ik vind em wat ehm.....ja....niet bij het moment passen ofzoquote:
dit topic is nog wel open tot aan maandagmorgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em wat ehm.....ja....niet bij het moment passen ofzo
heb jij weer een punt....tenzij er nog mensen zijn die mij tijdens Timur komen vergezellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit topic is nog wel open tot aan maandagmorgen
Nee stomme reden, is toch iets van het moment - dus het konijn had er toch minstens in gemoetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij weer een punt....tenzij er nog mensen zijn die mij tijdens Timur komen vergezellen
Binnen 20 minuten lijkt me wel heel rap ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
Als we zo doorgaan is hij misschien vandaag nog dicht
na wie? Frits SPits?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
en niet haten op Giel hij is wel de op een na beste radio DJ van Nederland
Thijs Maalderink natuurlijkquote:
wahahahahahaha, of Joram Kaat?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
en niet haten op Giel hij is wel de op een na beste radio DJ van Nederland
vergeet Claudia niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.
Er is een Rob Stenders, Erik De Zwart, Jeroen van Inkel en een Lex Harding en zo. Giel komt daarna samen met Gerard.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
i kissed a girl![]()
![]()
(ook al weer ruim 3 jaar geleden)
#nohomoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
voor 5000euri ga ik ook wel in een paal hangen hoor!
om Theo Maassen (dacht ik) er even bij te slepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alsof een kind dat zou zeggen tegen zijn vader
Dat was gisteren geen overbodige luxe anders.quote:
nee, wat een zeikweer in den lande! geloof dat het in Liwwadden nog meeviel vergeleken met andere delen des landsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was gisteren geen overbodige luxe anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |