Wat heb ik me aan dat lied geërgerd zeg. Net zoals aan al die mensen die 'kippenvel' kregen van deze vrouw. Het was allemaal zo goedkoop, zo gemaakt. Blote voetjes, fluitje erbij, noem het maar op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De zege van Denemarken van vorig jaar leek iig wel heel erg gestoeld op die theorie
Toen Dana won, deden die landen bijna allemaal nog niet mee.quote:
En wat zouden ze daar aan moeten doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:54 schreef grazz het volgende:
Wat vinden jullie van deze 'theorie'? Las dat op een ander forum, ff samengevat:
Oostenrijk gaat hoog eindigen, maar niet winnen. Als Oostenrijk wint is de kans groot dat nog meer landen uit Oost-Europa en ook '' grootmacht' Rusland afhaken. Dat wil de EBU juist niet. Hoe meer landen deelnemen, des te beter voor het songfestival.
Dat ook. Ik vond het best een aardig nummer. Maar de hele hype er omheen, heb ik nooit begrepen. En ik vond Emmelie zelf ook heel nep overkomen, al was ik een van de weinigen die dat vond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb ik me aan dat lied geërgerd zeg. Net zoals aan al die mensen die 'kippenvel' kregen van deze vrouw. Het was allemaal zo goedkoop, zo gemaakt. Blote voetjes, fluitje erbij, noem het maar op.
Volgens deskundige Cornald Maas een land met traditioneel weinig succes op het ESF.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:03 schreef aarontje112 het volgende:
Ook leuk is dat Litouwen een keer de finale heeft gemist, volgens mij is dit de eerste keer
Ja ze eindigden steeds onderaan in de finales, maar gingen wel steeds door.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens deskundige Cornald Maas een land met traditioneel weinig succes op het ESF.
De vijfde keerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:03 schreef aarontje112 het volgende:
Ook leuk is dat Litouwen een keer de finale heeft gemist, volgens mij is dit de eerste keer
Ik vond haar ook erg nep overkomen. Maar veel mensen (vrouwen, denk ik) viel ervoor. Ik geloof ook niet in een conspiracy.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. Ik vond het best een aardig nummer. Maar de hele hype er omheen, heb ik nooit begrepen. En ik vond Emmelie zelf ook heel nep overkomen, al was ik een van de weinigen die dat vond.
Ik vond het toen ook erg opvallend dat de Denen het enige land waren die gebruik maakten van het plafond. Terwijl er geruchten gingen, dat je het plafond helemaal niet mocht gebruiken.
Dit jaar zijn ze overigens ook wel weer heel erg sympathiek naar hun 'buren' toe. Want zowel de Zweden als vandaag de Finnen werden extra in het zonnetje gezet.
Al geloof ik dan weer niet zo dat het allemaal een conspiracy is.
Ja, dat was schattigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Oh trouwens, dat lachje van Waylon naar Ilse op het eind kan ook geen kwaad
Moet zweet zijn. Waylon is een échte vent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat was schattig
Ik heb net nog even gekeken, maar glinstert precies op dát moment nou een traan op zijn wang? Dat dacht ik al eerder, maar dat kan niet he? Misschien net een zweetglinstertje ofzo?
Veel mannen vonden haar juist wel een lekker wijf. Ze was zeker niet lelijk, maar het was eerder een type buurmeisje dan een lekker wijf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond haar ook erg nep overkomen. Maar veel mensen (vrouwen, denk ik) viel ervoor. Ik geloof ook niet in een conspiracy.
twitter:jonolasand twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 00:54:07Running order in the making! #Eurovision http://t.co/vfu2qnLdTj reageer retweet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat was schattig
Ik heb net nog even gekeken, maar glinstert precies op dát moment nou een traan op zijn wang? Dat dacht ik al eerder, maar dat kan niet he? Misschien net een zweetglinstertje ofzo?
Eerst een hele avond circusgekweelteringzooi, en dan komt iedereen tot rust met liedje #26quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:59 schreef TLC het volgende:
Het zou waanzinnig zijn als Nederland als laatste aan de beurt is in de finale
Ja grote kans op veel punten uit baltische staten, zeker nu letland, litouwen én estland zich niet hebben gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:06 schreef Slobeend het volgende:
12 punten uit Letland, Estland en Belgie zijn haast een zekerheid, gezien iTunes.
Hahaha, zal ik dat linkje nog even zoekt dat hij bij Daniël Dekker staat afgelopen dagen, een paar gelukwensen via de telefoon krijgt en de tranen letterlijk uit zijn ogen komen biggelen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet zweet zijn. Waylon is een échte vent.
Haha inderdaad zou zomaar een traantje kunnen zijn..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik dat linkje nog even zoekt dat hij bij Daniël Dekker staat afgelopen dagen, een paar gelukwensen via de telefoon krijgt en de tranen letterlijk uit zijn ogen komen biggelen?
Zo ontzettend veel circus zit er niet in de finale.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Henno het volgende:
[..]
Eerst een hele avond circusgekweelteringzooi, en dan komt iedereen tot rust met liedje #26
(al moet je ook niet hebben dat mensen al in slaap zijn gevallen voordat ze op het podium mogen)
twitter:jonolasand twitterde op donderdag 08-05-2014 om 23:03:00Now the producers will start working on the running order of Saturday's final. Announcement in a few hours! reageer retweet
Als ik in een ruimte zou staan met Daniël Dekker zou staan, staat het huilen mij ook nader dan het lachen. Dus is het niet zo gek van Waylonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik dat linkje nog even zoekt dat hij bij Daniël Dekker staat afgelopen dagen, een paar gelukwensen via de telefoon krijgt en de tranen letterlijk uit zijn ogen komen biggelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |