quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik heb Het Hoofd afgezet.
Johan van Oldenbarnevelt was er niets bij
Eens. Zou wel wat meer stimuleren om hun best te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind het allemaal maar matig.
Volgens mij zouden ze er goed aan doen om met de semi's mee te doen, dan krijgen ze nog een beetje airplay extra want dat is nu ook zwaar onder de maat ondanks alle poen die ze uitgeven.
Had je al gepland met de gedachte 'we gaan toch niet door' of is het ESF-visite? Ik hoop het laatstequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Greys het volgende:
Nee ik ook niet, krijg visite en daar is het niet gezellig voor, plus als ik het hier probeer bij te houden mis ik meer dan de helft op tv. Zonde. Maar ik ga het wel gruwelijk missen, want het is altijd zo tof
De fluitistquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Emmelie de Forest en hij had het over shirtless![]()
Ja serieus. Absolute toppers vind ik het dan ook weer niet, staan bij mij niet in mijn top vijf. Maar ook niet onderaan. Dat is andere jaren echt anders geweest. Dan was er altijd wel een hele slechte inzending van een der big 5.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Volgens mij zouden ze er goed aan doen om met de semi's mee te doen, dan krijgen ze nog een beetje airplay extra want dat is nu ook zwaar onder de maat ondanks alle poen die ze uitgeven.
Frankrijk begint bij mij wel te groeien hoor, maar je moet het even luisteren zonder beeld voordat het pakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef Greys het volgende:
Wie zijn ook alweer de Big 5?
Spanje? Aardige inzending.
Italië? Vind ik hélemaal niks dit jaar.
UK? Mwah.
Duitsland: Ik hou van dat soort muziekjes, maar ze brengt het live zo slecht.
En eh... oh ja Frankrijk. Not my cup of tea.
Mijn zus en Maes komen hier het ESF kijken, we hebben speciale hoeden, dus het is echt ESF visitequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had je al gepland met de gedachte 'we gaan toch niet door' of is het ESF-visite? Ik hoop het laatste
Ja precies, ik snap dat ook niet, dat ze die willen skippen. OK, het enige voordeel is dat ze dus verzekerd zijn van een plek in die finale en anders de kans lopen gewoon buiten de boot te vallen. Maar als heel veel mensen het nummer pas op de avond zelf voor het eerst horen, lijkt me dat nadeel zwaarder wegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Martin Verkerk at ook steeds sushi volgens mij en Hij ging naar de finale van een van de 4 grootste tennistoernooienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben om acht uur thuis van een vroeg etentje (dinsdag at ik ook daar sushi en dat bracht geluk, net als de hoed, dus alles moet hetzelfde, hoezo erg?![]()
) en daarna kom ik nog wel even hier gillen en hyperen. Om negen uur zijn jullie van me verlost, want dan trek ik het niet meer hier qua snelheid.
Het topic over de FIFA-ranking zit in VBL.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
ik zet nog steeds in op een 18e plaats voor nederland
Ik zou er geen geld op zetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
Veel plezier op de Bahama's of welk ander paradijs ook als dat het wordtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef N.icka het volgende:
Niet alleen sushi, ook een groot glas bier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Martin Verkerk at ook steeds sushi volgens mij en Hij ging naar de finale van een van de 4 grootste tennistoernooien
Sushi
Ik ga even nadenken welk ondergoed ik ook alweer aan had dinsdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Martin Verkerk at ook steeds sushi volgens mij en Hij ging naar de finale van een van de 4 grootste tennistoernooien
Sushi
Yep. Maar zoals ik hierboven ook al zei. Geen absolute top, maar allemaal goed te luisteren. Dat is vaak anders geweest.quote:
Kun je die opsturen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken welk ondergoed ik ook alweer aan had dinsdag
OMG!! Ben jij dat, zusje??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben om acht uur thuis van een vroeg etentje (dinsdag at ik ook daar sushi en dat bracht geluk, net als de hoed, dus alles moet hetzelfde, hoezo erg?![]()
) en daarna kom ik nog wel even hier gillen en hyperen. Om negen uur zijn jullie van me verlost, want dan trek ik het niet meer hier qua snelheid.
Oh gelukkig. Niet dat je met je niet-ESF-liefhebbende schoonfamilie zit of zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus en Maes komen hier het ESF kijken, we hebben speciale hoeden, dus het is echt ESF visite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |