quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
twitter:NPOpolitiek twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 20:00:22DINSDAG: Helaas geen debat met Europese NL-lijsttrekkers #ypeudebat op http://t.co/IiEIypL0G2 vanwege technisch probleem in Oude Zaal TK reageer retweet
Wat vreemd eigenlijk dat er niet meer mensen stemmen bij Europese verkiezingen als je kijkt hoe veel debatten erover zijn (oh nee toch niet) en hoeveel geld men aan campagnes besteedt (ook al niet: http://www.volkskrant.nl/(...)or-EU-campagne.dhtml)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
twitter:NPOpolitiek twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 20:00:22DINSDAG: Helaas geen debat met Europese NL-lijsttrekkers #ypeudebat op http://t.co/IiEIypL0G2 vanwege technisch probleem in Oude Zaal TK reageer retweet
Net gekeken. De moeite waard.quote:
En welke beloftes gaat de SP voor jou waarmaken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
D66 is de boel aan het belazeren, de partij doet alsof ze eurokritisch is om meer kiezers te trekken, wetende dat momenteel de EU-fiele boodschap niet goed aankomt bij veel kiezers. De dag na de verkiezingen is D66 net zo EU-fiel als altijd en loopt ze weer braaf in het gelid.
In ieder geval doet de SP zich niet anders voor dan dat ze is om kiezers hun stemmen af te troggelen, jammer dat je dat over D66 niet kan stellen. Hopelijk trappen de kiezers er niet in!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En welke beloftes gaat de SP voor jou waarmaken?
Ik ga bovendien waarschijnlijk niet op de SP stemmen voor de Europese verkiezingen, ik neig meer naar de PvdD. Voor de nationale en regionale verkiezingen krijgt SP waarschijnlijk wel mijn stem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En welke beloftes gaat de SP voor jou waarmaken?
Misschien heb ik iets gemist maar wat heeft D66 precies misdaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In ieder geval doet de SP zich niet anders voor dan dat ze is om kiezers hun stemmen af te troggelen, jammer dat je dat over D66 niet kan stellen. Hopelijk trappen de kiezers er niet in!
Kijk maar naar de uitzending van PowNews van vandaag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef Basterds het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist maar wat heeft D66 precies misdaan?
Haha kom op zeg, dat is toch geen bron van informatie. Ik heb die uitzending toevallig gezien maar heb nog steeds geen idee om welke uitspraken het nou precies gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kijk maar naar de uitzending van PowNews van vandaag.
Ik verslikte me bijna toen ik die gekke Ewald Engelen een partij enorme onzin hoorde uitkramen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Net gekeken. De moeite waard.
NOS-correpondent Chris Ostendorf die op persoonlijk vlak zeer kritisch tegenover het Brusselse circus staat, dat was een nieuwe voor mij. Zou hij geweten hebben dat de microfoon open stond?![]()
En dat is dan de grote intellectueel van het anti-EU verhaal in Nederland. Nu al een succes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verslikte me bijna toen ik die gekke Ewald Engelen een partij enorme onzin hoorde uitkramen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat is dan de grote intellectueel van het anti-EU verhaal in Nederland. Nu al een succes.
O, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Samen met die Thierry Baudet de aanjager achter dat burgerinitiatief.
Echt niet?quote:
Wat me wel in het gesprek opvalt is dat hij over ondernemers spreekt en wijst op zichzelf, lichaamstaal, is hijzelf dan ondernemer?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt niet?
Hier hebben we zijn beroemde vrind trouwens:
Een schrijver lijkt me dat sowieso. Hij werkt niet voor een baas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat me wel in het gesprek opvalt is dat hij over ondernemers spreekt en wijst op zichzelf, lichaamstaal, is hijzelf dan ondernemer?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een schrijver lijkt me dat sowieso. Hij werkt niet voor een baas.
Ik ben het nu aan het kijken. Die andere gast is er ook echt door Harry Mens bijgezet van "nou er moet ook een pro-EUer bij", wat die vent voor nieuws heeft toe te voegen, zie ik niet.
Als hijzelf voordeel van een EU heeft hoort hij dan in zo een gesprek?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een schrijver lijkt me dat sowieso. Hij werkt niet voor een baas.
Ik ben het nu aan het kijken. Die andere gast is er ook echt door Harry Mens bijgezet van "nou er moet ook een pro-EUer bij", wat die vent voor nieuws heeft toe te voegen, zie ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |