Een nieuwe tweet van minthy?quote:
Minthy heeft slechts B'tjes. Heb ik vernomen.quote:
quote:
Helaas haal je je info van verkeerde plekken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Minthy heeft slechts B'tjes. Heb ik vernomen.
Bewijs mag in DM.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas haal je je info van verkeerde plekken.
Rubbereend is niet kinderachtig maar ik heb het vermoeden dat hij het niet op prijs stelt als ik mijn boezem ga dm'en.quote:
Gewoon painten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend is niet kinderachtig maar ik heb het vermoeden dat hij het niet op prijs stelt als ik mijn boezem ga dm'en.
Ik heb mijn boezem wel gedm'dquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend is niet kinderachtig maar ik heb het vermoeden dat hij het niet op prijs stelt als ik mijn boezem ga dm'en.
Wil niet op m'n telefoon helaasquote:
Jammerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil niet op m'n telefoon helaas![]()
Dat had wel een leuke streek geweest!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er nog dames die een piemol in hun dm willen??
Doe eens doorsturen...quote:
Wat moet je er dan mee?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe eens doorsturen...
Ik ben toch een billenman
minimaal 30cm toch? zo lang is een DM helemaal niet johquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er nog dames die een piemol in hun dm willen??
Gewoon pure interessequote:
ongeveer de helft. het ding krimpt bij weinig gebruikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
minimaal 30cm toch? zo lang is een DM helemaal niet joh
.......quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon pure interesse
en als ik de tepels eraf photoshop zijn het net billen
In een PM kan je hem zo lang maken als je zelf wil.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
minimaal 30cm toch? zo lang is een DM helemaal niet joh
Oh dat verklaart een hoop bij mij ook jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer de helft. het ding krimpt bij weinig gebruik
Thanks, zal er aan denken vanavondquote:
Mss duurt het dan eens niet 20 secondenquote:
Idd, misschien 10quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss duurt het dan eens niet 20 seconden
o m gtwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:19:36Even een asbak in elkaar kleien. #moederdag http://instagram.com/p/nxi4M6tpoF/
reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Holenmens het volgende:
o m gtwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:19:36Even een asbak in elkaar kleien. #moederdag http://instagram.com/p/nxi4M6tpoF/[ afbeelding ] reageer retweet
De tering.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Holenmens het volgende:
o m gtwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:19:36Even een asbak in elkaar kleien. #moederdag http://instagram.com/p/nxi4M6tpoF/[ afbeelding ] reageer retweet
Godverdomme.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Holenmens het volgende:
wat een baasquote:
1opde5.nlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik een foto wil uploaden word ik verwezen naar tinypik.com
Godverquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
en de prijs voor beste woordgrap gemaakt door een panda van de dag gaat naar...Pandaplintquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft jouw vriendin ook wel eens gezegd dat ze meer diepgang wil in jullie relatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Tot aan haar huig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin ook wel eens gezegd dat ze meer diepgang wil in jullie relatie?
Wel dat ik wat te kort komquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin ook wel eens gezegd dat ze meer diepgang wil in jullie relatie?
Goeie timingquote:
quote:
Maar dan pel je hem dus vanaf de andere kant, dus niet vanaf dat steeltje?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens geen draadjes, want ik at de banaan in de goede richting.
Je kan nog wel fatsoenlijk lopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens geen draadjes, want ik at de banaan in de goede richting.
Jups.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar dan pel je hem dus vanaf de andere kant, dus niet vanaf dat steeltje?
Apen doen dat ook he...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar dan pel je hem dus vanaf de andere kant, dus niet vanaf dat steeltje?
Apen doen dat ook he...
Dat is toch iets om bij stil te staan....voordat je een banaan eet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Waar groeien de meeste bomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Niet mijn geboorteplaats afkraken.
Wat is dit voor inteeltfamiliequote:
Ik vond het met die Leidenaren beterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/242197
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Lekker is dat hequote:
3 maar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:49 schreef Zaktabak het volgende:
Paar uur weg en ik lees hier nu al minstens 3 hele slechte grappen
Niet te hard huilen hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ik begin nu pas echt te beseffen dat er volgende week een hele zender om één man wordt gebouwd![]()
![]()
Minstens...!quote:
Ik vind het gewoon asociaal van 3FM.quote:
Ik denk ook niet dat Beelen die weken daarna nog zin heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon asociaal van 3FM.
Ik heb daarnaast wel één wens voor micromanager Wilbert. 1 week Beelen 24/7 non-stop, is daarna wel weer gelijk 10 weken géén Beelen.
Misschien overleeft ie het wel niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Beelen die weken daarna nog zin heeft.
Origineel van Kensingtonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Insert opmerking over origineel van Sandra van Nieuwland.
Ah je bent een Giel fanboy?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Juist wel. Wordt misschien nog leuker dan Serious Request
Zeker niet, meestal luister ik Evers. Maar het kan best leuk uitpakken als Gerard, Coen en Sander enz. aanschuiven bij Giel met hun eigen programma. Dan vind ik Giel wel leuk.quote:
ze mogen er niet de hele tijd bijzitten want ze mogen geen sidekick zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:29 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Zeker niet, meestal luister ik Evers. Maar het kan best leuk uitpakken als Gerard, Coen en Sander enz. aanschuiven bij Giel met hun eigen programma. Dan vind ik Giel wel leuk.
wilt u nog een glaasje natuurazijn mevrouw muis?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Met andere woorden een grote flopshow van Giel.
Dat is gewoon Glazen Huis zonder goed doel gezeur. Win win.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef alors het volgende:
Als echt alle dj's er gewoon naast gaan zitten is het fucking gay pussy shit.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef alors het volgende:
Als echt alle dj's er gewoon naast gaan zitten is het fucking gay pussy shit.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze mogen er niet de hele tijd bijzitten want ze mogen geen sidekick zijn
Graagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wilt u nog een glaasje natuurazijn mevrouw muis?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen weer met z'n mening. Kan iemand z'n microfoon ff dichtzetten?
Echt?quote:
Maar toch wist de website hem al.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nooooooo. Giel mag zelf de MH kiezen.
Van blijdschap hoogstens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:03 schreef Pandaplint het volgende:
Muisje is weer dronken![]()
Goede MH trouwens![]()
![]()
goeie UIquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:57 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ja, kan er op zich geen hekel aan hebben.
vrijdagmiddagborrel?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:25 schreef SilentChaos het volgende:
Vrolijke muis
Ik doe mee, wel door de drank
Guilty!quote:
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
If you won't have a drink
Then you're a prude
But they'll call you a drunk
As soon as you down the first one
Klopt.quote:
Wilhelmus van Nassouwequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
So make lots of noise
Kiss lots of boys
Or kiss lots of girls
If that's something you're into
When the straight and narrow
Gets a little too straight
Roll up a joint, or don't
Just follow your arrow
Wherever it points, yeah
Follow your arrow
Wherever it points
Niks mis met jouw teksten hoorquote:
Succes vanavond manquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:11 schreef SilentChaos het volgende:
Btw: Jeff Beck
Over twee weken naar een optreden van hem
Heb nog 1,5 uur tijd voorbereiding... Even wat materiaal schrijvenquote:
Ik zag er vanmiddag nog eentje vliegen: de Wilhelmus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Luister je naar het Wilhelmus Pino?
Goede muzieksmaak
Jezus Pino. Het wordt slechter en slechterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag er vanmiddag nog eentje vliegen: de Wilhelmus.
Stiekem moest je wel lachen hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jezus Pino. Het wordt slechter en slechter
Een zucht door m'n neusquote:
Heeft Pino z'n broek weer uitgedaanquote:
Haar vriend had toch kaarten? Waarom heeft hij er geen voor haar gekocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:17 schreef Markeerstift het volgende:
Hahaha, Timur, wel goed dat ie zegt dat het stom is dat ze meteen de zielo uit gaat hangen. Dan had ze maar een kaartje moeten kopen joh.
Ik stap nu in de auto met m'n camera!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:02 schreef minthy het volgende:
*rent nakend door het topic met een dode kip*
Boodtocht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef Againzender het volgende:
Ik zie dus net op TV dat de misterieuze boodtocht op de Reguliersgracht die ik tijden geleden zag dus onze Eurovisie inzending wasIk herkende haar niet dus, maar Ilse zag er lekker uit
en Waylon was Mr Cool.
zo, dat is we episch slecht inderdaadquote:
ah, dat was jij. Die dooie kip hoeft niet hoor, naakt is afdoendequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:02 schreef minthy het volgende:
*rent nakend door het topic met een dode kip*
Ik denk dat ik, Minthy kennende, een kansloze missie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto met m'n camera!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, Minthy kennende, een kansloze missie.
TOVE LO - Stay High (Habits Remix)quote:
Dank! Het zegt me zo niets maar ik zal het van de week vast wel horenquote:
Beide zijn dan met vakantie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:07 schreef Holenmens het volgende:
Wordt nog wat volgende week. Stenders Late Vermaak zonder sidekicks
Heel 3FM kan op vakantie volgende week.quote:
en ook amper Stenders? nja...ff zien of ik volgende week inschakelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:07 schreef Holenmens het volgende:
Wordt nog wat volgende week. Stenders Late Vermaak zonder sidekicks
ik luister toch al nauwelijks 3fm dus ik merk het amper.....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
Voor mij hoeft die hele week Giel helemaal niet.
Haiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister toch al nauwelijks 3fm dus ik merk het amper.....
hoi poje btw
jouw werk heeft geen smaak....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik ook niet meer, op m'n werk is het nu voornamelijk Q of 538. 3FM maar zelden meer.
dinsdagavond heeft hij toch al opgegevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
Voor mij hoeft die hele week Giel helemaal niet.
Ik vind het ook wel eens lekker om wat anders te horen. Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk alleen non-stop naar 3FM geluisterd. Als ik 's morgens begin met werken heb ik eerst het Foute Uur bij Q en 's middags op 538 Ruud de Wildquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jouw werk heeft geen smaak....
mijn werk heeft in mijn hoek geen radio en dat is eigenlijk maar goed ook
goede programmaideeen van STenders en Co btw![]()
Stenders zal te gast zijn. Maar weet niet of dat dan ook echt 3 uur lang is, want dat is dan weer sidekick. We'll see.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ook amper Stenders? nja...ff zien of ik volgende week inschakel
Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik neem al mijn shows op op mijn mediabox en dan kijk ik ze in het weekend. Het is nu niet dat er tegenwoordig nog iets fatsoenlijks op tv komt waar je echt voor gaat zitten.
Nee.quote:
ik kijk films op belgie en de publieke omroep. studio sport eredivisie, widm en exp robinson en geheel tegen mijn principes keek ik Danni Lowinski op SBS6, maar ik ben een beetje verliefd op Danniquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik neem al mijn shows op op mijn mediabox en dan kijk ik ze in het weekend. Het is nu niet dat er tegenwoordig nog iets fatsoenlijks op tv komt waar je echt voor gaat zitten.
Plintje! laiverdquote:
Ik kijk Graham Norton Show, Jools Holland, Top Gear en Dr. Hart, Suits en Hannibal. De rest download ik gewoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk films op belgie en de publieke omroep. studio sport eredivisie, widm en exp robinson en geheel tegen mijn principes keek ik Danni Lowinski op SBS6, maar ik ben een beetje verliefd op Danni![]()
oh, en ik heb tegenwoordig een harde schijf aan mijn tv hangen dus af en toe neem ik wat op, maar dat kan alleen als ik de tv niet voor iets anders gebruik
Hallo Pandaquote:
top gear download en kijk ik een dag later. en verder download ik een sloot series en huur ik veel films. en ik Netflix How i met your motherquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kijk Graham Norton Show, Jools Holland, Top Gear en Dr. Hart, Suits en Hannibal. De rest download ik gewoon.
HIMYM is alleen de eerste 6 seizoenen ofzo leuk. Daarna begint het saai te worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
top gear download en kijk ik een dag later. en verder download ik een sloot series en huur ik veel films. en ik Netflix How i met your mother
ik ben net over de helft van seizoen 1. ik heb dus nog evenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HIMYM is alleen de eerste 6 seizoenen ofzo leuk. Daarna begint het saai te worden.
Inderdaad ja. Ik heb de eerste 7 seizoenen er twee jaar geleden in 2 weken doorheen geblazen toen ik met griep in bed lagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net over de helft van seizoen 1. ik heb dus nog even
nee, ik doe een beetje rustig aan. als ik een half uurtje over heb kijk ik dat (of 1 van de USA-comedy's die ik ong gelijk met USA volg) de 2 afleveringen rondom de bruiloft in seizoen 1 vind ik misschien wel de beste comedyafleveringen die ik ooit zag. humor, romantiek, drama en een WTF-moment in 2 afleveringen. prachtigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik heb de eerste 7 seizoenen er twee jaar geleden in 2 weken doorheen geblazen toen ik met griep in bed lag
Het einde van HIMYM is zwaaaaar kutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
top gear download en kijk ik een dag later. en verder download ik een sloot series en huur ik veel films. en ik Netflix How i met your mother
dat heb ik gehoord ja. ik weet nog niet wat het einde is en dat hoop ik eigenlijk zo te houden tot ik het daadwerkelijk ga bekijkenquote:
Hier mist een woord denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik gehoord ja. ik weet nog wat het einde is en dat hoop ik eigenlijk zo te houden tot ik het daadwerkelijk ga bekijken
u heeft het correct. ik heb het gewijzigd. dank uquote:
En dat geloof je ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
ze hebben niet in de gaten dat de mics al open staan![]()
zie de PIquote:
quote:
ja, die grap snapte ik eigenlijk niet...quote:
vast een strakke broekquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die grap snapte ik eigenlijk niet...
owja, dan snap ik emquote:
Was het een dooddoener voor je?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
leuk meiske, maar muzikaal krijg ik er geen stramme plasser van...
nja, ik doe mijn oren wel dicht en dan wil het welquote:
Oren dichthouden met beide handen? Hoe doe je dát dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik doe mijn oren wel dicht en dan wil het wel
voor dergelijke doeleinden heb ik een skippybal, gevuld met kipfiletquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oren dichthouden met beide handen? Hoe doe je dát dan?
"Met een meloen kun je veel leuke dingen doen"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor dergelijke doeleinden heb ik een skippybal, gevuld met kipfilet
een bank met losse kussens is ook ideaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Met een meloen kun je veel leuke dingen doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |