Nee..ik dacht even aan Sin City, maar dat zijn geen vampieren.quote:
Volgens mij was het ook een lange titel maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow ow..ik zie de beelden..ff titel nadenken..
Nee Sin City ken ik wel. Dat is een bekende film. Ik kijk zo nog wel even verder. Als ik iets wil vinden dan kan ik daar uren naar zoeken. Zo zocht ik pas nog naar een foto van Lotte toen ze jong en dik was. Er moet toch ergens wel een klassenfoto te vinden zijn, maar die kon ik ook niet vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee..ik dacht even aan Sin City, maar dat zijn geen vampieren.
Nee het was echt een hele onbekende film. Ik denk dat hij nog geeneens in de bioscoop is uitgebracht. Lowbudget, maar ik vond hem toch wel goed.quote:
Lesbian Vampire Killersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee het was echt een hele onbekende film. Ik denk dat hij nog geeneens in de bioscoop is uitgebracht. Lowbudget, maar ik vond hem toch wel goed.
Hoe durf jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee..ik dacht even aan Sin City, maar dat zijn geen vampieren.
Die heb ik gezien maar bedoelde een andere.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Lesbian Vampire Killers
Lesbian Vampire Killers (2009) - IMDb
Mijn zeer nederige excusesquote:
In dat genre zijn er duizendenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Lesbian Vampire Killers
Lesbian Vampire Killers (2009) - IMDb
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:08 schreef Miek37 het volgende:
Ik begrijp dat het 'm niet gaat worden tussen Chocofan en Joezi, teleurstellend.
Ik weet niet of dat genoeg is eigenlijkquote:
Dat je zegt je weet wel die ene acteur : welke acteur? Nou, uit die ene film.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
ik haat het als ik iets niet kan vinden op internet. Ik zit al een half uur te zoeken naar de titel van een film maar ik weet praktisch niks meer van die film.
Met die snorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat je zegt je weet wel die ene acteur : welke acteur? Nou, uit die ene film.
Welnee, Joezi is haske trouw!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar, ik dacht dat ik de zoveelste was waar een poging bij werd gedaan
ja amehoela als je iemand wilt zien kruipen dan ga je maar in een peuterspeelzaal kijkenquote:
Nou dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja amehoela als je iemand wilt zien kruipen dan ga je maar in een peuterspeelzaal kijken
Nou ja, hij is zo'n 5 jaar oud, heeft een 5.2 op imdb, vrouwen op de cover ....... helaas.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien maar bedoelde een andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |