Wij staan van alle landen tot nu toe het vaakst in iTunes: 20 landen, Armenie in 19. En ook het hoogst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:06 schreef Slobeend het volgende:
12 punten uit Letland, Estland en Belgie zijn haast een zekerheid, gezien iTunes.
Ze is best knap inderdaad maar moah, daar zou ik zelf dan niet voor gaan kwa stem. Nou stem ik sowieso nooit, maar tochquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel mannen vonden haar juist wel een lekker wijf. Ze was zeker niet lelijk, maar het was eerder een type buurmeisje dan een lekker wijf.
Haha oh ja ik was vergeten dat die zangers allemaal watjes zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik dat linkje nog even zoekt dat hij bij Daniël Dekker staat afgelopen dagen, een paar gelukwensen via de telefoon krijgt en de tranen letterlijk uit zijn ogen komen biggelen?
Ik stem ook nooit. En als ik zou stemmen, zou uiterlijk mij niet zo veel uitmaken. Maar als het dan vorig jaar daarop kiezen was, dan was het voor mij wel Oekraïne gewordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is best knap inderdaad maar moah, daar zou ik zelf dan niet voor gaan kwa stem. Nou stem ik sowieso nooit, maar toch
Zaterdag zo'n traan en we kunnen gaan ruziën waar we het ESF moeten organiseren hierquote:
Filmpje was mooier.quote:
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:13 schreef Henno het volgende:
[..]
Zaterdag zo'n traan en we kunnen gaan ruziën waar we het ESF moeten organiseren hier
Ik moet wel bekennen dat ik één keer een beetje verliefd ben geworden: Maja Keuc van Slovenië in 2011.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik stem ook nooit. En als ik zou stemmen, zou uiterlijk mij niet zo veel uitmaken. Maar als het dan vorig jaar daarop kiezen was, dan was het voor mij wel Oekraïne geworden
Niks mis meequote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik één keer een beetje verliefd ben geworden: Maja Keuc van Slovenië in 2011.
en wij maar denken dat we het van Ilse moeten gaan hebben op Eurovision, nee.. het gaat om de blikken van Waylon, die geven de doorslag!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Even zo een traan tijdens een van die camerablikken van, tijdens het 'goodbye'.
Bam. Winst. Op zeker
Waylon kreeg daar te horen dat Daniël Dekker volgend jaar weer het commentaar bij het ESF doet.quote:
Hij kreeg wat gelukwensen van mensen uit Amerika o.a.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waylon kreeg daar te horen dat Daniël Dekker volgend jaar weer het commentaar bij het ESF doet.
Als hij tijdens het liedje nou even aan zijn ouders of kind denkt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat we het van Ilse moeten gaan hebben op Eurovision, nee.. het gaat om de blikken van Waylon, die geven de doorslag!
Fixed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:15 schreef Greys het volgende:
Voor Iedereen:
http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waylon kreeg daar te horen dat Daniël Dekker volgend jaar weer het commentaar bij het ESF doet.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij tijdens het liedje nou even aan zijn ouders of kind denkt...
Hop, biggelen met die traan. Gegarandeerde winst
Deal!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha!
Mooi filmpje ja
Hapje Waylon voor jou, hapje Waylon voor mij
Die blik van Ilse direct daarna was alleen maar omdat ook zij smolt van De Wenkbrauwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:23 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben het trpuqens telkens over de wenkbrauwbwgeweingding van Waylon. Voor mij was het juist de blik van Ilse -die meteen na die blik volgde- die het 'm deed
Armenië, Zweden en Oostenrijk er voor?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil hier geen paniek zaaien, maar de Nederlandse odds beginnen een beetje te stijgen momenteel. 4e plek in totaal nu.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:21 schreef Greys het volgende:
En nou vooruit, Kidney mag ook een hapje
Trusten Roozjeeeeee
#Manchester2015quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:26 schreef aarontje112 het volgende:
Zoiets zou een perfecte startvolgorde zijn, jongens dit is NIET de juiste, alleen een verzoekje van mijn kant
1. Duitsland
2. Roemenië
3. Wit-Rusland
4. Montenegro
5. Azerbeidzjan
6. IJsland
7. Armenië
8. Oostenrijk
9. Griekenland
10. Zweden
11. Polen
12. Noorwegen
13. Oekraïne
14. San Marino
15. Rusland
16. Malta
17. Finland
18. Spanje
19. Frankrijk
20. Nederland
21. Slovenië
22. Hongarije
23. Denemarken
24. Verenigd Koninkrijk
25. Zwitserland
26. Italië
Nou kijk, die blik van Ilse was ook wel leuk, maar ik heb daar persoonlijk niet zoveel mee, ik heb meer met Waylonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blik van Ilse direct daarna was alleen maar omdat ook zij smolt van De Wenkbrauw
ik denk dat het met die uitslagenronde langs alle landen ook tussen hen zal schommelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Armenië, Zweden en Oostenrijk er voor?
Mwah, dat gaat nog wel schommelen denk ik...
twitter:Eurovision twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 00:51:14Not long until we reveal the running order for the Grand Final. Keep your eyes peeled! #Eurovision #JoinUs reageer retweet
een paar uur.. Hoe lang zal dat zijn? Te lang om daarop te wachten zeker he?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:10 schreef aarontje112 het volgende:
twitter:jonolasand twitterde op donderdag 08-05-2014 om 23:03:00Now the producers will start working on the running order of Saturday's final. Announcement in a few hours! reageer retweet
ah, daar is mijn antwoordquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:32 schreef aarontje112 het volgende:
twitter:Eurovision twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 00:51:14Not long until we reveal the running order for the Grand Final. Keep your eyes peeled! #Eurovision #JoinUs reageer retweet
Gok dat ie er rond 2 uur wel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
een paar uur.. Hoe lang zal dat zijn? Te lang om daarop te wachten zeker he?
En voor de kijker thuis maakt het niet zoveel uit, dat het na het organiserende land is. Ik vind het een mooie startpositie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:40 schreef aarontje112 het volgende:
Na Denemarken dus, maar is een druk nummer dus niet erg
Zeker.quote:
Lijkt me niet, totaal andere liedjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef grazz het volgende:
Ik bedenk me net...Zwisterland, Malta en NL...drie landen met country-invloeden...die gaan dus punten verdelen..en dus wint een ander land: VK of Hongarije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |