Laatste positie zegt niks, Ierland moest vorig jaar als 26e en werd ook 26e dus extra punten levert het niet opquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ook voor het Verenigd Koninkrijk.. En Zweden vlak voor de pauze. Ai
26e is een waardeloze startpositie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Laatste positie zegt niks, Ierland moest vorig jaar als 26e en werd ook 26e dus extra punten levert het niet op
Ondanks het country gehalte zie ik Zwitserland en Malta toch als behoorlijke andere inzendingen. Daar heb ik toch vooral het gevoel naar bandjes te kijken, terwijl bij Nederland je naar een duo zit te kijken (die weliswaar wordt begeleid door een bandje). Daarbij zijn die andere twee landen toch veel minder ballad dan Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef grazz het volgende:
Ik bedenk me net...Zwisterland, Malta en NL...drie landen met country-invloeden...die gaan dus punten verdelen..en dus wint een ander land: VK of Hongarije
En terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:44 schreef Fred_B het volgende:
Oekraïne en Azerbeidzjan wel zwaar genaaid zeg
Inderdaad. Typisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:46 schreef aarontje112 het volgende:
Wel heel opzichtig die 13e plek voor Zweden
Ik ben vooral bang dat de sfeer in de zaal nog helemaal uitgelaten zal zijn en dat de stille sfeer van ons nummer niet zo goed overkomt.quote:
Voor Zweden is dit de best mogelijke positie denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:46 schreef Pluto1975 het volgende:
Duitsland en Zweden zullen ook wel balen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |