ik vind em wat ehm.....ja....niet bij het moment passen ofzoquote:
dit topic is nog wel open tot aan maandagmorgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em wat ehm.....ja....niet bij het moment passen ofzo
heb jij weer een punt....tenzij er nog mensen zijn die mij tijdens Timur komen vergezellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit topic is nog wel open tot aan maandagmorgen
Nee stomme reden, is toch iets van het moment - dus het konijn had er toch minstens in gemoetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij weer een punt....tenzij er nog mensen zijn die mij tijdens Timur komen vergezellen
Binnen 20 minuten lijkt me wel heel rap ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
Als we zo doorgaan is hij misschien vandaag nog dicht
na wie? Frits SPits?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
en niet haten op Giel hij is wel de op een na beste radio DJ van Nederland
Thijs Maalderink natuurlijkquote:
wahahahahahaha, of Joram Kaat?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
en niet haten op Giel hij is wel de op een na beste radio DJ van Nederland
vergeet Claudia niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.
Er is een Rob Stenders, Erik De Zwart, Jeroen van Inkel en een Lex Harding en zo. Giel komt daarna samen met Gerard.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
i kissed a girl![]()
![]()
(ook al weer ruim 3 jaar geleden)
#nohomoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
voor 5000euri ga ik ook wel in een paal hangen hoor!
om Theo Maassen (dacht ik) er even bij te slepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alsof een kind dat zou zeggen tegen zijn vader
Dat was gisteren geen overbodige luxe anders.quote:
nee, wat een zeikweer in den lande! geloof dat het in Liwwadden nog meeviel vergeleken met andere delen des landsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was gisteren geen overbodige luxe anders.
Op een gegeven moment regende het hier zo hard dat ik de overkant van de straat niet meer kon zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, wat een zeikweer in den lande! geloof dat het in Liwwadden nog meeviel vergeleken met andere delen des lands
ownee, dat hebben wij niet gehad. vanmiddag btw wel hagel en er stond/staat een molen in de fik maar ik ik weet niet of dat dat weergerelateerd is...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op een gegeven moment regende het hier zo hard dat ik de overkant van de straat niet meer kon zien
D:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de Robber gevraagd of iets van Kus wil draaien
Kiss heeft Rob al gedraaid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
D:
Ik ben benieuwd... Kiss zou ook wel tof zijn.
wat CG zegt, laatste plaat voor 12en volgens mij...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
D:
Ik ben benieuwd... Kiss zou ook wel tof zijn.
Ah... Dan had ik hem op mutequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat CG zegt, laatste plaat voor 12en volgens mij...
Heel toevallig dat gisteren al de goede megahit promo was ingesprokenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan doen alsof Giel de MH gisteren spontaan koos.
nope. ik denk dat dat nu isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Open Radio![]()
IS het onderdeel 'Flirt je stijf' al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |