Volgens mij niet. Paar maanden geleden was het nog nieuws dat Ellen Pompeo en Patrick Dempsey weer voor 2 jaar hadden bijgetekent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Klopt het nu dat dit het allerlaatste seizoen is? Ik ben het even kwijt
Ze zijn net gisteren vernieuwd in Amerika voor een 11e seizoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo ik heb ondertussen ook al weer gekeken. Hij keek lekker weg. Ik vond het einde toch wel verrassend, ik was eigenlijk wel klaar dat gedraai tussen Yang en Hunt.
En Murphy die moest opstappen, ik vond het niet zo heel raar. Klopt het nu dat dit het allerlaatste seizoen is? Ik ben het even kwijt
Waarom kon Callie geen kinderen krijgen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze zijn net gisteren vernieuwd in Amerika voor een 11e seizoen.
Verder goede aflevering. Amelia en Meredith waren wel leuk samen, en ik ga Christina heel erg missen. Niet verrassend dat het Leah zou worden die weg zou gaan als je het contract nieuws had meegekregen. Zielig voor Callie, maar wel tof hoe April en Jackson nu zijn
Ah, bedankt! Was het even kwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Door het auto-ongeluk had ze allerlei verklevingen in haar buik gekregen. Ik vind het wat ver gezocht, maar kan me de details van haar verwondingen niet meer herinneren.
[edit] Oh ja wacht, haar baby moest toen vervroegd gehaald worden dus de verwondingen hadden wel met die regio te maken.
Dat was hives (urticaria), van de stress. Jo een enge ziekte geven zou een herhaling van zetten zijn (aangezien het dan wederom om de vriendin van Karev zou gaan), denk niet dat ze zo suf zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Jo zal wel een enge ziekte hebben. De huiduitslag en de nekklachten die ze heeft beloven niet veel goeds.
Jaaa, dat denken we nu... Zul je zien dat ze net een exotische vorm van vleesetende huidkanker heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was hives (urticaria), van de stress. Jo een enge ziekte geven zou een herhaling van zetten zijn (aangezien het dan wederom om de vriendin van Karev zou gaan), denk niet dat ze zo suf zijn.
Nee joh, Izzy had ook al huidkanker.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef lunapuella het volgende:
Jaaa, dat denken we nu... Zul je zien dat ze net een exotische vorm van vleesetende huidkanker heeft.
SPOILER: NIET LEZEN TOT JE HET EINDE VAN DE AFLEVERING HEBT GEZIENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat vind ik eigenlijk een beetje een slechte verhaallijn. Een beetje GTST Arnie achtig. But o wellSPOILER: NIET LEZEN TOT JE HET EINDE VAN DE AFLEVERING HEBT GEZIENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afscheid van Christina was erg netjes. En hopelijk Alex terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
twitter:IamSandraOh twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 01:14:34Thinking of you Kev. http://t.co/IEBYvQcnV2 reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Sandra Oh wilde zelf weg uit Grey's en andere dingen gaan doen, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben benieuwd of er een spinoff komt, met Yang in de hoofdrol.Een soort van Private Practice dus.
Het feest is al verlengd voor 2 seizoenen, een 12 komt er dus sowieso. Zal me niks verbazen als dat dan ook het laatste seizoen zal worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef alexanderleveld het volgende:
Voelt als het einde van Grey's Anatomy...
Grey's Anatomy without George, Izzie and Christina is just 'ma'.
De aflevering kwam op mij erg gehaast over, toch waren de laatste scenes met Owen en Meredith super. Verder wordt er een hele boel uitgezet voor season 11.
Ben benieuwd hoe ze het nu gaan doen zonder Christina, hoop eigenlijk dat season 11 het laatste seizoen is, met een knallende afsluiting.
Denk het ook, kan Dempsey tussendoor fijn met z'n raceautootjes spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Meredith gewoon blijft en Derek gewoon zijn werk in Chicago blijft doen,
Beetje á la de "he took pieces from me"-speech van Yang over Burke (daarom kon ze Mer hier natuurlijk ook zo goed op wijzen)quote:Wel een goede speech van haar naar hem toe. Hij vroeg steeds een beetje meer en meer en meer en ging er maar van uit dat zij er wel in mee ging. Hij was zeker het afgelopen seizoen bijzonder smug geworden. Goed dat Christina Meredith met haar neus op de feiten drukte, waardoor zij de waarheid inzag en die ook aan Derek vertelde.
Ze zijn kennelijk te bang dat het weer misgaat en hebben inmiddels genoeg zelfkennis om te weten dat ze niet zo goed met trauma's om kunnen gaan. Maar ik zou ook zeggen: probeer het nog een keer. Zeker omdat Arizona zelf aangaf dat oke te vinden.quote:En superleuk dat Callzona nu gewoon een surrogatebaby gaan krijgen volgend seizoenAl is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom Arizona dat kind er niet gewoon uit kan poepen
Ep 1.04 Tegan and Sara, Where does the good go (uiteraard ook bij een 'dance it out'-momentje)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
dat nummer is eerder in de serie ook al geweest - weet alleen niet meer zo op welk moment?
En wie weet, een nieuwe baby van Callie en Arizona! Ik denk dat ze, na het zien van die zwangere meid, wellicht ook voor surrogaat moeders gaan! Zo'n gevoel kreeg ik tenminste!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:28 schreef PseudorcaC het volgende:
Christina, wat een einde. Prachtig gedaan! Hier ook tranen (en angst in die eerste paar minuten, wat een nare streek!)
Verhaallijnen liggen weer mooi voor komend seizoen, Alex (en Bailey), wat gaat er met Owen gebeuren, die nieuwe halfzus, en natuurlijk MerDer zelf...
Dus, wanneer begint het weer?!
Ah ja, dat was het, dankje!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ep 1.04 Tegan and Sara, Where does the good go (uiteraard ook bij een 'dance it out'-momentje)
Ik denk eerder dat het was toen Ellis en Thatcher al uit elkaar waren. De affaire van Ellis en Richard begon volgens mij ook pas toen ze allebei al getrouwd waren. Ellis ging wel scheiden maar Richard uiteindelijk niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef Michellee het volgende:
Ook hier zitten janken. Ik ga Christina echt missen, wat een mooi karakter is dat!
Dat moment met Karev in de OR was geweldig, hoe ze vertelde dat ze hem eerst een imbeciel vond en sloot dat hij het nu nog steeds was en hoe ze de nieuwe chief of cardio orders gaf.
Twist met die adopted, vind ik een beetje te ver. Dat was dan toen Ellis al met Thatcher was en die heeft niks gemerkt???
ik doelde op Christina's eindequote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef laziness het volgende:
Ik vond het ook niet een cliffhanger zoals andere jaren. Niet spannend genoeg
Die had Derek inderdaad in seizoen 6 getekend toen hij Isaac ( werknemer in het ziekenhuis ) ging opereren wat een onmogelijke operatie leek. Leuk dat die steeds terugkomt inderdaad!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Lois het volgende:
Holy moly wat een geweldige ep was dit. Ik vond het zo leuk, ik zag dat tenminste voor het eerst, dat die tekening die Derek ooit boven het bed van Mer (tumor met bloedstromen als ik me goed herinner) maakte ingelijst in de slaapkamer staat. Ik was toch al emotioneel om die baby, zo'n detail vond ik geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay!
omg, morgenochtend dus weer genieten!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond.![]()
http://www.tv.com/shows/greys-anatomy/episodes/
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond.![]()
http://www.tv.com/shows/greys-anatomy/episodes/
Ja? Of ben ik nou gewoon zo'n debiel kwa emoties uitlezen dat ik er totaal naast zit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:19 schreef Troel het volgende:
Pissed? Hebben we een andere aflevering gekeken?
Hier ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een Shonda-ochtend!
Grey's, How To Get Away With Murder en Scandal (al is de nieuwe nog niet gearriveerd, haha).
Goeie, kende ik niet. Net bekeken, leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een Shonda-ochtend!
Grey's, How To Get Away With Murder en Scandal (al is de nieuwe nog niet gearriveerd, haha).
Ja, ik heb daar echt met kromme tenen naar zitten kijken. Kan met niet herinneren dat ze ons eerder zoiets onzinnigs hebben voorgeschoteld, toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Vlindur het volgende:
Dat begin met die helikopter was wel heeeeel erg fake
Oh ja nou. Echt vreselijk lelijk animatie-werk, maar ook ongeloofwaardiger dan king kong, de hulk en superman bij elkaar zeg maar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:25 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar echt met kromme tenen naar zitten kijken. Kan met niet herinneren dat ze ons eerder zoiets onzinnigs hebben voorgeschoteld, toch?
Viel ons ook op. Heel slecht gefilmd. Zonde, want de rest van de aflevering was erg vermakelijk, al mis ik Christina wel een beetje. Even wennen. Dat begin dat ze in de slaapkamer van Alex stond vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Vlindur het volgende:
Dat begin met die helikopter was wel heeeeel erg fake
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:49 schreef babette21 het volgende:
Leuke eerste aflevering. Briljant hoe Meredith Wilson uit bed schopte zoals Yang Derek ooit uit bed schopte!Ik vind die nieuwe zus wel oke, geloof ik. Ben nog niet zo enthousiast over de verhaallijn (herhaling van zetten) maar op het karakter heb ik niet veel aan te merken.
Calzona gaat dit seizoen (weer eens) nodeloos ingewikkeld worden. Laat Arizona gewoon alsnog dat kind dragen, waar Owen met z'n eeuwige kinderwens, de vader van wordt, en alle shit is opgelost. Maar nee hoor, er moeten weer tig trauma's en een nieuwe studie in de weg staan...
ik vond owen zelfs een beetje lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat is een leuke wending!
Owen z'n haar zat trws heel ok deze aflevering.
Iiiiieeeeeeeeeeuwwwwwww nee!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vond owen zelfs een beetje lekker
Dawas Geena Davisquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:47 schreef Vlindur het volgende:
En die vrouw die Arizona op de studie bracht, zij is bekend toch? Ik herkende haar ergens van!
Vond haar wel weer leuk overkomen juist. Meredith is altijd mijn favoriete karakter geweest, maar deze aflevering was ze best wel een bitch. Niet dat je het haar kwalijk kan nemen want die zus van Mer maakte niet de beste eerste indruk, terwijl ook Yang vertrokken is en Derek eigenlijk ook het liefst weg zou gaan als Meredith hem niet had tegengehouden. Maar ik vond die zus zeker niet vervelend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:15 schreef CrashO het volgende:
Wat een kutwijf is die zus van MerMag haar nu al niet.
Ik vind haar dan juist wel weer leuk "zacht" met haar gezin enzo... Ze doet alleen een beetje kribbig tegen die zus, maar die is ook strontirritant :dquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind Meredith tot nu toe ook echt een b*tch dit seizoen![]()
We zien wel hoe de verhaallijn uitgewerkt wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Violet was toch die van Judging Amy?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Private Practice.
Ik vond haar altijd wel leuk"You REALLY need to filter!"
Iedereen die op Violets zenuwen werkte was een held van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Alex heeft alles gekregen van Christina, maar toch wordt het Bailey...
Maar ook DAT is een herhaling van zetten. O leuk een MarcII situatie...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ben blij dat Webber het heeft verteld, ik was bang dat dat nog lang zou duren en dat het nog meer awkward zou worden dan het al is.
Ben erg benieuwd wat ze nog van dit seizoen gaan maken, ik kijk het nog steeds graag, maar ergens vind ik het ook wel een beetje mooi geweest nu. Steeds de zoveelste herhaling in een andere verpakking.
Zoals hier al eerder gezegd wordt lijkt mij de combi Calzona en Owen met baby wel een optie. Of Callie en Arizona gaan uit elkaar en Callie gaat met Owen een kind fixen. Zoiets.
Maar het zou alsnog wat lijken op herhaling. Denk en hoop dat het ook niet gaat gebeuren. Lijken ze momenteel alledrie veel te instabiel voor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:50 schreef babette21 het volgende:
Met Mark was het niet bewust, dat begon als een ongelukkige zwangerschap.
Daar had ik ook zo'n schijthekel aan, Violetquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen die op Violets zenuwen werkte was een held van mij
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar had ik ook zo'n schijthekel aan, VioletMet haar eeuwige ge-analyseer en hologige blikken.
Elke film die ik na PP keek waar zij inzat vond ik ook een schijtfilm.
Ik vind Pierce wel leuk tot nu toe, en ik vind het erg grappig hoe Mer probeert Alex tot 'person' te maken
Oke dan kan ik hier beter niet meelezen ivm met spoilersquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dit is het USA topic he. In Amerika worden ze altijd op donderdagavond lokale tijd uitgezonden, dus de meesten van ons kijken dan de vrijdag erna.of een paar welen daarna
Net aflevering 1-3 gekeken. Wel vermakelijk en wilde vooral weten wanneer meredith het te weten zou komen en wanneer Maggie erachter zou komen van Webber. Maar dat laatste was een beetje een anti climax ofzo.
Goed punt!quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ook DAT is een herhaling van zetten. O leuk een MarcII situatie...Whooptiedoo.
Inderdaad, vond het ook een beetje hypocriet van haar! Ze deed er zelf ook dagen over om het aan Mer te vertellen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond het niet eerlijk hoe Pierce uitviel tegen Webber. Dus omdat zij eindelijk de moed had verzameld daarheen te gaan (en het vervolgens niet eens direct aan Meredith vertelde) moest hij maar direct de conclusie trekken en haar juichend in de armen sluiten? Ik snap wel dat hij er moeite mee had dit aan haar te vertellen.
Precies, en meteen de conclusie trekken dat hij er al altijd vanaf wist en hem daarvan beschuldigen. Hij weet het ook nog maar net, zoiets moet je toch even verwerken. Maarja voor haar is het natuurlijk ook weer lastig, je zus lijkt het niet te accepteren en dan blijk je een vader te hebben waar je al een tijdje best veel contact mee hebt en die zegt niks terwijl hij het vanaf hun ontmoeting wist. Hopelijk zien ze dat allebei in en kunnen ze er op een normale manier over praten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond het niet eerlijk hoe Pierce uitviel tegen Webber. Dus omdat zij eindelijk de moed had verzameld daarheen te gaan (en het vervolgens niet eens direct aan Meredith vertelde) moest hij maar direct de conclusie trekken en haar juichend in de armen sluiten? Ik snap wel dat hij er moeite mee had dit aan haar te vertellen.
Fixedquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:42 schreef Vlindur het volgende:
Derek:
"I love sisters, I've got a whole bunch of them"
*knuffel*
Geniaal![]()
Die stem van Geena Davis, erger me kapot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:08 schreef babette21 het volgende:
Oh en verder vind ik Geena Davis strondvervelend en vergeet ik steeds dat April zwanger is (volgens mij is die actrice zwanger en bij Greys zijn ze er inmiddels wel in thuis hoe dat te verbergen, dus nu dacht ik: nou dat kan beter... en toen wist ik het weer)
Vind het ook geen leuk karakter nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:35 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die stem van Geena Davis, erger me kapot.
Ik lach me juist rot om haar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:08 schreef babette21 het volgende:
Oh en verder vind ik Geena Davis strondvervelend
Nee, ze houden teveel van elkaar maar moeten eerst eens op zichzelf leren staan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik lach me juist rot om haar.
Ik verwacht niet dat dit het definitieve einde van Calzona is eigenlijk.
Jerrika Hinton (Dr. Stephanie Edwards)? Kan er niks over terugvinden. Was het niet een vetrol?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
Degene die dinges... hoe heet ze... (dat donkere meisje die een tijd het vriendinnetje van Jackson was) speelt is irl ook zwanger volgens mij. Viel me vorige aflevering op.
Dat hoop ik ook! Hoewel het fijn zou zijn als de hele zwangerschapsverhaallijn van April gewoon eens helemaal goed zou verlopen naast alle drama die iedereen moet doorstaan, zou het toch wel weer wat spannends toe kunnen voegen aan de serie. En sowieso hoop ik dat dokter hersentumor snel dood gaat, want ook al is ze ziek, ik mag haar alsnog niet. Ik bedoel, het is nu wel duidelijk waarom ze streng is en alles en wil dat Arizona alles letterlijk leert, maar dan hoeft ze zich alsnog niet als een kutwijf te gedragen en zo te snauwen. Als je wilt dat iemand dingen snel en goed leert, dan moet je je als leraar ook aanpassen aan je leerling.quote:Op zaterdag 8 november 2014 06:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook niet dat Geena gered wordt eigenlijk, eerder iets wat AH zegt idd
Tja, maar nou is het met een hersentumor nou ook eenmaal zo dat je als persoon ook kan veranderen. Het eerste wat ik dacht was dat dat norse ook daardoor kwam...quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Hoewel het fijn zou zijn als de hele zwangerschapsverhaallijn van April gewoon eens helemaal goed zou verlopen naast alle drama die iedereen moet doorstaan, zou het toch wel weer wat spannends toe kunnen voegen aan de serie. En sowieso hoop ik dat dokter hersentumor snel dood gaat, want ook al is ze ziek, ik mag haar alsnog niet. Ik bedoel, het is nu wel duidelijk waarom ze streng is en alles en wil dat Arizona alles letterlijk leert, maar dan hoeft ze zich alsnog niet als een kutwijf te gedragen en zo te snauwen. Als je wilt dat iemand dingen snel en goed leert, dan moet je je als leraar ook aanpassen aan je leerling.
Maar ze was niet compleet nors... ze was nors tegen Arizona. Ze stond reuzegezellig met Sheppardess te keuvelen...quote:Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar nou is het met een hersentumor nou ook eenmaal zo dat je als persoon ook kan veranderen. Het eerste wat ik dacht was dat dat norse ook daardoor kwam...
Precies, ze is volgens mij gewoon echt een enorme heks tegen haar leerlingen. Ik heb haar alleen maar zien bitchen tegen die andere dude en Arizona, bij de alle anderen doet ze wel normaal. Ze was heel aardig tegen Arizona en toen zij leerling werd was het pats boem pure evil.quote:Op maandag 10 november 2014 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ze was niet compleet nors... ze was nors tegen Arizona. Ze stond reuzegezellig met Sheppardess te keuvelen...
Helaas best veel mensen ook ja, is een van de oorzaken geweest die mij mijn opleiding hebben gekost, want dat is dus echt het tegenovergestelde van hoe ik leer. Dat is denk ik ook een reden waarom ik zo'n grondige hekel heb aan dat mens, ik krijg er meteen de kriebels van.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sommige mensen denken nou eenmaal dat je op die manier sneller leert. Ben het daar niet helemaal mee eens, maarja
Ja, ik ook. Het is oke als iemand je even laat weten als je iets verkloot hebt of iets anders zou kunnen aanpakken, maar wel op een manier dat je er ook echt van leert en niet alleen maar de grond ingeboord wordquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Helaas best veel mensen ook ja, is een van de oorzaken geweest die mij mijn opleiding hebben gekost, want dat is dus echt het tegenovergestelde van hoe ik leer. Dat is denk ik ook een reden waarom ik zo'n grondige hekel heb aan dat mens, ik krijg er meteen de kriebels van.
Ja precies! Ik ga dan juist nog slechter presteren omdat ik het dan te graag goed wil doen en voila, zie daar de neerwaartse spiraal. Maargoed, we dwalen af, om een lang verhaal kort te maken, tumor of niet, het is een bitchquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het is oke als iemand je even laat weten als je iets verkloot hebt of iets anders zou kunnen aanpakken, maar wel op een manier dat je er ook echt van leert en niet alleen maar de grond ingeboord word
Oh, dat wist ik ook niet! (maar da's minder raar!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik wist helemaal niet dat NL maar drie dagen 'achterloopt' op het echte uitzendschema
Wilde de laatste die ik gemist had al gaan torrenten, maar toen kwam hij net op tv![]()
(Ja ja, ik heb vast onder een steen gelegen wat dat betreft.)
Ik nam hem op met interactieve tv en keek een half uur later en toen kon ik alles doorspoelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik zou alsnog downloaden. Want: reclames
Dat dacht ik dus ook, voor mij was het een, oh vandaar haar idiote norse gedrag. Dat ze zo streng op Arizona is, is ook omdat ze het wel goed wil achter laten, ergens ook wel logisch zeker toen ze zei dat er maar weinig artsen die specialisatie hebbenquote:Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar nou is het met een hersentumor nou ook eenmaal zo dat je als persoon ook kan veranderen. Het eerste wat ik dacht was dat dat norse ook daardoor kwam...
Dat verklaart hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die van deze week, niet de vorige!
Canada loopt een dag veur he! We kunnen dus al op donderdag!
Ja! Was echt de eerste ep dit seizoen waar ik weer het Greys gevoel bij had!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat verklaart het![]()
Hij was erg tof! Amelia is sowieso een interessant karakter en het verhaal van MerDer gaat ook eindelijk ergens naar toe. Die scene in het huis van Alex was erg leuk!
Iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja! Was echt de eerste ep dit seizoen waar ik weer het Greys gevoel bij had!
Apart om die verhaallijn van Amelia al te kennen van PP, maar leuk dat hij hier ook weer wat uitgediept wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder goeie aflevering
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word sowieso helemaal kriebel van al die kindercrap de laatste tijd. Ik heb niets met babies, kinderen, zwangerschappen, vind het allemaal maar stom. Dus ik hoop dat April snel iets met die baby doet en men gewoon weer lekker kan gaan focusen op het ziekenhuis en de artsen en de traumagevallen en desnoods langere patiëntverhalen.
Elke serie de laatste tijd mondt uit in een soort van kinderfest, zelfs Bones heeft een kind gekregen. Waar gaat 't heen met de wereld. Kan er nou niet gewoon eens een serie zijn waar mensen géén kinderen krijgen en ook dan nog lang en gelukkig leven?
Ja, nou, echt hoor. Ik zit daar gewoon helemaal niet op te wachten. Al die conformatie maar de hele tijd van elke serie dan ook. Zelfs fucking Bones, die zo kindvrij was als de neten en nu als een of anderen helicoptermom fungeert en waarbij de vrijgevochten Angela en Hodgins nu over crotchspawn nummer 2 gaan lopen smiespelen. Pls.quote:Op maandag 17 november 2014 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Helemaal mee eens.
Het ergste is dat het in de echte wereld ook zo is...
Ik moet zeggen dat hij wel een punt heeft. Toegegeven dat hij er een beetje op dramt maar Meredith doet niks anders dan klagen zeuren en zeiken. Ik heb echt geen enkele keer gehoord dat ze het een goede keuze vondquote:Op donderdag 20 november 2014 10:43 schreef Koningin het volgende:
Wat was Derek op het einde overdreven zeg! Hij deed zo zielig...
Wat een aanzicht trouwens toen Arizona de OK op kwam bij die keizersnede, wat een bloed zeg !
Maar dat vindt ze ook niet. En hij óók niet, dat is het probleem. Als hij er zelf echt achter stond was het iets anders, maar hij ziet het als een opoffering die hij voor haar gemaakt heeft, en zij wil dat niet. En dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:37 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij wel een punt heeft. Toegegeven dat hij er een beetje op dramt maar Meredith doet niks anders dan klagen zeuren en zeiken. Ik heb echt geen enkele keer gehoord dat ze het een goede keuze vond
Mee eens! Gelukkig is dat in m'n favoriete series niet aan de orde, of in ieder geval tot een functioneel minimum beperkt (the blacklist, criminal minds, ncis, homeland..)quote:Op maandag 17 november 2014 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word sowieso helemaal kriebel van al die kindercrap de laatste tijd. Ik heb niets met babies, kinderen, zwangerschappen, vind het allemaal maar stom. Dus ik hoop dat April snel iets met die baby doet en men gewoon weer lekker kan gaan focusen op het ziekenhuis en de artsen en de traumagevallen en desnoods langere patiëntverhalen.
Elke serie de laatste tijd mondt uit in een soort van kinderfest, zelfs Bones heeft een kind gekregen. Waar gaat 't heen met de wereld. Kan er nou niet gewoon eens een serie zijn waar mensen géén kinderen krijgen en ook dan nog lang en gelukkig leven?
Ja daar baal ik dus van. Ik had zooooo gehoopt dat naast alle drama dat gewoon allemaal goed zou gaan. Ik weet dat zo'n serie snel retesaai wordt als alles goed gaat, maar gewoon eens een keertje 1 stel waarbij het vanaf nu af aan (ze hebben al genoeg gedoe gehad) wel goed gaat.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had dat idee totaal niet! Meer een gevoel van acceptatie eigenlijk.
the blakclist heeft ook dat gedoe rondom de adoptie gehad...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee eens! Gelukkig is dat in m'n favoriete series niet aan de orde, of in ieder geval tot een functioneel minimum beperkt (the blacklist, criminal minds, ncis, homeland..)
In Homeland wilde ze zelfs d'r kind verdrinken!quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee eens! Gelukkig is dat in m'n favoriete series niet aan de orde, of in ieder geval tot een functioneel minimum beperkt (the blacklist, criminal minds, ncis, homeland..)
Ghi, ja! Dat dacht ik ook! En het verbaasde me dat ik niet gelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Amelia en Owen gaan het duidelijk doen later in het seizoen..maar ik zou het niet eens heel erg vinden eigenlijk. Amelia was weer leuk ; en natuurlijk kan zij de tumor weg halen!
Ik denk dat die 2 wel cute kunnen zijn samenquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, ja! Dat dacht ik ook! En het verbaasde me dat ik niet gelijkdacht
Of gewoon omdat hij 10 jaar ouder is?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vraag me af of ze dat expres gedaan hebben om te laten zien dat het niet goed met hem gaat ofzo.
Sean Connery ziet er nog steeds goed uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Of gewoon omdat hij 10 jaar ouder is?Hij is al 48 eh
Dat is een Schot, dat telt heul niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Sean Connery ziet er nog steeds goed uit
dm!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar heb je em vandaan, kan em nergens vinden
Dat! Wat speelde dat joch met zijn 'I am a brick wall' fantastisch!!quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat muziekje op het eind was echt heel mooi
ook als je niet zwanger bentquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:02 schreef lunapuella het volgende:
Die baby verhaallijn is zo naar om te kijken als je zwanger bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |