En terecht. Absoluut geen slecht nummer, maar echt niks bijzonders. Zeker door de hype vind ik het niet zo vreemd dat men er negatief over is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ze zijn daar best negatief over Zweden..
Ga ik zo doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het zou ik zeggen
Haha doen wequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Greys het volgende:
Hahahaha TT
En wat Greys voorspelt, wed dan in godsnaam op het tegenovergestelde
Welk liedje?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef Greys het volgende:
ElizabethR: San Marino is echt een kopie qua refrein van dat Pia Douwes liedje![]()
Je hebt gelijk!
I know, en daarom heb ik het nu steeds in mijn hoofd... heel vervelend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef Greys het volgende:
ElizabethR: San Marino is echt een kopie qua refrein van dat Pia Douwes liedje![]()
Je hebt gelijk!
is het lang geleden, is het lang geleden? Dat mn hartje riep van ding dinge dong.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
Maybeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........
Zit in mijn hoofd nu
quote:Miss Montreal zegt er nog niet aan toe te zijn om mee te doen aan het esf.
Twee topics geleden al gepost, wacht effe , dan zoek ik het nog eens opquote:
Jaren geleden deed ik fanatiek mee met APK in het wedtopic voor ESF.quote:
Heb het hierboven al geplakt!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Twee topics geleden al gepost, wacht effe , dan zoek ik het nog eens op
Wie wordt morgenavond laatste?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef Greys het volgende:
Hahahaha TT
En wat Greys voorspelt, wed dan in godsnaam op het tegenovergestelde
Hij staat hierboven nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Twee topics geleden al gepost, wacht effe , dan zoek ik het nog eens op
http://www.escunited.com/t10176-745/#post1265123quote:we walked around the Press Center and asked two dozen people and here and the vast majority said that The Netherlands had the best rehearsal. After that, Greece, Sweden, Norway and the United Kingdom received about the same amount of votes.
On the other hand, most people said Armenia had the weakest rehearsal followed by Germany.
Haha ja dat was een beetje onverwacht inderdaad, hoewel ik beken dat ze op dat moment ook mijn voorkeur hadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaren geleden deed ik fanatiek mee met APK in het wedtopic voor ESF.
Ik had echt niet ééntje die klopte
Hoewel, ik was wel de enige die geld op Joan had gezet dat ze het NSF zou winnen, daar maakte ik in één keer al mijn verliezen van daarvoor mee goed
hahaha ,dat zeg ikquote:
Oostenrijk niet eens genoemd? Vreemd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
http://www.escunited.com/t10176-745/#post1265123
Veel te veel verschil om van een kopie te kunnen spreken imho.quote:
Oke Slovenië wint, daar ga ik nu mijn geld opzetten. Bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij met die dwarsfluit en die blauwe jurk met schoudervullingen.
Ja, plagiaat is het niet, maar wel erg vergelijkbaar. Al denk ik niet bewust.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel te veel verschil om van een kopie te kunnen spreken imho.
Nee ik ook niet, krijg visite en daar is het niet gezellig voor, plus als ik het hier probeer bij te houden mis ik meer dan de helft op tv. Zonde. Maar ik ga het wel gruwelijk missen, want het is altijd zo tofquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hahaha ,dat zeg ik![]()
![]()
Zelfs deze topics gaan nu eigenlijk te snel, ik geloof niet dat ik morgenavond ga Fokken, want dat valt niet te combineren denk ik
Serieus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef Redefine het volgende:
Ik zet net te bedenken dat dit volgens mij voor het eerst is dat allee big 5 landen een prima liedje hebben ingestuurd. Natuurlijk zijn het alle vijf nog geen absolute toppers, maar het is iig voor het eerst dat ik alle vijf de big 5 liedjes leuk vind om te luisteren.
Ik heb Het Hoofd net afgesloten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden om naar Hoofd te blijven kijken? Was even weg.
Nee, ik heb Het Hoofd afgezet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden om naar Hoofd te blijven kijken? Was even weg.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik heb Het Hoofd afgezet.
Johan van Oldenbarnevelt was er niets bij
Huh wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef Redefine het volgende:
Ik zet net te bedenken dat dit volgens mij voor het eerst is dat allee big 5 landen een prima liedje hebben ingestuurd. Natuurlijk zijn het alle vijf nog geen absolute toppers, maar het is iig voor het eerst dat ik alle vijf de big 5 liedjes leuk vind om te luisteren.
Duitsland of San Marino voor de laatste plaats denk ik.
Dat!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ga het wel gruwelijk missen, want het is altijd zo tof
Misschien ga ik dan m'n mening over haar nog herzien. Maar voor nu blijft ze gewoon een goedkope hipster.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Emmelie de Forest en hij had het over shirtless![]()
[..]
Nee, ik heb Het Hoofd afgezet.
Johan van Oldenbarnevelt was er niets bij
Eens. Zou wel wat meer stimuleren om hun best te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind het allemaal maar matig.
Volgens mij zouden ze er goed aan doen om met de semi's mee te doen, dan krijgen ze nog een beetje airplay extra want dat is nu ook zwaar onder de maat ondanks alle poen die ze uitgeven.
Had je al gepland met de gedachte 'we gaan toch niet door' of is het ESF-visite? Ik hoop het laatstequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Greys het volgende:
Nee ik ook niet, krijg visite en daar is het niet gezellig voor, plus als ik het hier probeer bij te houden mis ik meer dan de helft op tv. Zonde. Maar ik ga het wel gruwelijk missen, want het is altijd zo tof
De fluitistquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Emmelie de Forest en hij had het over shirtless![]()
quote:
Ja serieus. Absolute toppers vind ik het dan ook weer niet, staan bij mij niet in mijn top vijf. Maar ook niet onderaan. Dat is andere jaren echt anders geweest. Dan was er altijd wel een hele slechte inzending van een der big 5.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Volgens mij zouden ze er goed aan doen om met de semi's mee te doen, dan krijgen ze nog een beetje airplay extra want dat is nu ook zwaar onder de maat ondanks alle poen die ze uitgeven.
Frankrijk begint bij mij wel te groeien hoor, maar je moet het even luisteren zonder beeld voordat het pakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Greys het volgende:
Wie zijn ook alweer de Big 5?
Spanje? Aardige inzending.
Italië? Vind ik hélemaal niks dit jaar.
UK? Mwah.
Duitsland: Ik hou van dat soort muziekjes, maar ze brengt het live zo slecht.
En eh... oh ja Frankrijk. Not my cup of tea.
Mijn zus en Maes komen hier het ESF kijken, we hebben speciale hoeden, dus het is echt ESF visitequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had je al gepland met de gedachte 'we gaan toch niet door' of is het ESF-visite? Ik hoop het laatste
Ja precies, ik snap dat ook niet, dat ze die willen skippen. OK, het enige voordeel is dat ze dus verzekerd zijn van een plek in die finale en anders de kans lopen gewoon buiten de boot te vallen. Maar als heel veel mensen het nummer pas op de avond zelf voor het eerst horen, lijkt me dat nadeel zwaarder wegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Martin Verkerk at ook steeds sushi volgens mij en Hij ging naar de finale van een van de 4 grootste tennistoernooienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben om acht uur thuis van een vroeg etentje (dinsdag at ik ook daar sushi en dat bracht geluk, net als de hoed, dus alles moet hetzelfde, hoezo erg?![]()
) en daarna kom ik nog wel even hier gillen en hyperen. Om negen uur zijn jullie van me verlost, want dan trek ik het niet meer hier qua snelheid.
Het topic over de FIFA-ranking zit in VBL.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
ik zet nog steeds in op een 18e plaats voor nederland
Ik zou er geen geld op zetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
Veel plezier op de Bahama's of welk ander paradijs ook als dat het wordtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
Niet alleen sushi, ook een groot glas bier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Martin Verkerk at ook steeds sushi volgens mij en Hij ging naar de finale van een van de 4 grootste tennistoernooien
Sushi
Ik ga even nadenken welk ondergoed ik ook alweer aan had dinsdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Martin Verkerk at ook steeds sushi volgens mij en Hij ging naar de finale van een van de 4 grootste tennistoernooien
Sushi
Yep. Maar zoals ik hierboven ook al zei. Geen absolute top, maar allemaal goed te luisteren. Dat is vaak anders geweest.quote:
Kun je die opsturen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken welk ondergoed ik ook alweer aan had dinsdag
OMG!! Ben jij dat, zusje??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben om acht uur thuis van een vroeg etentje (dinsdag at ik ook daar sushi en dat bracht geluk, net als de hoed, dus alles moet hetzelfde, hoezo erg?![]()
) en daarna kom ik nog wel even hier gillen en hyperen. Om negen uur zijn jullie van me verlost, want dan trek ik het niet meer hier qua snelheid.
Oh gelukkig. Niet dat je met je niet-ESF-liefhebbende schoonfamilie zit of zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus en Maes komen hier het ESF kijken, we hebben speciale hoeden, dus het is echt ESF visite
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sushi
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
Tenzij het een goed nummer is. Zie Lena.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap dat ook niet, dat ze die willen skippen. OK, het enige voordeel is dat ze dus verzekerd zijn van een plek in die finale en anders de kans lopen gewoon buiten de boot te vallen. Maar als heel veel mensen het nummer pas op de avond zelf voor het eerst horen, lijkt me dat nadeel zwaarder wegen.
Walgelijk politiek correct hoe ze Oostenrijk als laatste kozen in de halve finale na een stile van 5 minutenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef ato het volgende:
Nederland wordt als kanshebber gezien voor de overwinning!! Yeh..
Ik geloof er ook in, enkel Oostenrijk kan roet in het eten gooien..
OH MY G!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
http://www.escunited.com/t10176-745/#post1265123
Godallemachtig, wat heb jij steeds kleuteropmerkingen tussendoor zeg. Zeker net voor het eerst je piemellotje ontdekt?quote:
Als Martin mee zou doen zou hij een odd van 0.92 krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sushi
Het is wel een beetje ernstig met 'm gesteld inderdaad..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat heb jij steeds kleuteropmerkingen tussendoor zeg. Zeker net voor het eerst je piemellotje ontdekt?
Ah joh laat gaan, je moet het leven niet al te serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat heb jij steeds kleuteropmerkingen tussendoor zeg. Zeker net voor het eerst je piemellotje ontdekt?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan, je moet het leven niet al te serieus nemen.
- Frankrijk is ook niet mijn normale smaak, maar het nummer is best leuk. Wel alleen luisteren inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Greys het volgende:
Wie zijn ook alweer de Big 5?
Spanje? Aardige inzending.
Italië? Vind ik hélemaal niks dit jaar.
UK? Mwah.
Duitsland: Ik hou van dat soort muziekjes, maar ze brengt het live zo slecht.
En eh... oh ja Frankrijk. Not my cup of tea.
Ook weer waar.... Ik gooi er denk ik maar een Pelleboertje tegenaan.... 't Kan vriez'n, 't kan dooi'n'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij het een goed nummer is. Zie Lena.
Ze deden vorig jaar exact hetzelfde bij Nederlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijk politiek correct hoe ze Oostenrijk als laatste kozen in de halve finale na een stile van 5 minutenhet ligt er allemaal zooooo dik boven op.
Denk dat dat het gaat worden jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:41 schreef ato het volgende:
Nederland eerste..of tweede,,,
oostentijk eerste of tweede
Het doet me echt denken aan BabeWatcher, maar dan 18+...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Als Martin mee zou doen zou hij een odd van 0.92 krijgen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:41 schreef Strani het volgende:
Wat wel leuk is: Oostenrijk heeft veel bergen en Nederland ligt heel laag dus al die punten rollen vanzelf naar ons toe
Wil je morgen met heel Spanje op NL stemmen ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef Strani het volgende:
Hier worden het Spaanse tapas morgen (da's logisch, in Spanje). Spaans op de tong, Nederlands in het hart!
Dat doe ik helemaal niet, maar het is zo ongepast, wat ie steeds post. Gewoon, zeikerig, vervelend, en superpuberaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan, je moet het leven niet al te serieus nemen.
Of na jaren absentie weer terugkomen met een apart nummer. Zie Italië.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij het een goed nummer is. Zie Lena.
Gewoon omdat Zweden, heeft geen redenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Pluto1975 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het komt dat Zweden nog altijd zo hoog staat met een toch behoorlijk ouderwetsch liedje en géén hype
Haha ik denk dat Spanje die 12 punten wel gaat gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Wil je morgen met heel Spanje op NL stemmen ?Ik denk dat het zoooo close wordt, elke punt telt!
quote:Netherlands: every bit as captivating as in the semi-final.
Wat staat er in die post? Ik kan niks meer zien zonder me te registreren daarquote:
Jep, die ook <3quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of na jaren absentie weer terugkomen met een apart nummer. Zie Italië.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Strani het volgende:
Ik ga even eten. Goulash. Da's Hongaars. Hongaren hadden ook genoeg van Oostenrijk. Net als ik.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat staat er in die post? Ik kan niks meer zien zonder me te registreren daar
quote:we walked around the Press Center and asked two dozen people and here and the vast majority said that The Netherlands had the best rehearsal. After that, Greece, Sweden, Norway and the United Kingdom received about the same amount of votes.
On the other hand, most people said Armenia had the weakest rehearsal followed by Germany.
Dat scoort als een tiet in de catogorie Celine Dion fans.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Pluto1975 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het komt dat Zweden nog altijd zo hoog staat met een toch behoorlijk ouderwetsch liedje en géén hype
Ghehe.... Ik ga morgen al nepnagels kopen!! Heb er vandaag een paar opgevroten van de zenuwen, en morgen moeten mijn nagels hetzelfde zijn als afgelopen dinsdag, lang en een parelmoer kleurtje erop. Dus.quote:
Denk dat vieze emmelie ook wel had gewonnen hoor...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Fossieltje het volgende:
Als The Common Linnets vorige jaar hadden meegedaan, dan hadden ze zeker gewonnen. Dit jaar kan die kerel met jurk en goede longen in de weg zitten.
Ik grijp elk moment aan om te roepen dat ik dat ook onbegrijpelijk vindquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Pluto1975 het volgende:
Maar er vist een behoorlijk aantal landen in die vijver, ook die Conchita....lijkt me niet heel erg goed voor ze, voor ons des te meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat scoort als een tiet in de catogorie Celine Dion fans.
Heeft die fans??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat scoort als een tiet in de catogorie Celine Dion fans.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus dat mijn visite, die me toch écht wel kennen qua Eurovisie, morgen na een minuut of elf uitzending gaan krijsen 'HOU TOCH JE JE WAFFEL NOU EENS, WE HOREN NIETS!!!'![]()
Zeer waarschijnlijk dat ik er als een hysterische idioot doorheen ga zitten wauwelen.
Hoe hebben jullie dat? Kunnen jullie in gezelschap echt stil kijken? Of ga je ook bij alles roepen wat je er van vindt en weet?
Ik heb mijzelf van de buitenwereld afgesloten, het is alleen Ik en FOK!.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus dat mijn visite, die me toch écht wel kennen qua Eurovisie, morgen na een minuut of elf uitzending gaan krijsen 'HOU TOCH JE JE WAFFEL NOU EENS, WE HOREN NIETS!!!'![]()
Zeer waarschijnlijk dat ik er als een hysterische idioot doorheen ga zitten wauwelen.
Hoe hebben jullie dat? Kunnen jullie in gezelschap echt stil kijken? Of ga je ook bij alles roepen wat je er van vindt en weet?
Ik postte dinsdag na het halen van de finale al iets als 'zal ik mijn nagels maar gewoon nu vast afbijten ipv proberen ze te bewaren voor zaterdag'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehe.... Ik ga morgen al nepnagels kopen!! Heb er vandaag een paar opgevroten van de zenuwen, en morgen moeten mijn nagels hetzelfde zijn als afgelopen dinsdag, lang en een parelmoer kleurtje erop. Dus.
Ik kijk alleen, vooralsnog, niemand wil in de walm van 67 pakjes peuken zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik ga bewust werken tot een uur of tienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Nee, ik gil meestal tegen mijn zus dat ze d'r waffel moet houden, en zelf ben ik verder stilquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HerkenbaarVertel ook altijd feitjes erover enz. Dan roept de vrouw weer: Ja hij weet veel te veel van dat circus
Ik moet alleen kijken. Ik kan er echt niet tegen als iedereen wat moet zeggen tijdens het ESF.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga bewust werken tot een uur of tien![]()
Da's pas erg
Mijn vrouw vond me dinsdag te hysterisch rond de enveloppen. Dus we moeten maar niet bijna gaan winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Tijdens de liedjes zeg je in elk geval niks neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
*giechel*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, vooralsnog, niemand wil in de walm van 67 pakjes peuken zitten
Die liedjes vinden wij meestal ook leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het toch wel apart dat er vaak geklaagd wordt over de Oostbloklanden als we niet in de finale belanden, maar we hebben het nooit eens over Scandinavië. Die blijven maar winnen en bij de favorieten behoren
Ik heb geen gezelschap met een reden. Behalve mister_d, die kent me. Een ander zou zich doodschrikkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Echte vrouwen roken zware shagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ook herkenbaar, ik moet zorgen dat er genoeg Marlboro Menthol (![]()
) in huis is morgen.
Mwahquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens de liedjes zeg je in elk geval niks neem ik aan?
Als we eerder zonder zitten dan verwacht, kunnen we ze bij elkaar gaan halen denk ik, we wonen niet al te ver uit de buurt meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ook herkenbaar, ik moet zorgen dat er genoeg Marlboro Menthol (![]()
) in huis is morgen.
Tijdens de puntentelling gaan zeggen dat de 12 punten van Cyprus naar Griekenland gaan en van Moldavië naar Roemenië en dat de mensen je gaan aankijken van hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HerkenbaarVertel ook altijd feitjes erover enz. Dan roept de vrouw weer: Ja hij weet veel te veel van dat circus
Dat is dan ook gruwelijk irritant, zelfs Cornald en Jan zijn tijdens de liedjes stil op ooit 1 of 2 uitzonderingen naquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
Dan zit ik meestal ook nog wel te Cornald Mazen
Bij ons is het andersom en moeten we ons bek houden van de buurman omdat hij zich anders niet op de liedjes kan concentrerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Nou meer van; Dit is al het vierde jaar op rij dat die punten zo en zo gaan. Omgeving; Uhhh wtfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Tijdens de puntentelling gaan zeggen dat de 12 punten van Cyprus naar Griekenland gaan en van Moldavië naar Roemenië en dat de mensen je gaan aankijken van hoe weet jij dat?
Ik reken meestal al ongevraagd voor hoe het scorebord gaat worden als de naam van het stemmende land alleen al in beeld komtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Tijdens de puntentelling gaan zeggen dat de 12 punten van Cyprus naar Griekenland gaan en van Moldavië naar Roemenië en dat de mensen je gaan aankijken van hoe weet jij dat?
En dan krijg je ook niet de neiging om tóch iets te gaan fluisteren tegen deez en gheen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom en moeten we ons bek houden van de buurman omdat hij zich anders niet op de liedjes kan concentreren
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef heywoodu het volgende:
JAAAAA 12 punten van België
In de rehearsel voor het bekendmaken van de stemmen
Nu nog kijken
Oh nee die komen er bij mij niet in tijdens Eurovisiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef Redefine het volgende:
Bovendien is iedereen waarmee je gaat kijken toch nooit iemand die het elk jaar ziet. Dus dan krijg je weer het voorspelbare gejank over kermis, circus, vriendjespolitiek etc.
Oh hier meestal; Waag het niet om GEEN 12 punten te geven KOMOP!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef heywoodu het volgende:
JAAAAA 12 punten van België
In de rehearsel voor het bekendmaken van de stemmen
Nu nog kijken
Haha ik heb het juist andersom, zit de rest er door heen te praten en wil ik luisterenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik stamp ze dan buitenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:52 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha ik heb het juist andersom, zit de rest er door heen te praten en wil ik luisteren
Nee gast, die heb ik morgen toch zelf nodigquote:
Na 20 jaar weet je ongeveer wat je quotum isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan krijg je ook niet de neiging om tóch iets te gaan fluisteren tegen deez en gheen?
Als we winnen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee gast, die heb ik morgen toch zelf nodig![]()
(mijn quote alerts lopen een kwartier achter kennelijk?)
Daarom komt er bij juist ook niemand in. Zelfs de niet negatievelingen hadden het er van de week alleen maar over dat er een vrouw met een baard meedeed en er bij een ander een hamsterrad op het podium stond. Met als gevolg dat natuurlijk alle nummers kermis zijn voor henquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee die komen er bij mij niet in tijdens Eurovisie
Dan ga ik boven zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:52 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha ik heb het juist andersom, zit de rest er door heen te praten en wil ik luisteren
Wat denkt buurman eigenlijk qua winnaar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Na 20 jaar weet je ongeveer wat je quotum is
Het is altijd feest hoor
Buurman heeft geen recht om te zeurenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom en moeten we ons bek houden van de buurman omdat hij zich anders niet op de liedjes kan concentreren
Ogen als schoteltjes krijg je dan ook nadat 45 landen hun punten moeten gaan gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een keer iemand bij me gehad die me even thuisbracht na een vergadering, toen ik net op tijd was om de uitslag te horen van een semi-finale. Ogen als schoteltjes had 'ie, en ongetwijfeld terecht
Ze zullen wel iets krijgen van Albanië, Montenegro, Malta, Spanje en Italië (niet noodzakelijkerwijs van allemaal).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef KoningPils het volgende:
San Marino 8 punten
Meer dan dat ze morgen krijgen
Jij ook veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
Menschen, en zuslief, het was me weer aangenaam vanavond. Ik ga even een vat wijn aanslaan, en neem er een paar glaasje van, filmpje erbij en proberen aan iets anders te denken. Tot morgen!! En alvast heel veel plezier
Ja, maar dat is niet zo in een semi-finale, het ging echt om mijn reactiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ogen als schoteltjes krijg je dan ook nadat 45 landen hun punten moeten gaan geven
Ja afgelopen week ergens gezien. Ik zal een poging doen om het te vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef APK het volgende:
Bestaat er trouwens al een ESF-bingo / drinking game?
'Love' en ' Peace' zijn duidelijk maar 'Crazy' is de laatste jaren behoorlijk in opkomst
Oh ja je zei halve finalequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo in een semi-finale, het ging echt om mijn reactie
En 'selfie'...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef APK het volgende:
'Love' en ' Peace' zijn duidelijk maar 'Crazy' is de laatste jaren behoorlijk in opkomst
'Thank you for a wonderful show' heb ik alvast aangekruist op mijn bingo kaart.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef APK het volgende:
In de Revu stond trouwens ook zoiets, weet niet meer waar ik die lasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:56 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ja afgelopen week ergens gezien. Ik zal een poging doen om het te vinden
En je ziet niksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de neiging om te blijven kijken, terwijl morgen de wekker om zes uur gaat en dit helemaal nergens over gaat![]()
Buurman denkt waarschijnlijk UK, maar hij doet geen voorspellingen meer omdat het te onvoorspelbaar is geworden door alle vooropgezette plaatsingen etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denkt buurman eigenlijk qua winnaar?
Of wacht, iets met professionals en wedden enzo he?![]()
Met hoeveel zitten jullie altijd te kijken? Jij en K en buurman en?
Nee, maar stel dat we winnen, misschien is het een teken.... dacht ik vandaag ook toen regen, hagel, onweer en weet ik veel wat uitbarstte. Vervolgens vroeg ik me af of het een teken voor Nederland (storm) of Zweden (rumble) was.....quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:56 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ja afgelopen week ergens gezien. Ik zal een poging doen om het te vinden
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar stel dat we winnen, misschien is het een teken.... dacht ik vandaag ook toen regen, hagel, onweer en weet ik veel wat uitbarstte. Vervolgens vroeg ik me af of het een teken voor Nederland (storm) of Zweden (rumble) was.....![]()
Het zou maar de vraag zijn voor het miljoen in Weekend Miljonairsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef KoningPils het volgende:
Frankrijk gaf Nederland vorig jaar tijdens de fake voting 12 punten!
Hashtag Selfiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:57 schreef Redefine het volgende:
Hashtag moet nu opeens ook dertig keer gezegd worden.
Oh zoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hashtag Selfie![]()
Maar ik bedoelde in de songteksten
Daar hebben ze verstand van goede muziekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
Hahah 12 punten uit Georgië, die moeten we morgen ook hebben
Niks van gemerkt gisteravondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hebben ze verstand van goede muziek
Matige bingo. Ontbreekt ook elke vorm van humor daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef KoningPils het volgende:
De Bingo
http://www.revu.nl/nieuws(...)ival-bullshit-bingo/
Dat nummer heeft inderdaad wel wat langer dan drie minuten nodig om echt binnen te komen.quote:
Nee, zijn fake punten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:02 schreef Maartel het volgende:
Wacht, worden de jury punten nu al bekend?
Nee. Is een nep stemming om te kunnen oefenen voor morgen, zodat tijdens de live uitzending er niks mis gaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:02 schreef Maartel het volgende:
Wacht, worden de jury punten nu al bekend?
Hmmz, dat is meer wat de presentatoren zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef KoningPils het volgende:
De Bingo
http://www.revu.nl/nieuws(...)ival-bullshit-bingo/
En Jan Ola Sand mag ook nog punten gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde repeteren ze een gelijke stand
Gisteren waren ze echter vergeten te repeteren wat ze moesten doen als de notaris de stemmen nog niet op tijd binnen heeftquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde repeteren ze een gelijke stand
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef KoningPils het volgende:
12:04 AM Dutch7: ISRAEL SHOULD VOTE FOR US WE ALSO HAVE A HARD G
quote:With a gun to my head & asked to pick a winner it may be Netherlands only because they have a marginally better draw than UK. #eurovision
Jan Ola gaat zichzelf steeds belangrijker vinden. Binnenkort dus ook gifjes van een vallende Sandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En Jan Ola Sand mag ook nog punten geven
"Ooooeeeeh, skies are black and brooown!"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Henno het volgende:
Het enige dat ons nog van de winst af kan houden is als Ilse en Waylon acute buikdiarree krijgen op het podium, Pays-Bas zero points.
Eens. Lied is matig maar staging is goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef APK het volgende:
Ik vind overigens het liedje van Nederland nog steeds bijzonder matig, ondanks het goede gebruikmaken van de stage![]()
Mag van mij winnen hoor, maar ik ben niet zo nationalistisch
Hier vinden ze precies hetzelfde iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Greys het volgende:
Qua liedje vind ik veel andere nummers ook beter dan Nederland. Maar het totaalpakket van Nederland vind ik heel erg goed, dat had ik waarschijnlijk als niet Nederlander ook gevonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef APK het volgende:
Ik vind overigens het liedje van Nederland nog steeds bijzonder matig, ondanks het goede gebruikmaken van de stage![]()
Nou ja Nederland heeft dan wel weer een afwijkend liedje. Zweden is vlees noch vis.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Lied is matig maar staging is goed.
Eigenlijk net Zweden.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, vorig jaar hadden we beeld. De precentatrice was er ook goed klaar mee toen.
Ja ik heb ook zeker een voorkeur voor Nederland.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Nederland heeft dan wel weer een afwijkend liedje. Zweden is vlees noch vis.
Eens, het nummer vond ik werkelijk niks na het DWDD optreden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef APK het volgende:
Ik ook, maar dat komt oom nog mede door een enorme afkeer van de hype die er rondom Zweden isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zeker een voorkeur voor Nederland.
Daar is niks mee, maar sommige mensen maken er een complete act van. Zoals Cornald vorig jaar en Armeniequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef Redefine het volgende:
Het geven van de punten zouden ze best nog wat strikter op mogen toe zien. Wat mij betreft geen: 'thank you for a wonderful show' en ander bla bla meer.
Dat hebben ze inderdaad zeer goed gedaan en wmb mag dat ook omgezet worden in een zeer goede uitslagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef Redefine het volgende:
Qua liedje vind ik veel andere nummers ook beter dan Nederland. Maar het totaalpakket van Nederland vind ik heel erg goed, dat had ik waarschijnlijk als niet Nederlander ook gevonden.
Ik zou kijken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, het nummer vond ik werkelijk niks na het DWDD optreden.
Met de staging er bij wordt het beter en komt het beter 'aan'.
Als we winnen wil ik daar volgend jaar wel met jou De Hoofden zijn namens FOK!
Doen wij ook zo'n stream!
Ik stuur de buurman wel, die is veel leukerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Greys het volgende:
Als we winnen wil ik daar volgend jaar wel met jou De Hoofden zijn namens FOK!
Doen wij ook zo'n stream!
Het punt is dat je veel makkelijker een hele strenge lijn kunt volgen, dan dat een paar zinnen wel mogen. Want waar leg je dan de grens? Je geeft ze gewoon ruimte om er een show van te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Daar is niks mee, maar sommige mensen maken er een complete act van. Zoals Cornald vorig jaar en Armenie
Dan wordt jij zelf Het Wicht naast Het Hoofd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
Ja, sowieso in de zaal kijken met zijn allen, kaarten kopen
Maar ik kan daar ook wel aan zo'n achterdeschermenplekje komen, alleen daarom al moeten we winnen, gaan we live verslag geven op FOK!![]()
En dan haten jullie me na tien minuten omdat ik overal doorheen tetter
Ik betwijfel ook of ik het volgend jaar nog zou kunnen zingen, maar wie weet. Anders trek je gewoon je wenkbrauw op, dan wordt de trekker vast niet over gehaaldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hebben ze inderdaad zeer goed gedaan en wmb mag dat ook omgezet worden in een zeer goede uitslag![]()
Ze zingen niet vals, geen last van jarenlange bevoordeling door block voting dus als ze winnen kan ik er zeker mee leven![]()
Maar als je volgend jaar een pistool tegen mijn hoofd zet om dat liedje te zingen dan krijg ik hier waarschijnlijk een (matig en kort) afscheidstopic.
Greys ON Greys OFFquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
Maar ik kan daar ook wel aan zo'n achterdeschermenplekje komen, alleen daarom al moeten we winnen, gaan we live verslag geven op FOK!![]()
Ja! Dan wordt APK of Zijn Buurman Het Hoofd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan wordt jij zelf Het Wicht naast Het Hoofd.
Oh, dan stuur ik zeker de buurmanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
De gemiddelde ESF journalist is niet van veel beter niveau, gezien de persconferenties. Dus ik denk niet dat je uit de toon valtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
#eyebrowquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dan wordt APK of Zijn Buurman Het Hoofd.
En dan ga ik constant heel irritant De Wenkbrauw proberen na te doen ergens half links in beeld en overal doorheen schetteren, tot ik verzocht word het pand te verlaten. Nu al zin in![]()
De randdebielen staan sowieso in de rij. Dries staat zondagochtend bij de TROS voor de deurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Weet je waar ik wel echt bang voor ben?
Stel dát we winnen?
Onze inzending van volgend jaar dan
Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede inzendingen we dan ineens weer voor joker staan met niet alleen onze presentatoren, maar ook de inzending.
Ik vind het lastig in te schatten. OF ze staan in de rij, de goede artiesten, OF ze doen niet mee, 'want twee keer achter elkaar winnen gebeurt vast niet'. En dan krijgen we Nielson en Miss Montreal. Bewaar mequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Onze inzending van volgend jaar dan Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef KoningPils het volgende:
[..]
De randdebielen staan sowieso in de rij. Dries staat zondagochtend bij de TROS voor de deur
Hoehoeeeeee hoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in te schatten. OF ze staan in de rij, de goede artiesten, OF ze doen niet mee, 'want twee keer achter elkaar winnen gebeurt vast niet'. En dan krijgen we Nielson en Miss Montreal. Bewaar me
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef APK het volgende:
Oh God, UK begint idd alweer te dalen bij de bookmakers en gaat straks -als de pubs sluiten- Armenie voorbij naar de vierde plaats![]()
Ze mogen die Belgische zanger laten klonen als Engeland wint en ik vreet zijn nakomelingen ook op
Ga me nou niet vertellen dat JIJ in dit stadium de UK niet gebacked hebt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef APK het volgende:
Oh God, UK begint idd alweer te dalen bij de bookmakers en gaat straks -als de pubs sluiten- Armenie voorbij naar de vierde plaats![]()
Ze mogen die Belgische zanger laten klonen als Engeland wint en ik vreet zijn nakomelingen ook op
Maxima met baard, kan niet fout gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede inzendingen we dan ineens weer voor joker staan met niet alleen onze presentatoren,
Zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Weet je waar ik wel echt bang voor ben?
Stel dát we winnen?
Onze inzending van volgend jaar dan
Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede inzendingen we dan ineens weer voor joker staan met niet alleen onze presentatoren, maar ook de inzending.
ESF / [FINALE] Uitslag-voorspel topicquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Ik verwacht Denemarken iets hoger, maar verder kan ik het aardig met je eens zijn!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Zou ik geen vreemde uitslag vinden. Al zou ik zelf VK en Montenegro omruilen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Een stuk of 23 plaatsen te laag idd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:26 schreef Greys het volgende:
Oh! Ik zie nu pas dat je UK heel laag hebt staan.
Dat gaat niet gebeuren helaas, zó laag.
En anders diskwalificatiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef Redefine het volgende:
Het geven van de punten zouden ze best nog wat strikter op mogen toe zien. Wat mij betreft geen: 'thank you for a wonderful show' en ander bla bla meer.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Topquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft alleen de nummer 1 en 2 omgekeerd. Kan gebeuren
Ik denk alleen dat de EBU wel zin heeft in 60 jaar ESF in de UK.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
VK gaat echt flink tegenvallen hoor, het is in mijn ogen een saai, voortkabbelend nummer waar niemand meer zin in heeft op het einde.
Not a penniequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat JIJ in dit stadium de UK niet gebacked hebt?
Geen idee.quote:
Volgend jaar niet meer voorlezen? Hadden ze met Nederland ook wel mogen doen na dat Kalisperma-debacle...quote:
Ik ben nog wel zo naïef om te geloven dat alles enigszins eerlijk verloopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de EBU wel zin heeft in 60 jaar ESF in de UK.
Het gaat misschien tegenvallen, maar dan in de zin dat het 5e wordt ipv 1e.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
VK gaat echt flink tegenvallen hoor, het is in mijn ogen een saai, voortkabbelend nummer waar niemand meer zin in heeft op het einde.
Niks naïef, dat zou pas deelnemers kosten, als bekend werd dat de EBU zo direct een winnaar zou fiksen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben nog wel zo naïef om te geloven dat alles enigszins eerlijk verloopt.
quote:So Azerbaijan was a mess in the fake vote having to go back twice, then they gave the wrong votes. They said 8 to Greece when it was in fact Armenia
Dit kan ik me eigenlijk wel heel erg voorstellen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Je hebt altijd wel een "topper" die finaal door de mand valt en ergens onderaan eindigt. En VK is vooral in the picture vanwege de Britse fans en journalisten, daarbuiten valt de populariteit ontzettend mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat misschien tegenvallen, maar dan in de zin dat het 5e wordt ipv 1e.
Het eindigt niet ergens helemaal onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |