een kind dat zou zeggen tegen zijn vader
Dat was gisteren geen overbodige luxe anders.quote:
nee, wat een zeikweer in den lande! geloof dat het in Liwwadden nog meeviel vergeleken met andere delen des landsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was gisteren geen overbodige luxe anders.
Op een gegeven moment regende het hier zo hard dat ik de overkant van de straat niet meer kon zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, wat een zeikweer in den lande! geloof dat het in Liwwadden nog meeviel vergeleken met andere delen des lands
ownee, dat hebben wij niet gehad. vanmiddag btw wel hagel en er stond/staat een molen in de fik maar ik ik weet niet of dat dat weergerelateerd is...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op een gegeven moment regende het hier zo hard dat ik de overkant van de straat niet meer kon zien
D:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de Robber gevraagd of iets van Kus wil draaien
Kiss heeft Rob al gedraaid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
D:
Ik ben benieuwd... Kiss zou ook wel tof zijn.
wat CG zegt, laatste plaat voor 12en volgens mij...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
D:
Ik ben benieuwd... Kiss zou ook wel tof zijn.
Ah... Dan had ik hem op mutequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat CG zegt, laatste plaat voor 12en volgens mij...
Heel toevallig dat gisteren al de goede megahit promo was ingesprokenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan doen alsof Giel de MH gisteren spontaan koos.
nope. ik denk dat dat nu isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Open Radio![]()
IS het onderdeel 'Flirt je stijf' al geweest?
ik niet. ik woon niet in Goesquote:
clap100.000euro!quote:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
goed....als ik dit zo hoor moet ik dat toch beter kunnen
wie weet, wie weet...quote:
Ze is toch wel van boven de 12 he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie weet, wie weet...
ze drinkt trouwens zo leuk limonade uit van die kleine pakjes![]()
ongeveer het dubbelequote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze is toch wel van boven de 12 he?
HIJ LEEFT NOG!!!!!quote:
dat zei zn date vannacht waarschijnlijk ookquote:
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zei zn date vannacht waarschijnlijk ook
En?quote:
popcorn is lichter omdat bij bereiding de olie uit de maiskorrel verdwijntquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef MarijeH het volgende:
Wat was trouwens het antwoord op de eerste vraag die werd gesteld bij Open Radio? Ging over popcorn en een maiskorrel Ik heb het antwoord niet meegekregen.
SC komt net zwaaien, jij komt net zwaaien....ik zeg niksquote:
Is het zo duidelijk? Ze hebben ons door SC...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SC komt net zwaaien, jij komt net zwaaien....ik zeg niks
quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
popcorn is lichter omdat bij bereiding de olie uit de maiskorrel verdwijnt
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik merk dat SC absoluut geen reputatie heeft hier
de grootste womanizer van deze reeksquote:
Hoe staat het met jouw vorderingen?quote:
HET moment begint langzaam dichterbij te komen.....oftewel: eigenlijk geen vorderingen behalve dat ik een paar keer mijn pauzetijden aan die van haar heb aangepastquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
HET moment begint langzaam dichterbij te komen.....oftewel: eigenlijk geen vorderingen behalve dat ik een paar keer mijn pauzetijden aan die van haar heb aangepast
ik vind het ook nogal vreemd dat Plintje gisteren een foto met portugese vlag op twitter zette....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Chatgirl en SC
Volgende keer iets minder opvallend doen
30 juni is mn laatste werkdagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Je moet onderhand wel een beetje gaan opschieten, toch?
Mja, ik hád gisteren wel bijna een date in DHquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Chatgirl en SC
Volgende keer iets minder opvallend doen
Dat bedoel ik!quote:
bijna??? waarom niet helemaal?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, ik hád gisteren wel bijna een date in DH
Omdat ik te moe wasquote:
dat is idd eenquote:
En dat ik pas om 20.00 werd gevraagd schiet natuurlijk ook niet echt op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is idd eenwaard
maar wanneer ga je nu wel op date??
ik hoop dat er een date komtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat ik pas om 20.00 werd gevraagd schiet natuurlijk ook niet echt op.
Geen idee. Er is nog niks afgesproken.
Mja, ik en daten zijn over het algemeen een ongelukkige combiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat er een date komt![]()
Wanderection![]()
boks! idem hiero.....maar ooit komt daar verandering in. ik denk dat ik maandag een bierviltje op mijn hoofd leg, naar haar toeloop en vraag of zij die er op heeft gegooidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, ik en daten zijn over het algemeen een ongelukkige combi
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry voor de late reactie, heb haar net de deur uit gelaten
Het was ehhhh, top
Ouwe dekhengst!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Het was ehhhh, top
Verdomme nouquote:
onder of bovenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Het was ehhhh, top
Tijdens schijnt ook hip te zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme nou
Ik vond de 3e date wel te vroeg om een after-sex selfie voor te stellen
Naakte poëziequote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.quote:
Ik heb in principe goed geslapen hoor ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus SC het was een nacht zonder al te veel slaap?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi. Ik vier vandaag voor de 2de keer verjaardag![]()
en dan in november nog een keer voor mijn familie.
Waarop de brit hier in huis zei: If the Queen can do it, Muis can do it!
25 graden, helder blauwe lucht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]party
Hier regent het pijpenstelen
je zei pijpenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]party
Hier regent het pijpenstelen
Wel stukjes ja! Ik hou wel van dit soort radio stunts!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:15 schreef MarijeH het volgende:
Verse muntthee![]()
Gaan jullie de recordpoging van Giel nog volgen?
die kende ze nog niet? meteen de deur uit schoppen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb in principe goed geslapen hoor ookhet begint weer te wennen iemand naast je
Het feit dat ik pas om 13:00 uit bed kwam rollen zegt wel genoeg(lag er ongeveer 1 uur in, ik heb haar eerst kennis laten maken met de Haagse humor van Harrie Jekkers
)
Goed bezig! en gedraag je wel een beetje he! ik wil geen klachten horenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi. Ik vier vandaag voor de 2de keer verjaardag![]()
en dan in november nog een keer voor mijn familie.
Waarop de brit hier in huis zei: If the Queen can do it, Muis can do it!
Ja ik ga wel een gedeelte volgen. Ik moet me ook nog voorbereiden op de presentatie en verdediging van volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel stukjes ja! Ik hou wel van dit soort radio stunts!
Ga jij het volgen?
Wat moet je verdedigen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja ik ga wel een gedeelte volgen. Ik moet me ook nog voorbereiden op de presentatie en verdediging van volgende week vrijdag.
diepvries? Wagner heeft er 1 met nacho cheese en jalapenos. die vind ik lekker. of anders een bbqchicken. zoet en wat pittigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
Rock ik heb zin in pizza vamavond
Heb je n tip?
http://www.wagner-pizza.n(...)=nl&ArtikelNr=435998quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Nacho cheese jalapeno pizza??!!! Woot die moet ik n x proberen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.wagner-pizza.n(...)=nl&ArtikelNr=435998
Ik heb net 3 uur geleden m'n ontbijt naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
nu al aan avondeten denken
ik heb lunch net 1,5 uur geleden op.
Was ze lekker, ja?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb net 3 uur geleden m'n ontbijt naar binnen gewerkt
Verse broodjes gemaakt met een eitje (niet bevrucht)quote:
Mijn vraag ontwijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verse broodjes gemaakt met een eitje (niet bevrucht)
Ik ben echt een top 3e date (mits ik je leuk genoeg vind om ontbijt voor je te maken ipv halen).\
Verse jus erbij, kopje koffie
Het voelde vast als vakantie
Op zo'n manier als jij het eigenlijk allen kanquote:
klopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op zo'n manier als jij het eigenlijk allen kan
Goed bezig gozert.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben echt een top 3e date (mits ik je leuk genoeg vind om ontbijt voor je te maken ipv halen).\
DDat zijn de betere datesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed bezig gozert.
Heb je haar in een "café" leren kennen ofzo?
Da's kut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Nee via een vriendin van me, die vond ons wel geschikt als scharrelpartnersnormaal ben ik niet zo van het gekoppeld worden, maar voor een scharrel wou ik wel een uitzondering maken.
Echter blijkt het nu wel heel erg goed te klikken verder
Ja het leven is soms best zwaar jaquote:
Frank! ben jij dat?quote:
damn...ik hoopte echt dat we zouden winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
als NL vanavond wint ga ik "haar" maandag mee uitvragen
dankje, jij natuurlijk ook. vind het mooi dat ze 2e zijn geworden en dat oostenrijk heeft gewonnen. geen standaarnummersquote:
Hetzelfde. We mogen blij zijn met de tweede plek denk ik. Oostenrijk was toch wel samen met Nederland een van mijn favorieten.quote:
Precies. Met deze uitslag kan ik wel leven.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje, jij natuurlijk ook. vind het mooi dat ze 2e zijn geworden en dat oostenrijk heeft gewonnen. geen standaarnummers
Spuit 11quote:
Hai Pienjoquote:
Heb je het weer al gezien? Wat een ellende!quote:
Al gaat het onweren, ijzelen en meer van dat soort onzin! M'n ma komt vandaag thuis uit het ziekenhuisquote:Op zondag 11 mei 2014 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je het weer al gezien? Wat een ellende!
quote:Op zondag 11 mei 2014 10:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Al gaat het onweren, ijzelen en meer van dat soort onzin! M'n ma komt vandaag thuis uit het ziekenhuis
Inderdaad over 18 uur en 47 minuten start Giel met zijn recordpoging.quote:
Ik vind het nog best spannend!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Inderdaad over 18 uur en 47 minuten start Giel met zijn recordpoging.
Zou je wel willen he?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik in 5 december
Siiiiiiinterklaasje kom maar binnnen met je knecht
U riep?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik in 5 december
Siiiiiiinterklaasje kom maar binnnen met je knecht
http://www.telegraaf.nl/p(...)campaign=twitterfeedquote:Tim Douwsma overstelpt met liefdesverklaringen
Tim Douwsma weet niet wat hem overkomt. Na zijn verschijning tijdens de puntentelling bij het Eurovisie Songfestival zaterdagavond wordt hij overladen met liefdesverklaringen.
"Bizar! In het buitenland op de radio als the Dutch hot guy! Word bestormd met berichten uit heel Europa! Niet normaal!, schrijft Tim op Twitter. "Ik werd wakker en zag al die berichten vol liefde in mijn mailbox! Erg bedankt..."
"Jij krijgt mijn twaalf punten én mijn hart," schrijft een van zijn nieuwste fans. "Ik verhuis naar Nederland!" zegt ene Adelle. En ze is niet de enige.
Volgens verschillende fans werd Twitter 'helemaal gek' toen de blonde zanger op beeld verscheen. "Denk dat er meer mensen over Tim Douwsma tweeten dan over man/vrouw met de baard..." merkt een van zijn volgers op. Zangeres Yvonne Keeley: "In Europa vraagt iedereen zich af, wie was nou die knappe jongen?"
Hahaquote:Op zondag 11 mei 2014 11:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)campaign=twitterfeed
Welk land bedoel je?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha
Een van die andere puntengevers leek wel een beetje op Tim Douwsma trouwens.
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Inderdaad over 18 uur en 47 minuten start Giel met zijn recordpoging.
Paul, heb jij je nog aangemeld als getuige?quote:
moederdag?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman skype op de tablet, wat een gedoe zeg...
Jups. En de gehele familie zit bij oma, maar niemand krijgt skype op de tablet daar aan de praat.quote:
Nog nietquote:Op zondag 11 mei 2014 11:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Paul, heb jij je nog aangemeld als getuige?
altijd leuk, digibeten en tablet geklooiquote:Op zondag 11 mei 2014 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. En de gehele familie zit bij oma, maar niemand krijgt skype op de tablet daar aan de praat.
Op de telefoon werkte het wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
altijd leuk, digibeten en tablet geklooi
Geen iPad zo te lezen.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. En de gehele familie zit bij oma, maar niemand krijgt skype op de tablet daar aan de praat.
Uhm wij zijn een geldloze familie.quote:
nja, mooi dat het toch nog op een andere manier gelukt isquote:Op zondag 11 mei 2014 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op de telefoon werkte het wel.
Dat was een kort gesprek van 1 min... de hele familie rond geweest.
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wij zijn een geldloze familie.
wat? niet iedere familie heeft een geld (over) voor een iPad als een goedkopere tablet ook volstaat...quote:
Idd, 500 euo uitgeven voor een tabletquote:Op zondag 11 mei 2014 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? niet iedere familie heeft een geld (over) voor een iPad als een goedkopere tablet ook volstaat...
Zat zij ook niet in de Harry Potter films?quote:
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zat zij ook niet in de Harry Potter films?
Kijk, das natuurlijk top! Zeker op Moederdagquote:Op zondag 11 mei 2014 10:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Al gaat het onweren, ijzelen en meer van dat soort onzin! M'n ma komt vandaag thuis uit het ziekenhuis
ze is schilderen op nummer gewordenquote:
Ze is op een tekentafel bij Disney gaan liggenquote:
Zo jammer dat mensen dat altijd doen.quote:
Preciesquote:Op zondag 11 mei 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, das natuurlijk top! Zeker op Moederdag
hoera voor je moeder!quote:
zo, je bent eindelijk meerderjarig en je mag aan het hardcore spul beginnen?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, je bent eindelijk meerderjarig en je mag aan het hardcore spul beginnen?
i knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |