Een nieuwe tweet van minthy?quote:
Minthy heeft slechts B'tjes. Heb ik vernomen.quote:
quote:
Helaas haal je je info van verkeerde plekken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Minthy heeft slechts B'tjes. Heb ik vernomen.
Bewijs mag in DM.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas haal je je info van verkeerde plekken.
Rubbereend is niet kinderachtig maar ik heb het vermoeden dat hij het niet op prijs stelt als ik mijn boezem ga dm'en.quote:
Gewoon painten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend is niet kinderachtig maar ik heb het vermoeden dat hij het niet op prijs stelt als ik mijn boezem ga dm'en.
Ik heb mijn boezem wel gedm'dquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend is niet kinderachtig maar ik heb het vermoeden dat hij het niet op prijs stelt als ik mijn boezem ga dm'en.
Wil niet op m'n telefoon helaasquote:
Jammerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil niet op m'n telefoon helaas![]()
Dat had wel een leuke streek geweest!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er nog dames die een piemol in hun dm willen??
Doe eens doorsturen...quote:
Wat moet je er dan mee?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe eens doorsturen...
Ik ben toch een billenman
minimaal 30cm toch? zo lang is een DM helemaal niet johquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er nog dames die een piemol in hun dm willen??
Gewoon pure interessequote:
ongeveer de helft. het ding krimpt bij weinig gebruikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
minimaal 30cm toch? zo lang is een DM helemaal niet joh
.......quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon pure interesse
en als ik de tepels eraf photoshop zijn het net billen
In een PM kan je hem zo lang maken als je zelf wil.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
minimaal 30cm toch? zo lang is een DM helemaal niet joh
Oh dat verklaart een hoop bij mij ook jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer de helft. het ding krimpt bij weinig gebruik
Thanks, zal er aan denken vanavondquote:
Mss duurt het dan eens niet 20 secondenquote:
Idd, misschien 10quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss duurt het dan eens niet 20 seconden
o m gtwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:19:36Even een asbak in elkaar kleien. #moederdag http://instagram.com/p/nxi4M6tpoF/
reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Holenmens het volgende:
o m gtwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:19:36Even een asbak in elkaar kleien. #moederdag http://instagram.com/p/nxi4M6tpoF/[ afbeelding ] reageer retweet
De tering.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Holenmens het volgende:
o m gtwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 13:19:36Even een asbak in elkaar kleien. #moederdag http://instagram.com/p/nxi4M6tpoF/[ afbeelding ] reageer retweet
Godverdomme.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Holenmens het volgende:
wat een baasquote:
1opde5.nlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Als ik een foto wil uploaden word ik verwezen naar tinypik.com
Godverquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
en de prijs voor beste woordgrap gemaakt door een panda van de dag gaat naar...Pandaplintquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft jouw vriendin ook wel eens gezegd dat ze meer diepgang wil in jullie relatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Tot aan haar huig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin ook wel eens gezegd dat ze meer diepgang wil in jullie relatie?
Wel dat ik wat te kort komquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin ook wel eens gezegd dat ze meer diepgang wil in jullie relatie?
Goeie timingquote:
quote:
Maar dan pel je hem dus vanaf de andere kant, dus niet vanaf dat steeltje?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens geen draadjes, want ik at de banaan in de goede richting.
Je kan nog wel fatsoenlijk lopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens geen draadjes, want ik at de banaan in de goede richting.
Jups.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar dan pel je hem dus vanaf de andere kant, dus niet vanaf dat steeltje?
Apen doen dat ook he...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar dan pel je hem dus vanaf de andere kant, dus niet vanaf dat steeltje?
Apen doen dat ook he...
Dat is toch iets om bij stil te staan....voordat je een banaan eet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Waar groeien de meeste bomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Niet mijn geboorteplaats afkraken.
Wat is dit voor inteeltfamiliequote:
Ik vond het met die Leidenaren beterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/242197
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Lekker is dat hequote:
3 maar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:49 schreef Zaktabak het volgende:
Paar uur weg en ik lees hier nu al minstens 3 hele slechte grappen
Niet te hard huilen hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ik begin nu pas echt te beseffen dat er volgende week een hele zender om één man wordt gebouwd![]()
![]()
Minstens...!quote:
Ik vind het gewoon asociaal van 3FM.quote:
Ik denk ook niet dat Beelen die weken daarna nog zin heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon asociaal van 3FM.
Ik heb daarnaast wel één wens voor micromanager Wilbert. 1 week Beelen 24/7 non-stop, is daarna wel weer gelijk 10 weken géén Beelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |