Volgens mij niet. Paar maanden geleden was het nog nieuws dat Ellen Pompeo en Patrick Dempsey weer voor 2 jaar hadden bijgetekent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Klopt het nu dat dit het allerlaatste seizoen is? Ik ben het even kwijt
Ze zijn net gisteren vernieuwd in Amerika voor een 11e seizoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo ik heb ondertussen ook al weer gekeken. Hij keek lekker weg. Ik vond het einde toch wel verrassend, ik was eigenlijk wel klaar dat gedraai tussen Yang en Hunt.
En Murphy die moest opstappen, ik vond het niet zo heel raar. Klopt het nu dat dit het allerlaatste seizoen is? Ik ben het even kwijt
Waarom kon Callie geen kinderen krijgen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze zijn net gisteren vernieuwd in Amerika voor een 11e seizoen.
Verder goede aflevering. Amelia en Meredith waren wel leuk samen, en ik ga Christina heel erg missen. Niet verrassend dat het Leah zou worden die weg zou gaan als je het contract nieuws had meegekregen. Zielig voor Callie, maar wel tof hoe April en Jackson nu zijn
Ah, bedankt! Was het even kwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Door het auto-ongeluk had ze allerlei verklevingen in haar buik gekregen. Ik vind het wat ver gezocht, maar kan me de details van haar verwondingen niet meer herinneren.
[edit] Oh ja wacht, haar baby moest toen vervroegd gehaald worden dus de verwondingen hadden wel met die regio te maken.
Dat was hives (urticaria), van de stress. Jo een enge ziekte geven zou een herhaling van zetten zijn (aangezien het dan wederom om de vriendin van Karev zou gaan), denk niet dat ze zo suf zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Jo zal wel een enge ziekte hebben. De huiduitslag en de nekklachten die ze heeft beloven niet veel goeds.
Jaaa, dat denken we nu... Zul je zien dat ze net een exotische vorm van vleesetende huidkanker heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was hives (urticaria), van de stress. Jo een enge ziekte geven zou een herhaling van zetten zijn (aangezien het dan wederom om de vriendin van Karev zou gaan), denk niet dat ze zo suf zijn.
Nee joh, Izzy had ook al huidkanker.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:27 schreef lunapuella het volgende:
Jaaa, dat denken we nu... Zul je zien dat ze net een exotische vorm van vleesetende huidkanker heeft.
SPOILER: NIET LEZEN TOT JE HET EINDE VAN DE AFLEVERING HEBT GEZIENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat vind ik eigenlijk een beetje een slechte verhaallijn. Een beetje GTST Arnie achtig. But o wellSPOILER: NIET LEZEN TOT JE HET EINDE VAN DE AFLEVERING HEBT GEZIENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afscheid van Christina was erg netjes. En hopelijk Alex terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
twitter:IamSandraOh twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 01:14:34Thinking of you Kev. http://t.co/IEBYvQcnV2 reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Sandra Oh wilde zelf weg uit Grey's en andere dingen gaan doen, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben benieuwd of er een spinoff komt, met Yang in de hoofdrol.Een soort van Private Practice dus.
Het feest is al verlengd voor 2 seizoenen, een 12 komt er dus sowieso. Zal me niks verbazen als dat dan ook het laatste seizoen zal worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef alexanderleveld het volgende:
Voelt als het einde van Grey's Anatomy...
Grey's Anatomy without George, Izzie and Christina is just 'ma'.
De aflevering kwam op mij erg gehaast over, toch waren de laatste scenes met Owen en Meredith super. Verder wordt er een hele boel uitgezet voor season 11.
Ben benieuwd hoe ze het nu gaan doen zonder Christina, hoop eigenlijk dat season 11 het laatste seizoen is, met een knallende afsluiting.
Denk het ook, kan Dempsey tussendoor fijn met z'n raceautootjes spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Meredith gewoon blijft en Derek gewoon zijn werk in Chicago blijft doen,
Beetje á la de "he took pieces from me"-speech van Yang over Burke (daarom kon ze Mer hier natuurlijk ook zo goed op wijzen)quote:Wel een goede speech van haar naar hem toe. Hij vroeg steeds een beetje meer en meer en meer en ging er maar van uit dat zij er wel in mee ging. Hij was zeker het afgelopen seizoen bijzonder smug geworden. Goed dat Christina Meredith met haar neus op de feiten drukte, waardoor zij de waarheid inzag en die ook aan Derek vertelde.
Ze zijn kennelijk te bang dat het weer misgaat en hebben inmiddels genoeg zelfkennis om te weten dat ze niet zo goed met trauma's om kunnen gaan. Maar ik zou ook zeggen: probeer het nog een keer. Zeker omdat Arizona zelf aangaf dat oke te vinden.quote:En superleuk dat Callzona nu gewoon een surrogatebaby gaan krijgen volgend seizoenAl is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom Arizona dat kind er niet gewoon uit kan poepen
Ep 1.04 Tegan and Sara, Where does the good go (uiteraard ook bij een 'dance it out'-momentje)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
dat nummer is eerder in de serie ook al geweest - weet alleen niet meer zo op welk moment?
En wie weet, een nieuwe baby van Callie en Arizona! Ik denk dat ze, na het zien van die zwangere meid, wellicht ook voor surrogaat moeders gaan! Zo'n gevoel kreeg ik tenminste!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:28 schreef PseudorcaC het volgende:
Christina, wat een einde. Prachtig gedaan! Hier ook tranen (en angst in die eerste paar minuten, wat een nare streek!)
Verhaallijnen liggen weer mooi voor komend seizoen, Alex (en Bailey), wat gaat er met Owen gebeuren, die nieuwe halfzus, en natuurlijk MerDer zelf...
Dus, wanneer begint het weer?!
Ah ja, dat was het, dankje!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ep 1.04 Tegan and Sara, Where does the good go (uiteraard ook bij een 'dance it out'-momentje)
Ik denk eerder dat het was toen Ellis en Thatcher al uit elkaar waren. De affaire van Ellis en Richard begon volgens mij ook pas toen ze allebei al getrouwd waren. Ellis ging wel scheiden maar Richard uiteindelijk niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef Michellee het volgende:
Ook hier zitten janken. Ik ga Christina echt missen, wat een mooi karakter is dat!
Dat moment met Karev in de OR was geweldig, hoe ze vertelde dat ze hem eerst een imbeciel vond en sloot dat hij het nu nog steeds was en hoe ze de nieuwe chief of cardio orders gaf.
Twist met die adopted, vind ik een beetje te ver. Dat was dan toen Ellis al met Thatcher was en die heeft niks gemerkt???
ik doelde op Christina's eindequote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef laziness het volgende:
Ik vond het ook niet een cliffhanger zoals andere jaren. Niet spannend genoeg
Die had Derek inderdaad in seizoen 6 getekend toen hij Isaac ( werknemer in het ziekenhuis ) ging opereren wat een onmogelijke operatie leek. Leuk dat die steeds terugkomt inderdaad!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:03 schreef Lois het volgende:
Holy moly wat een geweldige ep was dit. Ik vond het zo leuk, ik zag dat tenminste voor het eerst, dat die tekening die Derek ooit boven het bed van Mer (tumor met bloedstromen als ik me goed herinner) maakte ingelijst in de slaapkamer staat. Ik was toch al emotioneel om die baby, zo'n detail vond ik geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay!
omg, morgenochtend dus weer genieten!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond.![]()
http://www.tv.com/shows/greys-anatomy/episodes/
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond.![]()
http://www.tv.com/shows/greys-anatomy/episodes/
Ja? Of ben ik nou gewoon zo'n debiel kwa emoties uitlezen dat ik er totaal naast zit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:19 schreef Troel het volgende:
Pissed? Hebben we een andere aflevering gekeken?
Hier ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een Shonda-ochtend!
Grey's, How To Get Away With Murder en Scandal (al is de nieuwe nog niet gearriveerd, haha).
Goeie, kende ik niet. Net bekeken, leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een Shonda-ochtend!
Grey's, How To Get Away With Murder en Scandal (al is de nieuwe nog niet gearriveerd, haha).
Ja, ik heb daar echt met kromme tenen naar zitten kijken. Kan met niet herinneren dat ze ons eerder zoiets onzinnigs hebben voorgeschoteld, toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Vlindur het volgende:
Dat begin met die helikopter was wel heeeeel erg fake
Oh ja nou. Echt vreselijk lelijk animatie-werk, maar ook ongeloofwaardiger dan king kong, de hulk en superman bij elkaar zeg maar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:25 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar echt met kromme tenen naar zitten kijken. Kan met niet herinneren dat ze ons eerder zoiets onzinnigs hebben voorgeschoteld, toch?
Viel ons ook op. Heel slecht gefilmd. Zonde, want de rest van de aflevering was erg vermakelijk, al mis ik Christina wel een beetje. Even wennen. Dat begin dat ze in de slaapkamer van Alex stond vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Vlindur het volgende:
Dat begin met die helikopter was wel heeeeel erg fake
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:49 schreef babette21 het volgende:
Leuke eerste aflevering. Briljant hoe Meredith Wilson uit bed schopte zoals Yang Derek ooit uit bed schopte!Ik vind die nieuwe zus wel oke, geloof ik. Ben nog niet zo enthousiast over de verhaallijn (herhaling van zetten) maar op het karakter heb ik niet veel aan te merken.
Calzona gaat dit seizoen (weer eens) nodeloos ingewikkeld worden. Laat Arizona gewoon alsnog dat kind dragen, waar Owen met z'n eeuwige kinderwens, de vader van wordt, en alle shit is opgelost. Maar nee hoor, er moeten weer tig trauma's en een nieuwe studie in de weg staan...
ik vond owen zelfs een beetje lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat is een leuke wending!
Owen z'n haar zat trws heel ok deze aflevering.
Iiiiieeeeeeeeeeuwwwwwww nee!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vond owen zelfs een beetje lekker
Dawas Geena Davisquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:47 schreef Vlindur het volgende:
En die vrouw die Arizona op de studie bracht, zij is bekend toch? Ik herkende haar ergens van!
Vond haar wel weer leuk overkomen juist. Meredith is altijd mijn favoriete karakter geweest, maar deze aflevering was ze best wel een bitch. Niet dat je het haar kwalijk kan nemen want die zus van Mer maakte niet de beste eerste indruk, terwijl ook Yang vertrokken is en Derek eigenlijk ook het liefst weg zou gaan als Meredith hem niet had tegengehouden. Maar ik vond die zus zeker niet vervelend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:15 schreef CrashO het volgende:
Wat een kutwijf is die zus van MerMag haar nu al niet.
Ik vind haar dan juist wel weer leuk "zacht" met haar gezin enzo... Ze doet alleen een beetje kribbig tegen die zus, maar die is ook strontirritant :dquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind Meredith tot nu toe ook echt een b*tch dit seizoen![]()
We zien wel hoe de verhaallijn uitgewerkt wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Violet was toch die van Judging Amy?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Private Practice.
Ik vond haar altijd wel leuk"You REALLY need to filter!"
Iedereen die op Violets zenuwen werkte was een held van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Alex heeft alles gekregen van Christina, maar toch wordt het Bailey...
Maar ook DAT is een herhaling van zetten. O leuk een MarcII situatie...quote:Op zondag 12 oktober 2014 03:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ben blij dat Webber het heeft verteld, ik was bang dat dat nog lang zou duren en dat het nog meer awkward zou worden dan het al is.
Ben erg benieuwd wat ze nog van dit seizoen gaan maken, ik kijk het nog steeds graag, maar ergens vind ik het ook wel een beetje mooi geweest nu. Steeds de zoveelste herhaling in een andere verpakking.
Zoals hier al eerder gezegd wordt lijkt mij de combi Calzona en Owen met baby wel een optie. Of Callie en Arizona gaan uit elkaar en Callie gaat met Owen een kind fixen. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |