het is zoiezo triest als je hier aan meedoet. je hele leven staat thuis stil en je gaat ook nog gehospitaliseerd naar buiten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind het zulke trieste mensen bij elkaar. Uitzonderingen daar gelaten.
daar kwam ik ook snel achter. ik had me helemaal verheugd op duurzaam enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wil ik niet eens snappen, het was voor mij duidelijk dat het gewoon een rls is alleen op een andere manier dit keer. de samenleving daar is hetzelfde als in de andere rlsen alleen met een ander format
ach gossie, jeugd sentimentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef isax het volgende:
en nu ben ik hier in plaats van utopia aan het kijken![]()
nu word ik echt een breezer meisje van binnen
ik ben er nog wel fan van. meer omdat ik een vriendinnen groep daarom heen heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gossie, jeugd sentiment![]()
dat heb ik met 80's muziek
Ik ging nog niet eens van duurzaam uit. Maar wel hoe een groep elkaar zou kunnen inspireren om samen iets moois neer te zetten. Aktief ergens aan werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
het is zoiezo triest als je hier aan meedoet. je hele leven staat thuis stil en je gaat ook nog gehospitaliseerd naar buiten.
[..]
daar kwam ik ook snel achter. ik had me helemaal verheugd op duurzaam enzo
de reclame liet het altijd klinken als een van de buiten wereld afgesloten zelf voorzienende samenleving.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ging nog niet eens van duurzaam uit. Maar wel hoe een groep elkaar zou kunnen inspireren om samen iets moois neer te zetten. Aktief ergens aan werken.
Een bepaalde structuur.
Een beetje geroddel hier en daar, daar kom je niet onderuit.
Maar dit is gewoon een slappe lamlendige bende.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef isax het volgende:
en nu ben ik hier in plaats van utopia aan het kijken![]()
nu word ik echt een breezer meisje van binnen
dat is juist veel leuker, contact met de artiesten ipv hysterische fan zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben er nog wel fan van. meer omdat ik een vriendinnen groep daarom heen heb.
twee eigenlijk.
maar als ik er nu heen ga gedraag ik me niet meer als een fan![]()
ik sta altijd biertjes te drinken met de bassist en de zanger belachelijk te maken
de gitarist vind ik niet meer leuk sinds de hel van paris hilton![]()
net een rls die tours soms
zo, durf je hier weer te komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lime graagquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jazeker, bij de Turkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo, durf je hier weer te komenlekker gegeten?
kan die dingen niet prutsen en google is zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol waarom neem je geen Breezer UI, het is echt je geuzennaam geworden
Hey Joeziquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah, ben deze expansion een beetje beu. Vorige week een 10 man gedaan, leuke chest gewonnen. Maar ben aan het wachten op de nieuwe Warlords of Draenorquote:
Je kan mij toch vragen of ben je gehecht aan Ron Weasley?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
kan die dingen niet prutsen en google is zo ingewikkeld
naar turkije of ergens anders?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben de hele avond al muziek aan het downloaden. Ga over 2 weken een weekje Ol Inkloesif.
mp3 inpluggen, cocktailtje en zon
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol klinkt vout, maar kan wel chill zijn. Waar ga je heen?
quote:
eigenlijk wel maar is goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan mij toch vragen of ben je gehecht aan Ron Weasley?
Nee, niet Turkijke.. Hou ik niet van. Ben dol op Spanje.quote:
Jaquote:
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi eilandje, toch niet in het Nederlandse of Duitse gedeelte El Arenal ofzo?
ik dacht al, gezellig met al die duitsers zuipenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.
Hier meer mensen met vakantieplannen?
Hier juni en september; maar nog niks gepland. Boeken soms 2 dagen van te voren. Dus geen idee waar we heen gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, zitten Noorderlijker. Risico is dat het daar koeler is. Maar we vermaken ons vast wel.
Ja, dinsdag ga ik een weekje naar de Turkse zon met mijn zusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook pas vorige week geregeld. Ben niet zo'n beste planner op lange termijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier juni en september; maar nog niks gepland. Boeken soms 2 dagen van te voren. Dus geen idee waar we heen gaan.
ik ook. vind het geniaal al zou ik het zelf niet doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind die programma's op Discovery geweldig. Ik kijk er graag naar.
Ik hou niet van plannen op de lange termijn. Hier blijkt het leven toch altijd wat anders voor je in petto te hebben, dus daar ben ik maar mee gestopt. Leeft een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb dit ook pas vorige week geregeld. Ben niet zo'n beste planner op lange termijn
aww missed you! Kijk ook niet meer zoveel, beetje tijdens werkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb 8 dagen niet gestreamd. Heb niet het gevoel dat ik echt iets gemist heb...
(behalve de COS dan)
Der gebeurd voor mijn gevoel ook echt geen fuck...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
aww missed you! Kijk ook niet meer zoveel, beetje tijdens werken
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Persefoneia het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar extreme couponing?
Ik kan wel weer antwoord geven, maar who cares?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:29 schreef Persefoneia het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar extreme couponing?
Rum, Cola en frikandellenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
SC Dilemma! Stel je bent een echte prepper, welke 3 voedingsartikelen moeten er bij jou sowieso gehamsterd worden?
Let's GO!
water, gedroogde bonen en rijst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
SC Dilemma! Stel je bent een echte prepper, welke 3 voedingsartikelen moeten er bij jou sowieso gehamsterd worden?
Let's GO!
I doquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan wel weer antwoord geven, maar who cares?
aaaaah Deissy voel je je onopgemerkt? lol heb ik ook wel eens, is niet bewust bij jou hoor!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Dees.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oooooh lekker!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dinsdag ga ik een weekje naar de Turkse zon met mijn zus
I care!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Deisyy het volgende:
ik zou het echt niet weten wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan je jatten! niemand die dat gaat hamsteren.
Griekse yoghurt, eierballen en goeie drankquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Let's GO!
Oei jij denkt er goed over na! Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan je jatten! niemand die dat gaat hamsteren.
lol eierballen, woon je in Groningen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Griekse yoghurt, eierballen en goeie drank
Droog je tranen, pierrot!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik lag al in foetushouding jankend in het hoekje van de bank (dat is makkelijk met zo'n hoekbank)
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik lag al in foetushouding jankend in het hoekje van de bank (dat is makkelijk met zo'n hoekbank)
danku danku.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei jij denkt er goed over na! Goed bezig!
Niet huilen Deisyy, het regent buiten al genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
ik ga wel weerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?
Niet verdrietig zijn -----> geeft tissue aan Deisyyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Deisyy het volgende:
wat zijn eierballen? te bang om te googelequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Not anymore... Maar die eierballen mis ik overal
oeee daar heb ik ook een jaartje.. ehm hoe zal ik het noemen.. "gestudeerd". Vinkhuizenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Not anymore... Maar die eierballen mis ik overal
En we pakken een wijntje op Bonnie!quote:
Lief Liesje!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei ook hoi.
Naja ik zei ja drank maar het gaat om het idee.
Ik voelde me net Patricia Paay, want ik vroeg me telkens af "wie zijn toch die mensen?".quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook zo druk in de SC, even wennen soms! Waar ga je in Turkije?
Eh, mooie dromen dan maar?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief Liesje!
Hoi!
Ik duik mijn bed in met wat Australische serial killers.
Opgegroeid, woon al 12 jaar compleet niet meer in die regio. Vinkhuizen wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeee daar heb ik ook een jaartje.. ehm hoe zal ik het noemen.. "gestudeerd". VinkhuizenJij ook, of daar echt opgegroeid?
Aandachtshoerquote:
Dat lucht opquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet verdrietig zijn -----> geeft tissue aan Deisyy
Ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
wat zijn eierballen? te bang om te googele
dan is het goed. ik vond het zo druk bij de cos en ik stream bijna niet meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat is juist goedddddddd, jij bent ook echt een mooie aanwinst!
Het was dra-ma, gisteren en vandaag, koud en nat, echt om te janken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet huilen Deisyy, het regent buiten al genoeg.
Nope beetje asowijk met gore studentenflats, wel mooi uitzichtjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Opgegroeid, woon al 12 jaar compleet niet meer in die regio. Vinkhuizen wil je nog niet dood gevonden worden
Welke regio is datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Bestel ik altijd bij de snackbar jummie
Ja drank is soms hetzelfde als hoi, maar je mag nog 2 dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei ook hoi.
Naja ik zei ja drank maar het gaat om het idee.
Ja ronduit goor weer. En dat blijft nog wel even zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dra-ma, gisteren en vandaag, koud en nat, echt om te janken.
Heb jij de kittens van Wildervankstertje al gezien?
ja dat heeft ze mij ook een beetje afgeleerd met harde hand, maar af en toe ga ik nog wel ff sarren natuurlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
dan is het goed. ik vond het zo druk bij de cos en ik stream bijna niet meer.
dus ik dacht is ook zielig voor liesje als ik daar lig te trolle en off topic ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |