abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:21:20 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_139752253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik ben niet pro-Rusland. Ik steun gewoon dat de halve bevolking mag kiezen waarbij ze horen, en in dit geval steunt Rusland dat. Maar goed dat heb ik nu al honderden keren vertelt.
Dit bedoel je toch?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:21:53 #102
pi_139752273
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ja het volk steunt Rusland! Maar dat begrijpt het Westen toch niet.
Het volk wil bij de EU, maar dat begrijpt Rusland toch niet.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:25:12 #103
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139752418
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dit bedoel je toch?
Beter een dictatuur van de meerderheid dan een dictatuur van de minderheid.
Anti-Turkije
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:26:02 #104
pi_139752457
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:25 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Beter een dictatuur van de meerderheid dan een dictatuur van de minderheid.
Ah, je bent er 1 van valse keuzes.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:27:22 #105
421524 SadPanda
pi_139752515
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ah, je bent er 1 van valse keuzes.
Welke keuze is er nog meer dan?
Anti-Turkije
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:45:17 #107
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_139753976
hier schiet n van de omstaanders richting troepen, weliswaar nadat zij iemand neerschoten. Wie het eerst begon?
pi_139755302
johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 16:22:59 Found some of the wounded in hospital from the #Mariupol police station assault. They claim Ukrainian forces deliberately fired on civilians reageer retweet
johnangier twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 16:24:27 Impossible to verify claims of deliberate shooting at civilians in #Mariupol we saw only shooting over heads reageer retweet
[offtopic] reactie van een gekke Amerikaan, nazi uit Tulsa:
chairmannsfm twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 15:40:45 @johnangier whats a french jew comsymp doing in Ukrain. On sssgnmnt or vcation!? Reminds me of your INTRNTNLS. in Spain! Heil unser SIEG reageer retweet
:')
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:31:20 #111
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_139755732
Het dragen van het Russische Sint-Jorislintje door Nederlandse militairen is vandaag verboden:

quote:
Defensie: neem Sint-Jorislintje niet aan

Het ministerie van Defensie staat niet toe dat militairen vandaag op de jaarlijkse herdenking op het Russische ereveld een Sint-Jorislintje aannemen. Ook burgers wordt met klem geadviseerd het lintje niet te dragen. Volgens Defensie is het lintje dat symbool staat voor de Russische overwinning onlangs ook het symbool van de pro-Russische opstand in Oekrane geworden.

Op 9 mei herdenkt Rusland de overwinning van de Sovjet-Unie op Duitsland in 1945. Dit gebeurt in Moskou met een grote parade op het Rode Plein, maar ook in Nederland worden elk jaar op het Russische ereveld in Leusden de Russische gevallenen herdacht. Een symbool dat hierbij, zowel in Rusland als in Nederland, gebruikt wordt is het Sint-Jorislintje. Traditiegetrouw worden de oranje-zwarte Sint-Jorislintjes voorafgaand aan de ceremonie aan de aanwezigen uitgedeeld.

De lintjes worden nu echter ook massaal gebruikt door pro-Russische activisten op De Krim en in het oosten van Oekrane. Naar aanleiding daarvan schreef Kapitein-luitenant ter zee Geert Lalleman in een interne mail:

‘het is militairen niet toegestaan een ‘lint’ van St. Joris aan te nemen van de Russen. Dit hoort niet bij ons tenue. Burgers kunnen het weliswaar aannemen, maar worden met klem geadviseerd dit lint niet te dragen. De Russen delen dit oranje-zwart gestreepte lint doorgaans uit op 9 mei, maar het is recente mede symbool geworden voor de inlijving van de Krim en 'opstand' van de pro-Russen in Oekrane.’

Ook het bestuur van de Stichting Russisch Ereveld, die de herdenking in Leusden organiseert, beschouwt het dragen van de lintjes nu als beladen. 'Wij hebben als vereniging besloten om de lintjes wel aan te nemen maar niet zichtbaar te dragen. Wat andere mensen doen is aan henzelf,' aldus Remco Reiding, secretaris van de stichting.

Het Sint-Jorislintje stamt officieel uit het tsarenrijk. Keizerin Catharina II van Rusland stelde in 1769 de Orde van Sint-George (Sint-Joris) in. Deze werd uitgereikt als beloning voor militaire verdienste te land of te water. Tegenwoordig geldt het als een symbool voor Russisch patriottisme en antifascisme. Het ministerie van defensie benadrukt dat ondanks dat ze het aannemen van de lintjes nu niet gepast vinden, hen verder niets in de weg staat om de Russische gevallenen te herdenken.

EenVandaag spreekt met Remco Reiding, Secretaris van de vereniging Russisch Ereveld en Kapitein-luitenant ter zee Geert Lalleman over de beladenheid van het Sint-Jorislintje.
Say what?
pi_139756049
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het volk wil bij de EU, maar dat begrijpt Rusland toch niet.
Welk volk??? Oekraners? Of wat NOS zegt?
pi_139756098
http://www.volkskrant.nl/(...)-NAVO-expansie.dhtml

Nog een keertje. Artikel uit 1997.

"Wij vinden uitbreiding van de NAVO van essentieel belang. We begrijpen dat de Russen daar enige problemen mee hebben"

:s)
pi_139756418
Wat probeer je te zeggen Skillsy?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:52:40 #115
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_139756890
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Welk volk??? Oekraners? Of wat NOS zegt?
De anti-Rusland sentimenten komen van veel dieper, dat heeft niet direct met de berichtgeving van de NOS ofzo te maken, die over het algemeen hele aardige en neutrale berichtgeving verschaft met verslaggevers ter plaatse. Dus de NOS te pas en te onpas schofferen is kansloos. En daarnaast gewoon verschillende bronnen blijven hanteren, dan krijg je vanzelf een neutraal beeld.
Say what?
pi_139758094
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

De anti-Rusland sentimenten komen van veel dieper, dat heeft niet direct met de berichtgeving van de NOS ofzo te maken, die over het algemeen hele aardige en neutrale berichtgeving verschaft met verslaggevers ter plaatse. Dus de NOS te pas en te onpas schofferen is kansloos. En daarnaast gewoon verschillende bronnen blijven hanteren, dan krijg je vanzelf een neutraal beeld.
Mwah ik vind het NOS pro EU. Ook die verslag(en) die ze doen over Polen hoe zij (NOS) benadrukken hoe EU gezind Polen wel niet is. Of Polen is een uitzondering maar ik geloof er geen bal van. Ik hoor alleen maar pro- Europese partijen uit die land. Eenzijdig nieuws.

Ik ben wel met je eens om verschillende bronnen te hanteren. Maar over Oekraine valt geen neutraal beeld te krijgen want het volk is gewoon pro Russisch. Zelfs de 200.000 Hongaren in de Karpaten zijn Russisch gezind. Al hebben zij minder Hongaars besef dan bijv Hongaren in Roemeni. Ze zijn erg goed geintergeerd in hun nieuwe 'land' Oekraine. De jongere generatie spreken (helaas) bijna geen Hongaars meer.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:24:12 #117
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_139758600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:14 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Mwah ik vind het NOS pro EU. Ook die verslag(en) die ze doen over Polen hoe zij (NOS) benadrukken hoe EU gezind Polen wel niet is. Of Polen is een uitzondering maar ik geloof er geen bal van. Ik hoor alleen maar pro- Europese partijen uit die land. Eenzijdig nieuws.

Ik ben wel met je eens om verschillende bronnen te hanteren. Maar over Oekraine valt geen neutraal beeld te krijgen want het volk is gewoon pro Russisch. Zelfs de 200.000 Hongaren in de Karpaten zijn Russisch gezind. Al hebben zij minder Hongaars besef dan bijv Hongaren in Roemeni. Ze zijn erg goed geintergeerd in hun nieuwe 'land' Oekraine. De jongere generatie spreken (helaas) bijna geen Hongaars meer.
Dat stukje over Polen heb ik ook gelezen/gehoord, dat was een verslaggever in Frankfurt wat met de nieuwe oostgrens voor de helft in Polen is komen te liggen. Daar waren ze logischerwijs blij dat de grens verdween en de twee stadsdelen optimaal van elkaar kunnen profiteren. Hij noemde overigens ook nadelen zoals de toename van smokkel van gestolen auto's etc.

Trouwens bij het EU-debat afgelopen week vond ik de verslaggevers aan de kritische kant, ze schilderden de 3 kanditaten af als kansloos met hun pro-EU praatjes. Over het algemeen gezien over alle onderwerpen kan ik niet duidelijk een pro- of anti-sfeer ontdekken.

Het is van Oekrane inderdaad erg lastig om hoogte te krijgen, soms is de plaatselijke politie pro-Rusland en soms weer pro-Kiev. De bevolking is een mengelmoes, met in het oosten een sterke pro-Rusland sfeer. Maar tegelijkertijd zijn er wel pro-Oekrane demonstraties in Donetsk, dusja..
Say what?
pi_139759073
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
Wat probeer je te zeggen Skillsy?
Snap je het niet?

Pentagon: "Russia Wants War! Look How Near They Put Their Country to Our Military Bases!” Pentagon & NATO: "Those damned Russians! Let's nuke them before ...
pi_139759380
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Snap je het niet?

[ afbeelding ]

Pentagon: "Russia Wants War! Look How Near They Put Their Country to Our Military Bases!” Pentagon & NATO: "Those damned Russians! Let's nuke them before ...
Dankjewel, nooit geweten. Wat een geweldig nieuw inzicht en wat fijn dat je het ons op deze manier meldt.,

/de vinger
pi_139759932
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dankjewel, nooit geweten. Wat een geweldig nieuw inzicht en wat fijn dat je het ons op deze manier meldt.,

/de vinger
En dan te bedenken dat het begon allemaal met die grap over de niet bestaande homo-wet om de Olympische Spelen kapot te maken :{w
pi_139760824
Waar kan je zo'n lintje krijgen?
Ура для россии
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:43:31 #122
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_139762876
De gewelddadigste dag tot nu toe en vanuit Moskou is het muisstil?

Het kan natuurlijk dat, nadat ze de boel flink hebben opgehitst, de separatisten nu gewoon als een baksteen laten vallen..
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_139764100
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef UpsideDown het volgende:
Het dragen van het Russische Sint-Jorislintje door Nederlandse militairen is vandaag verboden:

[..]

Terecht. Nederlandse soldaten mogen alleen maar eervolle lintjes dragen. Bijvoorbeeld het draaginsigne Dutchbat III, dat ook door overste Karremans wordt gedragen. Of het Ereteken voor Orde en Vrede, het lintje voor de anti-terroristische operaties politionele acties in Indonesi.

Want de eer van het Nederlandse leger mag niet bezoedeld worden met symbool van de Russen, die alleen maar Hitler hebben tegengehouden. Met je handjes in de lucht wapperen voor Mladic, dat is wat toepasselijker. Zeker als je bedenkt dat onze vrienden in Kiev ook een soort Srebrenica-oplossing voor hun opstandige provincies plannen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:13:52 #124
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_139764423
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef JimmyJames het volgende:
De gewelddadigste dag tot nu toe en vanuit Moskou is het muisstil?

Het kan natuurlijk dat, nadat ze de boel flink hebben opgehitst, de separatisten nu gewoon als een baksteen laten vallen..
Ik vermoed dat Poetin niet zit te wachten op een referendum, waaruit blijkt dat de pro-Russische beweging een minderheid is. Mocht een ruime meerderheid in de Donbass regio voor onafhankelijkheid zijn, dan zou het beter voor Oekraine beter zijn als deze regio de Oekraine verlaat.

[ Bericht 7% gewijzigd door deelnemer op 10-05-2014 00:19:08 ]
The view from nowhere.
pi_139764445
Nederland heeft zijn eer verkocht voor een appel en een ei.
Ура для россии
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:17:31 #126
421524 SadPanda
pi_139764562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Poetin niet zit te wachten op een referendum, waaruit blijkt dat de pro-Russische beweging een minderheid is.
:') onzin. Sowieso gaat het referendum over onafhankelijkheid.
Anti-Turkije
pi_139764705
Nederland gidsland, wij weten altijd precies hoe het met de wereld moet en wat mensenrechten zijn. Dus kunnen wij wel eventjes de mensen schofferen die voor ons gebloed hebben. Nederland, het land waar het koningshuis altijd een vluchtboot klaar heeft staan als het wat te heet onder de voeten wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 00:22:19 #128
230491 Zith
pls tip
pi_139764769
Meth je bent weer helemaal losgeslagen vandaag.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_139765258
Journalist (stringer, wat is een stringer?) van RT geraakt:
quote:
RT’s stringer in Mariupol has been injured while trying to film and is now in hospital. Doctors say that in spite of his bulletproof vest he has sustained a serious injury in the abdomen.

"Your employee was on [Georgievskaya] street,” Andrey, a Mariupol resident, told RT. “He was showing the armed and masked people in uniform that he is unarmed, that he was a journalist. But then he decided to abruptly cross the street. A shot was heard and he fell... He could not have provoked [the attack]. As I understood, he showed that he was a journalist and wanted to come closer to get a good picture.”

After he fell, “he crawled to a car and hid behind it. We stopped a passing car for it to deliver him to a hospital for emergency help. We asked for traffic police officers who were close by for their help. One of them helped to drag your journalist and put him in a car.”

Currently RT’s stringer is fighting for his life in hospital, doctors say that he is in a serious condition and cannot be transported.
http://rt.com/news/157884-shooting-mariupol-eastern-ukraine/
pi_139765481
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:06 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Terecht. Nederlandse soldaten mogen alleen maar eervolle lintjes dragen. Bijvoorbeeld het draaginsigne Dutchbat III, dat ook door overste Karremans wordt gedragen. Of het Ereteken voor Orde en Vrede, het lintje voor de anti-terroristische operaties politionele acties in Indonesi.

Want de eer van het Nederlandse leger mag niet bezoedeld worden met symbool van de Russen, die alleen maar Hitler hebben tegengehouden. Met je handjes in de lucht wapperen voor Mladic, dat is wat toepasselijker. Zeker als je bedenkt dat onze vrienden in Kiev ook een soort Srebrenica-oplossing voor hun opstandige provincies plannen.
ik denk dat ze gewoon niet willen dat ons leger ingezet kan worden voor pr-beelden voor de pro-russische kant.
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 00:52:23 #131
230491 Zith
pls tip
pi_139765904
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 00:53:39 #132
230491 Zith
pls tip
pi_139765959
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 00:56:07 #133
230491 Zith
pls tip
pi_139766053
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 00:56:20 #134
230491 Zith
pls tip
pi_139766064
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 00:59:06 #135
230491 Zith
pls tip
pi_139766159
Vreedzame protesters pakken kleren af van dode Ukrainse soldaat
pi_139766244
quote:
Journalists shot, attacked covering clashes in Odessa

New York, May 5, 2014--At least three journalists were shot over the weekend and others assaulted while covering deadly clashes between pro-Russia activists and their opponents in Odessa, southern Ukraine, according to news reports and a local press freedom group. The Committee to Protect Journalists calls on Ukrainian authorities to stand by their declared commitment to ensure journalists' safety and hold those responsible to account.

"The threats to journalists trying to work in Ukraine continue to spread and multiply," CPJ Europe and Central Asia Program Coordinator Nina Ognianova said. "We again call on all sides in the clashes to respect the civilian role of journalists, and for Ukrainian authorities to ensure that perpetrators of attacks on the press are held to account to the full extent of the law."

More than 40 people died over the weekend during violent clashes between pro-Russia activists and supporters of Ukraine, according to local and international news reports.

The Kiev-based Institute for Mass Information (IMI), a local press freedom group, reported that three local journalists sought medical help after being shot. On Friday, Oleg Konstantinov, chief editor of news website Dumskaya was shot in the back, arm, and leg, and Anton Dotsenko, a journalist for local news website Timer, was shot in his arm. Neither could identify the assailants, reports said. Pyotr Rakul, reporter for online news portal Info-Center, was shot in his left leg on Sunday. According to a report by Info-Center, Rakul was shot by a local police officer despite wearing a yellow vest marked "Press." It is unclear if Rakul's attacker was identified and apprehended.

According to IMI, at least two other journalists were physically attacked while reporting on the clashes. IMI said Dotsenko's colleague at Timer, Anna Levchenko, was hit on her arms and legs by rocks thrown by both sides of the clashes on Friday. On Sunday, pro-Russia activists roughed up Nataliya Tarasovskaya, journalist for the independent broadcaster Channel 5, and her cameramen as the TV crew was about to start reporting on air, news reports said.
http://www.cpj.org/2014/0(...)-clashes-in-odes.php
De eerste vertelt z'n verhaal, maar ik versta geen Oekrians
http://dumskaya.net/news/(...)-sobytiyah-2-035361/
quote:
Drie mensen stierven in gevechten in het centrum van Odessa , die ongeveer vier uur duurde . Volgens de persdienst van de regionale ministerie van Binnenlandse Zaken .

Zoals eerder gemeld, een van de slachtoffers overleden aan schotwonden .

Gewonden bij straatgevechten kreeg enkele tientallen mensen , onder wie drie politieagenten. Onder hen - het plaatsvervangend hoofd Dmitry oblUVD Fuchedzhi .

Bekomen letsel bij een botsing , twee journalisten - reporter Internet publicatie "Timer " gewond uit een traumatische wapens in de hand . Hoofdredacteur van " Doema " Oleg Konstantinov raakte gewond armen, benen en rug van traumatische wapens.
http://dumskaya.net/news/(...)ogibli-tri-c-035283/
Geen link voor Anton Dotsenko.

Over de derde (google vertaling)
quote:
In Odessa yesterday during the storm the Interior Ministry police fired at journalist

May 4 in Odessa during the storming of city police on the streets of the Transfiguration was wounded in the left leg journalists of the " Information Center " Peter Rakul , reported online edition.

According to the publication, in Rakul severe blood loss , a huge fire deep wounds and torn muscles.

According to the victim and witnesses, police fired at the journalist .

Also, the publication notes that Rakul was wearing a jacket that says "Press" .

"Apparently , one of the law enforcement officers did not like the fact that it was possible to remove the guy. Currently journalist Information Centre is in the hospital , "- says the publication.
http://imi.org.ua/news/43(...)iv-u-jurnalista.html
quote:
Today, during the assault , which occurred on the street outside the investigative Priobrazhenskoy temporary detention urban MVD was wounded journalist Peter Rakul information center .

The guy severe loss of blood , huge deep gunshot wound and torn muscles . According to the victim and witnesses, police fired at journalist . It should be noted that Peter was wearing a distinctive jacket with the word press. Probably one of the law enforcement officers did not like that guy managed to shoot .
Currently journalist Information Center is in the hospital .
http://info-center.od.ua/(...)hurnalista-foto.html

Anna Levchenko (en anderen):
quote:
May 2 in Odessa, during clashes supporters Yevromaydanu and Antymaydan died and at least four journalists. Reported by Odessa correspondent of IMI .

In particular , the chief editor of " Dumskaya.Net " Oleg Konstantinov was injured arm, the bullet passed right through. The journalist had surgery in Odessa hospital , doctors decided not to remove oskloky . Also a journalist injured leg and back. Konstantinov was on events in Greek Street in Odessa as a journalist, was carrying a camera and filmed the event. According to " Dumskaya.Net ", now there is no threat to the life of the journalist .

Anton Dotsenko , journalist online edition of "Timer" , which covered the event on vul.Hretskiy in Odessa, also was shot in the arm. At the scene , he worked with a photo camera. According to his colleagues, he went home immediately after the injury. As explained IMI Dotsenko, is all right with him , he was already working. I am glad that the ball did not touch the joint.

Anna Levchenko, journalist online edition of "Timer" , which also covered the event in Odessa on May 2 won several faces hands and feet. As she said IMI, it fell outside Deribasovskoy stones, but she did not know who was throwing . As Anna said she was with the camera, but unmarked , no vest. Help physicians are not required.
http://imi.org.ua/news/43(...)ora-dumskayanet.html
Nataliya Tarasovskaya:
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 01:02:05 #137
230491 Zith
pls tip
pi_139766254

Op 2:53 schiet een vreedzame protester op een soldaat op 10 meter afstand en mist.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:02:28 #138
421524 SadPanda
pi_139766272
quote:
Ja democratie is zo'n slecht h, liever dictatuur.
Anti-Turkije
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 01:02:37 #139
230491 Zith
pls tip
pi_139766275
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 01:02:47 #140
230491 Zith
pls tip
pi_139766277
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 01:08:14 #141
230491 Zith
pls tip
pi_139766453
Vreedzame protesters hebben het Rode Kruis in Odesa over genomen en houden de mensen daar gegijzeld.

quote:
Unidentified people attacked the office of an international humanitarian organization "Red Cross" located on Vatutina avenue in downtown Donetsk. This happened on May 9 around 7 PM. [RUS] According to the employees, the attackers took 7 people hostages, all of them men. Women were let go. Three people out of those seven are from Kiev, three from Donetsk, one is French citizen. The said employees arrived to the Donetsk office on May 9 with a supply of medications.
Separatists took all the medications and left. The hostages are being held at the Donetsk Regional Administration building which is currently occupied by "Donetsk Republic", an unregistered public association.
Nobody picks up the phone of the Red Cross hotline in Donetsk (+38-062-305-44-88) as of 8 PM Friday May 9.
pi_139766480
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:02 schreef Zith het volgende:

Op 2:53 schiet een vreedzame protester op een soldaat op 10 meter afstand en mist.
Had ik al gepost, twintig seconden eerder schiet die soldaat iemand anders neer.
pi_139766508
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:08 schreef Zith het volgende:
Vreedzame protesters hebben het Rode Kruis in Odesa over genomen en houden de mensen daar gegijzeld.

[..]

bron?
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 01:11:46 #144
230491 Zith
pls tip
pi_139766565
Seperatisten maaien auto met gezin ern van de weg: papa en mama door en 10-jarig meisje kritiek.

Voor de mensen die het spreken meer info: http://www.unian.net/poli(...)prujeskuyu-paru.html
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 01:12:22 #145
230491 Zith
pls tip
pi_139766583
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:14:58 #146
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_139766715
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:11 schreef Zith het volgende:
Seperatisten maaien auto met gezin ern van de weg: papa en mama door en 10-jarig meisje kritiek.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor de mensen die het spreken meer info: http://www.unian.net/poli(...)prujeskuyu-paru.html
Tragisch. Waarom ie niet wou stoppen bij de wegversperring staat er niet bij.
pi_139767022
Ach nee het leger schiet op onschuldige burgers die in het bezit zijn van ak47s en rpgs :(
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:28:51 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_139767084
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Schandalig, wat een laster. Dat nederland zo laag zou zakken :r.

als ik zon lintje kreeg spelde ik em permanent op.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_139767282
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef Tukker87 het volgende:
Ach nee het leger schiet op onschuldige burgers die in het bezit zijn van ak47s en rpgs :(
zoals journalisten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')