Nee, niet Turkijke.. Hou ik niet van. Ben dol op Spanje.quote:
Jaquote:
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi eilandje, toch niet in het Nederlandse of Duitse gedeelte El Arenal ofzo?
ik dacht al, gezellig met al die duitsers zuipenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.
Hier meer mensen met vakantieplannen?
Hier juni en september; maar nog niks gepland. Boeken soms 2 dagen van te voren. Dus geen idee waar we heen gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.
Ja, dinsdag ga ik een weekje naar de Turkse zon met mijn zusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook pas vorige week geregeld. Ben niet zo'n beste planner op lange termijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier juni en september; maar nog niks gepland. Boeken soms 2 dagen van te voren. Dus geen idee waar we heen gaan.
ik ook. vind het geniaal al zou ik het zelf niet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind die programma's op Discovery geweldig. Ik kijk er graag naar.
Ik hou niet van plannen op de lange termijn. Hier blijkt het leven toch altijd wat anders voor je in petto te hebben, dus daar ben ik maar mee gestopt. Leeft een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook pas vorige week geregeld. Ben niet zo'n beste planner op lange termijn
aww missed you! Kijk ook niet meer zoveel, beetje tijdens werkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb 8 dagen niet gestreamd. Heb niet het gevoel dat ik echt iets gemist heb...
(behalve de COS dan)
Der gebeurd voor mijn gevoel ook echt geen fuck...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
aww missed you! Kijk ook niet meer zoveel, beetje tijdens werken
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Persefoneia het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar extreme couponing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |