Ja, maar dan krijg uiteindelijk ook wel wat, zeg, goed hoor, goeeeeedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
zo he dat duurde lang, viel bijna in slaap
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
zo he dat duurde lang, viel bijna in slaap
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg uiteindelijk ook wel wat, zeg, goed hoor, goeeeeed
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ik ga andere dingen doen. Fijne middag nog * zwaai*
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
Ik ga andere dingen doen. Fijne middag nog * zwaai*
halve pedoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:
De meest erotische film die ik gezien heb is The Lover met een jonge Jane March.
[ afbeelding ]
voor een man misschien, ik moet er niet aan denken om met een 16/17 jarige jongen wat te doen. bbbrrrrrrquote:
Ow oudere man met teenage girl, dat is wat voor Joeziquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:55 schreef Braindead2000 het volgende:
De meest erotische film die ik gezien heb is The Lover met een jonge Jane March.
[ afbeelding ]
Waar is isaxquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow oudere man met teenage girl, dat is wat voor Joezi
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow oudere man met teenage girl, dat is wat voor Joezi
quote:
wat is de droom van veel mannen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Jian het volgende:
Kennen jullie Thursday?
Thursday (1998) - IMDb
Zit de droom van veel mannen in ....... heftig
Die heb ik nooit gezien, maar ik hoor het al, een aanrader dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zag een paar jaar terug nog eens Pretty Baby. Vreemd he dat tijd zo kan veranderen. Als je nou zo'n film zou maken zou je de gevangenis ingegooid worden, zeker in de VS.
Werkelijk? Ik had geen idee. ( las nog ff meequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef Jian het volgende:
Kennen jullie Thursday?
Thursday (1998) - IMDb
Zit de droom van veel mannen in ....... heftig
ken de film niet maar ben nu wel nieuwsgierig en denk dat ik hem ga kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken je de film?
Trouwens ook gewoon een gave film, had zomaar een Tarantino kunnen zijn
Ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken je de film?
Trouwens ook gewoon een gave film, had zomaar een Tarantino kunnen zijn
lastig he wegblijvenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik had geen idee. ( las nog ff mee)
quote:
dat is helemaal logisch, hier is het ff droog en schijnt het zonnetjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]Het kwam hier ff met bakken uit de hemel..geen zin om weg te gaan.
hier nu ook, net nog dikke hagelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is helemaal logisch, hier is het ff droog en schijnt het zonnetje
Zeer logisch jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is helemaal logisch, hier is het ff droog en schijnt het zonnetje
Zeiknat.quote:
omgquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Geweldig om dat muziekje weer te horen.
Stelletje Nederlanders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
jij begon over het weer en ja ik ben dan zeer nederlands om daar op te reageren
pastaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
Tijd voor de kooktips maar weer!
[ afbeelding ]
Geroosterde zoete aardappel..ehm de rest weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
ik maar een paar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb aardig wat films die ik vroeger geweldig vond in de loop der tijd aangeschaft. Zoals Barbarella en Fantastic Voyage. Maar die vallen dan vaak toch tegen, alhoewel het sentimentele cultgehalte toch wel voor kijkplezier zorgt.
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgebonden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkovaquote:
Tortillas.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
thursday, ik zal het onthouden. Ik denk dat jij The Lover ook wel "interessant" zou vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgeboden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkova![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Joezi en Babu, handen gewoon op het toestenbord aub
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgebonden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkova(kijk vooral ook het einde)
Wellicht, maar dat schat ik in als een totaal andere film als Thursday hoor, wat ik al zei, dat is ook gewoon een keiharde misdaadfilm zeg maar. Maar die scenequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
thursday, ik zal het onthouden. Ik denk dat jij The Lover ook wel "interessant" zou vinden.
Ik weet niet of The Lover voor een vrouw nou zo interessant is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke, na het eten ga ik eerst thursday kijken en dan the lover![]()
zin in
quote:
Werd er helaas niet zo hitsig vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik moest lachen om je opmerking naar Joezi en Baconbus.
ach gut, rot hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Werd er helaas niet zo hitsig vanBroek al op de enkels, maar helaas
Waarom is dit geen gifje.quote:
Ja, snap ik wel, ..ze is daar toch al zo'n jaar of 33 ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Werd er helaas niet zo hitsig vanBroek al op de enkels, maar helaas
ik vond het ook wat tegen vallen hahaha maar het einde was wel heel grappig,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgebonden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkova(kijk vooral ook het einde)
en nee ik denk het inmiddels na dat andere stukje ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of The Lover voor een vrouw nou zo interessant is.
Die film is gewoon goed, stevige misdaad filmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vond het ook wat tegen vallen hahaha maar het einde was wel heel grappig,![]()
![]()
nou dat scheelt weer 1 film vanavond
vanuit een mannelijk oog punt snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Die film is gewoon goed, stevige misdaad film
Maar die scene is famous, help, help, ik word verkracht door Paulina Porizkova
Nee vind m ook niet, best raar want is al van vorig jaar.. Scarletquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is dit geen gifje.
Ik wil trouwens "Under the skin" zien, maar die is nog niet als torrent beschikbaar. Hij draait al wel in de States maar komt hier pas in september uit. Weet iemand een coole site met een mooie kopie voor recensenten?
De clou is toch dat ie niet klaar mag komen toch? Moeilijk situatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Die film is gewoon goed, stevige misdaad film
Maar die scene is famous, help, help, ik word verkracht door Paulina Porizkova
Val ook wel op ouder hoor, he ChocoFan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, ..ze is daar toch al zo'n jaar of 33 ....
Vrij moeilijk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De clou is toch dat ie niet klaar mag komen toch? Moeilijk situatie
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
Babu horen we niet meer, die draait hem nu voor de 7e keer af
lol die is nog wat jonger, die kan nog uren doorgaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
Babu horen we niet meer, die draait hem nu voor de 7e keer af
sorry ben af en toe grof, mocht toch juist hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou zeg, zo kort door de bocht ben ik ook niet
Jawel, maar ik dacht dat we echt een eventuele webcamklik hadden waar toch ook wel wat passie bij kwam kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sorry ben af en toe grof, mocht toch juist hier
hihi, ja ja maar ik ben nog steeds bezet. je bent een maandje te laatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat we echt een eventuele webcamklik hadden waar toch ook wel wat passie bij kwam kijken
vergeven bij dezequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi, ja ja maar ik ben nog steeds bezet. je bent een maandje te laat![]()
en ik was gewoon een beetje grof, vergeef mij
dat ken ik, succes met zoekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
ik haat het als ik iets niet kan vinden op internet. Ik zit al een half uur te zoeken naar de titel van een film maar ik weet praktisch niks meer van die film.
Nou dat was een uitgebreide maaltijdquote:
Geef een paar hints, misschien kunnen we je helpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
ik haat het als ik iets niet kan vinden op internet. Ik zit al een half uur te zoeken naar de titel van een film maar ik weet praktisch niks meer van die film.
Het was een film die ik gehuurd had. Het was geen premierefilm ofzo. De film had iets cultachtigs. Er stonden sexy vrouwen op de cover van de video, dacht ik, die vampier waren. Ik heb de film ongeveer 5 jaar geleden gehuurd en hij was niet erg oud. Ik herinner me een autoscene die duidelijk in de studio was opgenomen. Absurde dialogen. Veel kleuren. Misschien werd er ook een oude sherrif vermoord. Ik weet wel dat ik toen op IMDB keek en dat de film een erg lage waardering had, iets van 5.5, wat ik opvallend vond. Geen bekende acteurs. De titel klonk ook een beetje low budget.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef een paar hints, misschien kunnen we je helpen.
Het woordje vampier is helaas voor mij al dat ik je niet kan helpen. Ik kijk veel films. Maar met vampiers haak ik af zonder de film te hebben gezien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was een film die ik gehuurd had. Het was geen premierefilm ofzo. De film had iets cultachtigs. Er stonden sexy vrouwen op de cover van de video, dacht ik, die vampier waren. Ik heb de film ongeveer 5 jaar geleden gehuurd en hij was niet erg oud. Ik herinner me een autoscene die duidelijk in de studio was opgenomen. Absurde dialogen. Veel kleuren. Misschien werd er ook een oude sherrif vermoord. Ik weet wel dat ik toen op IMDB keek en dat de film een erg lage waardering had, iets van 5.5, wat ik opvallend vond. Geen bekende acteurs. De titel klonk ook een low budget.
ow ow..ik zie de beelden..ff titel nadenken..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was een film die ik gehuurd had. Het was geen premierefilm ofzo. De film had iets cultachtigs. Er stonden sexy vrouwen op de cover van de video, dacht ik, die vampier waren. Ik heb de film ongeveer 5 jaar geleden gehuurd en hij was niet erg oud. Ik herinner me een autoscene die duidelijk in de studio was opgenomen. Absurde dialogen. Veel kleuren. Misschien werd er ook een oude sherrif vermoord. Ik weet wel dat ik toen op IMDB keek en dat de film een erg lage waardering had, iets van 5.5, wat ik opvallend vond. Geen bekende acteurs. De titel klonk ook een beetje low budget.
Echt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow ow..ik zie de beelden..ff titel nadenken..
Nee..ik dacht even aan Sin City, maar dat zijn geen vampieren.quote:
Volgens mij was het ook een lange titel maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow ow..ik zie de beelden..ff titel nadenken..
Nee Sin City ken ik wel. Dat is een bekende film. Ik kijk zo nog wel even verder. Als ik iets wil vinden dan kan ik daar uren naar zoeken. Zo zocht ik pas nog naar een foto van Lotte toen ze jong en dik was. Er moet toch ergens wel een klassenfoto te vinden zijn, maar die kon ik ook niet vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee..ik dacht even aan Sin City, maar dat zijn geen vampieren.
Nee het was echt een hele onbekende film. Ik denk dat hij nog geeneens in de bioscoop is uitgebracht. Lowbudget, maar ik vond hem toch wel goed.quote:
Lesbian Vampire Killersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee het was echt een hele onbekende film. Ik denk dat hij nog geeneens in de bioscoop is uitgebracht. Lowbudget, maar ik vond hem toch wel goed.
Hoe durf jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee..ik dacht even aan Sin City, maar dat zijn geen vampieren.
Die heb ik gezien maar bedoelde een andere.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Lesbian Vampire Killers
Lesbian Vampire Killers (2009) - IMDb
Mijn zeer nederige excusesquote:
In dat genre zijn er duizendenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Lesbian Vampire Killers
Lesbian Vampire Killers (2009) - IMDb
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:08 schreef Miek37 het volgende:
Ik begrijp dat het 'm niet gaat worden tussen Chocofan en Joezi, teleurstellend.
Ik weet niet of dat genoeg is eigenlijkquote:
Dat je zegt je weet wel die ene acteur : welke acteur? Nou, uit die ene film.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Met die snorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat je zegt je weet wel die ene acteur : welke acteur? Nou, uit die ene film.
Welnee, Joezi is haske trouw!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar, ik dacht dat ik de zoveelste was waar een poging bij werd gedaan
ja amehoela als je iemand wilt zien kruipen dan ga je maar in een peuterspeelzaal kijkenquote:
Nou dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja amehoela als je iemand wilt zien kruipen dan ga je maar in een peuterspeelzaal kijken
Nou ja, hij is zo'n 5 jaar oud, heeft een 5.2 op imdb, vrouwen op de cover ....... helaas.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien maar bedoelde een andere.
En natuurlijk Embrace of the Vampire van mijn jeugdliefde Allysa Milano.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, hij is zo'n 5 jaar oud, heeft een 5.2 op imdb, vrouwen op de cover ....... helaas.
In tegenstelling tot Soury ben ik wel een fan van vampieren films en dan bedoel ik niet het Twilight genre, maar meer Dracula, Salem's lot, Interview with a Vampire, etc., maar degene die jij bedoelt heb ik denk ik ook niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Braindead2000 op 09-05-2014 21:33:19 ]
voorlopig is ie uit eten, de bofferd, ik moest weer koken grrr en ben door mijn kids totaal inspiratie loos gewordenquote:
merk je vanzelfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Is dat toegestaan of gaat dit te ver?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja amehoela als je iemand wilt zien kruipen dan ga je maar in een peuterspeelzaal kijken
30 Days of Night en toch ook ....... jawel toch ook, de Underworld films, wanneer komt de volgendequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En natuurlijk Embrace of the Vampire van mijn jeugdliefde Allysa Milano.
[ afbeelding ]
Ga koken mensquote:
Doe nog maar een keer dan.quote:
Wou je er naar toe dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Leuk land Bhutan, 250 $ p.p.p.d. toeristen tax en 24/7 een verpichte gids..
Ik zou denk ik een beetje recalcitrant worden van dat indoctrinerende gelul van zo'n gids continu bij elke bezienswaardigheid.quote:
ziet er goed uit de trailerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef Persefoneia het volgende:
Deze staat op de planning en dan met Dolby Atmos, dus dat wordt wel leuk verwacht ik
Vind ik ookquote:
ik ga nooit naar de bios, ik kijk alles onlinequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vind ik ookEn ik weet niet of het bij jou in de buurt ook is, maar het geluid is Dolby Atmos.
Dat maakt het nog mooier. Dat is echt de moeite waard.
Er zijn maar een paar bioscopen die dat hebben in Nederland. Gelukkig zit er bij mij een in de buurt.
Wij gaan eerlijk gezegd ook alleen maar heen vanwege het geluid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ga nooit naar de bios, ik kijk alles online![]()
maar in de bios is wel leuker ja tegenwoordig
ik stream alles, veel goedkoper en de meeste films kijk ik met een koptelefoon op, dan heb je nog een beetje goed geluid en het idee dat je in de bios zitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:36 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wij gaan eerlijk gezegd ook alleen maar heen vanwege het geluid.
'gewone' films download of koop ik, hangt er van af. Ik kijk ze wel altijd gewoon op de tv icm dolby.
Ik vind een hoop herrie altijd wel leuk
Bij de films waar hij heen gaan is het altijd rustig, ik weet niet waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik stream alles, veel goedkoper en de meeste films kijk ik met een koptelefoon op, dan heb je nog een beetje goed geluid en het idee dat je in de bios zit
is toch juist top als je de zaal bijna voor jezelf hebquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Bij de films waar hij heen gaan is het altijd rustig, ik weet niet waar dat aan ligt.
Bij Catching Fire waren er een man of 30 en dat was in de eerste week dat die draaide.
Toen vonden wij het al druk. Ik kan niet zo heel goed tegen die hordes mensen dus ik vind dat niet zo erg
Ik moet er ook nog wel bij zeggen dat die atmos-zalen heel erg ruim zijn,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is toch juist top als je de zaal bijna voor jezelf heb![]()
en nee ik hou er ook niet van al die drukte, daarom kijk ik de meeste dingen thuis, lekker rustig
cool, dat lijkt me geweldig. en ga ik zeker een keer doen als dat er is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog wel bij zeggen dat die atmos-zalen heel erg ruim zijn,
Mij is verteld dat het zo is gemaakt omdat ze in de toekomst de stoelen ook nog willen laten bewegen. Om de film nog meer mee te beleven, zeg maar.
Morgen komt er trouwens ook een goeie film op tv. The 5th element.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
cool, dat lijkt me geweldig. en ga ik zeker een keer doen als dat er is.
als ik weer naar een bios ga hou ik het in de gaten, thanks
ook weer een wat oudere film, ik ken hem niet, bruce willes wel natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Morgen komt er trouwens ook een goeie film op tv. The 5th element.
Mijn hond is genoemd naar de hoofdrolspeelster 'Leeloo'
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
mijn rode kater heet..... dikkie dik, ja ik weet het
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
mijn rode kater heet..... dikkie dik, ja ik weet het
vast wel ergensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Een speciale dag? Dan zet ik de sinas even koud.
there aint no party like a breezer partyquote:
omg dat ken ik me wel voorstellen ja dat je moeder dat niet leuk vondquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef isax het volgende:
[..]
there aint no party like a breezer party
ergste verjaardagsfeestje ooit waar ik ben geweest![]()
ik was zelf al 13 en toen ging ik dus bij dat meisje slapen en blijkbaar was der moeder ernstig geestelijk ziek en had gewoon 30 flesjes breezer voor ons 5e gehaald.
mams was niet blij toen ik thuis kwam.
Ik bedoel het niet lelijk, maar ik moest er wel om lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef isax het volgende:
[..]
there aint no party like a breezer party
ergste verjaardagsfeestje ooit waar ik ben geweest![]()
ik was zelf al 13 en toen ging ik dus bij dat meisje slapen en blijkbaar was der moeder ernstig geestelijk ziek en had gewoon 30 flesjes breezer voor ons 5e gehaald.
mams was niet blij toen ik thuis kwam.
ik nu ook maar toen nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg dat ken ik me wel voorstellen ja dat je moeder dat niet leuk vond
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
ik nu ook maar toen niet
ik vond het wel vet
moeders ging bij der vriend slapen, wij kregen breezers en friet. en der zus lag boven te neuken.
en toen vertelde ik ook nog thuis dat ik porno had gezien
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
ik nu ook maar toen niet
ik vond het wel vet
moeders ging bij der vriend slapen, wij kregen breezers en friet. en der zus lag boven te neuken.
en toen vertelde ik ook nog thuis dat ik porno had gezien
moet ik ook, is eigenlijk wel hilarisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lelijk, maar ik moest er wel om lachen
beetje maar aangezien ik met etiquette ben opgevoedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat je moeder redelijk geshockeerd was dan
![]()
Als je 13 bent kijk je daar heel anders naar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik ook, is eigenlijk wel hilarisch.
maar als je in zo'n huis woont lijkt het me toch minder![]()
het was echt film waardig.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
beetje maar aangezien ik met etiquette ben opgevoed![]()
het was een beetje het tegen over gestelde van mij thuis,
herriner me ook net dat we bij de overbuurjongen aanbelde laat
dee die open met een honkbalknubbel
klopt dan denk je heel andersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als je 13 bent kijk je daar heel anders naar.
Nu denk je, oei.
ik snapte er toen echt geen bal van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nu denk je, oei.
ik was fan van new kids on the block, generatie eerder dus, of 2 zelfsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
ik snapte er toen echt geen bal van.
was nog uit de tijd dat ik net naar de grote stad op school zat en heel mijn kamer vol hing met de backstreet boys.
en ik naar mijn eerste concert bijna ging
mijn dochter is inmiddels 16 en ik geloof niet dat we elkaar nog kunnen shockerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nu denk je, oei.
ik word bijna 25. reken maar uitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik was fan van new kids on the block, generatie eerder dus, of 2 zelfs![]()
omg voel me ineens weer bejaard
ik moet dan altijd denken aan de tijd dat ik 16 ben en denk dan oei als die maar niet zo erg als ik wasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn dochter is inmiddels 16 en ik geloof niet dat we elkaar nog kunnen shockeren
gelukkig maar
Ik was groot fan van Donna Summer, dus nog verder terug.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik was fan van new kids on the block, generatie eerder dus, of 2 zelfs![]()
omg voel me ineens weer bejaard
ja dan klopt het wel een beetje, ik ben 39.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik word bijna 25. reken maar uit![]()
nu zegt dat niets meer. heb vriendinnen die eind 20 zijn en fan van one direction
ach gossie, maar niet zo erg veel verder, ik vind disco ook geweldigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik was groot fan van Donna Summer, dus nog verder terug.
ik was geloof ik 9 toen ik fan werd van bsb. daarvoor spicegirls.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dan klopt het wel een beetje, ik ben 39.
omg boy bands echt he, met 13 was ik er nog zwaar op tegen maar met 15 viel ik er toch voor![]()
stomme hormonen
ik ben trouwens ook naar de back street boys geweest met een buurmeisje toen, was weer een herbeleving van mijn concert van nkotb
ik heb het tegenovergestelde, ik was heel braaf, mijn dochter helaas niet altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan de tijd dat ik 16 ben en denk dan oei als die maar niet zo erg als ik was
dan was je vlot en ja boy bands waren echt voor de softe meisjes daarom schopte ik er zo lang tegen. maar helaas hield ik het niet vol en liet me meeslepen met de anderequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik was geloof ik 9 toen ik fan werd van bsb. daarvoor spicegirls.
toen kreeg ik een vriendje en wilde ik stoer zijn dus werd ik fan van good charlotte.
want bsb was toch wel voor softies en ik was een skater girl
ik liep vaak wegquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb het tegenovergestelde, ik was heel braaf, mijn dochter helaas niet altijd![]()
dus leek ze maar meer op mij. maar ja, tieners he
Ach ja, je wordt ouder, dat houd je toch niet tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gossie, maar niet zo erg veel verder, ik vind disco ook geweldig
feestbeestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt ouder, dat houd je toch niet tegen.
Ik heb boybands nooit leuk gevonden![]()
Hing altijd in discotheken, stond de hele avond te dansen.
Kroegen vind ik nog steeds niks aan, mits ik kan dansen.
Keuze van muziek is van alles, maar hou het meest van dansbare muziek.
Maarehhhhhh Isax, wat gaat er nou gebeuren om 12 uur, ik ben nieuwsgierig
hoop dat utopia afbrand maar denk nietsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ach ja, je wordt ouder, dat houd je toch niet tegen.
Ik heb boybands nooit leuk gevonden![]()
Hing altijd in discotheken, stond de hele avond te dansen.
Kroegen vind ik nog steeds niks aan, mits ik kan dansen.
Keuze van muziek is van alles, maar hou het meest van dansbare muziek.
Maarehhhhhh Isax, wat gaat er nou gebeuren om 12 uur, ik ben nieuwsgierig
ik zeg niet dat utopia dan stopt! dan hebben ze niets en moeten ze echt iets opbouwenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lijkt me leuk maar doe maar niet anders kan ik niet meer naar een rls kijken
ja dat zou geweldig zijn maar dat gaat hem niet worden alhoewel ik wel hoop kreeg toen het met de kachel fout gingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik zeg niet dat utopia dan stopt! dan hebben ze niets en moeten ze echt iets opbouwen
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik zeg niet dat utopia dan stopt! dan hebben ze niets en moeten ze echt iets opbouwen
het is me toch een leugen in utopiaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat zou geweldig zijn maar dat gaat hem niet worden alhoewel ik wel hoop kreeg toen het met de kachel fout ging
ik snap het ook niet moet ik toegeven. waar blijft die oh zo fantastische samenleving?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en wij streamers zien alles verkeerd en snappen het niet
Ik vind het zulke trieste mensen bij elkaar. Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap het ook niet moet ik toegeven. waar blijft die oh zo fantastische samenleving?
dat wil ik niet eens snappen, het was voor mij duidelijk dat het gewoon een rls is alleen op een andere manier dit keer. de samenleving daar is hetzelfde als in de andere rlsen alleen met een ander formatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap het ook niet moet ik toegeven. waar blijft die oh zo fantastische samenleving?
het is zoiezo triest als je hier aan meedoet. je hele leven staat thuis stil en je gaat ook nog gehospitaliseerd naar buiten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind het zulke trieste mensen bij elkaar. Uitzonderingen daar gelaten.
daar kwam ik ook snel achter. ik had me helemaal verheugd op duurzaam enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wil ik niet eens snappen, het was voor mij duidelijk dat het gewoon een rls is alleen op een andere manier dit keer. de samenleving daar is hetzelfde als in de andere rlsen alleen met een ander format
ach gossie, jeugd sentimentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef isax het volgende:
en nu ben ik hier in plaats van utopia aan het kijken![]()
nu word ik echt een breezer meisje van binnen
ik ben er nog wel fan van. meer omdat ik een vriendinnen groep daarom heen heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gossie, jeugd sentiment![]()
dat heb ik met 80's muziek
Ik ging nog niet eens van duurzaam uit. Maar wel hoe een groep elkaar zou kunnen inspireren om samen iets moois neer te zetten. Aktief ergens aan werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
het is zoiezo triest als je hier aan meedoet. je hele leven staat thuis stil en je gaat ook nog gehospitaliseerd naar buiten.
[..]
daar kwam ik ook snel achter. ik had me helemaal verheugd op duurzaam enzo
de reclame liet het altijd klinken als een van de buiten wereld afgesloten zelf voorzienende samenleving.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ging nog niet eens van duurzaam uit. Maar wel hoe een groep elkaar zou kunnen inspireren om samen iets moois neer te zetten. Aktief ergens aan werken.
Een bepaalde structuur.
Een beetje geroddel hier en daar, daar kom je niet onderuit.
Maar dit is gewoon een slappe lamlendige bende.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef isax het volgende:
en nu ben ik hier in plaats van utopia aan het kijken![]()
nu word ik echt een breezer meisje van binnen
dat is juist veel leuker, contact met de artiesten ipv hysterische fan zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er nog wel fan van. meer omdat ik een vriendinnen groep daarom heen heb.
twee eigenlijk.
maar als ik er nu heen ga gedraag ik me niet meer als een fan![]()
ik sta altijd biertjes te drinken met de bassist en de zanger belachelijk te maken
de gitarist vind ik niet meer leuk sinds de hel van paris hilton![]()
net een rls die tours soms
zo, durf je hier weer te komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lime graagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jazeker, bij de Turkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo, durf je hier weer te komenlekker gegeten?
kan die dingen niet prutsen en google is zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol waarom neem je geen Breezer UI, het is echt je geuzennaam geworden
Hey Joeziquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah, ben deze expansion een beetje beu. Vorige week een 10 man gedaan, leuke chest gewonnen. Maar ben aan het wachten op de nieuwe Warlords of Draenorquote:
Je kan mij toch vragen of ben je gehecht aan Ron Weasley?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
kan die dingen niet prutsen en google is zo ingewikkeld
naar turkije of ergens anders?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben de hele avond al muziek aan het downloaden. Ga over 2 weken een weekje Ol Inkloesif.
mp3 inpluggen, cocktailtje en zon
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol klinkt vout, maar kan wel chill zijn. Waar ga je heen?
quote:
eigenlijk wel maar is goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan mij toch vragen of ben je gehecht aan Ron Weasley?
Nee, niet Turkijke.. Hou ik niet van. Ben dol op Spanje.quote:
Jaquote:
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi eilandje, toch niet in het Nederlandse of Duitse gedeelte El Arenal ofzo?
ik dacht al, gezellig met al die duitsers zuipenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.
Hier meer mensen met vakantieplannen?
Hier juni en september; maar nog niks gepland. Boeken soms 2 dagen van te voren. Dus geen idee waar we heen gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.
Ja, dinsdag ga ik een weekje naar de Turkse zon met mijn zusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook pas vorige week geregeld. Ben niet zo'n beste planner op lange termijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier juni en september; maar nog niks gepland. Boeken soms 2 dagen van te voren. Dus geen idee waar we heen gaan.
ik ook. vind het geniaal al zou ik het zelf niet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind die programma's op Discovery geweldig. Ik kijk er graag naar.
Ik hou niet van plannen op de lange termijn. Hier blijkt het leven toch altijd wat anders voor je in petto te hebben, dus daar ben ik maar mee gestopt. Leeft een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook pas vorige week geregeld. Ben niet zo'n beste planner op lange termijn
aww missed you! Kijk ook niet meer zoveel, beetje tijdens werkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb 8 dagen niet gestreamd. Heb niet het gevoel dat ik echt iets gemist heb...
(behalve de COS dan)
Der gebeurd voor mijn gevoel ook echt geen fuck...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
aww missed you! Kijk ook niet meer zoveel, beetje tijdens werken
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Persefoneia het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar extreme couponing?
Ik kan wel weer antwoord geven, maar who cares?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Persefoneia het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar extreme couponing?
Rum, Cola en frikandellenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
SC Dilemma! Stel je bent een echte prepper, welke 3 voedingsartikelen moeten er bij jou sowieso gehamsterd worden?
Let's GO!
water, gedroogde bonen en rijst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
SC Dilemma! Stel je bent een echte prepper, welke 3 voedingsartikelen moeten er bij jou sowieso gehamsterd worden?
Let's GO!
I doquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan wel weer antwoord geven, maar who cares?
aaaaah Deissy voel je je onopgemerkt? lol heb ik ook wel eens, is niet bewust bij jou hoor!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Dees.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oooooh lekker!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dinsdag ga ik een weekje naar de Turkse zon met mijn zus
I care!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
ik zou het echt niet weten wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan je jatten! niemand die dat gaat hamsteren.
Griekse yoghurt, eierballen en goeie drankquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Let's GO!
Oei jij denkt er goed over na! Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan je jatten! niemand die dat gaat hamsteren.
lol eierballen, woon je in Groningen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Griekse yoghurt, eierballen en goeie drank
Droog je tranen, pierrot!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik lag al in foetushouding jankend in het hoekje van de bank (dat is makkelijk met zo'n hoekbank)
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik lag al in foetushouding jankend in het hoekje van de bank (dat is makkelijk met zo'n hoekbank)
danku danku.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei jij denkt er goed over na! Goed bezig!
Niet huilen Deisyy, het regent buiten al genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
ik ga wel weerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?
Niet verdrietig zijn -----> geeft tissue aan Deisyyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
wat zijn eierballen? te bang om te googelequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Not anymore... Maar die eierballen mis ik overal
oeee daar heb ik ook een jaartje.. ehm hoe zal ik het noemen.. "gestudeerd". Vinkhuizenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Not anymore... Maar die eierballen mis ik overal
En we pakken een wijntje op Bonnie!quote:
Lief Liesje!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei ook hoi.
Naja ik zei ja drank maar het gaat om het idee.
Ik voelde me net Patricia Paay, want ik vroeg me telkens af "wie zijn toch die mensen?".quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?
Eh, mooie dromen dan maar?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief Liesje!
Hoi!
Ik duik mijn bed in met wat Australische serial killers.
Opgegroeid, woon al 12 jaar compleet niet meer in die regio. Vinkhuizen wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeee daar heb ik ook een jaartje.. ehm hoe zal ik het noemen.. "gestudeerd". VinkhuizenJij ook, of daar echt opgegroeid?
Aandachtshoerquote:
Dat lucht opquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet verdrietig zijn -----> geeft tissue aan Deisyy
Ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
wat zijn eierballen? te bang om te googele
dan is het goed. ik vond het zo druk bij de cos en ik stream bijna niet meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat is juist goedddddddd, jij bent ook echt een mooie aanwinst!
Het was dra-ma, gisteren en vandaag, koud en nat, echt om te janken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet huilen Deisyy, het regent buiten al genoeg.
Nope beetje asowijk met gore studentenflats, wel mooi uitzichtjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Opgegroeid, woon al 12 jaar compleet niet meer in die regio. Vinkhuizen wil je nog niet dood gevonden worden
Welke regio is datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Bestel ik altijd bij de snackbar jummie
Ja drank is soms hetzelfde als hoi, maar je mag nog 2 dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei ook hoi.
Naja ik zei ja drank maar het gaat om het idee.
Ja ronduit goor weer. En dat blijft nog wel even zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dra-ma, gisteren en vandaag, koud en nat, echt om te janken.
Heb jij de kittens van Wildervankstertje al gezien?
ja dat heeft ze mij ook een beetje afgeleerd met harde hand, maar af en toe ga ik nog wel ff sarren natuurlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
dan is het goed. ik vond het zo druk bij de cos en ik stream bijna niet meer.
dus ik dacht is ook zielig voor liesje als ik daar lig te trolle en off topic ga
Er zit een embryo inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ziet er niet verkeerd uit opzich, is het vegetarisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |