Mijn oma (die leeft nog) komt uit Rusland. En mijn relatie met Oekraine? Ik heb promotie werk daar gedaan. Heb heel veel vrienden daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is jouw relatie met oekraine Skillsy?
En zoek even fascisme op Google.com op
Respect voor jouw oma, maar ik hoop dat jij begrijpt dat wat zij op de televisie te zien krijgt allemaal door de propaganda dienst beoordeelt is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:13 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Mensen die Putin vergelijken met Hitler mogen van mij oprotten.
Mijn oma komt uit Rusland
oei, leg ik de vinger op de zeker plek?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:17 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Mijn oma (die leeft nog) komt uit Rusland. En mijn relatie met Oekraine? Ik heb promotie werk daar gedaan. Heb heel veel vrienden daar.
En wat is jouw relatie met Oekraine?
En als er vergelijkingen met Rusland en Hitler komen ben ik weg.
Mijn oma heeft zitten huilen om wat er in Oekraine gebeurd. Ze was blij tijdens Olympische spelen. Jeej Nederland heeft een gouden medaille en Rusland ook joepie ! En toen kwam er berichten binnen dat er doden vielen in Oekraine. Dat doet mijn oma pijn. Mij niet want ik ben geboren en getogen in nederland en kan geen woord Russisch noch Oekrains. Maar ik weet hoe die band is tussen hen. En ik ben anti EU ja maar dat heeft niks met mijn oma te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:17 schreef tfors het volgende:
[..]
Respect voor jouw oma, maar ik hoop dat jij begrijpt dat wat zij op de televisie te zien krijgt allemaal door de propaganda dienst beoordeelt is.
http://inserbia.info/toda(...)f-the-man-kusturica/quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:18 schreef tfors het volgende:
[..]
oei, leg ik de vinger op de zeker plek?
Hier is de media inderdaad geen propagandaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:17 schreef tfors het volgende:
[..]
Respect voor jouw oma, maar ik hoop dat jij begrijpt dat wat zij op de televisie te zien krijgt allemaal door de propaganda dienst beoordeelt is.
Dat mag niet, maar de EU (ons) fascistisch noemen is geen enkel probleem?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:17 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Mijn oma (die leeft nog) komt uit Rusland. En mijn relatie met Oekraine? Ik heb promotie werk daar gedaan. Heb heel veel vrienden daar.
En wat is jouw relatie met Oekraine?
En als er vergelijkingen met Rusland en Hitler komen ben ik weg.
De media zijn hier geen spreekbuis van de overheid nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hier is de media inderdaad geen propaganda
Als alleen het Oekraïense volk naar Rusland sturen helpen is. Dan wordt er inderdaad niet geholpen, het is ook niet zo dat heel oekraine dat wil. Oekraine moet zelf bepalen wat ze willen en laat Rusland over het algemeen wat minder coulant te zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:24 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Knip
Noem het een vertroebelde kijk maar dat hebben jullie evenmin. Het probleem is dat het volk in Oekraine wel lijdt. laten we hen helpen in plaats van ruzie maken.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De media zijn hier geen spreekbuis van de overheid nee.
[..]
[..]
Iedereen, ook de media, is enigzins subjectief natuurlijk, dat kan niet anders. Maar als je het relatief bekijkt, dan denk ik dat de westerse media relatief objectief is vergeleken met die in Rusland. Maar goed, jij mag een andere mening hebben, hopelijk heb je je goed geïnformeerd hierover, en niet bij de Russische media ;-)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]De media is totaal niet objectief nu met Oekraïne of Syrië. En daarvoor met Libië, Irak enzovoort.
Het zou wel fijn zijn om een paar jaar terug te gaan naar die tijdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrijheid en welvarendheid versus censuur en oligarchie.
In onze media was er anders voldoende kritiek te vinden op de oorlog tegen Irak. Voor, tijdens en na. Dat is het grote verschil met een Rusland. Hier krijgen critici wel een podium en hebben ze bovendien niets te vrezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]De media is totaal niet objectief nu met Oekraïne of Syrië. En daarvoor met Libië, Irak enzovoort.
Dat is inderdaad van het grootste belang. Maar hoe kun je die meningen hoe dat moet gebeuren die zo ver uiteenlopen overbruggen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:24 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Het probleem is dat het volk in Oekraine wel lijdt. laten we hen helpen in plaats van ruzie maken.
Ja zijn fascisten daar in Brussel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag niet, maar de EU (ons) fascistisch noemen is geen enkel probleem?
|Beestje bij de naam|quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag niet, maar de EU (ons) fascistisch noemen is geen enkel probleem?
Ik weet nog dat het begin van de Egyptische revolutie er bij de NOS uit zag als voetbalrellen, en dat Rutte mocht zeggen "Pas op voor de moslims!"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:40 schreef SadPanda het volgende:
En wat fascistische dingen doen die precies allemaal?quote:
schulden opleggen, de wil van volkeren negeren, en nog zo 100 dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat fascistische dingen doen die precies allemaal?
Alle bestaande overheden zijn dus fascistisch? Want de zogenaamde punten die jij hier noemt, zijn van toepassing op alle regeringen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
schulden opleggen, de wil van volkeren negeren, en nog zo 100 dingen.
Ik ben voor lokaal bestuur als je mijn uiteindelijke antwoord wilt weten een heel over en weer besparend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle bestaande overheden zijn dus fascistisch? Want de zogenaamde punten die jij hier noemt, zijn van toepassing op alle regeringen.
Dat weet ik niet....Zo gaat het in ieder geval niet. Maar vergeet niet : Rusland heeft veel geld geleend om zijn defensie uitgave te bekostigen. De conflict in Oekraine kan hoge rente gaan veroorzaken en is dus zeker niet in het voordeel van Rusland maar van de investeerders en de banken en niet vergeten de wapenindustrie oa VS.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is inderdaad van het grootste belang. Maar hoe kun je die meningen hoe dat moet gebeuren die zo ver uiteenlopen overbruggen?
Dat is heel fijn voor jou, maar dat maakt Brussel nog niet fascistisch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben voor lokaal bestuur als je mijn uiteindelijke antwoord wilt weten een heel over en weer besparend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |