abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:48:21 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139729046
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:46 schreef Fred_B het volgende:
Als de breaks net zo zijn verdeeld als vorig jaar, heeft Zweden dus de Anouk-positie als eerste na de break.
Dan zal die break inderdaad er wel precies voor zitten. Alles om hun vriendjes te matsen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139729051
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zitten er dit jaar bijzonder veel west-europese landen in de finale?
Vorig jaar ook hoor :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:48:51 #278
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_139729058
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef grazz het volgende:
Ik bedenk me net...Zwisterland, Malta en NL...drie landen met country-invloeden...die gaan dus punten verdelen.. -O- en dus wint een ander land: VK of Hongarije
Jaaaaa!
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_139729060
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef grazz het volgende:
Ze hebben ons gef*ckt...na Denemarken is echt niet zo goed hoor. -O-

Hongarije valt op en VK blijft ook wel hangen bij de kijker..f*ck
Helemaal niet dit is heeeel gunstig voor Nederland, na Denemarken (wat vocaal helemaal niet zo goed is zeggen ze en up-tempo) en voor San Marino, het meest oubollige nummer van dit festival.
pi_139729065
Arghh, hoezo uitgerekend na het catchy liedje van het gastland zelf. Is echt niet tof. Publiek gaat helemaal uit z'n dak. Ik weet het niet hoor. Ik moet er maar es een nachtje over gaan slapen.
~The present is all there is~
pi_139729069
cornaldm twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 01:49:14 Startvolgorde zojuist bekend: NL als 24ste (van 26) zaterdag, na favoriet Denemarken en voor niet-favoriet San Marino reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_139729070
Ah 2e op betfair! Dus een gunstige positie :P
pi_139729074
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef grazz het volgende:
Arghh, hoezo uitgerekend na het catchy liedje van het gastland zelf. Is echt niet tof. Publiek gaat helemaal uit z'n dak. Ik weet het niet hoor. Ik moet er maar es een nachtje over gaan slapen.
Het is een loting die beter en slechter had gekund. Ik neig ernaar om te zeggen dat het wel redelijk goed is. We hadden ook als 14e na Zweden kunnen komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139729078
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef grazz het volgende:
Arghh, hoezo uitgerekend na het catchy liedje van het gastland zelf. Is echt niet tof. Publiek gaat helemaal uit z'n dak. Ik weet het niet hoor. Ik moet er maar es een nachtje over gaan slapen.
Ja maar het publiek is niet eens in beeld, maakt dus echt niet uit :P
pi_139729081
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef grazz het volgende:
Arghh, hoezo uitgerekend na het catchy liedje van het gastland zelf. Is echt niet tof. Publiek gaat helemaal uit z'n dak. Ik weet het niet hoor. Ik moet er maar es een nachtje over gaan slapen.
Het uitgelatene zit dan nog in de zaal, en het nummer van Denemarken is vrij rommelig waardoor NL nóg strakker eruit gaat komen. Enige gevaar is dat het saai wordt, maar ik denk het niet.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:51:10 #286
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139729089
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef hole1988 het volgende:
cornaldm twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 01:49:14 Startvolgorde zojuist bekend: NL als 24ste (van 26) zaterdag, na favoriet Denemarken en voor niet-favoriet San Marino reageer retweet
Denemarken favoriet :?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139729090
Op Twitter wordt overigens nu gespeculeerd dat het nu écht tussen NL en Zweden gaat
pi_139729097
OMG, BIJ TWEE BOOKMAKERS STAAN WE EERSTE w/ w/
pi_139729104
Oke, nu niet meer, dat betfair gaat wel heel snel :')
pi_139729110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Denemarken favoriet :?
Sinds ze dat achterlijke hart hebben geïntroduceerd op de repetities geen favoriet voor de winst meer natuurlijk. Maar wel favoriet van het thuispubliek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139729113
Als ik deze loting nu zie zijn wat mij betreft de enige kanshebbers Zweden, Hongarije en Nederland.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:53:04 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139729116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Sinds ze dat achterlijke hart hebben geïntroduceerd op de repetities geen favoriet voor de winst meer natuurlijk. Maar wel favoriet van het thuispubliek.
Favoriet bij thuis publiek is logisch. Maar ik denk niet dat Cornald dat zo bedoeld.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139729117
Niet vergeten dat CATS al een paar dagen in de itunes top 10 in Denemarken staat, hoger dan hun eigen nummer. Dus met dat publiek komt het wel goed.
pi_139729119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:53 schreef BankAardappel het volgende:
Niet vergeten dat CATS al een paar dagen in de itunes top 10 in Denemarken staat, hoger dan hun eigen nummer. Dus met dat publiek komt het wel goed.
:Y
pi_139729130
Oostenrijk heeft trouwens ook een goede startplaats. Het gaat alleen niet winnen.
pi_139729134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:53 schreef BankAardappel het volgende:
Niet vergeten dat CATS al een paar dagen in de itunes top 10 in Denemarken staat, hoger dan hun eigen nummer. Dus met dat publiek komt het wel goed.
Dat is ook weer zo ja.
Pffff, maf he, we gaan nu voor het eerst in tig jaar écht voor de overwinning, terwijl ik vorige week nog had getekend voor een top 10 plaats
pi_139729154
Ik hoop dat jullie gelijk hebben ..eerst es de repetities van morgen afwachten dan krijgen we hopelijk ee beter beeld van hoe het overkomt, zie het nu wegvallen :(
~The present is all there is~
pi_139729164
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:53 schreef BankAardappel het volgende:
Niet vergeten dat CATS al een paar dagen in de itunes top 10 in Denemarken staat, hoger dan hun eigen nummer. Dus met dat publiek komt het wel goed.
Maar Denen zullen het eigen nummer ook al wel wat langer kennen en hebben kunnen downloaden ;)
pi_139729167
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 01:56 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat jullie gelijk hebben ..eerst es de repetities van morgen afwachten dan krijgen we hopelijk ee beter beeld van hoe het overkomt, zie het nu wegvallen :(
Was jij van tevoren niet een van de weinige positieven over CATS :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:57:24 #300
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_139729168
When it comes to the Eurovision final, a late draw position does offer countries a better chance of success with generally higher average points over the past decade of Eurovision finals being associated with those countries that have received the later draw positions. However, it is interesting to note that being drawn to perform in last place is not the best draw position statistically to get in a Eurovision final, as opposed to the trend noted earlier for the Eurovision semi-finals. Indeed, no act has won a Eurovision final when performing last on the night (although there have been a number of semi-final wins from this draw position) since Yugoslavia’s Riva won in 1989 with Rock Me. Indeed, an analysis of past voting patterns suggest that being drawn to perform in third-last position in a final is a better draw position to get statistically than being drawn to perform last or second-last on the night.

The best draw positions to get statistically based on this analysis, after the third-last position in the running order (24th in the case of tonight’s final), would be the 17th and 18th positions in the Eurovision final running order, although a number of the later positions in the running order – 21st, 22nd and 25th – are also associated with higher than average points levels. In the earlier part of the show, the 10th and 11th positions in the Eurovision final running order are seen to be best to get in the first half of the show based on voting patterns in previous contests. The worst draw position to get, according to the past voting statistics, in a Eurovision final is the 2nd draw position, with the next worst being the 4th and 9th positions in the running order. The 3rd place draw position proves not to be the worst to get in statistical terms in a final, as opposed to the case for semi-finals where the 3rd place position in the running order is statistically the worst one to get. But along with the first, 15th and 26th positions in the running order, the 3rd place draw position can be shown to still compare unfavourably with other potential draw positions.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')