Geroosterde zoete aardappel..ehm de rest weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
Tijd voor de kooktips maar weer!
[ afbeelding ]
ik maar een paar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb aardig wat films die ik vroeger geweldig vond in de loop der tijd aangeschaft. Zoals Barbarella en Fantastic Voyage. Maar die vallen dan vaak toch tegen, alhoewel het sentimentele cultgehalte toch wel voor kijkplezier zorgt.
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgebonden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkovaquote:
Tortillas.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
Tijd voor de kooktips maar weer!
[ afbeelding ]
thursday, ik zal het onthouden. Ik denk dat jij The Lover ook wel "interessant" zou vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgeboden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkova![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Joezi en Babu, handen gewoon op het toestenbord aub
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgebonden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkova(kijk vooral ook het einde)
Wellicht, maar dat schat ik in als een totaal andere film als Thursday hoor, wat ik al zei, dat is ook gewoon een keiharde misdaadfilm zeg maar. Maar die scenequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
thursday, ik zal het onthouden. Ik denk dat jij The Lover ook wel "interessant" zou vinden.
Ik weet niet of The Lover voor een vrouw nou zo interessant is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke, na het eten ga ik eerst thursday kijken en dan the lover![]()
zin in
quote:
Werd er helaas niet zo hitsig vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik moest lachen om je opmerking naar Joezi en Baconbus.
ach gut, rot hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Werd er helaas niet zo hitsig vanBroek al op de enkels, maar helaas
Waarom is dit geen gifje.quote:
Ja, snap ik wel, ..ze is daar toch al zo'n jaar of 33 ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Werd er helaas niet zo hitsig vanBroek al op de enkels, maar helaas
ik vond het ook wat tegen vallen hahaha maar het einde was wel heel grappig,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken,want dat mag niet op Youtube natuurlijk. (het kan zijn dat je even het familiefilter uit moet zetten, het is overigens geen sex film of zo, .... maar die scene) Het is ook niet de hele scene, die moet je zelf maar even opzoeken of de film gewoon kijken, Kort gezegd, zij is een killer, hij zit vastgebonden en als ze klaar is wil ze m omleggen... meer zeg ik niet. Paulina Porizkova(kijk vooral ook het einde)
en nee ik denk het inmiddels na dat andere stukje ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of The Lover voor een vrouw nou zo interessant is.
Die film is gewoon goed, stevige misdaad filmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vond het ook wat tegen vallen hahaha maar het einde was wel heel grappig,![]()
![]()
nou dat scheelt weer 1 film vanavond
vanuit een mannelijk oog punt snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Die film is gewoon goed, stevige misdaad film
Maar die scene is famous, help, help, ik word verkracht door Paulina Porizkova
Nee vind m ook niet, best raar want is al van vorig jaar.. Scarletquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is dit geen gifje.
Ik wil trouwens "Under the skin" zien, maar die is nog niet als torrent beschikbaar. Hij draait al wel in de States maar komt hier pas in september uit. Weet iemand een coole site met een mooie kopie voor recensenten?
De clou is toch dat ie niet klaar mag komen toch? Moeilijk situatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Die film is gewoon goed, stevige misdaad film
Maar die scene is famous, help, help, ik word verkracht door Paulina Porizkova
Val ook wel op ouder hoor, he ChocoFan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, ..ze is daar toch al zo'n jaar of 33 ....
Vrij moeilijk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De clou is toch dat ie niet klaar mag komen toch? Moeilijk situatie
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
Babu horen we niet meer, die draait hem nu voor de 7e keer af
lol die is nog wat jonger, die kan nog uren doorgaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
Babu horen we niet meer, die draait hem nu voor de 7e keer af
sorry ben af en toe grof, mocht toch juist hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou zeg, zo kort door de bocht ben ik ook niet
Jawel, maar ik dacht dat we echt een eventuele webcamklik hadden waar toch ook wel wat passie bij kwam kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sorry ben af en toe grof, mocht toch juist hier
hihi, ja ja maar ik ben nog steeds bezet. je bent een maandje te laatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat we echt een eventuele webcamklik hadden waar toch ook wel wat passie bij kwam kijken
vergeven bij dezequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi, ja ja maar ik ben nog steeds bezet. je bent een maandje te laat![]()
en ik was gewoon een beetje grof, vergeef mij
dat ken ik, succes met zoekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
ik haat het als ik iets niet kan vinden op internet. Ik zit al een half uur te zoeken naar de titel van een film maar ik weet praktisch niks meer van die film.
Nou dat was een uitgebreide maaltijdquote:
Geef een paar hints, misschien kunnen we je helpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
ik haat het als ik iets niet kan vinden op internet. Ik zit al een half uur te zoeken naar de titel van een film maar ik weet praktisch niks meer van die film.
Het was een film die ik gehuurd had. Het was geen premierefilm ofzo. De film had iets cultachtigs. Er stonden sexy vrouwen op de cover van de video, dacht ik, die vampier waren. Ik heb de film ongeveer 5 jaar geleden gehuurd en hij was niet erg oud. Ik herinner me een autoscene die duidelijk in de studio was opgenomen. Absurde dialogen. Veel kleuren. Misschien werd er ook een oude sherrif vermoord. Ik weet wel dat ik toen op IMDB keek en dat de film een erg lage waardering had, iets van 5.5, wat ik opvallend vond. Geen bekende acteurs. De titel klonk ook een beetje low budget.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef een paar hints, misschien kunnen we je helpen.
Het woordje vampier is helaas voor mij al dat ik je niet kan helpen. Ik kijk veel films. Maar met vampiers haak ik af zonder de film te hebben gezien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was een film die ik gehuurd had. Het was geen premierefilm ofzo. De film had iets cultachtigs. Er stonden sexy vrouwen op de cover van de video, dacht ik, die vampier waren. Ik heb de film ongeveer 5 jaar geleden gehuurd en hij was niet erg oud. Ik herinner me een autoscene die duidelijk in de studio was opgenomen. Absurde dialogen. Veel kleuren. Misschien werd er ook een oude sherrif vermoord. Ik weet wel dat ik toen op IMDB keek en dat de film een erg lage waardering had, iets van 5.5, wat ik opvallend vond. Geen bekende acteurs. De titel klonk ook een low budget.
ow ow..ik zie de beelden..ff titel nadenken..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was een film die ik gehuurd had. Het was geen premierefilm ofzo. De film had iets cultachtigs. Er stonden sexy vrouwen op de cover van de video, dacht ik, die vampier waren. Ik heb de film ongeveer 5 jaar geleden gehuurd en hij was niet erg oud. Ik herinner me een autoscene die duidelijk in de studio was opgenomen. Absurde dialogen. Veel kleuren. Misschien werd er ook een oude sherrif vermoord. Ik weet wel dat ik toen op IMDB keek en dat de film een erg lage waardering had, iets van 5.5, wat ik opvallend vond. Geen bekende acteurs. De titel klonk ook een beetje low budget.
Echt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow ow..ik zie de beelden..ff titel nadenken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |