Laatste positie zegt niks, Ierland moest vorig jaar als 26e en werd ook 26e dus extra punten levert het niet opquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ook voor het Verenigd Koninkrijk.. En Zweden vlak voor de pauze. Ai
26e is een waardeloze startpositie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Laatste positie zegt niks, Ierland moest vorig jaar als 26e en werd ook 26e dus extra punten levert het niet op
Ondanks het country gehalte zie ik Zwitserland en Malta toch als behoorlijke andere inzendingen. Daar heb ik toch vooral het gevoel naar bandjes te kijken, terwijl bij Nederland je naar een duo zit te kijken (die weliswaar wordt begeleid door een bandje). Daarbij zijn die andere twee landen toch veel minder ballad dan Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef grazz het volgende:
Ik bedenk me net...Zwisterland, Malta en NL...drie landen met country-invloeden...die gaan dus punten verdelen..en dus wint een ander land: VK of Hongarije
En terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:44 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne en Azerbeidzjan wel zwaar genaaid zeg
Inderdaad. Typisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:46 schreef aarontje112 het volgende:
Wel heel opzichtig die 13e plek voor Zweden
Ik ben vooral bang dat de sfeer in de zaal nog helemaal uitgelaten zal zijn en dat de stille sfeer van ons nummer niet zo goed overkomt.quote:
Voor Zweden is dit de best mogelijke positie denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:46 schreef Pluto1975 het volgende:
Duitsland en Zweden zullen ook wel balen denk ik
Dan zal die break inderdaad er wel precies voor zitten. Alles om hun vriendjes te matsen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:46 schreef Fred_B het volgende:
Als de breaks net zo zijn verdeeld als vorig jaar, heeft Zweden dus de Anouk-positie als eerste na de break.
Vorig jaar ook hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zitten er dit jaar bijzonder veel west-europese landen in de finale?
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef grazz het volgende:
Ik bedenk me net...Zwisterland, Malta en NL...drie landen met country-invloeden...die gaan dus punten verdelen..en dus wint een ander land: VK of Hongarije
Helemaal niet dit is heeeel gunstig voor Nederland, na Denemarken (wat vocaal helemaal niet zo goed is zeggen ze en up-tempo) en voor San Marino, het meest oubollige nummer van dit festival.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef grazz het volgende:
Ze hebben ons gef*ckt...na Denemarken is echt niet zo goed hoor.![]()
Hongarije valt op en VK blijft ook wel hangen bij de kijker..f*ck
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 01:49:14Startvolgorde zojuist bekend: NL als 24ste (van 26) zaterdag, na favoriet Denemarken en voor niet-favoriet San Marino reageer retweet
Het is een loting die beter en slechter had gekund. Ik neig ernaar om te zeggen dat het wel redelijk goed is. We hadden ook als 14e na Zweden kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef grazz het volgende:
Arghh, hoezo uitgerekend na het catchy liedje van het gastland zelf. Is echt niet tof. Publiek gaat helemaal uit z'n dak. Ik weet het niet hoor. Ik moet er maar es een nachtje over gaan slapen.
Ja maar het publiek is niet eens in beeld, maakt dus echt niet uitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef grazz het volgende:
Arghh, hoezo uitgerekend na het catchy liedje van het gastland zelf. Is echt niet tof. Publiek gaat helemaal uit z'n dak. Ik weet het niet hoor. Ik moet er maar es een nachtje over gaan slapen.
Het uitgelatene zit dan nog in de zaal, en het nummer van Denemarken is vrij rommelig waardoor NL nóg strakker eruit gaat komen. Enige gevaar is dat het saai wordt, maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef grazz het volgende:
Denemarken favorietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef hole1988 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 01:49:14Startvolgorde zojuist bekend: NL als 24ste (van 26) zaterdag, na favoriet Denemarken en voor niet-favoriet San Marino reageer retweet
Sinds ze dat achterlijke hart hebben geïntroduceerd op de repetities geen favoriet voor de winst meer natuurlijk. Maar wel favoriet van het thuispubliek.quote:
Favoriet bij thuis publiek is logisch. Maar ik denk niet dat Cornald dat zo bedoeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinds ze dat achterlijke hart hebben geïntroduceerd op de repetities geen favoriet voor de winst meer natuurlijk. Maar wel favoriet van het thuispubliek.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:53 schreef BankAardappel het volgende:
Niet vergeten dat CATS al een paar dagen in de itunes top 10 in Denemarken staat, hoger dan hun eigen nummer. Dus met dat publiek komt het wel goed.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:53 schreef BankAardappel het volgende:
Niet vergeten dat CATS al een paar dagen in de itunes top 10 in Denemarken staat, hoger dan hun eigen nummer. Dus met dat publiek komt het wel goed.
Maar Denen zullen het eigen nummer ook al wel wat langer kennen en hebben kunnen downloadenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:53 schreef BankAardappel het volgende:
Was jij van tevoren niet een van de weinige positieven over CATSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:56 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat jullie gelijk hebben ..eerst es de repetities van morgen afwachten dan krijgen we hopelijk ee beter beeld van hoe het overkomt, zie het nu wegvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |