abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 mei 2014 @ 10:37:43 #26
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_140012192
Wauw...! Mooie aflevering! Ik kneep hem wel even in het begin!! En dat einde... Tja, stiekem ook wel leuk :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_140012553
Ik kan hem nergens vinden? Wil iemand even zo lief zijn een torrent te sturen, dan kan ik m vanmiddag kijken :)
pi_140014710
Is zij dan van Webber? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_140014785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is zij dan van Webber? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 mei 2014 @ 12:55:17 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_140016103
Ik vond het een toffe ep O+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:14:47 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_140016722
Ik vond Christina's afscheid heel mooi uitgewerkt. Hoe ze Alex vertrouwen in zijn kunnen geeft en Mer vertelde dat ze hem 1x per dag op zijn nummer moet zetten :D Maar ook George en Izzy die genoemd werden. Het was echt een full circle :Y

Het geadopteerde dokter verhaal vind ik een soort van herhaling van zetten eigenlijk :@
Eerst was het Tatcher die nog een gezin had en er een halfzusje op de proppen kwam. Nu is er weer een nieuw halfzusje en kan Mer ipv op haar vader op haar moeder boos zijn de komende tijd. Uiteraard is er de twist dat ze dan ook van Webber is maar meh. Hoe soap wil je het hebben dat ie dan toch nog zijn liefdeskind :') met Ellis heeft nu.

Ik vond het geloof ik leuker dat ze onderling een vriendschap kweekten dan al die verplichte familie relaties. De band die gegroeid is met Alex vind ik bijvoorbeeld echt mooi om te zien door de seizoenen heen. Of hoe April en Avery nu niet meer weg te denken zijn terwijl we ze net na de fusie met Mercy West weinig vonden toevoegen. Maar Dereks zusje en dit nieuwe halfzusje vind ik wat opgedrongen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_140018748
Oh man... Jongens wat een aflevering. Hartaanval huilen lachen, alles zat erin. Dat eerste kwartier dat Cristina 'vermist' was - het leek wel de finale met de shooter, zo gespannen was ik. Daarna al dat afscheid nemen en dancing it out - het perfecte afscheid. Heerlijk. Vintage Grey's.



Twisted Sisters forever. O+ God wat ga ik Cristina missen.

Dat Maggie een kind van Richard en Ellis zagen we natuurlijk aankomen vanaf het moment dat ze zei geadopteerd te zijn. Het is een beetje "oh god hoeveel halfzusjes hééft Meredith?!", maar met de juiste uitwerking kan het wel weer interessant worden. I'm reserving judgement until then.

Oh en de MerDer ruzie, mede dankzij Cristina! Goed om Meredith in Seattle te houden én iets te doen aan de dynamiek in hun relatie. :)
pi_140018876
Ben benieuwd of er een spinoff komt, met Yang in de hoofdrol. :+ Een soort van Private Practice dus. :P
pi_140018912
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben benieuwd of er een spinoff komt, met Yang in de hoofdrol. :+ Een soort van Private Practice dus. :P
Sandra Oh wilde zelf weg uit Grey's en andere dingen gaan doen, dus dat lijkt me sterk.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:21:18 #35
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140020990
Wow, mooie aflevering... Goed einde, ik zag alleen dat verhaal van Webber met die nieuwe arts niet aan komen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken

Heerlijk om Yang en Grey weer eens samen te zien dansen. En Karev die de aandelen heeft van Yang, ik kan niet wachten op de verhaallijn daarover samen met Bailey. Dat word nog een bitch fight denk ik.

En nu ga ik in een diep gat vallen hoor.... :o
Be happy with the little things in life
pi_140021903
"He is not the sun, you are" is trouwens een uitstekend levensmotto.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 17:02:14 #37
163650 Greys
pi_140025210
Sandra Oh is bijna alleen maar lieve berichten aan 'Kev' aan het tweeten met foto's van hen twee vanmiddag en 'Cristina en Owen forever' :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:18:32 #38
363755 alexanderleveld
This is the way the world ends
pi_140025770
Voelt als het einde van Grey's Anatomy...
Grey's Anatomy without George, Izzie and Christina is just 'ma'.

De aflevering kwam op mij erg gehaast over, toch waren de laatste scenes met Owen en Meredith super. Verder wordt er een hele boel uitgezet voor season 11.

Ben benieuwd hoe ze het nu gaan doen zonder Christina, hoop eigenlijk dat season 11 het laatste seizoen is, met een knallende afsluiting.
pi_140026491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef alexanderleveld het volgende:
Voelt als het einde van Grey's Anatomy...
Grey's Anatomy without George, Izzie and Christina is just 'ma'.

De aflevering kwam op mij erg gehaast over, toch waren de laatste scenes met Owen en Meredith super. Verder wordt er een hele boel uitgezet voor season 11.

Ben benieuwd hoe ze het nu gaan doen zonder Christina, hoop eigenlijk dat season 11 het laatste seizoen is, met een knallende afsluiting.
Het feest is al verlengd voor 2 seizoenen, een 12 komt er dus sowieso. Zal me niks verbazen als dat dan ook het laatste seizoen zal worden.
pi_140027469
Dat gaat spanning opleveren, Alex die onverwachts de plek op de board krijgt van Cristina.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 18:20:30 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_140027740
Ik moest huilen. Heel erg.

Verder: heerlijk, al die referenties aan eerdere personen, situaties en quotes (en in die laatste categorie een paar mooie nieuwe), mooi dat Mer wakker geschut is en de 'strijd' met Derek aangaat, mooi klein verhaaltje rond die ene ontslagen intern, leuk dat die ander met Yang meemocht. En eens met de soapy-vergelijkingen rond de komst van de halfzus... maar inderdaad, misschien valt het mee.

Nu ga ik nog even verder huilen, want mijn god, Yang, wat ga ik je missen!
pi_140027925
Christina, wat een einde. Prachtig gedaan! Hier ook tranen (en angst in die eerste paar minuten, wat een nare streek!)

Verhaallijnen liggen weer mooi voor komend seizoen, Alex (en Bailey), wat gaat er met Owen gebeuren, die nieuwe halfzus, en natuurlijk MerDer zelf...
Dus, wanneer begint het weer?!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:17:19 #43
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_140029470
Pizza eten tijdens een seizoensfinale is niet slim, eet zo moeilijk als er al een brok in je keel zit :')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 16 mei 2014 @ 20:09:27 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_140031490
Erg goede aflevering. Erg emotioneel. Wat ga ik Christina missen zeg :'( Heb veel momenten met tranen in de ogen bekeken, en dat begon al met de Christina/Meredith montage net voordat de ''Grey's Anatomy'' titel in beeld kwam in het begin. Daarna eigenlijk in al haar scenes. De dance party met Meredith ( dat nummer is eerder in de serie ook al geweest - weet alleen niet meer zo op welk moment? ), het moment dat ze zei dat Meredith Alex minimaal 1x per dag moest plagen, en dat Meredith de ''sun'' was en een zeer goede surgeon was. Damn. Emotioneel. En allerlei mentions ( George, Izzie, Lexie, de shooting episode, bomb episode, seizoen 8 vliegtuig finale, etc ) die het ook niet bepaald makkelijk maakten om het droog te houden. Ben nooit een grote Owen/Christina fan geweest maar die scene waar zij achter het glass stond... :'( Maar ik ga vooral de vriendschap tussen Meredith en Christina missen. Ook mooi dat Christina nog even een ''cadeau'' mee gaf door haar stil te laten staan bij de situatie met Derek. Benieuwd waar die ruzie naar toe gaat.

Leuk dat Leah ook nog even terug kwam..iets beter afscheid nu. Ook leuk voor Ross dat hij met Christina mee kon ( wat wij hier thuis beiden al van ver zagen aankomen ).

Paar potentiele nieuwe verhaallijnen met een nieuw halfzusje, Amelia in Seattle, Alex/Bailey die allebei denken bij de board te gaan horen, etc. Wordt een lange zomer!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_140031734
Ik trok die "intense blik" van Christina nooit zo. Was niet echt een fan, maar jeetje, dit is wel the end of an era zeg.... :'(

Blij dat Shane mee is, die was ik vanaf moment 1 al zat :D

Ik denk dat Meredith gewoon blijft en Derek gewoon zijn werk in Chicago blijft doen, maar dat ze daar niet met het hele gezin naar toe verhuizen. Wel een goede speech van haar naar hem toe. Hij vroeg steeds een beetje meer en meer en meer en ging er maar van uit dat zij er wel in mee ging. Hij was zeker het afgelopen seizoen bijzonder smug geworden. Goed dat Christina Meredith met haar neus op de feiten drukte, waardoor zij de waarheid inzag en die ook aan Derek vertelde. Ik vond hun al zo irritant comfortabel lately, dus wel goed dat daar weer eens een conflict is :D Al verwacht ik niet dat het een heel groot drama wordt eigenlijk.

Superleuk dat Karev waarschijnlijk toch gewoon in het ziekenhuis blijft. En superleuk dat Callzona nu gewoon een surrogatebaby gaan krijgen volgend seizoen *O* Al is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom Arizona dat kind er niet gewoon uit kan poepen :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 mei 2014 @ 20:29:38 #46
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_140032140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat Meredith gewoon blijft en Derek gewoon zijn werk in Chicago blijft doen,
Denk het ook, kan Dempsey tussendoor fijn met z'n raceautootjes spelen.

quote:
Wel een goede speech van haar naar hem toe. Hij vroeg steeds een beetje meer en meer en meer en ging er maar van uit dat zij er wel in mee ging. Hij was zeker het afgelopen seizoen bijzonder smug geworden. Goed dat Christina Meredith met haar neus op de feiten drukte, waardoor zij de waarheid inzag en die ook aan Derek vertelde.
Beetje á la de "he took pieces from me"-speech van Yang over Burke (daarom kon ze Mer hier natuurlijk ook zo goed op wijzen) :Y

quote:
En superleuk dat Callzona nu gewoon een surrogatebaby gaan krijgen volgend seizoen *O* Al is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom Arizona dat kind er niet gewoon uit kan poepen :?
Ze zijn kennelijk te bang dat het weer misgaat en hebben inmiddels genoeg zelfkennis om te weten dat ze niet zo goed met trauma's om kunnen gaan. Maar ik zou ook zeggen: probeer het nog een keer. Zeker omdat Arizona zelf aangaf dat oke te vinden.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 20:39:19 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_140032504
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
dat nummer is eerder in de serie ook al geweest - weet alleen niet meer zo op welk moment?

Ep 1.04 Tegan and Sara, Where does the good go (uiteraard ook bij een 'dance it out'-momentje)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:22:55 #48
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_140034234
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 18:28 schreef PseudorcaC het volgende:
Christina, wat een einde. Prachtig gedaan! Hier ook tranen (en angst in die eerste paar minuten, wat een nare streek!)

Verhaallijnen liggen weer mooi voor komend seizoen, Alex (en Bailey), wat gaat er met Owen gebeuren, die nieuwe halfzus, en natuurlijk MerDer zelf...
Dus, wanneer begint het weer?!
En wie weet, een nieuwe baby van Callie en Arizona! Ik denk dat ze, na het zien van die zwangere meid, wellicht ook voor surrogaat moeders gaan! Zo'n gevoel kreeg ik tenminste!

Vond het een toffe aflevering! Alles is eigenlijk al zo'n beetje gezegd hierboven! :D
pi_140036322
Wow, wat een mooi afscheid van Cristina! Tranen met tuiten gewoon, zoals al eerder hier gezegd an end of an era...

Verhaallijntje van halfzus van Mer vind ik wel weer lame, come on! Mer heeft toch al die tijd bij haar moeder gewoond, dan moet ze gezien/beseft hebben dat haar moeder een baby in de buik zou hebben.
En ouder zijn kan ook niet, want dat had Thatcher nooit getrokken, daarbij was die affaire er pas toen Meredith al geboren was denk ik.
Tralalalaaa
pi_140036670
Ik ben ook wel benieuwd welke spin ze ineens geven aan die zwangerschap ja... "Oooh ja toen ik 5 was was m'n moeder in jaar in België voor ontwikkelingswerk, nu herinner ik het me weer!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')